KalPalla huomenna tiedotustilaisuus. Koskien ensi kauden joukkuetta ja uusien vahvistusten julkaiseminen.
Vastaukset 13
- Niiralan monttu
Lauri Kinos ja joku ulkomaan elävä.
- kyuk
tuu 2 ulkkarii, mitä helvettiä kslpa tekis kinoksella, nimittäin jos haetaan johtavaa kiekollista pakkia, jos kinoksen lsäksi ois tulossa vielä pakki, sitten ymmärtäisin.
- Niiralan monttu
kyuk kirjoitti:
tuu 2 ulkkarii, mitä helvettiä kslpa tekis kinoksella, nimittäin jos haetaan johtavaa kiekollista pakkia, jos kinoksen lsäksi ois tulossa vielä pakki, sitten ymmärtäisin.
Virta puhui kahdesta tai kolmesta pelaajasta.
- kuyk
Niiralan monttu kirjoitti:
Virta puhui kahdesta tai kolmesta pelaajasta.
Jos onkin tulossa vaikka hyökkääjä 2 pakkia niin kinos ois ihan ok lisä, koska ei puolustuksessa iikaa miehiä oo, onko Kinoksesta ollu huhuu?
- Niiralan monttu
kuyk kirjoitti:
Jos onkin tulossa vaikka hyökkääjä 2 pakkia niin kinos ois ihan ok lisä, koska ei puolustuksessa iikaa miehiä oo, onko Kinoksesta ollu huhuu?
Tehnyt eilen sopimuksen ,muun kuin Jukureiden kanssa. Haki pelipaikkaa liigasta.
- jalkamiina
Niiralan monttu kirjoitti:
Tehnyt eilen sopimuksen ,muun kuin Jukureiden kanssa. Haki pelipaikkaa liigasta.
voisiko paukkunen tehdä paluun...kun olen ymmärtänyt niin että pelaa Devilseissä,olisko soppari taka taskussa vai viettääkö mutten vaan kesän kuopiossa???
- on kesän
jalkamiina kirjoitti:
voisiko paukkunen tehdä paluun...kun olen ymmärtänyt niin että pelaa Devilseissä,olisko soppari taka taskussa vai viettääkö mutten vaan kesän kuopiossa???
Kuopiossa Paukkunen, majailee mntun vieressä.
- karhuhomo
on kesän kirjoitti:
Kuopiossa Paukkunen, majailee mntun vieressä.
Ville vesa-vainiola,Tomas Slovak,Jari Tolsa.
- tempasit
karhuhomo kirjoitti:
Ville vesa-vainiola,Tomas Slovak,Jari Tolsa.
Tai no Vainiolasta ja Slovakista on ollut huhua, mutta Vainiolaan en usko kun loppujen pitäisi olla ykkösketjun miehiä. Jaa että Tolsa. Vois kalpassa pelatakkin kyllä paremmin ku bluesissa, mut ei ilman totuuspohjaa pysty uskomaan.
- kalakukkoerveis
tempasit kirjoitti:
Tai no Vainiolasta ja Slovakista on ollut huhua, mutta Vainiolaan en usko kun loppujen pitäisi olla ykkösketjun miehiä. Jaa että Tolsa. Vois kalpassa pelatakkin kyllä paremmin ku bluesissa, mut ei ilman totuuspohjaa pysty uskomaan.
Hallin kulmilla pyöri eilen kuulemma tepsin verkkarit päällä oleva kaveri. Onko Paukkusella vielä tepsin verkareita. Yksi pelaaja tuli mieleen , eli Joni Yli-Torkko, jolla ei ole sopimusta.
- tietysti
kalakukkoerveis kirjoitti:
Hallin kulmilla pyöri eilen kuulemma tepsin verkkarit päällä oleva kaveri. Onko Paukkusella vielä tepsin verkareita. Yksi pelaaja tuli mieleen , eli Joni Yli-Torkko, jolla ei ole sopimusta.
Nurmisen Kaitsu:::DDDDD Nathan Barrett. Mutta ihan oikeasti jos pelaaja ois siirtynyt tepsistä kalpaan, niin tuskin se tepsin verkkarit päällä enää liikkus, tai jos kalpalla ei kuulu sopimukseen verkkapuku.
- Jatkaa
tietysti kirjoitti:
Nurmisen Kaitsu:::DDDDD Nathan Barrett. Mutta ihan oikeasti jos pelaaja ois siirtynyt tepsistä kalpaan, niin tuskin se tepsin verkkarit päällä enää liikkus, tai jos kalpalla ei kuulu sopimukseen verkkapuku.
Onneksi jukureissa.
- -kalpaan
Jatkaa kirjoitti:
Onneksi jukureissa.
Tällaiset tuli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2341432Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86688- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31451
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45407Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8397- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371