Elikkäs pistäkää hyviä juomapeli osoitteita tai kertokaa mitä vois pelata porukalla ja siinä sivussa vaikka vähän humaltua..
Kiitoksia jo Etu käteen!
JuomaPelejä?!?
6
3829
Vastaukset
- Helkky
Tarvitaan hyvä, viinaa kestävä porukka. Kaksi viskilasia tai muuta matalareunaista lasia. Koppa esim. keskiolutta (ei missään nimessä vahvempaa). Euron kolikko.
Porukka kokoontuu pöydän ympärille, pöydälle tyhjä viskilasi ja toinen lasi täyteen keppanaa. Tämän jälkeen jokainen alkaa heittää vuorollaan euron kolikkoa tyhjään lasiin siten, että kolikon tulee osua ensin kerran pöytään ja sitten lasiin.
Jos kolikko ei mene lasiin, siirtyy vuoro seuraavalle. Jos kolikko menee lasiin, saa heittäjä määrätä kenet tahansa juomaan täysinäisen keppanalasin Pohjaanmaan kautta. Ja jos juoja ei onnistu juomaan lasia kerralla tyhjäksi, joutuu hän juomaan uuden lasin tyhjäksi aina niin pitkään, että onnistuu.
Jos kolikko on osunut lasiin, saa heittäjä yrittää heittää uudestaan kolikkoa lasiin. Jos heittäjä onnistuu uudestaan, saa hän määrätä jonkun säännön. Säännön rikkomisesta joutuu juomaan lasin tyhjäksi Pohjanmaan kautta, eli yksi rike ja yksi lasillinen. Sääntöjä voivat olla mm. kukaan porukassa ei saa kiroilla tai kutsua toista nimellä, kukaan ei saa osoittaa toista sormella tai käydä WC:ssä jne.
Esimerkkitilanne: Heittäjä A määrää henkilön B juomaan lasin tyhjäksi Pohjanmaan kautta. Henkilö B ei onnistu tässä ja kiroaa (sääntö) "voi perkele sua" ja osoittaa heittäjää sormella (sääntö).
Tämä tarkoittaa sitä, että henkilö B joutuu juomaan ensimmäisen lasin jälkeen vielä kolme lasia Pohjanmaan kautta tyhjäksi. Yhden sen takia, ettei pystynyt juoman eka lasia tyhjäksi, yhden siksi, että hän kirosi ja yhden siksi, että osoitti sormella. Eli yhteensä neljä lasia.
Alkuun jokainen haluaisi olla juomassa lasia tyhjäksi, mutta voin vannoa, ettei enää myöhemmässä vaiheessa. Lisäksi kolikon heittäminen lasiin voi alkuun tuntua vaikealta, mutta jossain vaiheessa se alkaa helpottua.
Tätä peliä kannattaa pelata esim. mökillä tai jos aikoo vetää kalsarikännit. Takuuvarma känni ja kamala sellainen.- Tby
Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta peliltä, joten täytyy kokeilla! Kiitoksia!
- juoppo
elikkäs ota pakka kortteja ja jotain alkoholi pitoista ei kovin potkutonta kannata olla muuten joutuu vessassa juoksemaan.
sitten vaan jaat silmä määräisesti pakan neljään osaan kuva/numero puoli alaspäin.(jokerit pois). sitten alkoholia laitetaan mukiin. (sopiva annos on puol lasia viiniä.)
sitten jokainen pelaaja nostaa vuorollaan yhden kortin ihan mistä tahansa pakasta.
jos tulee kuva kortti juotuu itse juomaan
jos numero kortti ei tule mittään
jos ässä saapi päättää kuka juo.
pelissä käy yleeensä silletappaa että ekan kierroksen jälkeen ainakin yks pelaaja on aika jurrissa ja toisen kierroksen jälkeen kaikki- Tby
Kiitoksia Hyvistä peleistä!
Täytyypi koittaa parhaita..
Ei muutakun Hauskaa Wappua!
- drinkki
Jokaiselle pelaajalle jaetaan pakasta esim. viisi korttia,jotka laitetaan kuva puoli ylös päin. Otetaan snapsilasi ja laitetaan jotain alkomahoolia täyteen. Jakaja nostaa pakasta yhden kortin ja sanoo OTA KOLME (ota kaksi tai ota yksi). Eli jos pakasta nostettu kortti on esim. kurko niin se palaaja jolla on myös kurko joutuu ottaan kolme snapsia. Peli jatkuu niin että seuraavalla kierroksella jakaja nostaa kortin (ässä) ja sanoo vaik et ANNA KAKSI (anna kolme, anna yksi).Eli muut joutuu juomaan kaksi snapsia paitsi se jolla on kyseinen kortti (ässä). Peliä voi pelata pakan loppuun ja aloittaa uudestaan.
Tuli vähän sekavasti, mut jos jotain selvää sait.. - JaxKiBez-
Pelin nimi: Kortit sen kertoo
Kehittäjä: Jax_KiBez
Pelin idea:
Seurapeli, jossa nauretaan ja pidetään hauskaa. Ehkä siinä ohessa tullaan humalaankin.
Pelaajien määrä:
3 tai enemmän.
Vaarallisuus-aste:
Semi-rankkaa juomista.
Tarvikkeet:
- Pelikortit, kokonainen pakka ilman jokereita.
- Rutosti juotavaa
Asettelu:
Asetetaan pinoon pöydälle sekoitettuna.
Pelaaminen:
Pelaajat myötäpäivään kiertäen ottavat kortin yksitellen, lukevat säännön ja toimivat sen mukaan. Sitten asettavat kortit eteensä
kuvapuoli ylöspäin.
A - Ässä
2. - Minä juon, sinä juot
3. - Malja
4. - Jaba-daba-doo!!
5. - Käsi
6. - Aihe ja kirjain
7. - Juomahenki
8. - Sääntökortti
9. - Identtiset kaksoset
10.- Kysymysmestari
J - Matkija
Q - Riimi
K - Tarina
Ässä
Kortin nostanut määrää yhden henkilön juomaan kolme huikkaa.
2.
Minä juon, sinä juot
Kortin nostanut saa valita itsensä kanssa jonkun juomaan kolme huikkaa.
3.
Malja
Kohotetaan malja, kaikki osallistuu yhteen huikkaan.
4.
Jaba-daba-doo!!
Kortin nostaja saa käyttää kortin milloin vaan pelin aikana. Pelaaja huutaa Jaba-daba-doo jolloin kaikkien on huudettava jaba-daba-doo!!
Viimeisenä huutanut joutuu juomaan kolme huikkaa.
5.
Käsi
Kortin nostaja saa käyttää kortin milloin vaan pelin aikana. Nosta käsi ylös ja se kuka viimeisenä nostaa kätensä juo kolme huikkaa. Käden on oltava suoraan pystyssä.
6.
Aihe ja Kirjain
Keksi aihe ja kirjain. Keksi siihen ensimmäinen sana, pelaajat keksivät vuorotellen sanoja. Joka ei viiteen sekuntiin keksi juo kolme huikkaa.
*Esim. Musiikki ja A -> Artisteja, Bändejä, Soittimia A:lla
7.
Juomahenki
Kortin nostanut on tästä eteenpäin Juomahenki, hän saa joka kierros määrätä omalla vuorollaan ihmisen ottamaan kolme huikkaa. Yksi pelaaja kerrallaan voi olla Juomahenki
8.
Sääntökortti
Kortin nostanut poistaa yhden aiemman säännön tai keksiä yhden säännön, josta rangaistus kolme huikkaa.
9.
Identtiset kaksoset
Kortin nostanut valitsee pelaajista itselleen identtisen kaksosen, kaksoset juovat aina kun toinenkin juo. Yksi pari kerrallaan voivat olla identtiset kaksoset.
10.
Kysymysmestari
Kortin nostanut on tästä eteenpäin kysymysmestari joka kyselee kysymyksiä muilta pelaajilta, jos kanssapelaaja vastaa mihinkään
kysymykseen, hän joutuu juomaan kolme huikkaa. Yksi pelaaja voi olla kerrallaan Kysymysmestari
J
Matkija
Kortin nostanut joutuu matkimaan kaikkia muita pelaajia, joka kerta kun joku toinen juo huikan, niin myös matkija vastaavan määrän.
Q
Riimi
Kortin nostanut pelaaja sanoo jonkun sanan, seuraava keksii siihen rimmaavan sanan. Joka ei keksi viiteen sekuntiin, joutuu juomaan kolme huikkaa.
K
Tarina
Kortin nostanut aloittaa tarinan Olipa kerran-lauseella ja keksii perään yhden sanan, josta seuraavat pelaajat yksi sana kerrallaan jatkavat tarinaa, tarina täytyy jokaisen pelaajan kohdalla sanoa oikein alusta alkaen lisäten lopuksi oma sano se joka ei sano tarinaa oikein tai ei keksi jatkoa viiden sekunnin kuluessa ottaa kolme huikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713468
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851486Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251239- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57822Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk85761- 62745