Rooman sheriffi

Hanna

Löysin kasetiltani noin 2 viikoa vanhan Rooman sheriffi jakson, jossa 9-vuotiaan pojan vanhemmat hakee tuomarilta lupaa jäädyttää poika, kun pojalla on leukemia. Kun leukemiaan on löydetty parannuskeino poika sulatetaan. Muistaako kukaan tällästä jaksoa? Mun nauhoitus loppuu just ennen tuomarin päätöstä, ja mua jäi vaivaamaan,miten siinä kävi... Jäädytettiinkö poika vai ei?
Kiitos, kaikille jotka vastaavat!!

13

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emppu

Tuomari päätti, että poika jäädytettäisiin. Vanhemmat olivat iloisia ja onnellisia siitä että heidän poikansa saisi ehkä elää pidenpään jäädytyksen ansiosta. Muita tämä ajatus kauhutti.

• Hanna

Kiitos tiedosta, kyl mä vähän osasin aavistaa et niin kävis, mut päätin silti kysäistä.

• Hanna
        Hanna kirjoitti:

Kiitos tiedosta, kyl mä vähän osasin aavistaa et niin kävis, mut päätin silti kysäistä.

kumpi nyt on oikeessa???

• Peke

Ei jäädytetty.

• Emppu

Eihän jäädytetty, Wamphaug kirosi ja vanhemmat olivat iloisia, tuomari löi pöytään ja jäädytys toteutettiin! Tässä mun kantani.

• autsi
        Emppu kirjoitti:

Eihän jäädytetty, Wamphaug kirosi ja vanhemmat olivat iloisia, tuomari löi pöytään ja jäädytys toteutettiin! Tässä mun kantani.

ei kai sillä enää mitään väliä ole

• Jamppa

Tuomari "vanha patu" ei antanut lupaa jäädyttää poikaa.
      Pojalla oli kuitenkin puoli vuotta elinaikaa ja hän katsoi poikaa silmiin ja esitti pahoittelunsa, kertoi kuinka arvokasta ihmiselämän jokainen päivä on.
      Ihan tippa tuli linssiin, nyyh..

• Elsa-Pekka

Joka tapauksessa Rooman sheriffi-sarjaa ryhdyttiin esittämään Suomessa muistaakseni vuonna 1994, ja asia varmistuu Mitä Missä Milloin 1995-kirjan sivulta 437.

• oiaikojaoitapoja
    • Elsa-Pekka

Kuva tämän sarjan näyttelijöistä on Mitä Missä Milloin 1998-kirjan sivulla 446.

• Miisu on musta kissa

Mä katoin usein tätä sarjaa ja ihmettelin sen nimeä Rooman sheriffi kun eihän se mikään Rooma ollu... Siinä sarjassa oli usein murhattu niin että oli työnnetty joku arkkupakastimeen ja sen takia mulla ei o ollu arkkupakastinta varmaan joku mut sinne työntäis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4351
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      110
      4089
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      163
      2844
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2537
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2387
    6. 138
      2194
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2097
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      50
      1993
    9. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      52
      1951
    10. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      56
      1742
    Aihe