Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

sokkotreffeillä

blondi-72hki

olin tänään ja kiva oli jutella kun ei ollut vaivaantunut tunnelma.
Kavereiksi meistä voisi olla mutta ei muuten.
Pari tuntia vaan istuttiin ja puhuttiin.

24

2563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      menen tänään jalkojeni ihottuman takia.
      Pyysin pomolta lähetteen eli menen työpaikkalääkärille ja sitten vietävä likka satamaan.

      Vanhin tyttö töissä ja menee taas kaverinsa isälle yöksi.

      • blondi-72hki

        sain neljä eri lääkettä joista kaksi on suunkautta otettavia ja kaksi voiteena.
        Jaloissa on exeema,en kylläkään tiedä mitä se tarkoittaa;/

        Käytettiin mäcissä likka ja sen kaveri ennen satamaan vientiä ja käytiin kaupassa.

        Möin naapuriin spinningpyörän se liian korkea mulle,huomenna saan rahat ja pirttipöytä plus penkit meni heille myös.
        Oon jo pitkään halunnut luopua niistä vaikka helkkarin hyvässä kunnossa ja tukevat ovatkin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        sain neljä eri lääkettä joista kaksi on suunkautta otettavia ja kaksi voiteena.
        Jaloissa on exeema,en kylläkään tiedä mitä se tarkoittaa;/

        Käytettiin mäcissä likka ja sen kaveri ennen satamaan vientiä ja käytiin kaupassa.

        Möin naapuriin spinningpyörän se liian korkea mulle,huomenna saan rahat ja pirttipöytä plus penkit meni heille myös.
        Oon jo pitkään halunnut luopua niistä vaikka helkkarin hyvässä kunnossa ja tukevat ovatkin.

        apteekkari kun lääkkeet hain;(
        Meinasin pyörtyä siis helvetti kun ovat kalliit!

        Vietiin nuorimmat liakt raflaan syömään.

        Naapurin 60v pariskunta oli eka meillä kahvilla eilen päivällä ja illalla mentiin niille.


      • hui
        blondi-72hki kirjoitti:

        apteekkari kun lääkkeet hain;(
        Meinasin pyörtyä siis helvetti kun ovat kalliit!

        Vietiin nuorimmat liakt raflaan syömään.

        Naapurin 60v pariskunta oli eka meillä kahvilla eilen päivällä ja illalla mentiin niille.

        rahavaikeuksia ja sossusta ei saa rahaa? säästäisit aika pitkän pennin jos et niin paljon söis ravintoloissa. kuulostaa meinaan siltä että aika usein käyt ulkona syömässä


      • blondi-72hki
        hui kirjoitti:

        rahavaikeuksia ja sossusta ei saa rahaa? säästäisit aika pitkän pennin jos et niin paljon söis ravintoloissa. kuulostaa meinaan siltä että aika usein käyt ulkona syömässä

        hae sossusta rahaa.Eivät kyllä antaisikaan.

        Totta että aika usein tulee raflassa syötyä mutta en läheskään aina niitä itse joudu maksamaan vaikka sekin vähän tietty vois laittaa muuhunkin ku ravintelissa ruokailuun.Tuntuu vain siltä että pakko joskus päästä pois kotoa ja rentoutua muualla.

        Raha vaikeuksia on mutta olen aina kaikesta selvinnyt ja selviän tulevaisuudessakin kun yritän olla liikoja stressaamatta.


    • blondi-72hki

      perumaan sokkotreffit kun lääkkeet väsytti.
      Nukuin eilen ja tänään 4t päikkärit.
      Rasittaa kun aina väsyttää mutta nyt ilmeisesti otan takaisin monen viikon yöunettomuuden.

      Vanhin likka teki ruokaa joten kait se on syömään mentävä.

      10v tytär oli viimeyön yläkerrassa.

      Ukko vei aamulla siskoni entisen miehen töihin ja sen jälkeen kaksi naapuripariskuntaa satamaan ja illalla heidät hakee.

      • blondi-72hki

        olin.
        Vietiin koirat ulos ja jäätiin pihalle naapuripariskunnan kanssa juttelemaan ja he tarjosivat pari vana tallinn cooler juomaa.On hyvää.

