mä oon uglyn petyn fani ja toivottavasti joku toinenkin on!
jos oot sen fani niin toivottavasti ilmotat siitä!
ugly Betty on best!
Uglyn Betyn fanit
5
2339
Vastaukset
- Viivi.
Ehdottomasti Uggly Betty- fani, tai sitten sen pomon fani, ihan kuis vaan. ;D
- jurnuttava
Kyllä olen fani ja sitä mielt et juuri tuon tapaisen naisen ottaisin mieluummin kuin jonkun pam pam pamelan. Hän on niin ihanan mokaileva. Hassut silmälasit, veikeä hymy.
- Sateenkaari
ei oikeesti oo ruma, mut ei kyllä hamasraudatkaan suussa.Joo,määkin tykkään kattoo tätä sarjaa, oon seurannu alusta lähtien.Musta Marc on tosi söpö, vai mitä mieltä ootte?Onhan se homo, mut siitä viis.Mää tykkään myös itse Bettystä.Ja Henrykin on söpö ja Daniel kans.
- pikkunen
niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä
- ulpukka70
pikkunen kirjoitti:
niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä
Niinhän se on, että vaikkei ulkoisesti olekaan ihan täydellisen "kaunis", niin LUONNE se on joka kaunistaa. Siksi Betty on todella kaunis :o)
ja toisaaltaan se sihteeri ei ole niin "kaunis" vaikka onkin ulkoisesti kaunis... ompas tämä hankalaa...no, kyllä te ymmärrätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p586712Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3495794Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1715415Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1505183Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204430Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite463115Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202926Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282747Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud42710- 832392