mä oon uglyn petyn fani ja toivottavasti joku toinenkin on!
jos oot sen fani niin toivottavasti ilmotat siitä!
ugly Betty on best!
Uglyn Betyn fanit
5
2153
Vastaukset
- Viivi.
Ehdottomasti Uggly Betty- fani, tai sitten sen pomon fani, ihan kuis vaan. ;D
- jurnuttava
Kyllä olen fani ja sitä mielt et juuri tuon tapaisen naisen ottaisin mieluummin kuin jonkun pam pam pamelan. Hän on niin ihanan mokaileva. Hassut silmälasit, veikeä hymy.
- Sateenkaari
ei oikeesti oo ruma, mut ei kyllä hamasraudatkaan suussa.Joo,määkin tykkään kattoo tätä sarjaa, oon seurannu alusta lähtien.Musta Marc on tosi söpö, vai mitä mieltä ootte?Onhan se homo, mut siitä viis.Mää tykkään myös itse Bettystä.Ja Henrykin on söpö ja Daniel kans.
- pikkunen
niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä
- ulpukka70
pikkunen kirjoitti:
niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä
Niinhän se on, että vaikkei ulkoisesti olekaan ihan täydellisen "kaunis", niin LUONNE se on joka kaunistaa. Siksi Betty on todella kaunis :o)
ja toisaaltaan se sihteeri ei ole niin "kaunis" vaikka onkin ulkoisesti kaunis... ompas tämä hankalaa...no, kyllä te ymmärrätte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900