        Siihen tuli myös yläkerran isäntä sekä viereisestä talosta likan kaverin isä.Hetki juteltiin ja sitten isännät menivät naapurin asuntovaunulle.Pyysivät minuakin mutta tulin himaan.Muut menivät paitsi ei tämä pariskunta.

        Nää pyjaman housut ovat siistit verkkarimalliset ja tietty mulla takkikin joten ei huomannut että yöpuulla kuljin tai eivät ainakaan sanoneet;)))


    • blondi-72hki

      vanhin tyttö meni kaverilleen yöksi ja me käytiin samalla siel kahvilla.

      • blondi-72hki

        äijä käyttää siskoni entistä miestä Lahdessa kun hakee lapsensa lomakodista veke.
        Saan olla pari tuntia rauhassa kun nuorimmatkin likat ovat ulkona tai siis menevät ulos kunhan eka siivoavat kaatopaikan jota huoneekseen kutsuvat.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        äijä käyttää siskoni entistä miestä Lahdessa kun hakee lapsensa lomakodista veke.
        Saan olla pari tuntia rauhassa kun nuorimmatkin likat ovat ulkona tai siis menevät ulos kunhan eka siivoavat kaatopaikan jota huoneekseen kutsuvat.

        kun sain eilen ystävältäni viestin että oltais pitkästä aikaa nähty ja menty pizzalle illalla mutta kun minä nukuin joten sain viestin liian myöhään ja frendi lähtee takas mökille;/

        Pitää tavata sitten kun kotiutuu;))


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun sain eilen ystävältäni viestin että oltais pitkästä aikaa nähty ja menty pizzalle illalla mutta kun minä nukuin joten sain viestin liian myöhään ja frendi lähtee takas mökille;/

        Pitää tavata sitten kun kotiutuu;))

        meni tyttärellä hyvin.
        Oli likka ollut maalissa ja saanut kehuja paljon.
        tytön joukkue eli ne jotka ovat vähiten pelaneet olivat 8. turnauksessa ja niiden edarit 2.,
        hyvin pärjäsivät kun joukkueita oli ollut mukana 32;O)))

        Käytiin erään tuttava pariskunnan luona kahvilla.Kiva oli käydä kun en o heitä moneen vuoteen nähnyt;)

        12v likka meni serkulleen mutta tulee illalla himaan.Vasta torstaina menee sinne jussia viettämään.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        meni tyttärellä hyvin.
        Oli likka ollut maalissa ja saanut kehuja paljon.
        tytön joukkue eli ne jotka ovat vähiten pelaneet olivat 8. turnauksessa ja niiden edarit 2.,
        hyvin pärjäsivät kun joukkueita oli ollut mukana 32;O)))

        Käytiin erään tuttava pariskunnan luona kahvilla.Kiva oli käydä kun en o heitä moneen vuoteen nähnyt;)

        12v likka meni serkulleen mutta tulee illalla himaan.Vasta torstaina menee sinne jussia viettämään.

        hyvin.Ne oli sokkotreffit ja tyyppi oli mukava vaikka ei oikein mun tyyppiäni mutta rento,puhelias ja hauska.Näemme viel uudestaan;O))

        Kolme nuorinta tyttöä meni serkuilleen eilen yöksi.

        Äiti soitti eilen ja menin siel käymään ennen treffejäni kun sisareni olivat äitillä.

        Keskimmäisel siskol pääpaketissa ja silmä mustana.

        Vanhimman siskoni kanssa mentiin kapakkaan jossa juotiin vain vettä ja onneksi mentiin kun sinne tuli siskon kaveri joka oli ollut tapahtuman aikaan asunnos myös,sitä oli puukotettu..

        Tänään sitten sain kuulla että systeri kele uskoo sitä äijää ja palaa sen luo;(

        Eilen illalla ukon kans käytiin pizzeriassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        hyvin.Ne oli sokkotreffit ja tyyppi oli mukava vaikka ei oikein mun tyyppiäni mutta rento,puhelias ja hauska.Näemme viel uudestaan;O))

        Kolme nuorinta tyttöä meni serkuilleen eilen yöksi.

