Kelan sivuilla lukee, että "Kuvallisella Kela-kortilla voi pankeissa ja posteissa todistaa henkilöllisyytensä."
Onko ihmisillä käytännön kokemusta, että tämä olisi pankkiin kelvannut henkilötodistukseksi?
Kuvallinen Kela-kortti ja pankissa asiointi
Maur
3
1276
Vastaukset
- toimihenkilö.
Kuvallinen kela-kortti kelpaa pankeissa virallisena henkilöllisyystodistuksena eikä minkäänlaisia ongelmia sen suhteen pitäisi olla.
http://www.pankkiyhdistys.fi/sisalto/upload/pdf/hlotod03.pdf - kelakortti
ei kelpaa verkkopalvelun avaamiseen eikä kansalaisvarmennekortin tilaukseen, mutta muihin kyllä.
t. osuuspankkilainen- alkossa ollenkaan enään
eli kuvallisella kelakortilla et voi todistaa ikääsi alkossa.jos ette usko kysykääpä alkon tädeiltä.se lukee jo kassallakin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222714- 1101661
- 171321
- 2451298
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1751264Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh181107Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67943En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25922Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗60900Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15874