Suuri Matka

fotios

Kirjoitin aikaisemmin näin

”Kuulkaa nyt kaikki, joiden elämän liekki on sammunut musertavan epätoivon alle, ne joilla ei ole elämässä mitään menetettävää. Kuulkaa te joilla on epätoivoinen rakkaus, te jotka olette pettyneet, te jotka kaipaatte. Kuulkaa nyt yksinäiset, jotka luulette, ettei elämällänne ole tarkoitusta, kuulkaa kaikki, joilla on suruja elämässä. Lukekaa tämä velkaantuneet, köyhät, sairaat, masentuneet, pimeyden laaksossa elävät, työnsä menettäneet, ne, jotka eivät haluaisi enää elää. Katsokaa tänne ne joiden sydämestä pulppuavat katkerat kyyneleet, jotka joka päivä odottavat parempien aikojen saapumista, jotka elävät vain haaveissaan, jotka vain unessa saavat levon ja ne jotka eivät saa rauhaa unissaankaan. Pysähtykää nyt kerrankin ja vaivautukaa ottamaan tästä selvää te ongelmien murtamat, ne jotka haluaisivat paeta tästä elämästä jonnekin kauas, karata ja hävitä sinne, missä murhetta ei ole.

Minulla on ajatus!! Olen tosissani, minulla on ajatus! Pyydän, ottakaa yhteyttä kaikki, jotka tuntevat sydämessään painostavan epätoivon, joilla ei ole enää mitään menetettävää, jotka haluaisivat paeta elämää.”

En halunnut suoraan kertoa ajatustani, koska pelkäsin, että kohtaisin vain kyynistä pilkkaa ja epäilyksiä niiltä, joita koko asia ei edes kiinnosta. Nyt, koska olenkin näköjään herättänyt vain joukon väärinkäsityksiä, kerron sen.

Tahdon kutsua koolle kaikki murtuneet sydämet lähteäksemme kulkemaan. Sillä ei ole väliä, minne suuntaamme askeleemme, jonnekin kauas kuitenkin, mutta levittäkäämme, minne menemmekin muassamme rakkautta ja myötätuntoa sekä pyytäkäämme yhä uusia surumielisiä jatkamaan matkaa kanssamme. Siispä nyt kun pääpiirteittäin tiedätte vastatkaa, kiitos. Tarvitsen apua!

5

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämänkulkuri

      ajatuksiasi

      • Nimetön

        Elämänkulkuri, olisi hienoa, jos sinäkin voisit tulla. Tarkoitus on siis aivan konkreettisesti lähteä, jättää taakseen kaikki sydäntä ahdistaneet huolet ja myötätunnon voimalla kulkea halki kaukaisten seutujen. Yksityiskohdat ovat vielä hämärän peitossa. Joka tuntee kykenevänsä tähän, kulkekoon edes vähän matkaa kanssamme.

        Ystävällisin terveisin: fotios


    • höh

      Miten tämäkin vuodatus liittyy muinaisuskontoihin, erityisesti skandinaavisiin sellaisiin? Tämä palsta on heti alusta lähtien ollut pelkkä vitsi.

      • Nimetön

        No, ehkä palsta ei ollut aivan oikea, mutta minne tuo olisi sitten pitänyt laittaa, sitä en todellakaan tiedä.


    • redparon

      olisi kiva tietää? oletko joku hihhuli vai mikä on juttusi lopullinen päämäärä.....?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe