Oksennus koulussa

koululainen

Kerran minulla tuli koulussa järjestäjänä ollessani huono olo. Menin sitten oksentamaan, mutta ei sujunut aivan nappiin. Oksennusta tuli niin kovalla paineella, että koko vessan lattia sotkeutui ja myös hihani oli täynnä yrjöä. Hädissäni siivosin käsipaperilla lattiaa ja myös samalla koitin saada hihaani puhtaammaksi. Minulla oli myös kamala päänsärky. Poistuin vessasta vieläkin hiha oksennuksessa nolona kertomaan opettajain huoneeseen opettajalle mitä oli tapahtunut. Haisin aivan hirveälle, mutta onneksi opettaja ymmärsi ja sain luvan mennä kotiin loppupäiväksi, myös sen takia, että kärsin pääkivuista. Taisi olla siihen aikaan tuo, kun minulla oli paljon migreenejä.

14

6487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennika15v

      Mullakin on käyny koulussa niin.
      Tää tapahtu joskus kun oli nelosella.
      Mulla oli paha olo välitunnilla ja sit alko tuntuu et nousee ylös. myös samalla tunsin että todella suuri pissahätä vaivasi minua :( juoksin paniikissa toinen käsi suun edessä ja toinen haaravälissä ainakin 500m vessaan. kesken matkaa tunsin että haaravälissä oli märkää. pysähdyin ja menin puskaan katsomaan mitä oli tapahtunut.katsoin ja näin kun pimpan kohalla oli pieni märkä läiskä. tunsin myös että loppu pissa pyrki ulos :S myös tunsin kuinka oksennus nousi kurkkua myöten en ehtinyt muuta kui laittaa molemmat kädet suun eteen ja seisoa siinä jalat ristissä. oksensin puskaan eikä kukaan huomannut. samalla tunsin pissahätäni yltyvän joten pidin molempia käsiä haaravalissä että ne painaisi alapäätä. en ehtinyt tehdä mitään kun tunsin housujen kastuvan. yritin katkaista pissaaa ja se onnistui. painoin pimppaa ja nostin housua ja juoksin vessaan. mutta kappas vessa oli varattu ja yks meijä luokan tyttö oli kädet haaravälissä ja sanoi "ää kohta tulee housuun!" mä sanoin et mulla tuli jo puolet ja oksensinkin. sit molemmat mentii istuu viereiselle tuolille ja pidätettiin todella kovaa. sit huomaan kun kaveri menee surulliseks ja huomaan että sen housuis on pissiläiskä
      sit se rupes seisoo ja pyöri ja piti kättä haaaroissa ja oli ihan punanen. se vaan puhki jä ähki. sit vessasta tulee ulos joku tyttö ja sit pääs eka se vessaan joka sinne ekana jonotti. mutta huomaan kuinka sen housut kastu ja se rupes itkee. sit mä juoksin vessaan ja kerkesin just ne loput pissat sinne pönttöö tehdä. oksensin myös vessassa monta kertaa. menin sit sanoo opelle ja se anto mulle luvan lähtee himaa.

    • Naurava oksentelija

      Tänään koulussa olin just käyny hesessä kaverin kanssa syömässä ja menin luokkaan ei tuntunut mitään huonoa oloa pääkipu eikä mitenkään huonolta. No olin sitten siinä sen 20 min. ja yhtäkkiä, oksennus. Se tuli niinku naps. Siinä ei olis ehtinyt mihinkään juosta ei edes roskikselle. No noloahan se on kun koko luokka kattoo ja muut pojat nauraa täydeltä kurkulta. No itseltäkin siinä nauru pääs ei siinä voinu muuta kun nauraa kun ei kerta huono olokaan ollut xD No sitten terkkarille ja kotiin :) Nolin hetki tähän astisessa elämässäni =)

    • jkop

      mniimkkö

    • HeHeKs

      Hehe :D

      • 4 1 1 rf

        Mullakin tuli joskus enkä éhtiny vessaan asti.

        Oksennus on siitä nolo, että sitä ei voi hirveesti pidättää niikun pissaa. Se vaan tulee. Ehkä justiin tulee sellanen tunne, että siinä just ja just ehtii vesssaan.


        Toki ei pissaa ja kakkakaan voi loputtomiin pidätellä. Nekin tulee jos pitkään pidättelee ja on kova hätä. Etenkin pissahädän kanssa joutuu ongelmiin jos juo paljon ja sit ei pääse vessaan. Ulosteessa se löysä on pahin. Sitäkään ei voi juuri pidättää on päästävä vessaan :D


      • perkele
        4 1 1 rf kirjoitti:

        Mullakin tuli joskus enkä éhtiny vessaan asti.

        Oksennus on siitä nolo, että sitä ei voi hirveesti pidättää niikun pissaa. Se vaan tulee. Ehkä justiin tulee sellanen tunne, että siinä just ja just ehtii vesssaan.


        Toki ei pissaa ja kakkakaan voi loputtomiin pidätellä. Nekin tulee jos pitkään pidättelee ja on kova hätä. Etenkin pissahädän kanssa joutuu ongelmiin jos juo paljon ja sit ei pääse vessaan. Ulosteessa se löysä on pahin. Sitäkään ei voi juuri pidättää on päästävä vessaan :D

        Yhtenä päivänä jota on myöhemmin kutsuttu oksennuspäiväksi aika ebin nimi muute mutta alku päivästä yks meän luokan luokan kehitysvammanen yrjös koska luokan nörtti tarjos karkkia sille sitte yks tyttö yrjös mun päälle hyi saatana ku soli saakuta onku oudon väristä sitte imitoitiin kavereiden kans ranskalaisia ja kurkku ärää tehdesäni laatta lentää koulun koviksen päälle perkele ku sain turpaan niin kovaa että nokka murtu vittu kävi kipeää sitte vielä kaiken huippu jossa jokku joko hyikkäs tai nauro koska kaveri sai kokea ensi suudelman nii kaveri yrjös sen tytön suuhun hyi vittu että ällötti.


    • hissmestari
    • Oksennuspommi

      Oksensin koulussa 3-luokalla.
      Oli matikan isokoe ja mulla oli kamala olo. Vatsaan sattui ja yritin saada kokeen mahdollisimman pian tehtyä. Aikaa kului ja oksennuksen maku tuli suuhun ja aloin panikoida. yritin nousta ylös ja yhtäkkiä oksensin suoraan kokeen päälle.
      kaikki alkoivat nauraa ja opettaja lähetti minut kotiin lepäämään..

    • Äklöoksentaja

      Kun olin koulussa Ala-Asteella, niin meillä oli sellanen avustaja, joka pakotti aina syömään jotain pahaa ruokaa. Se oli muistaakseni 1.luokalla, niin meillä oli jotain kasvislientä.

      Sitte olin meijän luokan vika siel, sit kun söin sitä, se oli niin pahaa, että oksensin. Näin on käynyt useamminkin.

      Tosi kiva kun ne kaikki muut siellä ruokallassa (Muut luokat) vaa tuijotti mua.
      Se avustaja sai sit luvan siivota mun oksennuksen:D;D

      XD

    • Anonyymi

      Oli tosiaan liikuntaa koulussa ja oli paritanssia. Minua jännitti niin paljon että sattu vatsaan ja minua alkoi oksettaa. Aluksi tunsin että nyt se tulee ja se oli vaan "röyhtäisy" sen jälkeen tunsin että tulee toinen ja ajattelin että röyhtäisy se vaan on mutta nyt oikeasti tuli oksennusta ja lähdin sanomaan opettajalle ja se päästi mut kotiin

    • Jos minä tulen kipeäksi niin jään kyllä kotiin. Kerran on koulussa noussut kuume.

    • Anonyymi

      Mulla tuli koulussa huono olo yhtäkkiä. Ja olin sillei et kyl pystyn ootta et pääsen kotiin. Sit oli liikka tunti ja oltiin hippaa. Ja sit oksensin siihen keskelle lattiaa. Ja sit yks poika joka oli ihastunu muhun katto vaan siinä vieressä.

    • Anonyymi

      Siis minulla on emetofobia. Ja minulla on ollut paljon vatsatauteja lähi aikoina, mutta en ole oksentanut. Itse ajattelen niin että jos tulee huono olo niin heti samantien kotiin tai vessaa. Jos mulle tulee huono olo niin tiiän heti että oon kipee.

    • Anonyymi

      Outo olo oli vatsassa koko päivän, mutta ruokajonossa en suinkaan oksentanut vaan kakkasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe