Simpsonit elokuva

Lisa-Simpson

Oon kuullut monilla puolilla että Simpsonit elokuva tulee vasta 27.07.07, ja netillä ja telkkarissa sanottiin että se elokuva tulee 27.07.07 ja ympäri maailmaa (world wide), eli tuleeko se myös Suomeen 27 heinäkuuta???

6

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkis
      • silmään. Kovin tuElokuvan trailerissa Homer lyö itseään vasaralla tulta näytti.
        Ettei vaan olisi lähes koko leffa noita kierrätyspätkiä!?


      • mitcu kirjoitti:

        silmään. Kovin tuElokuvan trailerissa Homer lyö itseään vasaralla tulta näytti.
        Ettei vaan olisi lähes koko leffa noita kierrätyspätkiä!?

        Kone taisi seota edellisessä.

        Elokuvan trailerissä Homer lyö itseään vasaralla silmään, mikä näytti kovin tutulta.
        Ettei vaan koko elokuva olisi noita kierrätyspätkiä!?


      • mitcu kirjoitti:

        silmään. Kovin tuElokuvan trailerissa Homer lyö itseään vasaralla tulta näytti.
        Ettei vaan olisi lähes koko leffa noita kierrätyspätkiä!?

        Mutta tuskin kokonaan ole. "Epävirallinen" juoni taitaapi olla se, että Homer aiheuttaa vahingossa tuhoa ja sitten itse muiden kanssa alkavat pelastamaan jne...


    • Mökömaija

      En viittiny tehä uutta aihetta joten kysyn tässä ku tavallaan liittyykin tänne. Eli tuleeko Simpsonien elokuva suomenkielellä? Ja jos tulee niin voiko sitä mennä kattomaan englannin kielisenäkin jos ei suomenkielistä viitti kattoo?

      OOn tosi huono selittämään mut kai te ymmärsitte mitä tarkotin...

      • elbarto

        Joku pölkkypää on päättänyt dubata sen suomeksi, siinä on vaikka mitä roskaa... Meinasin kattoa ihan huvin vuoks että miten surkea se on, mutta kun Anna Abreu laulaa siinä niin halut meni xO no enkuksi menen lauantaina kattomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe