Rohkea Vanhanen

pol.tuntija

Poliittisten pelkurien aika on ohi. Vanhanen osoittaa valtiomiesmäistä rohkeutta asettuessaan oman puolueensa enemmistöä vastaan Sipoon kysymyksessä. Jos hän voittaa tämän taiston, häntä ei pysäytä enää mikään.

Vanhanen on uusi Kekkonen!

25

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alas kuin ylöskin

      se niin monta kertaa nähty.

      • pol.tuntija

        Jos hän selviää Sipoon sopasta, ei hänen silmilleen enää hypitä omasta puolueesta - Keskustalla on isäntä.


      • naisetpa ne
        pol.tuntija kirjoitti:

        Jos hän selviää Sipoon sopasta, ei hänen silmilleen enää hypitä omasta puolueesta - Keskustalla on isäntä.

        sitä vie kuin pässiä liekassa.

        Isäntääkö se hihhulilauma keskusta nyt noin kaipaa ja vielä sellaista, joka on puolueen enemmistöä vastaan, no jo on?.


      • kaipuu...
        naisetpa ne kirjoitti:

        sitä vie kuin pässiä liekassa.

        Isäntääkö se hihhulilauma keskusta nyt noin kaipaa ja vielä sellaista, joka on puolueen enemmistöä vastaan, no jo on?.

        on suurin Vanhasta heikoksi haukkuvilla. Kyllä Vanhasesta särmääkin löytyy jos ei muu auta.


      • wc-papru
        pol.tuntija kirjoitti:

        Jos hän selviää Sipoon sopasta, ei hänen silmilleen enää hypitä omasta puolueesta - Keskustalla on isäntä.

        Törkypukki siellä on, eikä mitään muuta. Yök !

        Kauanko kepulaiset viitsivät ko. miestä vielä katsoa ? Pahaa tekee miehen törmäilyt. Kuinka monessa maassa pääministerinä voisi olla Vanhasen kaltainen uskomattoman typerä, vastuuton pukki ?


    • Aili-A

      Vanhanen ei ikinä kohoa siihen kastiin, josta presidentit valitaan. Tuollainen vastuun pakoilija olisi täydellinen onnettomuus isänmaalle.

      Jäävää itsensä, koska on ottanut asiaan kantaa? Haloo!

      • hauku

        tiineeksi et Mattia ainakaan saa!


      • siis niin

        oikeassa, kuin vain sanat riittää kertomaan.


      • ei ymmärrä
        hauku kirjoitti:

        tiineeksi et Mattia ainakaan saa!

        vaan sen haukkumiseksi käsittää, niin suuri on tajunnan taso ja älykkyys hipoo neliöjuurta kengän koosta.


      • kieltä
        ei ymmärrä kirjoitti:

        vaan sen haukkumiseksi käsittää, niin suuri on tajunnan taso ja älykkyys hipoo neliöjuurta kengän koosta.

        ilmeisesti opittu jossain spurgujengissä - siellähän se punaälymystö kesäänsä viettää.


      • ei hengaa
        kieltä kirjoitti:

        ilmeisesti opittu jossain spurgujengissä - siellähän se punaälymystö kesäänsä viettää.

        meidän mestois.


      • tuo kristallipallos

        pikkuisen likaantua kun se antaa sulle noin huonoja ennustusia,ettei näe edes viiden voden päähän.Minä katsoin omastani joka on puhdas ja tietää asioista puolueettomasti ja näin siellä Vanhasen kättelevän itsenäisyys päivän juhlissa presidentinlinnassa kutsuvieraita.

        TUO TUMMA NAINEN TAIKOI KOHTALOSI ETEEN MUN....
        demarit näkyi vieläkin olevan oppositiossa.


    • oivahärkönen

      Ilman tuota Sippoo-juttuakin Vanhasen menestystä valtiollisena johtajana ei mikään estä.

      • Ala Mainen

        Kumartakaamme siis kaikki rakastettua johtajaamme Matti Vanhasta.
        Seuraavissa (presidentin)vaaleissa Vanhanen tulee saamaan ainakin 105 % kaikista äänistä.


      • ilman kumarruksiasi
        Ala Mainen kirjoitti:

        Kumartakaamme siis kaikki rakastettua johtajaamme Matti Vanhasta.
        Seuraavissa (presidentin)vaaleissa Vanhanen tulee saamaan ainakin 105 % kaikista äänistä.

        Pitäähän jäljelle jäädä muutama vastustajakin murskattavaksi.


    • Vanhanen valovuoden päässä ...

      Eikä saavuta koskaan arvopohjaltaan kunnon valtiomieskykyjä,eikä uskottavuutta.Tekee vain neuvonantajiensa ohjeiden mukaan,jolloin ei tarvitse aivojaan käyttää muuhun,kuin muistaa mitä minun pitikään sanoa.Yritti vielä eu.n pj.aikanakin vanhaa konstia suomettaa suomea,vaan onneksi sai käyttöönsä
      sellaisen ulkoministerin,joka hoitaa itsenäisesti kansainvälisetkin heikosti hoidetut ulkosuhteet kuntoon.Pääministeri ei noita suhteita eu,n pj.kaudella kyennyt ottaa esille,neuvoista huolimatta.

      • topakkaa ministerityötä

        Ponteva ministeri on kunniaksi pääministerille. Vanhasen alaisena Kanerva selvästi nauttii työstään.


      • ottanut vaalitappo

        koville, se siitä tulee kun luulee itseään paremmaksi kuin onkaan.Kyllä sitä nyt oppositiota kestää.


      • joo, kun
        topakkaa ministerityötä kirjoitti:

        Ponteva ministeri on kunniaksi pääministerille. Vanhasen alaisena Kanerva selvästi nauttii työstään.

        Vanhaselle jotenki edes tieto kulkisi, heh heh


      • että kaikki
        ottanut vaalitappo kirjoitti:

        koville, se siitä tulee kun luulee itseään paremmaksi kuin onkaan.Kyllä sitä nyt oppositiota kestää.

        jotka kommentoivat kuuluisivat oppositioon, katsotaan kuin kohta käy.


      • Uusi-Ukki
        että kaikki kirjoitti:

        jotka kommentoivat kuuluisivat oppositioon, katsotaan kuin kohta käy.

        Minun käy suorastaan sääli teitä Vanhasuskovaisia, te olette tyhjänpäiväisiä höpöttäjiä, vailla mitään todisteita Vanhasen pätevyydestä tehtävissään. Mitä siis Vanhanen puuhaa, no sii sii siirretään se ja se asia Hallituksen iltakoulun käsiteltäväksi, lisätietojen hankkimiseksi. Oli siis kysymyksessä asia kuin asia, aina se siirretään hamaan tulevaisuuteen, jos Vanhanen siihen pääsee vaikuttamaan.

        Mutta odottakaa te "Sopulilauma" Väyryss Pate etsii saalista kuin nälkäinen Jalopeura, kenet hän voisi niellä. Eipä taida olla kaukanakaan aika jolloin Pate pistää Puoluesihteeri Korhosen kanssa Isonremmin päälle, silloin Vain rutina kuuluu kun Vanhasen luut murskaantuvat Susipaten hampaissa, ja Vanhanen on mennyttä kauraa, odottakaapa tovin Vanhas Fanit.


      • toiveet ja haavekuvat
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Minun käy suorastaan sääli teitä Vanhasuskovaisia, te olette tyhjänpäiväisiä höpöttäjiä, vailla mitään todisteita Vanhasen pätevyydestä tehtävissään. Mitä siis Vanhanen puuhaa, no sii sii siirretään se ja se asia Hallituksen iltakoulun käsiteltäväksi, lisätietojen hankkimiseksi. Oli siis kysymyksessä asia kuin asia, aina se siirretään hamaan tulevaisuuteen, jos Vanhanen siihen pääsee vaikuttamaan.

        Mutta odottakaa te "Sopulilauma" Väyryss Pate etsii saalista kuin nälkäinen Jalopeura, kenet hän voisi niellä. Eipä taida olla kaukanakaan aika jolloin Pate pistää Puoluesihteeri Korhosen kanssa Isonremmin päälle, silloin Vain rutina kuuluu kun Vanhasen luut murskaantuvat Susipaten hampaissa, ja Vanhanen on mennyttä kauraa, odottakaapa tovin Vanhas Fanit.

        tulevat haihtumaan kuin tuhka tuuleen.Jarmo Korhonen ja Väyrys pate näkyvät olevan taas sossujen suosikkilistan kärkinimiä kun omista ei ole mihinkään.Kyllä on sossuilla vitututuskäyrä korkeella kun putosivat oppositioon.Älkää nyt ajako loppujaki äänestäjiänne kepuun kun noin mainioita miehiä mainostatte siellä olevan.Vaara on olemassa.
        Matissa on valtiomies ainesta niinkuin tulette huomaamaan.Saadaan tyylikäs ja hyvä presidentti tästä Vanhasesta.


      • tyhjäksi todettu
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Minun käy suorastaan sääli teitä Vanhasuskovaisia, te olette tyhjänpäiväisiä höpöttäjiä, vailla mitään todisteita Vanhasen pätevyydestä tehtävissään. Mitä siis Vanhanen puuhaa, no sii sii siirretään se ja se asia Hallituksen iltakoulun käsiteltäväksi, lisätietojen hankkimiseksi. Oli siis kysymyksessä asia kuin asia, aina se siirretään hamaan tulevaisuuteen, jos Vanhanen siihen pääsee vaikuttamaan.

        Mutta odottakaa te "Sopulilauma" Väyryss Pate etsii saalista kuin nälkäinen Jalopeura, kenet hän voisi niellä. Eipä taida olla kaukanakaan aika jolloin Pate pistää Puoluesihteeri Korhosen kanssa Isonremmin päälle, silloin Vain rutina kuuluu kun Vanhasen luut murskaantuvat Susipaten hampaissa, ja Vanhanen on mennyttä kauraa, odottakaapa tovin Vanhas Fanit.

        Vanhanen saa mennä, hänet on tyhjäksi todettu. Aamu TV:ssä psykologit ja muut asiantuntijat analysoivat Vanhasen porua yksityiselämästä.

        Todettu mikä todettu, hän on menetellyt epäasianmukaisesti, vahinko vain että koko puolue saa hänen toilailuista kärsiä.

        Soutaa ja huopaa, näyttä siltä, hän yritää olla pää mutta kukkanen on niska joka sitä päätä kääntää tahtonsa viipertäjien mukaan.
        Sipoo- jääviys osoitti Vanhasen tuulien mukaan kulkevaksi. Valitan että Kepulla on tälläinen mies johdossa.


    • Vanhanen pakoilee vastuuta tässä Sipoo-asiassa. Se ei ole rohkeutta vaan pelkuruutta.

    • aamulenkkeilijä

      Vanhanen on pelkuri. Luikuripelkurithan eivät ota vastuuta mistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe