Pitsiturnaus heinäkuussa

tapparaonterästä

Tapparan lohkossa ovat siis todella pelottavat kuopion KaLPa ja Lapperrannan SaiPa. Toisessa lohkossa vieläkin pelottavammat Ässät,Lukko ja (suosikkini tapparan jälkeen)sport.Eli eiköhän hoideta toi helppo turnaus alta ja sitten nordic trophyyn ja tampere cuppiin.

7

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!

      eli Lekistä ja a-junnuista kootuilla try out äijillä.


      kyllä varmaan harmittaa kun se teidän oikea c-tason ryhmä ei tule ottamaan turpiin.

      saviano ,ojanen,pentikäinen,nurmmi ovat täytemiehiä ja kuuluvat mestikseen.


      tappara jää turnauksen jumboksi! heheheh tappara on perseestä!

      • HAAHHAHAHAHHAH

        OTATTE ITE TURPAAN SIELLÄ! KATTOKAA NYT TEIJÄN JENGII! SÄÄLITTÄVÄÄ!!! RAUMA ON SUOMEN PERSEENREIKÄ! JA ÄSSÄT VOITTAA!


      • tapparaonterästä
        HAAHHAHAHAHHAH kirjoitti:

        OTATTE ITE TURPAAN SIELLÄ! KATTOKAA NYT TEIJÄN JENGII! SÄÄLITTÄVÄÄ!!! RAUMA ON SUOMEN PERSEENREIKÄ! JA ÄSSÄT VOITTAA!

        Onko se joku uus cherleader ryhmä en ole kuullut sellaisesta kertokaa toki mikä se on


      • jääkiekkojoukkue
        tapparaonterästä kirjoitti:

        Onko se joku uus cherleader ryhmä en ole kuullut sellaisesta kertokaa toki mikä se on

        mikä on Tappara? onko se joku sikojen ruokala missä syötetään sialle mustaa makkaraa?! SAATANAN kersa!!!


      • rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!
        jääkiekkojoukkue kirjoitti:

        mikä on Tappara? onko se joku sikojen ruokala missä syötetään sialle mustaa makkaraa?! SAATANAN kersa!!!

        onko se joku siivoja?lätkäpelaaja se ei ainaskaan ole.


        vellu jyrääääääääääääääääääääääääää!


      • Oulusta Tulee
        tapparaonterästä kirjoitti:

        Onko se joku uus cherleader ryhmä en ole kuullut sellaisesta kertokaa toki mikä se on

        Tappara on enemmän kuin perseestä! se on paska!


      • black sausage

        pitsin nyt oikein voittikaan...?
        muistelkaapa... ainiin Tampereen TAPPARAhan
        se oli. Eli se siitä uhoomisesta.
        Mielenkiintoista SM-liigakautta 07-08 kaikille
        tasapuolisesti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe