ovat ihania !!!
Ensin tuli Perhelääkäri joka oli meidän perheen suosikki!Aina katsottiin koko perheen voimalla....kaikki osat on nauhoitettu talteen:)
(Todella kiva sarja joka tulee nyt arkiaamuisin yle teemalta uusintana.)
Ja ollaan jääty myös kiinni tähän uuteen sarjaan Los Serranos!!! Siis sitä oottaa koko perhe,lapsetkin herää katsomaan vaikka saisivat nukkua pidempään....se on siis joka aamu nähtävä.
Sekin menee videolle :)
Syksyllä alkaa kuulemma Yle Teemalta uusi espanjalainen perhesarja,perhelääkärin tilalla...nimeä kyllä en muista mutta kehuttu on hyväksi sarjaksi.Tietääkö kukaan sarjan nimeä?
Espanjalaiset sarjat
6
2932
Vastaukset
- onhan
tätä nähty ennenkin
- vieras kulttuuri
Minä en espanjalaisia sarjoja katsele! Varmaan ne ihmiset, jotka viettävät lomiaan Espanjassa saattavat tällaisesta tykätä. Ei sen puoleen, en katso myöskään mitään muutakaan vierasmaalaista kuin englantilaisia ja amerikkalaisia. Sekä joitain saksalaisia, Kettu, Siska.
- elenabeauty
Mun mielipide.
- Marienhof
Perhelääkäri kyllä hiukan parempi kuin Serranon perhe ainakin näiden nyt jo katsottujen jaksojen perusteella. Onneksi nyt vihdoin sitten tulee jotain uutta Perhelääkärin tilalle, Perhelääkäriä uusittu jo ihan tarpeeksi monta kertaa.
Se uusi syyskuussa alkava sarja on Näin minä sen näin. Täällä lisätietoa sarjasta:
http://www.yle.fi/teema/elokuvat/fiktiosarjat/id14317.html- Curro
Mun mielestä Los Serrano-sarja on loistava. Tunnetta ja draamaa, paljon parempia kuin typerät jenkkiläiset tuotetut sarjat. Perhelääkäri oli myös hyvä.
Ja tuhkimo tarina (mi gorda bella) subilta on aina pakko katsoa sen ylinäyttelemisen ja draaman takia :D
Loistavaa kesää kaikille ;) - GUILEERMO SERRANO
Curro kirjoitti:
Mun mielestä Los Serrano-sarja on loistava. Tunnetta ja draamaa, paljon parempia kuin typerät jenkkiläiset tuotetut sarjat. Perhelääkäri oli myös hyvä.
Ja tuhkimo tarina (mi gorda bella) subilta on aina pakko katsoa sen ylinäyttelemisen ja draaman takia :D
Loistavaa kesää kaikille ;)OLEN AINAKIN NAUTTINUT NIIN DIEGON.SANTIAGON.EVAN.MARCOKSEN.FITIN OLESOTTAMUKSISTA ETTÄ TULEE KUPLA MIELEEN SIITÄ SARJASTA SAMOIN GUILLE.CURRO.TETE JA CO OVAT MAINIOTA HEPPUJA.JA FITI ON YKSI SUOSIKEISTANI SARJASSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601880
- 781575
- 331447
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362