        Äiti soitti eilen ja menin siel käymään ennen treffejäni kun sisareni olivat äitillä.

        Keskimmäisel siskol pääpaketissa ja silmä mustana.

        Vanhimman siskoni kanssa mentiin kapakkaan jossa juotiin vain vettä ja onneksi mentiin kun sinne tuli siskon kaveri joka oli ollut tapahtuman aikaan asunnos myös,sitä oli puukotettu..

        Tänään sitten sain kuulla että systeri kele uskoo sitä äijää ja palaa sen luo;(

        Eilen illalla ukon kans käytiin pizzeriassa.

        tytöt vielä ainakin ensi yön serkuillaan.
        Ihana rauha!
        Kävivät kysymässä saavatko olla.Olkoot niin kauan ku siskoni entinen mies vain heitä jaksaa ja haluaa pitää ja likat viihtyvät.

        Vanhimmalla tytöllä tänään jälleen töitä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tytöt vielä ainakin ensi yön serkuillaan.
        Ihana rauha!
        Kävivät kysymässä saavatko olla.Olkoot niin kauan ku siskoni entinen mies vain heitä jaksaa ja haluaa pitää ja likat viihtyvät.

        Vanhimmalla tytöllä tänään jälleen töitä.

        kaverini luo hetkeksi.
        Sen mies lähtee bailaamaan ja se ite yksin kotona,on raskaana viimmesillään joten meen pitämään seuraa kun ei sen pojatkaan oo himassa.

        Tytöt viel ensi yön serkuillaan.

        Vanhin tyttö lähti kavereidensa kanssa suomenlinnaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverini luo hetkeksi.
        Sen mies lähtee bailaamaan ja se ite yksin kotona,on raskaana viimmesillään joten meen pitämään seuraa kun ei sen pojatkaan oo himassa.

        Tytöt viel ensi yön serkuillaan.

        Vanhin tyttö lähti kavereidensa kanssa suomenlinnaan.

        mukavasti.
        Kaverilla muutaman lonkeron join,tulin himaan ja pihalle grillaamaan.Hauskaa oli.Join liikaa ja kaaduin nyt polvet kipeinä hih mut ei se haittaa.
        Kamala riita yöllä ukon kans kun sanoin sille totuuksia..
        Aamulla käytiin äidillä grillaamassa oli hauskaa ja istuttiin naapurissa sekin kivaa.
        Just tulin saunasta,piristi.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        mukavasti.
        Kaverilla muutaman lonkeron join,tulin himaan ja pihalle grillaamaan.Hauskaa oli.Join liikaa ja kaaduin nyt polvet kipeinä hih mut ei se haittaa.
        Kamala riita yöllä ukon kans kun sanoin sille totuuksia..
        Aamulla käytiin äidillä grillaamassa oli hauskaa ja istuttiin naapurissa sekin kivaa.
        Just tulin saunasta,piristi.

        käytiin äitillä ja haettiin nuorimmat likat kun heille tuli koti-ikävä.
        Huomenna ois työpäivä.
        Illalla menemme Luukkiin uimaan.


      • nuo lapset
        blondi-72hki kirjoitti:

        käytiin äitillä ja haettiin nuorimmat likat kun heille tuli koti-ikävä.
        Huomenna ois työpäivä.
        Illalla menemme Luukkiin uimaan.

        kulkee yökylässä....


      • blondi-72hki
        nuo lapset kirjoitti:

        kulkee yökylässä....

        johtuu siitä kun meillä tämä erovaihe meneillään eikä likat jaksa olla kotona isänsä takia ja siitä syystä olen aina antanut heille luvan mennä vaikka pahalta tuntuukin kun lapset joutuvat olemaan muualla oman isän vuoksi tai siis haluavat mennä ja toinen syy miksi niin usein päästän näin kesällä-en talvella koulujen takia- kun ei ole pahemmin lomia niin on ees jotain vaihtelua.

        Ylihuomenna eletään aikalailla ratkaisun hetkiä kun meille tulee lastensuojelun ihminen käymään.
        Ite halusin ja pyysin jotta homma ratkeaisi pian ja saatais lasten kanssa rauha kotiin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        johtuu siitä kun meillä tämä erovaihe meneillään eikä likat jaksa olla kotona isänsä takia ja siitä syystä olen aina antanut heille luvan mennä vaikka pahalta tuntuukin kun lapset joutuvat olemaan muualla oman isän vuoksi tai siis haluavat mennä ja toinen syy miksi niin usein päästän näin kesällä-en talvella koulujen takia- kun ei ole pahemmin lomia niin on ees jotain vaihtelua.

        Ylihuomenna eletään aikalailla ratkaisun hetkiä kun meille tulee lastensuojelun ihminen käymään.
        Ite halusin ja pyysin jotta homma ratkeaisi pian ja saatais lasten kanssa rauha kotiin.

        töiden jälkeen lähdimme Saukkolaan Saubarttiin,Nummi-Pusulaan Myllylammelle uimaan ja Hiidenvedellä istuttiin hetken juomassa kahvit ja syötiin jädet.

        Ostin tänään uuden parisängyn joka tosin toimitetaan vasta ensi kk lopussa.

        12v likka tuli tänään kotiin mutta menee huomenna sen verran serkulleen että menee serkkunsa seuraksi kampaajalle ja värjää sen hiukset.
        Äsken se leikkasi 7v siskonsa hiukset,nyt leikkaa 14v sisarensa lettiä ja sen jälkeen on vuorossa 10v pikkusiskonsa.
        Sitten taas 14v likka leikkaa 12v siskonsa letin.Kiva mulla kampaajia tulossa perheeseen kunhan kasvavat;))

        Ostin 7v likalle naapurista pyörän.Maksoi vain 15e ja samaan hintaan meni toiseen naapuriin tytön pieni fillari;>

        Ai niin ja ostin suihkuverhonkin sekä kaikille uusia kuteita.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        töiden jälkeen lähdimme Saukkolaan Saubarttiin,Nummi-Pusulaan Myllylammelle uimaan ja Hiidenvedellä istuttiin hetken juomassa kahvit ja syötiin jädet.

        Ostin tänään uuden parisängyn joka tosin toimitetaan vasta ensi kk lopussa.

        12v likka tuli tänään kotiin mutta menee huomenna sen verran serkulleen että menee serkkunsa seuraksi kampaajalle ja värjää sen hiukset.
        Äsken se leikkasi 7v siskonsa hiukset,nyt leikkaa 14v sisarensa lettiä ja sen jälkeen on vuorossa 10v pikkusiskonsa.
        Sitten taas 14v likka leikkaa 12v siskonsa letin.Kiva mulla kampaajia tulossa perheeseen kunhan kasvavat;))

        Ostin 7v likalle naapurista pyörän.Maksoi vain 15e ja samaan hintaan meni toiseen naapuriin tytön pieni fillari;>

        Ai niin ja ostin suihkuverhonkin sekä kaikille uusia kuteita.

        uusia alkkareita ja sukkia kaikille.

        Käytin hammaslekurissa nuorimman likan.

        Ukko viemässä vanhimman tytön ja sen kaverin Korsooseen,tytön kaverin isälle.

        Ukko vaihtoi tänään uudempaan autoon.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        uusia alkkareita ja sukkia kaikille.

        Käytin hammaslekurissa nuorimman likan.

        Ukko viemässä vanhimman tytön ja sen kaverin Korsooseen,tytön kaverin isälle.

        Ukko vaihtoi tänään uudempaan autoon.

        nuorimman likan kanssa.Eipä siellä oikein mitään uutta kuullut mutta oli kiva käydä ja uusi aika on ensi kk lopussa jonne meen ton ukon kans.

        12v likka meni eilen koulukaverilleen yöksi ja tänään sieltä suoraan serkulleen.

        Eilen kävin äitini luona kahvilla ja keitin itse sellaista myrkkyä etten voinut juoda;)

        Nukahdin tänään töissä tuolille ja nukuin tunnin.Tein vaan hommat ja tulin himaan lepäämään.Maanantaina kun pomo palaa lomilta on mun soitettava sille ja pyydettävä lähete työpaikkalekuriin.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        nuorimman likan kanssa.Eipä siellä oikein mitään uutta kuullut mutta oli kiva käydä ja uusi aika on ensi kk lopussa jonne meen ton ukon kans.

