Eiks kukaan muu oo jääny koukkuun, kun mä?
Muotitalo
11
2866
Vastaukset
- la bella
se on hyvä sarja, toisin ne välähdykset häiritsevät hiukan.
sääli vain että alkupuoli osuu Anastasia kohdalla, joudun survailemaan mtv3 ja nelosen välissä.- nfrgrhjwuw3
Mua toi Muotitalo ei oikee oo sävähdyttäny,olisin mielellää nähny sarjan alkuperäsenä :) ku en enää oikee jaksa noista jenkkijutuist enää innostuu :/
- onn
nii toi sarja on kyllä ihan hyvä mä katon sitä aina sillon ku on aikaa
- Ansku7
Kieltämättä hyvä sarja.Komeita ja kauniita näyttelijöitäkin riittää kuten:Michelle,luke,michael...
- jatkoa?
Netissä lukee, että sarjaan tulee ehkä jatkoa. Sitä verrataan Dallasiin ja niihin sarjoihin, joissa pääpahis (me ei tunneta vielä) on näytellyt.
- Pandora is the best
Tää sarja on auttanu mua pääseen Tuhkiksen tauon yli :D Ja tulee viel samaan aikaanki... Luke ja Michelle on ihana pari, MELKEIN yhtä hyvä, ku Jordi ja Pandora.... Oon kyl samaa mieltä nfrgrhjwuw3:n kaa, et olis ollu kivempi, jos olis näytetty alkuperästä :/ Mut kai se on nii et maikkari näyttää massajenkkisarjoja ja sub espanjan kielisiä (oikeestaan tähän mennessä venezuelaisia) telenoveloita...
- outo se lähinnä on
Ei se nyt oikeen keskity niihin muotijuttuihin vaan lähinnä pelkkiin ihmissudesotkuihin, mitkä nekin tietyssä mittakaavassa voisi kiinnostaa mutta kun niitä vaan jauhetaan ja jauhetaan tossa sarjassa joka jaksossa samoja ja siks vähän tylsistyttää aika ajoin... Ja mikä TODELLA ärsyttää on juuri ne rrrasittavat välähdykset (tosi omaperästä muotisarjassa, jipii) ja se, että uudessa jaksossa näytetään varmaan puolet ohjelman ajasta edellisen jakson "kohokohtia", ei helvetti se on ärsyttävää. Ihmiset on kanssa jollain tavalla liian kauniita, muovinukkeja paremminkin, paitsi no se ilmeisen leikelty pääjehuakka, koko ajan pää etukenossa, varmaan sen takia kun ei saa henkeä, nenää leikelty niin paljon. On se aika skeida ohjelma kyllä, ja olen vakavastikin jo ajatellut koko sarjan katsomisen hyllyttämistä.
- kirppa
eka ku katoin ohjelmaa ni tuli semmonen fiilis että nähty on mutta nyt jo sitte koukuttaa koko ohjelma :)
- Pikku Myy
Mä kans tykkään sarjasta! Harmittaa vietävästi, kun jää aina 20 min alusta näkemättä, kun pääsen töistä vasta klo 18. Toivottavasti ei jää pelkäksi kesäsarjaksi, vaan jatkuu syksyllä!!! =) Oli tosi hyvä kohtaus se, kun niitä häitä piti viettää ja eukko saikin tylyn kohtelun alttarilla! =D
- ???
mitä vikas osassa tapahtu? en ehtiny kattoo???
- muotitalo:)
Jatkuukohan se enään???
Haluisin niin taas kattoa sitä mut en tii jatkuuko se enään!!!??Tietteks te????
PS katon myös tuhkimon tarinaa kattooko joku muu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk18010175Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi149639Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1648204Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2737661Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1636345Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k886040Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j665871Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1024935Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja204004Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist621739