henkien erottamisen lahja

reaktio

Tapasin joku aika sitten vanhemman ihmisen, joka katseli minua poikkeuksellisen pitkään ja hymyili minulle paljon. Myöhemmin eri asiayhteydessä kuulin että tämä henkilö on uskovainen ja että hänellä on henkien erottamisen lahja. Asia jäi mietityttämään, tarkoittikohan tuo katse mahdollisesti että en olekaan kovin paha ihminen vaikka en ole täysin uskovainen. (ts.uskon Jumalaan mutta en liiku uskonnollisissa piireissä tai tuo omaa uskoa erityisen paljon esille.)

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häneltä

Älä luota täältä saatuihin tietoihin.

• aloittaja

kun en varsinaisesti tunne kyseistä ihmistä.

• täällä niin
        aloittaja kirjoitti:

kun en varsinaisesti tunne kyseistä ihmistä.

Se on täällä niin, että on todella pieni, ellei mahdoton täältä saada muuta kuin harhauttavan vastauksen. Ja se ei olis oikein koska vilittönyydellä sitä kysyt niin ansaitsen vilpittömän vastauksen.

En osaa ohjata miten asian selvität mutta aina on toivoa kun mahdollisuuksia jaksaa etsiä.
        Sinuna, jos minulla on oikeus kantani kertoa, tutustuisin samalla vilpittömyydellä häneen ja osoittaisin tahdon tietää enämmän. Rehellisyydellä ja asiallisuudella pääsee joskus arvaamattoman pitkälle ja sinulla on mielestäni hyvin hyvä syy kokeilla "kepillä jäätä."

• aloittaja
        täällä niin kirjoitti:

Se on täällä niin, että on todella pieni, ellei mahdoton täältä saada muuta kuin harhauttavan vastauksen. Ja se ei olis oikein koska vilittönyydellä sitä kysyt niin ansaitsen vilpittömän vastauksen.

En osaa ohjata miten asian selvität mutta aina on toivoa kun mahdollisuuksia jaksaa etsiä.
        Sinuna, jos minulla on oikeus kantani kertoa, tutustuisin samalla vilpittömyydellä häneen ja osoittaisin tahdon tietää enämmän. Rehellisyydellä ja asiallisuudella pääsee joskus arvaamattoman pitkälle ja sinulla on mielestäni hyvin hyvä syy kokeilla "kepillä jäätä."

On niin vaikea tutustua neljäkymmentä vuotta vanhempaan ihmiseen, joka lisäksi asuu todella kaukana,ja jota ei tunne. Mielipiteitähän tavallaan kyselinkin, en niitä olisi tosissani ottanut. Mutta ehkä asia selviää joskus reaalielämässä jos niin on tarkoitus.

• sinua Jeesuksen silmin: Jeesuksen silmät ovat täynnä rakkautta jokaista ihmistä kohtaan. Sinun tarvitsee vain ottaa vastaan hänen ehdoton rakkautensa. Jeesus on tie Isän syliin. Syli on avoinna -sinua varten...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8799
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3188
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1664
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1108
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1035
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      78
      947
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      910
    Aihe