        12v likka meni eilen koulukaverilleen yöksi ja tänään sieltä suoraan serkulleen.

        Eilen kävin äitini luona kahvilla ja keitin itse sellaista myrkkyä etten voinut juoda;)

        Nukahdin tänään töissä tuolille ja nukuin tunnin.Tein vaan hommat ja tulin himaan lepäämään.Maanantaina kun pomo palaa lomilta on mun soitettava sille ja pyydettävä lähete työpaikkalekuriin.

        kun yhtäkkiä kuului kaamee paukahdus ja savua rupes tulemaan.Liekit nous mut ei syttynyt tuleen.Räkäs öljyt pihalle.
        Käytiin Klaukkalassa ja Hyvinkäällä ja syötiin Sveitsinhovissa.10v likka oli mukana.Onneksi ukon kaveri eli mun frendin mies tuli hakemaan ja toi himaan.

        12v tyttö oli täällä onneks sen aikaa serkkunsa kanssa ja menivät sitten niille takas yöks.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun yhtäkkiä kuului kaamee paukahdus ja savua rupes tulemaan.Liekit nous mut ei syttynyt tuleen.Räkäs öljyt pihalle.
        Käytiin Klaukkalassa ja Hyvinkäällä ja syötiin Sveitsinhovissa.10v likka oli mukana.Onneksi ukon kaveri eli mun frendin mies tuli hakemaan ja toi himaan.

        12v tyttö oli täällä onneks sen aikaa serkkunsa kanssa ja menivät sitten niille takas yöks.

        just kuulin jos ukko ei ois toiminut nopeesti joten kiitos rakas suojelusenkeli nyt oikeesti rukoilen sillä se pelastanut miut ennenkin ja iski ikävä olo...

        Kohta äitini näen ja sitten sen viikko sitten näkemäni tyypin se ei tyyppiäni..


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        just kuulin jos ukko ei ois toiminut nopeesti joten kiitos rakas suojelusenkeli nyt oikeesti rukoilen sillä se pelastanut miut ennenkin ja iski ikävä olo...

        Kohta äitini näen ja sitten sen viikko sitten näkemäni tyypin se ei tyyppiäni..

        Perjantaina mentiin äitin kanssa Tissariin ja sattumalta sinne pälähti ystävä jonka tapasin viimeksi nelisen vuotta sitten ja arvata saattaa että ilta venähti hieman suunniteltua pitemmäksi ja kun se treffikumppanini tuli niin hauskaa ja naurua riitti.

        Yöllä soitin äijälle ja se tuli onneksi hakee mut autolla himaan.

        Lauantaina tapasin mr Pickwick Pubissa toisen treffityypin ja se enmmänkin mun tyyppiä oli.
        Mentiin Tissariin kun vanhempi systeri soitti että on siellä ja hetken kuluttua tuli toinenkin sisko miehensä kanssa ja ai niin,tapasin myös ohimennen jätkän joka on kuulemma ollut muhun salaa rakastunut jo yli nelisen vuotta hih ;D

        Siskon ja sen miehen luo mentiin iltaa istumaan enkä uskonut että siel ois noin hauskaa ku oli eli hyvä kun menin.

        Sunnuntaina äijä haki mut,mentiin pizzalle ja sit uimaan tai siis ei uitu kun vesi oli kylmää mutta ajettiin hevosrattailla ja kokemus oli kokemisen arvoinen.

        Tänään aamulla pomo toi lähetteen mulle töihin ja kävin lekurissa unettomuuden takia joka jo vakavaksi alkaa käymään.
        Tämä viikko sairista.

        Ostin tänään kaikille uudet peitot,koirille paljon kaikkee kamaa ym niin paljon että tuhottomasti taas meni rahaa mutta kaiken tarpeellisen saatiin ja syötiin ravintolassa piffit.

        Nyt 12v tyttö meni pikkukoiran kanssa serkulleen,ukko laittaa autoonsa siis laina-autoa parkkiksella ja muut tytöt ovat ulkona.
        Nautin yksinolosta.
        Mun levättävä tää viikko jotta jaksan mennä töihin ensi viikolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe