Näin juuri Fire walk with me:n Helsingin
Orionissa, ja se oli tosi paljon pitempi
versio kuin se jonka vuokrasin joskus.
Paljon kohtauksia jätetty myöhemmin
pois.
Fire walk with me
9
2738
Vastaukset
- versio?
Nopeasti haettuna tuosta näyttäisi olevan vain tuo 129/135-minuuttinen versio (ilm. lyhyempi aika ei sisällä lopputekstejä).
Oletko varma, ettet vain muista väärin?- leffassa
Elokuva kesti lopputeksteineen yli 2h.
- yli kaksituntinen
leffassa kirjoitti:
Elokuva kesti lopputeksteineen yli 2h.
135 minuuttia on yli kaksi tuntia. ;)
- leffassa
yli kaksituntinen kirjoitti:
135 minuuttia on yli kaksi tuntia. ;)
135 minuuttia on tunti ja 35 minuuttia, ei yli kaksi tuntia.
- mitä???
leffassa kirjoitti:
1 tunti on 60 minuuttia eli silloin 135 minuuttia on 2 h 15 min
- yli kaksituntinen
leffassa kirjoitti:
Jessus sentään, että joku vielä kehtaa lähteä väittämään vastaan.
- leffassa
yli kaksituntinen kirjoitti:
Jessus sentään, että joku vielä kehtaa lähteä väittämään vastaan.
Koulut on käyty, en minä siitä leffan
kestosta nyt niin jankkaa. Mutta poistettuja
kohtauksia oli. :) - tai näin
leffassa kirjoitti:
Koulut on käyty, en minä siitä leffan
kestosta nyt niin jankkaa. Mutta poistettuja
kohtauksia oli. :)mutta uskottavuutesi kärsi sen verran pahasti, että turha enää selitellä. Muistat vain väärin, ethän edes muista että tunti on 60 minuuttia :)
- anttilasta
Katsoin juuri tuon 129 -minuuttisen ja lopputekstit oli mukana. Että ehkäpä aloittaja muistaa sittenkin oikein. Hm, mitähän tuosta puuttui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738