Jälleen kerran tämä mannertenvälisenä nahjuksenakin tunnettu pääministerimme Matti Vanhanen (KEPU) osoittaa millainen vellihousu hän on.
Vanhanen aikoo jäävätä itsensä Sipoo-Helsinki päätöksessä. Suomeksi sanottuna vellihousu ei uskalla päättää, vaikka juuri päätöksien tekemisestähän päättäjälle maksetaan.
Muutenkin tuntuu siltä, että Vanhasta viedään nyt hallituksessa kuin litran mittaa. Turpaan tulee myös omalta puolueelta. KEPUn puoluesihteeri Jarmo Korhonen jo pani Vanhasen ruotuun päivähoitomaksujupakassa. Ilmeisesti KEPU haluaa pettää hallitusohjelman.
KEPUn eduskuntaryhmän pj Timo Kalli on myös kovasanaisesti arvostellut Vanhasta.
Ei mene hyvin Nurmijärven nahjuksella.
Vanhanen taas päättämättömänä
3
214
Vastaukset
- mannertenvälinen
nato ohjus sai herneen isoon nenäänsä, hyvä matti kun sait tämän älykääpiön taas pillastumaan jatka samaa.
- Uusi-Ukki
Känä ihan rauhallisesti toteaa tapahtumat ja tosiasiat, jotka ovat suurimmalle osalle Suomen poliittista kansaa jo ollut pitemmän aikaa selviö, nahjus mikä nahjus, ei se siitä muuksi muutu.
Kyllä täytyy ihmetellä mikä helvetin iili se panee ihmisen suoranaista vääryyttä puoltamaan, ja ylistämään tätä Vanhas mitättömyyttä. Vai vielä Presidentti, voi herra anna minun kaikki kestää, ja tämä rukous tulee suoraa sydämestäni.
Ei pitäisi leikilläänkään tuollaisia kauhukuvia tälläkään palstalla julkituoda, vaikka kyllähän täällä saa muutakin paskaa lukea. - Ukin jutut ovat
Uusi-Ukki kirjoitti:
Känä ihan rauhallisesti toteaa tapahtumat ja tosiasiat, jotka ovat suurimmalle osalle Suomen poliittista kansaa jo ollut pitemmän aikaa selviö, nahjus mikä nahjus, ei se siitä muuksi muutu.
Kyllä täytyy ihmetellä mikä helvetin iili se panee ihmisen suoranaista vääryyttä puoltamaan, ja ylistämään tätä Vanhas mitättömyyttä. Vai vielä Presidentti, voi herra anna minun kaikki kestää, ja tämä rukous tulee suoraa sydämestäni.
Ei pitäisi leikilläänkään tuollaisia kauhukuvia tälläkään palstalla julkituoda, vaikka kyllähän täällä saa muutakin paskaa lukea.Puhdasta punaripulia...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785