Kuulin, että Suomessa luottotietonsa menettänyt voi hakea-, ja saada Ruotsissa lainaa? Onko jollain tietoa asiasta? Näkyykö suomessa saadut merkinnät esim Ruotsissa.
Kiitos etukäteen;)
Lainaa Ruotsista?!?!
3
1716
Vastaukset
- adnillan
En tiedä asiasta mitään, mutta mietin että jos et asu Ruotsissa tai ole ruotsin kansalainen, niin en uskois että sieltä saa lainaa.
Mutta kannattaa ottaa siitä selvää tarkemmin.- Teemu1234
No ei taida onnistua. Itse muutin tänne 10 v sitten, niin piti asua melkein vuosi ennenkuin ekat lainat sai, ja silloinkin piti hommata työnantajalta todistukset että on vakituisessa työssä ja saa palkkaa. Sen sijaan kansalaisuudella ei ole mitään merkitystä.
- Olen ruotsalainen
Teemu1234 kirjoitti:
No ei taida onnistua. Itse muutin tänne 10 v sitten, niin piti asua melkein vuosi ennenkuin ekat lainat sai, ja silloinkin piti hommata työnantajalta todistukset että on vakituisessa työssä ja saa palkkaa. Sen sijaan kansalaisuudella ei ole mitään merkitystä.
eikä tuloja ruotsissa näkyvissä vuosikausiin ja on irronnut luottokortit, lånelöftet asuntoon, leasingauto jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840