Muotitalo

hyvä sarja

Eiks kukaan muu oo jääny koukkuun, kun mä?

11

2835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la bella

se on hyvä sarja, toisin ne välähdykset häiritsevät hiukan.
      sääli vain että alkupuoli osuu Anastasia kohdalla, joudun survailemaan mtv3 ja nelosen välissä.

• nfrgrhjwuw3

Mua toi Muotitalo ei oikee oo sävähdyttäny,olisin mielellää nähny sarjan alkuperäsenä :) ku en enää oikee jaksa noista jenkkijutuist enää innostuu :/

• onn

nii toi sarja on kyllä ihan hyvä mä katon sitä aina sillon ku on aikaa

• Ansku7

Kieltämättä hyvä sarja.Komeita ja kauniita näyttelijöitäkin riittää kuten:Michelle,luke,michael...

• jatkoa?

Netissä lukee, että sarjaan tulee ehkä jatkoa. Sitä verrataan Dallasiin ja niihin sarjoihin, joissa pääpahis (me ei tunneta vielä) on näytellyt.

• Pandora is the best

Tää sarja on auttanu mua pääseen Tuhkiksen tauon yli :D Ja tulee viel samaan aikaanki... Luke ja Michelle on ihana pari, MELKEIN yhtä hyvä, ku Jordi ja Pandora.... Oon kyl samaa mieltä nfrgrhjwuw3:n kaa, et olis ollu kivempi, jos olis näytetty alkuperästä :/ Mut kai se on nii et maikkari näyttää massajenkkisarjoja ja sub espanjan kielisiä (oikeestaan tähän mennessä venezuelaisia) telenoveloita...

• outo se lähinnä on

Ei se nyt oikeen keskity niihin muotijuttuihin vaan lähinnä pelkkiin ihmissudesotkuihin, mitkä nekin tietyssä mittakaavassa voisi kiinnostaa mutta kun niitä vaan jauhetaan ja jauhetaan tossa sarjassa joka jaksossa samoja ja siks vähän tylsistyttää aika ajoin... Ja mikä TODELLA ärsyttää on juuri ne rrrasittavat välähdykset (tosi omaperästä muotisarjassa, jipii) ja se, että uudessa jaksossa näytetään varmaan puolet ohjelman ajasta edellisen jakson "kohokohtia", ei helvetti se on ärsyttävää. Ihmiset on kanssa jollain tavalla liian kauniita, muovinukkeja paremminkin, paitsi no se ilmeisen leikelty pääjehuakka, koko ajan pää etukenossa, varmaan sen takia kun ei saa henkeä, nenää leikelty niin paljon. On se aika skeida ohjelma kyllä, ja olen vakavastikin jo ajatellut koko sarjan katsomisen hyllyttämistä.

• kirppa

eka ku katoin ohjelmaa ni tuli semmonen fiilis että nähty on mutta nyt jo sitte koukuttaa koko ohjelma :)

• Pikku Myy

Mä kans tykkään sarjasta! Harmittaa vietävästi, kun jää aina 20 min alusta näkemättä, kun pääsen töistä vasta klo 18. Toivottavasti ei jää pelkäksi kesäsarjaksi, vaan jatkuu syksyllä!!! =) Oli tosi hyvä kohtaus se, kun niitä häitä piti viettää ja eukko saikin tylyn kohtelun alttarilla! =D

• ???

mitä vikas osassa tapahtu? en ehtiny kattoo???

• muotitalo:)

Jatkuukohan se enään???
      Haluisin niin taas kattoa sitä mut en tii jatkuuko se enään!!!??Tietteks te????
      PS katon myös tuhkimon tarinaa kattooko joku muu??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2585
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      107
      2042
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      22
      1867
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      205
      1570
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1565
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1507
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      103
      1121
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      58
      1011
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      126
      983
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      976
    Aihe