Kerroin joskus muinoin täällä miten kuulu suomalainen kreationisti kielsi Herransa kolmasti aiheuttaen hämmennyksen tyrmistystä helluntainuorten keskuudessa. Mutten voinut sanoa kuka opettaja oli kutsunut ja kertoi ja missä tarkasti ottaen tapahtui. Nyt se on tullut julkiseksi opettajan itsensä toimesta:
"Lapsellisessa liennytysmielisyydessäni kompuroin kentällä ilman metallinpaljastinta, ja kutsuin Porvoon vuosinani kreationisti Pekka Reinikaisen Bi12 Evoluutio ja ekologia -kurssille pariinkin kertaan kertomaan näkemyksistään. Ensimmäinen sessio oli monelle avartava kokemus. Jännittävä loppuhuipennuskin saatiin kun innokas opiskelija penäsi Pekalta, kuka se maailman luonut älykäs suunnittelija (ID) voisi olla. Pekka kielsi kolmasti: en tiedä, sanoppa se, ei aavistustakaan. Kukko ei laulanut, mutta kello soi. Jälkimmäinen esitys enemmänkin vain kokemus."
-FT Mika Sipuran blogista
http://mikasipura.livejournal.com/
Kotisivuilta selviää, että vuosi on ollut joku vuosista 2000-2004 ja kyse on Porvoon Linnankosken lukiosta. (Huomatkaa että Sipura ei ole kreationisti, päinvastoin !)
Taitaa muuten se ID olla itse Saatanasta... ;)
ID-kreationisti kielsi 3:sti Herransa
5
678
Vastaukset
- hyväksyn tosiasiat(en evosa...
Dembski sensijaan työn touhussa johtamassa uusia kovia ID-tuloksia
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000026851499- Pekka_
Vai karkaatko vastausta?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000026872770 - Mr.K.A.T.
Miksi sinä pomppaat sivuun ?
Ettehän te edes ymmärrä matikkaa.
Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa. - Matikkamies
Mr.K.A.T. kirjoitti:
Miksi sinä pomppaat sivuun ?
Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa." Miksi sinä pomppaat sivuun ?
Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa."
Lupaatko pysyä baanalla, jos keskustellaan matemaattisesti aiheesta, siis ymmärrätkö vain matemaattisesti? Et koska olet pelkuri?
- tosikovajätkä
HAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana, marakatti
perkele,jospa Id:n takana on se kuuluisa
sokea peltiseppä eli itte riku dawkinsi
eikä kukkaan muu. Rampana lukkoseppänä
häärii darwin ja kuurona ja mykkänä
puuseppänä evoluutio ite ja aivokuollee-
na ja tiputuksessa olevana kengityssep-
pänä sattuma ja aika. Saatana siinä sulle
seppää joka lähtöön,kyllä jämpti on
saatana niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079033
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345561Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665213- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552937