Totantokaudet

Tahtoo!

Tietääkö kukaan saako mistään koko Sinkkuelämää sarjan suomalaisilla teksteillä? Vaikka edes yksi tuotantokausi kerrallaankin käy.

3

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • eihän

        Mutta eihän tuolla ole kuin se 6. tuotantokausi suomen kielisenä. Onko muita kausia ollenkaan suomeksi? Minäkin haluan ne ostaa!


      • kaikkia suomeksi
        eihän kirjoitti:

        Mutta eihän tuolla ole kuin se 6. tuotantokausi suomen kielisenä. Onko muita kausia ollenkaan suomeksi? Minäkin haluan ne ostaa!

        Kaikki tuotantokaudet löytyy Sex and the City Shoe box -boksista, mutta ainoastaan 6. tuotantokaudessa on suomenkielinen tekstitys. Englantihan on sarjassa suht helppoa ja lisäksi englanninkielisen tekstityksen saa valittua, joten eipä tuo kielenpuute haittakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe