Jättäkää nuo vl-palstalla pyörivät rienaajat ja "loiskiehujat" kiehumaan omassa liemessään ja tulkaa tänne keskustelemaan uskosta ja opista:
täällä on asiallisempi ilmapiiri.
VL:t tulkaa tänne
5
1007
Vastaukset
Pari asiaa sanon.
Alkuperäinen lestadiolaisuus on haarautunut moneen haaraan. Me voimme todeta, että näillä on yhteinen alku. Siihen ei ole syytä enempää palata,kuka oli oikeassa ja kuka teki väärin mitä.
Nykytilanteesta on hyvä todeta, ettei synny kosiskelutilannetta enempää,kuin sitä, että alettaisi vaatia parannusta toiseen haaraan kuuluvalta.
Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.- EpDuomas
-Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.-
Ja sheriffi sensuroikoon! EpDuomas kirjoitti:
-Täällä tunnustamme statuksen ja sitä emme koita horjuttaa. Uskosta ja yhteisestä perinnöstä riittää kyllä keskusteltavaa. Jumala siunatkoon keskustelun.-
Ja sheriffi sensuroikoon!Minä teen työni edelleen.
- EpDuomas
vihne kirjoitti:
Minä teen työni edelleen.
-Minä teen työni edelleen.-
Oletko eläkettä harkinnut? Vai onko virasta vaikea luopua? - teutatess
EpDuomas kirjoitti:
-Minä teen työni edelleen.-
Oletko eläkettä harkinnut? Vai onko virasta vaikea luopua?Epäasiallinen huomautus .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373097- 522614
- 1402565
- 1582114
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201868- 731655
- 401469
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa221270- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241032