Niin,spoilerikysymys ja nyt toivon ettei kukaan vastaa,että "Tämä on päivien viemää ja kaikki on mahdollista":
Eli oon kuullut että tämä Rolf eli lääkäri jonka ruumiin Nicole tuhosi vapauttaen Larry Welchin vankilasta olisi palannut sarjaan?Miten se on selitetty tällä kertaa tämäkin henkiin herääminen?Oliko se Rolf sittenki elos ja keksi toisen ruumiin korvaamaan hänet vai mikä oli homman nimi?
Tietääkö joku?
2
400
Vastaukset
- Juokki-juonari
Oon lukenu jostai et Tony ostaa barbara-pumpun ja pumppaa Rolffiin vähä elämää!
- patsy
Sami kysyi asiaa Rolfilta, niin Rolfin ainoa vastausta oli: "It didn't take" ja olkien kohautus."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667