Naisen kengän koko

jonski

Terve!

Mun mielsestä pieni naisen jalka on aika hot!
Jos kengänkoko naisella jotain yli 40-41 niin on aika etova. Siis kysely:

1. Minkäkokoinen jalka?
2. Ikä?
3. Pituus?

Kiitti!

100

11630

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afeni

      1. Minkäkokoinen jalka?
      38

      2. Ikä?
      19

      3. Pituus?
      159

    • Míthrawen

      1. Minkäkokoinen jalka?
      -37
      2. Ikä?
      -19
      3. Pituus?
      -163

    • Kasandra

      1. Minkäkokoinen jalka? 36-38 (vähän riippuu kenkämalleista ja merkeistä)
      2. Ikä? 17
      3. Pituus? 164 cm

    • nainen

      No suomalaisten naisten kengän koko keskimäärin on 39. Jostain niin oo lukenu. Se on aika iso.. Verrattuna esim johonki kiinaan.

      1. Minkäkokoinen jalka?
      39

      2. Ikä?
      17

      3. Pituus?
      170 cm

      Oli tää ny kyllä vähän turha galluppi :)

    • kizz

      1. 36-37 noin niinku yleensä

      2. 15...vielä...

      3. 158... lyhyt ja ylpeä siitä! :)

    • -BaDGiRL-

      1. Minkäkokoinen jalka? 37-38
      2. Ikä? 15
      3. Pituus? vaivaset 155cm... :)

    • miettivä

      1. 38-40 (riippuu kenkämalleista ja sen semmosista asioista)

      2. 18,kohta 19.

      3. 170 cm.

    • *granberry

      1. Minkäkokoinen jalka?
      39-41
      2. Ikä?
      16
      3. Pituus?
      174

      PS. Ihan vaan tiedoks et luulisin jalan koon ja tytön pituuden olevan aika verrannolliset keskenään.. Ihan normaalin tasapainon vuoksi! Pitkällä tytöllä pienet jalat näyttää huvittavilta ja päinvastoin..

    • ¤ThugGirl¤

      1.jalan koko on 36
      2.oon 15v.
      3.170 pitkä..

      • tisilven

        Oisit 16 niin sanosin, että mistä tommosia löytyy...


      • Anonyymi
        tisilven kirjoitti:

        Oisit 16 niin sanosin, että mistä tommosia löytyy...

        Kommentti kirjoitettu vuonna 2003, eli kun sinä kirjoitit, oli hän jo 28.


    • -angel-

      1. Minkäkokoinen jalka? 39-40, riippuu mallista
      2. Ikä? 14
      3. Pituus? 168

    • *helinäkeiju*

      1. Minkäkokoinen jalka?
      -n.40

      2. Ikä?
      -17v...

      3. Pituus?
      -175cm

      tosta vielä että oishan se vähän tyhmännäköstä jos tosi pitkällä(niinku mulla) ois joku tyyliin 35 jalka... eihän ne sopeis ees mun ruumiseen, enkä varmaan ees pysyis pystyssä! :P

      • Flowene

        minkäkokonen jalka?
        n. 35-37 riippuu kengästä, useimmiten 36

        Ikä?
        17v

        Pituus?
        168cm


      • just me..
        Flowene kirjoitti:

        minkäkokonen jalka?
        n. 35-37 riippuu kengästä, useimmiten 36

        Ikä?
        17v

        Pituus?
        168cm

        minkäkokonen jalka?
        ööh.. 41-42 =)

        Ikä?
        14v

        Pituus?
        176cm


    • Perhonen

      Juups. Mä olen pitkä tyttö 174cm ja pitkien tyttöjen vitsaus on se, että pitää ostaa kengät "kanoottiosastolta". Mutta ihan hyvin kenkäni kannan, eikä ole tullut mitään valituksia keneltäkään jaloistani vaikka onkin 40.
      Se on vaan niin, että mitä pitempi tyttö, sitä isompi jalka! ;)

      • Tyttö18v

        Moi! Yleisesti voi mennä noin, mut mä oon 181 cm ja mun kengänkoko on 37. Se näyttää kyl aika hauskalt.. :D


    • snowangie

      Pituutta löytyy 177, ikää 17 ja kengännumero on 40-41. Ja se on muuten se koko joka naisten kengistä ensimmäisenä häipyy, joten kadulla kulkee joka hetki vastaasi etovajalkaisia naisia. Ironista, eikö vain ;)

      • Iina

        1. kengän koko on 35
        2. 15
        3. oon 155 cm


      • jonski

        no ehkei nyt kuitenkaan etova. Se oli aika rankka ilmaisu. Ja makuasiahan tää on. Mun mielipide on on mikä on ja joku muu ei taas välitä kakan vertaa, minkä kokoinen jalka naisella on. Luulen että olen kuitenkin mielipiteitteni kanssa vähemmistönä miehissä :)


      • Alissa
        jonski kirjoitti:

        no ehkei nyt kuitenkaan etova. Se oli aika rankka ilmaisu. Ja makuasiahan tää on. Mun mielipide on on mikä on ja joku muu ei taas välitä kakan vertaa, minkä kokoinen jalka naisella on. Luulen että olen kuitenkin mielipiteitteni kanssa vähemmistönä miehissä :)

        Kai se jalan koko on suhteessa siihen naisen pituuteen. Itsekkin kuulun tähän etovaan 40-ryhmään ja pitkä olen 178cm.

        Oletko muuten pienikokoisten naisten ihailija?
        Itse et ole varmaan kovin pitkä? vai?


      • jonski
        Alissa kirjoitti:

        Kai se jalan koko on suhteessa siihen naisen pituuteen. Itsekkin kuulun tähän etovaan 40-ryhmään ja pitkä olen 178cm.

        Oletko muuten pienikokoisten naisten ihailija?
        Itse et ole varmaan kovin pitkä? vai?

        Nooh, jotenkin pienikokoiset naiset viehättää enemmän. En ole mikään jättiläinen itsekään (180cm).


    • mie

      Aluksi sanon, että niin, naisen jalkahan pitäisi olla tosiaan pieni ja siro, että se olisi kaunis, mutta minkä ihminen itselleen voi... =(

      1. Minkäkokoinen jalka?
      -se on 39
      2. Ikä?
      -no sitähän löytyy 16v.
      3. Pituus?
      -lyhythän mie oon, 162,5 cm

    • -k-

      1. 38
      2. 15
      3. 168cm

    • Nora

      1. 37
      2. 21v
      3. 155 cm


      OLE HYVÄ!

    • Päivi

      1. 38/39
      2. 17
      3. 164cm

    • etova

      1. 40-41
      2. 21
      3. 177

      ..pitäähän pitkän tytön pystyssä pysyä, eikä kyllä kukaan ole mun jalkoja etoviksi sanonut..

    • menninkäisneito

      1. 34-36 kengästä riippuen... korkkarit 34,5 ja lenkkarit ja talvikengät 36
      2. 18
      3. 151,5

    • Kaktus

      1. Minkäkokoinen jalka? -saappaassa 38, rulliksissa 40, paksupohjasissa 40, toisissa kengissä 40, lenkkarit on 39, luistimet 40...
      2. Ikä? -15
      3. Pituus? -167cm

    • ReNja

      kengänkoko 35-36
      ikä on 15, tänävuonna 16 ja pituutta on jtn. 157cm

      • kanoottijalkako?? :)

        Mä varmaan sit oon aika "etova".. Kun oon 12 vuotta vanha, 161cm pitkä, ja kengän numero on 39-40.. Mut en mä ny haluiskaa mitää kolmevitosta.. Pitäis jostai lasten puolelta ostaa jotku hemmetin barbikengät.. :)
        Mut täähän oli vaa mun mielipide.. :)


    • Pienityttö

      Tässä vastauksia..
      1.36
      2.14wee
      3.vain n.150cm!

    • nyt vähän asennetta

      Kuulkaas taidatte olla jotain vanhan ajan ajattelioita 40-41 on aivan normaali naisten jalan koko ainaskin jos on pitkä, eihän kukaan hyvin pitkä nainen pystyssä pysyn pienillä 34 kokosilla jaloilla.

      Ja kaupoissakin myydään paljon naisten kenkiä ja suurin osa niistä on 40-41 ja ne menevät todella nopeasti muutakin kun transuille.

      Siis aivan normaali on 40-41 koko jalka myös naisella iso se on mutta normaali. ;)
      Ja suurin osa naisista tunkee jalkojaan liian pieniin kenkiin.

    • 1. 40-42
      2. 19
      3. 170 cm

    • 13+1

      1. Minkäkokoinen jalka? 39
      2. Ikä? 18
      3. Pituus? 163

    • moimoimoimoimoimoi

      1. 36
      2. 15v
      ja 3. 159

    • paskainenperse69

      1. 85-90 kengästä riippuen
      2. 15v
      3. 161

      hyvää joulua kaikille!

    • lumimiesssssss

      1. Minkäkokoinen jalka? 38
      2. Ikä? 18
      3. Pituus? 170

    • 1. Minkäkokoinen jalka? : 36-38 riippuu ihan kengän mallista
      2. Ikä? : 19v.
      3. Pituus? : 160cm

    • gll

      1.38-39
      2.15
      3.n.155cm

      • Petu :)

        -36 tai 37
        -20v
        -158,5cm


    • bläääh

      1. Minkäkokoinen jalka?
      42

      2. Ikä?
      18

      3. Pituus?
      170

    • 1. Minkäkokoinen jalka? - 32-34
      2. Ikä? - 14
      3. Pituus? - 143 cm

    • 1. 41
      2. 15v
      3. 171cm

    • mummelj

      Täh, miksi kaikki vastaajat ovat näin nuoria?

      1. 40 (oli ennen 39, mutta runsaan painonnousun myötä kasvoi)
      2. 43 v!
      3. 167 cm

    • kukkanennn

      34-35
      15v
      150cm

    • Footman

      Ei minusta yli 40 numeron jalka naisella ole etova, päinvastoin isot jalat näyttävät hyviltä. Mitä isompi jalka, sitä enemmän niissä on hierottavaa :)

      • Anonyymi

        Tälläistä mielipidettä isoista naisten jaloista olenkin jo kaipaillut! Itsellä 39-41 jalka.


    • pikkujalka

      kuulostaa taas näiltä jutuilta, että halutaan pitkä ja hoikka nainen jolla on pieni jalka ja isot tissit (pitkällä naisella on iso jalka, isotissisellä naisella on myös iso maha?)
      eli tykkäät vissiin sit myös pienikokoisesta naisesta? Koska jos 170 pitusella naisella on alle 39 jalka sillä on ehkä joku onnettomuus takana...

      Mie oon 160cm pätkä ja käytän 36 koon kenkiä. Se EI OLE kivaa koska siinä koossa tehdyt lasten kengät ei oo kivoja, mutta siinä koossa tehtyjä naisten kenkiä ei juurikaan ole... ja luulen kyllä että nää pikku töppövarpaat on huomattavasti etovammat kuin vaikka koon 40 sirot pitkät varpaat!

    • thejm97

      1. Minkäkokoinen jalka?
      38
      2. Ikä?
      16
      3. Pituus?
      161

    • kesk.vert.suom.nain.

      1. 38-39

      2. 19v.

      3. 163 cm

    • kissanpissa7

      1. 38-39
      2. 23 v.
      3. 163 cm

    • fködfnd

      1. 38-39
      2. 19v.
      3. 166 cm

    • Takinonamida

      Minä rakastan jalkojani, ja varpaitani, joilla pystyy nostamaan tavaroita, ja kiipeilemään ketterästi kallioilla.

      Kenkien sisäänostokokohaitari on useimmin:

      36 - 1 pari
      37 - 2 paria
      38 - 3 paria
      39 - 3 paria
      40 - 2 paria
      41 - 1 pari

      Kengät tulevat 12 parin erissä, ja kenkäkauppa yleensä ostaa yhtä mallia muutaman erän.

      Ja 41 loppuu heti! Perässä tulee heti 40, ja alennusmyynneistä pari kk myöhemmin löytyy enää 36 ja 37 kokoja. Ongelma piilee siinä, että kengät ostetaan Kiinasta, ja siellä jalat ovat tietty ihmisillä pienemmät. Suomeen pitäisi ostaa haitarilla:

      38 - 1
      39 - 3
      40 - 4
      41 - 3
      42 - 1

      Itse, jos pitäisin kenkäkauppaa, haluaisin ostaa tuolla haitarilla kenkiä. Sandaalit ovat sitten eri juttu!

      Eli
      1. 41 (sandaaleissa 39). Poikaystäväni silmissä jalkani on söpö ja pieni, hän on 183cm ja kengän koko 47. :)
      2. 27v.
      3.176 cm

      • Takinonamida

        Ja lisäykseen, että "anoppini" on n. 15cm minua lyhyempi, mutta meillä on samankokoiset jalat! Mutta eipä hänelläkään mitään alemmuuskompleksia asiasta ole.. :) Ärsyttävää on ainoastaan se sisäänostopolitiikka kenkäkaupoissa! >:(


    • todella etovaa

      ilmoittaudutaan vielä myöhäisenä...:)

      41-42
      24v
      177cm

    • äly hoi, eti aivot

      40, 16-v., 171cm. Mun mielest ois aika etovaa, jos mun jalka ois joku 36, ku oon kuitenki pitkä? näyttäis vitun tyhmältä xD

    • pygmin jalat

      Kengän koko: 34-35
      Ikä: 19v
      Pituus: 148cm

      Toivoisin kyllä, että mulla ois edes koon tai kaks isommat jalat. Ois helpompi löytää kenkiä, kun käytän lähinnä lasten kenkiä. Tietty vois katella niistä hienoista erikoisliikkeistä, mutta ne on niin baskerin kalliita, että ei ruti köyhällä opiskelijalla ole semmosii varaa. Kun alkaa tympiä katsella noita marketin prinsessa tennareita siirryn aasialaisiin nettikauppoihin.

    • lkjhj

      Mielestäni sinun olisi pitänyt lisätä neljäs kysymys: 4) Paino. Se antaisi vähän osviittaa minkä kokoinen ihminen noin yleisesti on - pitkä ja laiha vai "kaappi".

      Kengän kokoni: 36-37
      Ikä: 24
      Pituus: 163,5 cm
      (Se paino: 50kg)

      • Pikkulilli

        Koko:37
        Ikä:25
        Pituus:165



        2 ystävääni on myös tällaisia melko lyhyt vartisia(165) ja kummallakin jalat kokoa 40-41.


    • mun ikä

      kesä keng 37
      talvi keng 39

      156cm.

    • jönssi

      Koko: 52
      ikä: 75
      pituus: 208

    • Asia

      1. 35

      2. 39

      3. 153

    • thejm97

      1. Minkäkokoinen jalka? 38
      2. Ikä? 16
      3. Pituus? 160

    • bigfeet

      1. Minkäkokoinen jalka? 43-44
      2. Ikä? 19
      3. Pituus? 173

      • Börje

        Tyttöystäväni on aasialainen ja kun usein kuvitellaan, että kaikki aasialaiset ovat erityisen pienikokoisia, hän ei ole, vaan 165 cm pitkä. Siis pidempi kuin vaikka äitini tai useimmat aiemmista suomalaisista kumppaneistani. Koskaan aiemmin en ole kiinnittänyt huomiotani yhdenkään kumppanini kengännumeroon. Jo heti ekoilla treffeillä noteerasin tyttöystäväni suuret, numeron 42 kengät.


      • Anonyymi

        Just hyvänkokoset jalat! Ei liian sellaset lapsen jalat mut ei mitkää maailman isoimmat! T . M, 205cm, 48 jalka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just hyvänkokoset jalat! Ei liian sellaset lapsen jalat mut ei mitkää maailman isoimmat! T . M, 205cm, 48 jalka

        Kiva lukea tällainen kommentti, itsellä kengän koko 40-41, ikää 43 vuotta ja nykyinen miesystävä haukkuu jalkojeni kokoa, että liian isot on. Ainoa ukko tähän mennessä keneltä oon tämmöstä kuullut.


    • hyvät jalat

      1. 38-39 2.52 3.164

    • helpottunut23456

      Hei, olen 12v. Olen aina ajatellut että jalkani ovat ihan VALTAVAN suuret. Mutta nyt kun luin näitä, niin huomasin että ei minulla ole isoin jalka sittenkään! :))


      -41-42

      Ikä: 12

      Pituus: 169 :))

      (Paino: 50kg)

    • järkevä

      Ne ketkä näit laittaa nii on idioottei. Ei naisen jalankool oo nii välii, ellei se sit oo joku 48 kokoo. Ite oon mies ja jalka on 47, ja oon saanu naisilt iha hyvi. Naiset jolla on joku tyylii 44 jalka nii uskokaa mua. Se ei oo liian iso!

    • kenkäputosijalasta

      Eipä sillä jalkaterän koolla ole mitään väliä, pitäähän ihmisen pysyä pystyssä vaikka olisi pitkäkin.
      Vai pitäisikö minun sitten miehenä älytä hävetä että mulla on ehkä vähän pienehkö kengänkoko, esim. töissä turvakengät kokoa 42 ja nekin sen verran väljät että joskus irronneet jalasta :D Ikää 40v ja pituutta 177 - 178cm.

    • eryy

      39-40
      180cm
      21v nainen

    • lalliielal

      38
      19v
      172cm

    • lastenkengätonhyviä

      Koko: 34-35
      Pituus: 157cm
      Ikä: 19v

    • Skidijalkainen

      Koko: 35-36
      Pituus: 160
      Ikä: 17

    • MelaVitunJalka

      1. Minkäkokoinen jalka?: 39-40
      2. Ikä?: 18
      3. Pituus?: 169

    • Lepakkolinna

      1. Minkäkokoinen jalka? 40
      2. Ikä? 16
      3. Pituus? 170

    • Tarra81

      1. Kumpparit 36
      2. 36v
      3. 167cm

    • ahdisks

      1. Koko: 40-41
      2. Ikä: 24v
      3. Pituus: 171,3 cm

    • Pitkaolenjoo

      Ikä 16
      Kengän koko 41-42
      Pituus 175

    • Anonyymi

      Ikä: 15
      Kengän koko: 38-39 riippuu vähän
      Pituus: 166cm about

    • Anonyymi

      Kengät 39-40
      Ikä 43
      Pituus 164

    • Anonyymi

      voivoi kun sitä kengän kokoa ei itse voi valita......nooo ei ne ukkojenkaan yli 44 kalossit kovin näteiltä näytä

    • Anonyymi

      Kenkä 48.
      Ikä 57.
      Pituus 157.

    • Anonyymi

      Kenkä 39-40 Hessu Hopo malli
      Ikä 74
      Pituus 171 (nainen)

    • Anonyymi

      1. Minkäkokoinen jalka?
      39-40
      2. Ikä?
      13
      3. Pituus?
      175cm

    • Anonyymi

      Monta upeaa naista täällä. Kengän koko alle 40 naisella on ihan naurettava. Ei tarvitse kuin hiukan puhaltaa, niin ovat heti kumossa.

    • Anonyymi

      Kengänkoko 45
      Ikä 14
      Pituus 179
      Ja kasvan vielä. Naurettavaa ajatella että naisten pitäis olla pienijalkasia ja lyhyitä!

    • Anonyymi

      Kengän koko: 41-42
      Ikä:13
      Pituus:170

    • Anonyymi

      1. 41-42
      2. 16
      3. 168

    • Anonyymi

      1.homo
      2.12
      3.1,5cm

    • Anonyymi

      Jalka 26,8 cm
      32 v
      175 cm

      Alle 40 oleva kengänkoko meillä naisilla on hävettävän pieni.

    • Anonyymi

      Jalankoko 42-43 riippuu kengästä
      Ikää 13 :)
      Noin 164cm en oo ihan varma

      Itselläni ku on iso jalka niin on vaikeampaa ettii kenkiä yms.Saahan käyttää pian jo iskä kenkiä hehhe

    • Anonyymi

      1.Minkäkokoinen jalka?
      - 42-43 riippuu kengästä(saahan käyttää iskä kenkiä pian hahhah)
      2.Ikä?
      -13v
      3.Pituus?
      -164cm

      Itse sanoisin että ikäiseksi aika isohko jalka,kenkiä sukkia vaikeampi löytää yms(paitsi jos katsoo miestenkin osaston :P)
      Pikku siskon kengät ihan sika pienet,äitin kengät pienet ja iskän kengät 1kk liian isot:)

    • Anonyymi

      1. Minkäkokoinen jalka? - 35/36
      2. Ikä? - 30 v.
      3. Pituus? - 161 cm

    • Anonyymi

      1.Minkäkokoinen jalka?=42-43,riippuu kenkä mallista,merkistä yms.
      2.Ikä?=Täytän 13:D
      3.Pituus?=Varmaankin jotain 164cm tai vastaavaa.

      -näin loppuun aika iso kokoinen jalka,vaikeaa löytää kenkiä(paitsi jos käy kanootti-osastolla),sukkia yms.
      Äitini ja pikkusiskon kengät liian pient ja iskän 1k liian isot.:DD

    • Anonyymi

      Itse asiassa kengän koko on ihan älytön asia kertoa, koska täsmälleen saman kokoisen jalan omaavat käyttävät hyvin eri kokoisia kenkiä. Jotkut vaikkapa 25,5 cm jalan omaavat ahtavat jalkansa numeron 38 (tai jopa 37) kenkiin, kun jotkut taas käyttävät 40 tai 41 (joskus jopa 42) numeron kenkiä. Paljon toki riippuu siitä minkä tyyppisiä jalkineita käyttää. Kokonumerot kun ovat välillä ihan mitä sattuu.

    • Anonyymi

      Tosiaankin on koot joskus mitä sattuu, mulla on isoimmat kengät vaelluskengät kokoa 40, muut suurin osa 37-38, ja pystyn kuitenkin käyttämään tyttären 34 kumppareita!

    • Anonyymi

      1.Minkä kokoinen jalka? 41-43:))

      2.Ikä? Täytän 14..

      3.Pituus? Ei mitään käryä:D

      Ite oon huomannu et tosi monella meidän Luokan tytöist käyttää pieniä kenkiä,eli jotaki 37-38 luokkaa.
      Joskus oli joku ryhmäytys juttu et piti mennä Kengän koon mukaan.. en sitten ollu poikien kanssa ihan viimeisimpinä JA olihan muutama poika edelläkin että oli kivaa ja opettajaki oli vähä et "mitä?? :)))

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe