ID-kreationisti kielsi 3:sti Herransa

Kerroin joskus muinoin täällä miten kuulu suomalainen kreationisti kielsi Herransa kolmasti aiheuttaen hämmennyksen tyrmistystä helluntainuorten keskuudessa. Mutten voinut sanoa kuka opettaja oli kutsunut ja kertoi ja missä tarkasti ottaen tapahtui. Nyt se on tullut julkiseksi opettajan itsensä toimesta:

"Lapsellisessa liennytysmielisyydessäni kompuroin kentällä ilman metallinpaljastinta, ja kutsuin Porvoon vuosinani kreationisti Pekka Reinikaisen Bi12 Evoluutio ja ekologia -kurssille pariinkin kertaan kertomaan näkemyksistään. Ensimmäinen sessio oli monelle avartava kokemus. Jännittävä loppuhuipennuskin saatiin kun innokas opiskelija penäsi Pekalta, kuka se maailman luonut älykäs suunnittelija (ID) voisi olla. Pekka kielsi kolmasti: en tiedä, sanoppa se, ei aavistustakaan. Kukko ei laulanut, mutta kello soi. Jälkimmäinen esitys enemmänkin vain kokemus."

-FT Mika Sipuran blogista
http://mikasipura.livejournal.com/

Kotisivuilta selviää, että vuosi on ollut joku vuosista 2000-2004 ja kyse on Porvoon Linnankosken lukiosta. (Huomatkaa että Sipura ei ole kreationisti, päinvastoin !)

Taitaa muuten se ID olla itse Saatanasta... ;)

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksyn tosiasiat(en evosa...
      • Mr.K.A.T.

Miksi sinä pomppaat sivuun ?
        Ettehän te edes ymmärrä matikkaa.
        Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa.

• Matikkamies
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

Miksi sinä pomppaat sivuun ?
        Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa.

"   Miksi sinä pomppaat sivuun ?
        Minä kumosin jo aiemmin Dembskin premissin. Ja garbage in, garbage out- periaatteella ei ole mitään virkaa demskidumbskin räpellyksillä kun alkupremissit vuotaa."

Lupaatko pysyä baanalla, jos keskustellaan matemaattisesti aiheesta, siis ymmärrätkö vain matemaattisesti? Et koska olet pelkuri?

• tosikovajätkä

HAAAAAAAAAAAAAAAA,saatana, marakatti
      perkele,jospa Id:n takana on se kuuluisa
      sokea peltiseppä eli itte riku dawkinsi
      eikä kukkaan muu. Rampana lukkoseppänä
      häärii darwin ja kuurona ja mykkänä
      puuseppänä evoluutio ite ja aivokuollee-
      na ja tiputuksessa olevana kengityssep-
      pänä sattuma ja aika. Saatana siinä sulle
      seppää joka lähtöön,kyllä jämpti on
      saatana niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9033
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6860
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6615
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5561
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5213
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3561
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3395
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3172
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2952
    10. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      55
      2937
    Aihe