Kun silmäni mä auki saan,niin mitä mä nään...mä en olekkaan enää huuhaalla...mut siihen mä jään ja jatkan silti uudelleen,mä lannistu en ;)))
Hyvää huomenta kaikille :)
Äkänen huomen! Murrr.....
16
841
Vastaukset
- sola
..ja vielä parempaa päivää SY :)
- Sydänystävä-1
hyvä päivä tulee,kun ulos lähtee ;))
Ihmetellä vaan saa eräitä asioita täällä ;) - sola
Sydänystävä-1 kirjoitti:
hyvä päivä tulee,kun ulos lähtee ;))
Ihmetellä vaan saa eräitä asioita täällä ;)..tää on huuhaa..täällä SAA ihan luvan kanssa ihmetellä kaikkee kummaa.. ;)))))))
- Sydänystävä-1
sola kirjoitti:
..tää on huuhaa..täällä SAA ihan luvan kanssa ihmetellä kaikkee kummaa.. ;)))))))
ja se siitä,sen lyhyydestä ja olemassa olo ajasta ;))
- Hintriikka
Niin kiva kun oliskin vähän aikaa sun kans huuhata, niin nyt on lähdettävä ulos. Huomenna lupas jo vettä tänne.
Palaillaan.. :)))- Sydänystävä-1
kipin kapin,minäkin häippäsen kohta täältä...muuten mukavaa ensimmäistä kesäloma päivää sinulle :))
pilveä pukkaa...ja kenossaki täysosuma ohi suun....*ärrin murrin mur mur..*
Mut siltikin hyvä päivä tänään...=:0))))))- Sydänystävä-1
BB,seuraavan kerran se sitten jysähtää,se täysosuma meinaan ;))
No hyvä päivä on mullakin,mut ihmetytti vaan,kun oli kirjotukseni lähteneet taas veks täältä. Sydänystävä-1 kirjoitti:
BB,seuraavan kerran se sitten jysähtää,se täysosuma meinaan ;))
No hyvä päivä on mullakin,mut ihmetytti vaan,kun oli kirjotukseni lähteneet taas veks täältä.noi poistot masentaa......
- Sydänystävä-1
BBrunetti kirjoitti:
noi poistot masentaa......
kun alamäki taas,täytyy välill sit käydä muualla,vaikka sätissä ;)
- Brune...ejk
Sydänystävä-1 kirjoitti:
kun alamäki taas,täytyy välill sit käydä muualla,vaikka sätissä ;)
oot oikees...=;0))))
mut mie meen ulkoileen...sii juu leiter.....=:0))) - Sydänystävä-1
Brune...ejk kirjoitti:
oot oikees...=;0))))
mut mie meen ulkoileen...sii juu leiter.....=:0)))lähden askareilleni...nähdään ;)
- Katherina
ny noin äksynä, lepyitkös jo? Niin juuh ja huomenta ja aurinkoo, kyl se siitä korjaantuu!
- Sydänystävä-1
täällä äksyily loppuu lyhyeen,jos vaan teksti saa olla paikallaan ;))
Aurinkoo vaan sullekkin ja nyt ulos,nähdään ;)) - Katherina
Sydänystävä-1 kirjoitti:
täällä äksyily loppuu lyhyeen,jos vaan teksti saa olla paikallaan ;))
Aurinkoo vaan sullekkin ja nyt ulos,nähdään ;))et voi palata. Sit päikkärit ja taas yöksi jotain arkista ahertamaan! Päivän jatkoo sullekkin auringossa,!
- mikhaildenisov
koneen ääreen ja luulit vieläki olevas siinä
ku heräsit.....
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115117Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493332Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853099Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382428- 811817
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191159Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301129- 161119