Serranon Perhe

Marcos Serrano

Oletteko kattonu sitä kyseistä ohjelmaa,mie ainakin se Marcos niitten biisiensä kanssa on kyl hyvä...ja keskviikko 14.6 07 oli kyl hyvä ku se hämmästy Evan tanssitaidoista.

189

61566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaaaaan=)

      Joo, oon kattonu. Onko sekin telenovela?? Ainakin espnajalainen.. :) Se on kyllä hyvä.. =) Marcos laulaa tosi hyvin. TIETÄÄKÖ KUKAAN SITÄ TUNNUSMUSIIKKIA? ARTISTI? KAPPALEEN NIMI?

      • Piip

      • Jeejee

      • NLH

      • katon

      • Eva00

      • Ekkkkii

        Los Serrano ei ole telenovela!Telenovela on halpa saippuasarja. Los Serrano on ennemminkin kevyt, komediallinen draamasarja. Tuotantoarvot siinä on paljon suuremmat kuin näissä Venezuelalaisissa Telenoveleissa. Ei siinä, Mi gorda bella oli hauska sarja vaikkakin aivan hirveän näköinen tekele :)


      • Mariana7
        NLH kirjoitti:

        http://www.elalmanaque.com/musica/musicos/franperea/index.htm

        Tuolla kaverista vähän enemmänkin tietoa

        Olen rakastunut Fran Pereaan. Se siitä. Saisin sydärin, jos tapaisin sen livenä, ihan varmasti.
        Todella riisuva mies. Ikää tulee tänä vuonna marraskuussa Franille 29v.

        On elämäni mies. Selvästi.


    • minääääää

      Olen katsonut:) Hyvä sarja, hauska:)

      • vfjghf

        se marcos eli oikeelta nimeltä Fran Perea laulaa sen tunnarin joka on ''uno mas uno son siete/1 1 son siete''


      • ettei
        vfjghf kirjoitti:

        se marcos eli oikeelta nimeltä Fran Perea laulaa sen tunnarin joka on ''uno mas uno son siete/1 1 son siete''

        sellainen läminhenkinen,hauska koko perheen ohjelma!


      • Jippii
        ettei kirjoitti:

        sellainen läminhenkinen,hauska koko perheen ohjelma!

        Juu Tää serranon perhe on kyllä paras katon joka jakson ihan huippu ku ne näyttelee hyvin!!!!!!!!!


      • Kai!
        Jippii kirjoitti:

        Juu Tää serranon perhe on kyllä paras katon joka jakson ihan huippu ku ne näyttelee hyvin!!!!!!!!!

        Joo katon mieki,ihan sikahyvä... Mun lemppari on Guille,se on söötti. Jopa mun isä ja äiti nauraa sille ja kattoo sitä... :D


      • joku
        vfjghf kirjoitti:

        se marcos eli oikeelta nimeltä Fran Perea laulaa sen tunnarin joka on ''uno mas uno son siete/1 1 son siete''

        Tietääkö kukaan vieläkö sarjaa kuvataan vai onko lopetettu?


    • elcieloo

      Minusta Serranon-perhe on aivan ihana sarja. Sarjassa päästään aivan Espanjalaiseen arkeen ja kulttuuriin. Sarjan näyttelijätkin ovat todella hyviä ja lapsi-näyttelijät kerrassaan upeita! :)

      • mykkä panda

        Serranon perhe on aivan mahtava sarja!!!! Herään joka aamu katsomaan sitä. Lempihahmoni ovat Lucia, Eva, Tete ja Curro!! Ne on aivan mahtavia näyttelijöitä!!


      • face

        yks parhaista sarjoista mitä tulee arkipäivisin. =)


      • S-fani

        Serranon perheen parissa olen itkenyt ja nauranut ääneen. Voiko paremmin kesälomapäivänsä aloittaa? Kiitos Ylelle - kerrankin!
        Seuraavaksi, jos lenkille vetäisen Supermies -paidan päälle, se tarkoittaa ohjelman fanitusta :) (Evalla usein päällään)


      • Jeka

        Musta on hienoa että aamusin tulee tuollainen ohjelma ,jos se tuliss päivällä en usko et sitä pall kukaan kattois. Must siin paras on Raul ja Santi. Mut loppuuko se ennen ku koulut alkaa :/


    • Chiqui<3

      Nyt oon alkanu kattoo sitä!..

      • mäpäpä


      • Viva Espanjola
        mäpäpä kirjoitti:

        Itsekin olen sarjaa alkanut viimeaikoina katselemaan. Aivan loistava. Ehdoton lempparini sarjassa on Eva. Eiköhän jossakin vaiheessa Raul ja Eva sano papin aamenen:D


      • Eva i Fantastico
        Viva Espanjola kirjoitti:

        Itsekin olen sarjaa alkanut viimeaikoina katselemaan. Aivan loistava. Ehdoton lempparini sarjassa on Eva. Eiköhän jossakin vaiheessa Raul ja Eva sano papin aamenen:D

        Meni Raul ja Marcos sekaisin. Marcos&Eva sanoo vielä papin aamenen. Eva on kyllä todella ihana!


      • mykkä panda
        Eva i Fantastico kirjoitti:

        Meni Raul ja Marcos sekaisin. Marcos&Eva sanoo vielä papin aamenen. Eva on kyllä todella ihana!

        sattuuko kukaan tietämään onko Serranon perhe sarjasta saatavilla DVD boxseja? SArjahan on aika uusi niin olen miettinyt että onkohan siitä edes tulossa jos ei ole vielä tullut... Haluaisin ehdottamasti sen boxsin itselleni jos sellasia on!!


      • eiköhän siitä
        mykkä panda kirjoitti:

        sattuuko kukaan tietämään onko Serranon perhe sarjasta saatavilla DVD boxseja? SArjahan on aika uusi niin olen miettinyt että onkohan siitä edes tulossa jos ei ole vielä tullut... Haluaisin ehdottamasti sen boxsin itselleni jos sellasia on!!

        ilmoiteta.Spoil:Lucia kuolee lopussa jaksoissa...:(


      • mykkä panda
        eiköhän siitä kirjoitti:

        ilmoiteta.Spoil:Lucia kuolee lopussa jaksoissa...:(

        Ei saa paljastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietääkö kukaan montako jaksoa siitä sarjasta tulee??


      • Marienhof
        mykkä panda kirjoitti:

        Ei saa paljastaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        tietääkö kukaan montako jaksoa siitä sarjasta tulee??

        monta jaksoa Yle aikoo esittää mutta jaksoja on tehty tällä hetkellä 121 eli jos vain kesän ajan näytetään niin jää kyllä sarja kesken.


      • mykkä panda
        eiköhän siitä kirjoitti:

        ilmoiteta.Spoil:Lucia kuolee lopussa jaksoissa...:(

        Määkään en olisi halunnu tietää sitä paljastusta ja se on tosi harmi, koska mää pidän siitä näyttelijästä paljon... Ja sit sää kuka sen paljastuksen sano niin mistä sää tiedät sen?


      • Marcos Serrano
        mykkä panda kirjoitti:

        Määkään en olisi halunnu tietää sitä paljastusta ja se on tosi harmi, koska mää pidän siitä näyttelijästä paljon... Ja sit sää kuka sen paljastuksen sano niin mistä sää tiedät sen?

        Ja Kato


      • Taas joku
        eiköhän siitä kirjoitti:

        ilmoiteta.Spoil:Lucia kuolee lopussa jaksoissa...:(

        joka yrittää pilata kaikkien mielenkiinnon siihen sarjaan. Hyvä vale. :). Älkää menkö tohon vitsiin. Ei Lucia ole kuolemassa. Toi on vale ja se on fakta


      • <3
        Viva Espanjola kirjoitti:

        Itsekin olen sarjaa alkanut viimeaikoina katselemaan. Aivan loistava. Ehdoton lempparini sarjassa on Eva. Eiköhän jossakin vaiheessa Raul ja Eva sano papin aamenen:D

        marcos ja eva sopis niin hyvin yhteen!! harmi vaan että ne on sisaruksia!! raul ei sovi evalle!!muuten Marcos on ihana:)


      • mykkä panda
        Taas joku kirjoitti:

        joka yrittää pilata kaikkien mielenkiinnon siihen sarjaan. Hyvä vale. :). Älkää menkö tohon vitsiin. Ei Lucia ole kuolemassa. Toi on vale ja se on fakta

        Eikö se kuolekkaan? Olen helpottunut!!!!!!!! Paitsi että valehteletko sää? Puhutko sää nyt oikeesti tottta, että se ei kuole? *toiveikas*


      • Entiedäs
        Viva Espanjola kirjoitti:

        Itsekin olen sarjaa alkanut viimeaikoina katselemaan. Aivan loistava. Ehdoton lempparini sarjassa on Eva. Eiköhän jossakin vaiheessa Raul ja Eva sano papin aamenen:D

        NÄin on katsoin Espanialaisilta sivuita, joskin saattaa joutua vielä odottamaan Suomessa sitä jaksoa.


      • jimbo89
        <3 kirjoitti:

        marcos ja eva sopis niin hyvin yhteen!! harmi vaan että ne on sisaruksia!! raul ei sovi evalle!!muuten Marcos on ihana:)

        sarjan kotisivuilla kerrottiin, jos oikein ymmärsin, et eva ja marcos muuttaa yhteen jossain vaiheessa. Molemmat on nykyään jättänyt sarjan.


      • KouKou
        Taas joku kirjoitti:

        joka yrittää pilata kaikkien mielenkiinnon siihen sarjaan. Hyvä vale. :). Älkää menkö tohon vitsiin. Ei Lucia ole kuolemassa. Toi on vale ja se on fakta

        Lucia kuolee, se on youtubessa. Se video. Kauheeta, mä järkytyin :/ En tiiä miten se kuolee, mutta kuolee kyl. Siihen kestää aika kauan kun se kuoleee..


      • serrano faniiiiiiiiiiiii
        KouKou kirjoitti:

        Lucia kuolee, se on youtubessa. Se video. Kauheeta, mä järkytyin :/ En tiiä miten se kuolee, mutta kuolee kyl. Siihen kestää aika kauan kun se kuoleee..

        millä haulla löytää lucian kuoleman


      • KouKou
        serrano faniiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        millä haulla löytää lucian kuoleman

        Hakusana:
        Los serrano lucia muere
        Tai: Lucia Serrano

        Tossa oli jos haluutte tietää.. :)


      • juonipaljastusvastaus
        Marcos Serrano kirjoitti:

        Ja Kato

        Olipa kurja paljastus. Tarkoitan aihetta,ehkä vähän paljastajaakin.Tiedän kyllä,että juonipaljastukset on yleisiä. Nyt vaan meni ilo ja pohja koko sarjasta.


      • joku
        KouKou kirjoitti:

        Lucia kuolee, se on youtubessa. Se video. Kauheeta, mä järkytyin :/ En tiiä miten se kuolee, mutta kuolee kyl. Siihen kestää aika kauan kun se kuoleee..

        kuoleeko lucia ihan oikeesti loppuuks se sarja siihe


      • sihisihi
        joku kirjoitti:

        kuoleeko lucia ihan oikeesti loppuuks se sarja siihe

        kuolee se. en ainakaan mä tiedä, päättyykö sarja siihen, mut kyl se kuolee ku laitat youtubeen hauksi lucia muere tai lucia serrano. vähä se video on sad :/


      • joku
        Taas joku kirjoitti:

        joka yrittää pilata kaikkien mielenkiinnon siihen sarjaan. Hyvä vale. :). Älkää menkö tohon vitsiin. Ei Lucia ole kuolemassa. Toi on vale ja se on fakta

        mistä tiiät ettei se kuole kerro nii uskon


      • los serrano <3 <3 <3
        KouKou kirjoitti:

        Lucia kuolee, se on youtubessa. Se video. Kauheeta, mä järkytyin :/ En tiiä miten se kuolee, mutta kuolee kyl. Siihen kestää aika kauan kun se kuoleee..

        lucia kuolee auto onnettomuudessa kun on menossa sairaalaan katsomaan santiagon ja loridassen vauvaa.... ihan hirvee video tippa tuli linssiin ;(


      • deuy
        Taas joku kirjoitti:

        joka yrittää pilata kaikkien mielenkiinnon siihen sarjaan. Hyvä vale. :). Älkää menkö tohon vitsiin. Ei Lucia ole kuolemassa. Toi on vale ja se on fakta

        kyllä se kuolee


      • Koala
        mykkä panda kirjoitti:

        sattuuko kukaan tietämään onko Serranon perhe sarjasta saatavilla DVD boxseja? SArjahan on aika uusi niin olen miettinyt että onkohan siitä edes tulossa jos ei ole vielä tullut... Haluaisin ehdottamasti sen boxsin itselleni jos sellasia on!!

        Onko jossain myynnissä srranojen dvd:tä ku mun o pakko saaha se ku tää on paras arja mikä o ikinä tullu. oon nimittäin nähny jossain kuvan sellasest los serrano dvd boxista mut onko nitä suomessa tai voiko jostain tilata????????????????!?!?!????????


    • pirkanmaan mummu

      Mikähän siinä on,että nämä espanjalaissarjat saavat minut istumaan tv:n ääressä koko aamupäivän.Perhelääkäriä olen katsonut vuodesta toiseen.Nyt siinä hieman kummastuttaa,että loppu jo näytettiin ja taas lähdettiin puolestavälistä..miksi ei alusta? Tämän Serranon perheen löysin vasta noin neljännestä jaksosta ja koukutuin heti. Liekö se temperamentti,hälinä ja perhekeskeisyys,joka EHKÄ meiltä suomalaisilta puuttuu? No,meillä omat tapamme ja televisiosarjojahan ne ovat. Hauska kuitenkin nähdä Espanjan television käsitys perhe-elämästä.

      • Elmo

        Minäkin olen tähän Serranon perheeseen ihan koukussa, on kyllä hyväntuulinen ja sopivan huumoripitoinen sarja päivän aloitukseksi. Eilinen eli keskiviikon jakso jäi harmikseni näkemättä. Jos joku ehtisi lyhyesti kertoa, mitä jaksossa tapahtui, suurkiitokset tästä :). Ehtikö Eva jo käydä Intiassa?


      • mykkä panda
        Elmo kirjoitti:

        Minäkin olen tähän Serranon perheeseen ihan koukussa, on kyllä hyväntuulinen ja sopivan huumoripitoinen sarja päivän aloitukseksi. Eilinen eli keskiviikon jakso jäi harmikseni näkemättä. Jos joku ehtisi lyhyesti kertoa, mitä jaksossa tapahtui, suurkiitokset tästä :). Ehtikö Eva jo käydä Intiassa?

        Eilisessä jaksossa Fiti melkein teki itsemurhan, Tete teki historiallisen maaliin jalkapallossa ja sillä myös alko menkat... Eva ei lähtenykkään intiaan vaan ne meni koko perhe yhessä rannalle!


      • Elmo
        mykkä panda kirjoitti:

        Eilisessä jaksossa Fiti melkein teki itsemurhan, Tete teki historiallisen maaliin jalkapallossa ja sillä myös alko menkat... Eva ei lähtenykkään intiaan vaan ne meni koko perhe yhessä rannalle!

        Kiitos paljon! Olisipa muuten kiva, jos Serranojakin voisi katsella Ylen nettisivuilta jälkikäteen (joitakin ohjelmia siellä nyt näyttää olevan, lähinnä kai asiaohjelmia). Totuin niin Tuhkimotarinan jaksojen katselemiseen nettitv:stä..


      • Serrano fani :D
        Elmo kirjoitti:

        Minäkin olen tähän Serranon perheeseen ihan koukussa, on kyllä hyväntuulinen ja sopivan huumoripitoinen sarja päivän aloitukseksi. Eilinen eli keskiviikon jakso jäi harmikseni näkemättä. Jos joku ehtisi lyhyesti kertoa, mitä jaksossa tapahtui, suurkiitokset tästä :). Ehtikö Eva jo käydä Intiassa?

        Mäkin oon aivan koukussa jo eka näkemältä serranon perheeseen eilisessä eli keskiviikon jaksossa tapahtui näin: Fiti oli hypätä katolta alas mutta Candela tuli ja kertoi sille että se rakastaa sitä eikä ne sitten eronutkaan eikä fiti hypänyt katolta alas ( se oli kyllä aika jänskä kpohta ) Eva ei lähtenytkään Intiaan vaan SErranon perhe ja lisäksi Fitin ja Candelan perhe, Santiago ja kaikki lähtivät yhdessä Rantalomalle. Hmm.. oliko vielä jotain tää juttu tais vielä olla: Diego, Fiti , ja Santiago lähti uuteen Baariin Marcosin kaveri laittaa diegon juomaan huumeita että tämä ei huomaisi eva joka on saanut tanssi tytön paikan... Siinäpä sinulle jonkun verran tietoutta.
        terkuin SErrano fani :D


      • -Pikku_Piru-
        Serrano fani :D kirjoitti:

        Mäkin oon aivan koukussa jo eka näkemältä serranon perheeseen eilisessä eli keskiviikon jaksossa tapahtui näin: Fiti oli hypätä katolta alas mutta Candela tuli ja kertoi sille että se rakastaa sitä eikä ne sitten eronutkaan eikä fiti hypänyt katolta alas ( se oli kyllä aika jänskä kpohta ) Eva ei lähtenytkään Intiaan vaan SErranon perhe ja lisäksi Fitin ja Candelan perhe, Santiago ja kaikki lähtivät yhdessä Rantalomalle. Hmm.. oliko vielä jotain tää juttu tais vielä olla: Diego, Fiti , ja Santiago lähti uuteen Baariin Marcosin kaveri laittaa diegon juomaan huumeita että tämä ei huomaisi eva joka on saanut tanssi tytön paikan... Siinäpä sinulle jonkun verran tietoutta.
        terkuin SErrano fani :D

        Mäki oon ihn koukus Serranon perhesee! Vaik onkiloma laitan joskus herätyskellon soimaa et ehin kattoo Serranon (päiväl en ehi). Oon kattonu ohjelmaa ihan ekasta jaksosta lähtien ja mikään jakso ei oo jääny näkemättä !


      • saxxx

        Hei PM

        Mä ainaki katon ku molemmissa sarjoissa on mini-hameita...jopa kunnon hameen alle katsomista
        t sax


    • Piip

      Juu, tässä hyvä sarja. Harmittaa vaan hirveästi kun jäi noin puolet ensimmäistä kautta näkemättä ennen kuin koukutuin. Marcos on ihana... :D

      Tiedoksi muuten että jos haluaa spoilaantua ja katsella pätkiä sarjasta niin YouTubesta löytyy paljon materiaalia (tosin sitten espanjaksi, ja siitä ei paljoa selvää saa paitsi "vale" ja "benga" ja "que no, que no!"... :p ). Hakusanaksi 'Los Serrano'.

      • Humpalumpadumpa

      • everythingbutyou
        Humpalumpadumpa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=-6IjiXiin9Q&mode=related&search=

        Tossa näkee kun Guille ja Tete on vähän varttunempia.. Jos haluuttee tietää yhen aika pahan jutun niist niin kattokaa toi..

        YEAH! ekan kerran ku näin ton videon ni naureskelin koska aika naurettavaa... velipuoli Tetélle! Niin siis oon nähny ton ennenki.. kattokaa ihmeessä


      • naxwel

      • Buah
        naxwel kirjoitti:

        lucia kuolee synnytykseen

        Eikä kuole, vaan se menee sairaalaan katsomaan toisen pariskunnan vastasyntynyttä vauvaa ja jää auton alle sairaalan pihassa. Sori mutta näin on asia. (Oikeasti, en vitsaile.)


      • löytyy ...
        Buah kirjoitti:

        Eikä kuole, vaan se menee sairaalaan katsomaan toisen pariskunnan vastasyntynyttä vauvaa ja jää auton alle sairaalan pihassa. Sori mutta näin on asia. (Oikeasti, en vitsaile.)

        ... video YouTubessa. Varatkaa nenäliinoja lähettyville kun katsotte, mä ainakin itkin kuin vesiputous. =(


      • mykkä panda
        löytyy ... kirjoitti:

        ... video YouTubessa. Varatkaa nenäliinoja lähettyville kun katsotte, mä ainakin itkin kuin vesiputous. =(

        Missä jaksossa Lucia kuolee??


    • Serrano-fani

      Näyttelijät näyttelevät upeasti ja samalla kuulee espanjaa. Juonet ovat hyviä ja huumoriakaan ei puutu.

      • Gabby

        Käsittääkseni sarjaa tehdään edelleen. Kotisivuthan löytyvät osoitteesta:

        http://www.losserrano.telecinco.es/

        Sieltä kun katsoo, niin näkee kyllä, että ketkä hahmot ovat vielä mukana ja ketkä eivät, joten jollei halua tietää, mitä jatkossa tapahtuu, niin kannattaa jättää kurkkaamatta. Tosin eiväthän kaikki ole varmaankaan kuolleet vaan muuten vaan jääneet pois sarjasta.

        Itseni sarjaan on koukuttanut lähinnä tämä kutkuttava Marcos-Eva-teerenpeli, jonka huipennusta yhä odottelen joka aamu. Joko se Eva nyt tajuais, mistä on kyse. Samoin kotisivuilla ja youtubessa käväistyäni alkoi kiehtoa muuan toinen pari, jota myös alan nyt sitten kyttäillä :D Minkäs siinä tekee, kun kerran on tämmöinen romantiikan nälkäinen naisihminen...

        Surkealla italian taidollani sain jotain infoa näiltä espanjankielisiltä sivuilta irti, mutta aika köyhäksi jäi siksi, että olisin halunnut katsoa tapahtumia tältä ensimmäiseltä tuotantokaudelta ja mahdollisesti myös toiselta kaudelta, mutta sivuilla on luettavissa infoa vain 4:nnestä kaudesta eteenpäin.


      • los serranos
        Gabby kirjoitti:

        Käsittääkseni sarjaa tehdään edelleen. Kotisivuthan löytyvät osoitteesta:

        http://www.losserrano.telecinco.es/

        Sieltä kun katsoo, niin näkee kyllä, että ketkä hahmot ovat vielä mukana ja ketkä eivät, joten jollei halua tietää, mitä jatkossa tapahtuu, niin kannattaa jättää kurkkaamatta. Tosin eiväthän kaikki ole varmaankaan kuolleet vaan muuten vaan jääneet pois sarjasta.

        Itseni sarjaan on koukuttanut lähinnä tämä kutkuttava Marcos-Eva-teerenpeli, jonka huipennusta yhä odottelen joka aamu. Joko se Eva nyt tajuais, mistä on kyse. Samoin kotisivuilla ja youtubessa käväistyäni alkoi kiehtoa muuan toinen pari, jota myös alan nyt sitten kyttäillä :D Minkäs siinä tekee, kun kerran on tämmöinen romantiikan nälkäinen naisihminen...

        Surkealla italian taidollani sain jotain infoa näiltä espanjankielisiltä sivuilta irti, mutta aika köyhäksi jäi siksi, että olisin halunnut katsoa tapahtumia tältä ensimmäiseltä tuotantokaudelta ja mahdollisesti myös toiselta kaudelta, mutta sivuilla on luettavissa infoa vain 4:nnestä kaudesta eteenpäin.

        ÄLÄ LUE JOS ET HALUA TIETÄÄ JUONIPALJASTUSTA!!!!



        Gabby,
        niin, siitä toisesta parista, tarkotatkohan Tetéä ja Guillea ;D ? oon mäki käyny youtubes ja ihmetytti toi vähä et ihan oikeestikko viel ne kaks.... :D:DD

        onko tiedos kuinka monta jaksoo täst nähdään suomessa?


      • Marcos Fani
        Gabby kirjoitti:

        Käsittääkseni sarjaa tehdään edelleen. Kotisivuthan löytyvät osoitteesta:

        http://www.losserrano.telecinco.es/

        Sieltä kun katsoo, niin näkee kyllä, että ketkä hahmot ovat vielä mukana ja ketkä eivät, joten jollei halua tietää, mitä jatkossa tapahtuu, niin kannattaa jättää kurkkaamatta. Tosin eiväthän kaikki ole varmaankaan kuolleet vaan muuten vaan jääneet pois sarjasta.

        Itseni sarjaan on koukuttanut lähinnä tämä kutkuttava Marcos-Eva-teerenpeli, jonka huipennusta yhä odottelen joka aamu. Joko se Eva nyt tajuais, mistä on kyse. Samoin kotisivuilla ja youtubessa käväistyäni alkoi kiehtoa muuan toinen pari, jota myös alan nyt sitten kyttäillä :D Minkäs siinä tekee, kun kerran on tämmöinen romantiikan nälkäinen naisihminen...

        Surkealla italian taidollani sain jotain infoa näiltä espanjankielisiltä sivuilta irti, mutta aika köyhäksi jäi siksi, että olisin halunnut katsoa tapahtumia tältä ensimmäiseltä tuotantokaudelta ja mahdollisesti myös toiselta kaudelta, mutta sivuilla on luettavissa infoa vain 4:nnestä kaudesta eteenpäin.

        EI KAI MARCOS LÄHDE SARJASTA POIS?!


    • Vipsa

      Nyt jäi oikein kiinnostamaan että mikä tää tanssitaitojuttu oikein oli? Kun en kyseistä jaksoa nähnyt... Mä kun olen aivan koukussa Marcosiin ja Evaan niin pitäähän tämäkin nyt saada tietää. :p Jos joku viitsisi kirjoittaa pienen juoniselostuksen tuosta niin olis hienoa.

      • Marcos Serrano

        Kun Marcosin joukkueella oli kauden viimoinen peli ja he tarvitsivat katsojia otteluun tai Santa Justa Football Club lopetettaisiin jolloin Raul keksi ajatuksen hankkia Cheerleadereitä vai oliko se Marcos(en muista).Kuitenkin Marcos kysyi Evaa että voisiko olla Cheerleader ottelussaan,mutta Eva kieltäytyi.Mutta Marcos kysyi luokkansa tyttöjä Cheerleader-ryhmään hänen otteluunsa.Yksi hyväksyi mutta Santiago ei pitänyt heistä.Joten Raul etsi muutamia tyttöjä ja löysikin mutta Santiago oli pihi ja sanoi ettei 100 euroa tipu.Jolloin tytöt lähtivät pois.Mutta Eva kertoi tytöille että Santiago on pihi ja että lupasi heille 100 euroa per tyttö jos hän tulee mukaan.


    • Serrano-fani

      Katson Serranon perhettä yleensä isoveljeni kanssa. Kaikki hahmot ovat minusta hyviä. Serranon perheen katselu alkoi kun isoveljeni avasi telkun ja sieltä tuli Serranon perhe. Isoveljeni rupesi katsomaan ohjelmaa koska espanja kuulosti hauskalta ja hahmot puhuivat niin nopeasti. Siitä se sitten lähti, aloimme katsomaan sitä joka päivä enkä minä ole kertaakaan pettynyt. Miten te muut aloitte kattomaan sitä?

      • Nappi74

        Minä aloin katsomaan telkkaria yhtenä arkiaamuna ja jumituin sohvaan ajattelemaan että aika mielenkiintoinen ohjelma.Meinaan katsoin serranon perhettä.Ja huomasin joka arkiaamu että tuo ohjelma tulee aina ja nyt olen aivan koukussa siihen.:D


      • LopettamistaVastaan

        Näillä näkymin Serranon perhe lopetetaan jaksoon nro 65 (31.8).

        http://www.adressit.com/serranonperhe

        Tuossa adressi, jotta Serranon perheen näyttämistä YLE:llä jatkettaisiin. Laittakaapas nimiä alle, ja levittäkää linkkiä, Serranofanit. :)


      • Marcos aka. Don Juan

        Voi olla että menee vähän aikaakin ennen kuin Marcos ja Eva palaa takaisin kimppaan:D Seuratkaa sarjaa, niin sitten näette mitä tapahtuu:D Vitsit se Santiago on ärsyttävä. Kun yrittää sotkea Marcosin ja Evan jutun.


      • MOC

        Jos katsot/fanitat serranon perhettä lue alla oleva!

        Sarjaa katsoo joka päivä 300 000 ihmistä, vain 120 heistä on liittynyt foorumiin. Ja vain n. 13 viestittelee Foorumilla.. Surkeasti tehdyillä hutastun näköisillä Serranon Perhe Fanisivuilla joita ei päivitetä melkein koskaan, käy yli 10 000 ihmistä! Ja tämä nyt sentään on ainoa Virallinen serranonperhe faniclubi, suomessa. Koska kaikki mahdollinen jäsenien houkuttelemiseksi on tehty, ja silti suosio on mimimaalisen vähäistä Faniclubi Ja Foorumi lakkautetaan 14.08.2007.

        Kuitenkin on vielä mahdollisuus pelastaa tämä faniclubi. Meidän pitää kasvattaa jäsen määrä yli 1700 Ensi maanantaihin mennessä. Kuten kaikki varmaan tietävät, se täysin mahdoton tehtävä. Eli valmistautukaa lakkautukseen.

        Foorumi löytyy osoitteesta http://serranonperhe.omafoorumi.com/index.php.

        Joka ikinen käy nyt liittymässä! Vielä on mahdollista pelastaa foorumi!

        -MOC, ylläpito


      • Afrii--

        Mulla kävi ihan samoin, että mun isoveli aukas telkan ja sieltä tuli Serranon perhe. Me herättiin aina just siihen aikaan ja tapana kesälomalla oli mennä aamusta kattomaan telkkaa. Jäätiin siihen heti koukkuun ja nyt koko perhe kattoo sitä. Mä ja iskä ollaan alettu ihan tosissaan opiskeleen espanjaaki, ja luulen että innosts alkoi nimenomaan Serranon perheestä!:))


    • tv:tä arkiaamuisin tapittava.

      Itse en yleensä espanjalaisista sarjoista välitä. Kesän alussa kuitenkin tylsistyneenä kääntelin kanavia ja Serranon perhe oli menossa ja jäin totaalisesti koukkuun. Itse tykkään eniten Marcosin ja Evan jutusta, sitä on mielenkiintoisinta seurata. Ja myöhemmin ehkä toisenkin parin, jos sinne asti keretään.
      Ja sen verran noille spoilaajille, että se sarja menee tälläkin hetkellä espanjassa, joten mitään loppujuttuja ei voi kukaan paljastaa. ;)
      On sääli kun sarja jää kesän loppuessa pahasti kesken (ja tuskin tulee jatkumaan seuraavana kesänä). Tää on sarja mitä haluisin seurata ihan loppuun asti.

      • Marienhof

        sarja jatkua vielä kesänkin jälkeen uudella ohjelmapaikalla. Aikoinaan Perhelääkärikin kun alkoi niin tuli vain joulukuussa 1998 vain ensimmäinen kausi ja sitten myöhemmin tuli lisää jaksoja.


      • Piip

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!


      • loveserrano
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        mäki tykäään tosi paljon serranojen perheestä, mutta tietääkö kukaan minkä ikäsiä näyttelijät(esim. marcos) on oikeesti?
        hyvää kesän jatkoa!


      • Marienhof
        loveserrano kirjoitti:

        mäki tykäään tosi paljon serranojen perheestä, mutta tietääkö kukaan minkä ikäsiä näyttelijät(esim. marcos) on oikeesti?
        hyvää kesän jatkoa!

        Tässä joidenkin syntymäaikoja:

        Diego (Antonio Resines) 7.8.1954
        Lucia (Belén Rueda) 16.3.1965
        Marcos (Fran Perea) 20.11.1978
        Guille (Victor Elias) 3.3.1991
        Curro (Jorge Jurado) 22.9.1995
        Eva (Verónica Sánchez) 1.7.1976
        Tete (Natalia Sánchez) 7.3.1990
        Candela (Nuria Gonzalez) 16.5.1962
        Raul (Alejo Sauras) 29.6.1979
        Santiago (Jesús Bonilla) 1.9.1955


      • LosSerranos<33
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        joo, siis mä lähetin niille palautetta (http://www.yle.fi/palaute.html ) ja pyysin, että jatkaisivat ohjelman näyttämistä syksyllä, uudella ohjelmapaikalla luultavastikin. Hyvät Serranon Perhe -fanit, tehkää te sama perässä! Kun tarpeeksi pyyntöjä sinne satelee, niin varmasti alkavat tehdä jotain asian eteen. Laskeskelin, että vähän yli 50 jaksoo nähtäis kesällä, jäis siis tosi pahasti kesken! Kiitos minunkin puolesta jos viitsitte tehdä asian eteen jotakin, esim. lähettää postia Ylelle.

        Kyllä tämä sarja on niin mahtava ja olen täysin koukussa siihen(:
        Onneks en oo ainut, koska kun meitä on monta, voidaan sarjan näyttämisen eteen tehdä jotakin

        kiitos ;)


      • LosSerranos<33
        LosSerranos<33 kirjoitti:

        joo, siis mä lähetin niille palautetta (http://www.yle.fi/palaute.html ) ja pyysin, että jatkaisivat ohjelman näyttämistä syksyllä, uudella ohjelmapaikalla luultavastikin. Hyvät Serranon Perhe -fanit, tehkää te sama perässä! Kun tarpeeksi pyyntöjä sinne satelee, niin varmasti alkavat tehdä jotain asian eteen. Laskeskelin, että vähän yli 50 jaksoo nähtäis kesällä, jäis siis tosi pahasti kesken! Kiitos minunkin puolesta jos viitsitte tehdä asian eteen jotakin, esim. lähettää postia Ylelle.

        Kyllä tämä sarja on niin mahtava ja olen täysin koukussa siihen(:
        Onneks en oo ainut, koska kun meitä on monta, voidaan sarjan näyttämisen eteen tehdä jotakin

        kiitos ;)

        ainii, meinas unohtuu se mitä ne vastas. ne sano, et sarja siis jatkuu elokuun loppuun ja tulee todennäköisesti myös ensikesän ohjelmistoon. Jos joku voisi kirjottaa niille, että eihän sitä mitenkään jaksaa odottaa ensikesää, kun silloin on jo luultavasti tullut ihan älyttömän paljon jaksoja lisää, ja sarja jäisi taas kesken, ja sitten näytettäisiin pätkä taas ensikesänä jne... Suomalaiset haluaa ajan tasalle näin mahtavissa ohjelmissa ;)

        Mielenkiinnolla alan seurata tulevaa syksyn ohjelmistoa, ja todellakin toivon näkeväni tämän ohjelman siellä.... ;))


      • raul<3<3<3
        Marienhof kirjoitti:

        Tässä joidenkin syntymäaikoja:

        Diego (Antonio Resines) 7.8.1954
        Lucia (Belén Rueda) 16.3.1965
        Marcos (Fran Perea) 20.11.1978
        Guille (Victor Elias) 3.3.1991
        Curro (Jorge Jurado) 22.9.1995
        Eva (Verónica Sánchez) 1.7.1976
        Tete (Natalia Sánchez) 7.3.1990
        Candela (Nuria Gonzalez) 16.5.1962
        Raul (Alejo Sauras) 29.6.1979
        Santiago (Jesús Bonilla) 1.9.1955

        Noista syntymäajoista... Kannattaa huomata, että noi jaksot mitä nyt tulee on kuvattu jo pari vuotta sitten, joten näyttelijät oli sillon nuorempia kun mitä nyt...

        Mutta mahtava sarjahan tää on, oon jääny ihan koukkuun!


      • MMS
        Marienhof kirjoitti:

        Tässä joidenkin syntymäaikoja:

        Diego (Antonio Resines) 7.8.1954
        Lucia (Belén Rueda) 16.3.1965
        Marcos (Fran Perea) 20.11.1978
        Guille (Victor Elias) 3.3.1991
        Curro (Jorge Jurado) 22.9.1995
        Eva (Verónica Sánchez) 1.7.1976
        Tete (Natalia Sánchez) 7.3.1990
        Candela (Nuria Gonzalez) 16.5.1962
        Raul (Alejo Sauras) 29.6.1979
        Santiago (Jesús Bonilla) 1.9.1955

        SERRANOT ON HAUSKOJA.....


      • nappi74
        LosSerranos<33 kirjoitti:

        joo, siis mä lähetin niille palautetta (http://www.yle.fi/palaute.html ) ja pyysin, että jatkaisivat ohjelman näyttämistä syksyllä, uudella ohjelmapaikalla luultavastikin. Hyvät Serranon Perhe -fanit, tehkää te sama perässä! Kun tarpeeksi pyyntöjä sinne satelee, niin varmasti alkavat tehdä jotain asian eteen. Laskeskelin, että vähän yli 50 jaksoo nähtäis kesällä, jäis siis tosi pahasti kesken! Kiitos minunkin puolesta jos viitsitte tehdä asian eteen jotakin, esim. lähettää postia Ylelle.

        Kyllä tämä sarja on niin mahtava ja olen täysin koukussa siihen(:
        Onneks en oo ainut, koska kun meitä on monta, voidaan sarjan näyttämisen eteen tehdä jotakin

        kiitos ;)

        Hei!Ajattelin vaan kysyä että pyysittekö yleltä että tuota sarjaa jatkettaisiin syksyllä vielä?Mutta jos ymmärrätte joillain on vielä koulu..Öhöm..Sitten me emme ainakaan nää tuota ihanaa sarjaa koulun takia jos sitä ei laiteta tauolle syksyllä..


      • glodiska
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        pliis serrano perhe on paras ssss


      • Gurro
        glodiska kirjoitti:

        pliis serrano perhe on paras ssss

        Mutta jos serranon perhettä jatketaan niin sitten jotkut ei näe koulun takia sitä ohjelmaa!Ajatelkaa muitakin!

        KIITOS!


      • LosSerranos<33
        nappi74 kirjoitti:

        Hei!Ajattelin vaan kysyä että pyysittekö yleltä että tuota sarjaa jatkettaisiin syksyllä vielä?Mutta jos ymmärrätte joillain on vielä koulu..Öhöm..Sitten me emme ainakaan nää tuota ihanaa sarjaa koulun takia jos sitä ei laiteta tauolle syksyllä..

        Aivan, pyysin, että, sarjaa jatkettaisiin syksyllä. KYllähän mullakin on koulua silloin, mutta meillä ainakin on tallentava digiboksi jonka avulla voisin kattoa sarjan vaikkapa koulun jälkeen. Jos sulla ei ole, ei sitten voi mitään, sitä paitsi tuskin ne jatkaa sitä syksyllä. Jos jatkaa niin olen erittäin kiitollinen niille, mut sä taidan olla mulle ennemminkin vihanen XD


      • Sasun
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        Olen ymmärtänyt, että Suomesta näkyy vaan osaan 65 asti. Espanjankielisiltä sivuilta luin, että jaksoissa niistä eteenpäin tapahtuu mukavia juttuja. Jospa ne mukavat jutut ainakin näytettäisiin. Vaikka työt alkaa, voihan sitä laittaa tallennukseen. Espanjankielestä on nyt sitten hyötyä, kun vierailee tuolla sivustolla.


      • serranon tosi FANI
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        olkaa kiolttei ja jatkakaa sarjaa pliide!!


      • Roopeö
        Piip kirjoitti:

        Pitäis varmaan postittaa Ylelle ja pyytää niitä jatkamaan sarjaa kesän jälkeenkin tavalla tai toisella. :) Jos moni ihminen osoittaisi mielenkiintoa niin tuskin se ihan huomiotta jäisi. Itse pistin sinne pari päivää sitten postia Serranoista ja kiitin hyvästä sarjasta, vastasivat että kiva kun tykkäät ja että 31.8. asti pyörii Ylellä, sitte jatkosta ei ole tietoa. Jotenka - yleisöhän näihin asioihin aika paljon myös vaikuttaa. Toivottavasti nähtäis Serranoja jatkossakin! :)

        Nyt viikonloppuna oikein odottaa kieli pitkällä maanantaiaamua että sais taas avata telkkarin ja katsella perheen menoa... Hyvää juhannusta kaikille!

        Serranon perhe tekee läpi murron eli yleltä pitää pyytää vielä 5 ja 6 tuotantokausi !!!!


    • Eva..

      Tietääkö kukaan mikä on Serranon perheessä esiintyvän Evan oikea nimi??

      • Marcos Serrano

        :) 8)


      • face

        Verónica Sánchez on Evan oiG nimi. Mul ois jatkoo tälle topicille; tietääkö kukaan opettajatar Raquelin oikeeta nimeä?


      • esittää ...
        face kirjoitti:

        Verónica Sánchez on Evan oiG nimi. Mul ois jatkoo tälle topicille; tietääkö kukaan opettajatar Raquelin oikeeta nimeä?

        ... näyttelijätär nimeltä Elsa Pataky. Ihan uskomattoman kaunis nainen.


      • zxäää
        Marcos Serrano kirjoitti:

        :) 8)

        Evaa näyttelevä Veronica Sanchez vetää tosi hinosti pääosan elokuvassa El Calentito. (Ainakin näin miehen näkökulmasta katsottuna).


      • kysyvä..
        zxäää kirjoitti:

        Evaa näyttelevä Veronica Sanchez vetää tosi hinosti pääosan elokuvassa El Calentito. (Ainakin näin miehen näkökulmasta katsottuna).

        minkälainen elokuva on tämä? mistä sen voi kattoa?


      • zxäää
        kysyvä.. kirjoitti:

        minkälainen elokuva on tämä? mistä sen voi kattoa?

        El Calentitossa Veronican esittämä päähenkilö kokee hurjan muodonmuutoksen kiltistä tytönhissukasta rajuksi rocktähdeksi, kun hänet pestataan anarkistiseen tyttöbändiin, joka viihdyttää yleisöä Ramonesin musiikilla ja paljailla rinnoilla. Elokuvaa ei ole julkaistu Suomessa ja itsellänikin on tekstittämätön umpiespanjalainen versio, jonka sain tuliaiseksi tuon Ramonesmusiikin takia. Luultavasti sen saa ladattua netistä jostain P2P-verkosta, mutta en tiedä löytyykö sitä edes englanninkielisillä teksteillä.


    • tosi hyvä

      joo mäki oon kattonu sitä se on tosi hyvä sarja mä luulin et sitä ei kovinkaa monet kato ksoka se tulee ykköselta ja itekki satuin kattoo ihan vahingossa olin just menossa kirjastoo ku näin kyseisen sarjan nii oli kyllä pakko kattoo loppuu

    • Monkeymonkey

      Minäkin olen ihastunut tähän sarjaan! Marcosista en kyllä oikein pidä imelien biisiensä kanssa, mutta muuten tosi hauska sarja. Missasin kyllä tämänpäiväisen jakson. :(

      • Jeejee

        Jos haluaa seurata lisää keskustelua Serranoista, on olemassa myös toinen keskustelupalsta osoitteessa

        http://serranos.activeboard.com/

        P.S. Monkeymonkey, maanantain jaksosta Wikipediassa:

        "Diego, Santiago ja Fiti lähtevät kalareissuun. Rento loma jää kuitenkin haaveeksi, kun Lucían ex-mies saapuu vierailulle. Diego epäilee mustasukkaisena miehen aikeita, mutta syyksi vierailulle paljastuu tämän vakava sairaus. Raúl pelästyy tulleensa impotentiksi, ja Guille ja Teté ystävineen etsivät kadonnutta koiraa. Francisco on velkaongelmissa ja päättää hankkia rahaa pokerinpeluussa. Fiti lankeaa uhkapelin pauloihin ja on lähellä menettää enemmänkin kuin pikkurahaa. Francisco kokee ainoaksi vaihtoehdoksi palaamisen takaisin Etelä-Afrikkaan särkien samalla Carmenin sydämen."


      • jaashu
        Jeejee kirjoitti:

        Jos haluaa seurata lisää keskustelua Serranoista, on olemassa myös toinen keskustelupalsta osoitteessa

        http://serranos.activeboard.com/

        P.S. Monkeymonkey, maanantain jaksosta Wikipediassa:

        "Diego, Santiago ja Fiti lähtevät kalareissuun. Rento loma jää kuitenkin haaveeksi, kun Lucían ex-mies saapuu vierailulle. Diego epäilee mustasukkaisena miehen aikeita, mutta syyksi vierailulle paljastuu tämän vakava sairaus. Raúl pelästyy tulleensa impotentiksi, ja Guille ja Teté ystävineen etsivät kadonnutta koiraa. Francisco on velkaongelmissa ja päättää hankkia rahaa pokerinpeluussa. Fiti lankeaa uhkapelin pauloihin ja on lähellä menettää enemmänkin kuin pikkurahaa. Francisco kokee ainoaksi vaihtoehdoksi palaamisen takaisin Etelä-Afrikkaan särkien samalla Carmenin sydämen."

        1. Eva
        2. Marcos
        3. Teté
        4. Raúl
        5. Lucia

        Kertokaa omia listojanne serranon perheen näyttelijöistä kans!!:D Ohessa oli mun oma lista.


      • Marcos Serrano
        jaashu kirjoitti:

        1. Eva
        2. Marcos
        3. Teté
        4. Raúl
        5. Lucia

        Kertokaa omia listojanne serranon perheen näyttelijöistä kans!!:D Ohessa oli mun oma lista.

        1.Marcos.

        2.Eva.

        3.Diego.

        4.Raul.

        5.Tete


      • Marcos Serrano
        Marcos Serrano kirjoitti:

        1.Marcos.

        2.Eva.

        3.Diego.

        4.Raul.

        5.Tete

        Marcos Ja Eva menee naimisiin,Tete´ ja Guille alkavat ´´seukkia`` sarjan välissä.


      • mykkä panda
        jaashu kirjoitti:

        1. Eva
        2. Marcos
        3. Teté
        4. Raúl
        5. Lucia

        Kertokaa omia listojanne serranon perheen näyttelijöistä kans!!:D Ohessa oli mun oma lista.

        1:Teté
        2:Lucía
        3:Eva
        4:Curro
        5:Raúl

        Tossa on mun lista!


      • NataliaSanchez
        mykkä panda kirjoitti:

        1:Teté
        2:Lucía
        3:Eva
        4:Curro
        5:Raúl

        Tossa on mun lista!

        Mielenkiintoisimmat&hyvännäkösimmät näyttelijät ;)

        1. Teté
        2. Curro
        3. Valdano
        4. Lucía
        5. Marcos


      • Marcos aka. Don Juan
        NataliaSanchez kirjoitti:

        Mielenkiintoisimmat&hyvännäkösimmät näyttelijät ;)

        1. Teté
        2. Curro
        3. Valdano
        4. Lucía
        5. Marcos

        Mitäs siinä sitten lopulta käy? Kun Marcos ja Raquel opettaja ovat tykästyneet toisiinsa:D Varmaankin Candela joskus asian huomaa. Ja opettaja saa kenkää koulusta? Luulen itse, että näin tapahtuu?
        Onko jollain muulla varmaa tietoa tapahtumista? Kun Eva näki tämänpäivän jaksossa Marcosin ja Raquelin suutelevan kiihkeästi opettajanhuoneessa.


      • äzzä
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

        Mitäs siinä sitten lopulta käy? Kun Marcos ja Raquel opettaja ovat tykästyneet toisiinsa:D Varmaankin Candela joskus asian huomaa. Ja opettaja saa kenkää koulusta? Luulen itse, että näin tapahtuu?
        Onko jollain muulla varmaa tietoa tapahtumista? Kun Eva näki tämänpäivän jaksossa Marcosin ja Raquelin suutelevan kiihkeästi opettajanhuoneessa.

        Oli kyllä hyvä jakso!
        Marcos alko vaikuttaa jopa naistenmieheltä :D
        Tietääkö kukaan saako tän sarjan tuotantokausia tilattua mistään? :)


      • Piip
        äzzä kirjoitti:

        Oli kyllä hyvä jakso!
        Marcos alko vaikuttaa jopa naistenmieheltä :D
        Tietääkö kukaan saako tän sarjan tuotantokausia tilattua mistään? :)

        Sen verran oon saanut selville että Marcosin ja Raquelin juttu kyllä loppuu tässä aikanaan, mutta en tarkkaan tiedä millä tavalla. Musta ihan hyvä, en oikein tykkää niiden kiehnäämisestä. :p Vaikka ainakin Eva on nyt sitten mustasukkainen... Niin juu ja saa nähdä Marcosin ilman paitaa säännöllisesti!


      • mukkä panda
        äzzä kirjoitti:

        Oli kyllä hyvä jakso!
        Marcos alko vaikuttaa jopa naistenmieheltä :D
        Tietääkö kukaan saako tän sarjan tuotantokausia tilattua mistään? :)

        Ei saa. Lähetin Ylelle sähköpostia ja kysyin sitä ja ne vastas, että ei saa mutta ne lupas laittaa mun toiveen eteenpäin. Musta olisi tosi kiva jos semmosia tulis kauppoihin! Mää ainakin ryntäisin heti ostamaan!


      • La Pasa
        Marcos Serrano kirjoitti:

        Marcos Ja Eva menee naimisiin,Tete´ ja Guille alkavat ´´seukkia`` sarjan välissä.

        Aloin vasta katsomaan Serranon perhettä ja olen katsonut sitä n.5 jaksoa. Harmi etten aikaisemmin tajunnut katsoa sitä. Olin käsittänyt että Marcos ja Eva ovat sisaruksia mutta eivätkö he olekkaan? tai Tete ja Quille?


      • äzzä edelleen
        mukkä panda kirjoitti:

        Ei saa. Lähetin Ylelle sähköpostia ja kysyin sitä ja ne vastas, että ei saa mutta ne lupas laittaa mun toiveen eteenpäin. Musta olisi tosi kiva jos semmosia tulis kauppoihin! Mää ainakin ryntäisin heti ostamaan!

        totta puhut! :] ois kyl niiiin kiva kattella niit ympäri ja ympäri ;D


      • Touhuaja
        äzzä kirjoitti:

        Oli kyllä hyvä jakso!
        Marcos alko vaikuttaa jopa naistenmieheltä :D
        Tietääkö kukaan saako tän sarjan tuotantokausia tilattua mistään? :)

        Guille on mun mielestä paras sarjassa kun se aina järjestää
        kaikkia "katastrofeja", mutta on toisaalta taas oikeudenmukainen ja puolustaa heikompia
        Onko muita Guille-faneja?
        Marcos on taas mun mielestä aika ärsyttävä tyyppi.
        Tete on kanssa yksi suosikeistani, muitta Guille on ehdoton ykkönen. Lisäksi guille on charmikas!


      • nmdfer
        NataliaSanchez kirjoitti:

        Mielenkiintoisimmat&hyvännäkösimmät näyttelijät ;)

        1. Teté
        2. Curro
        3. Valdano
        4. Lucía
        5. Marcos

        Parhaat top 5:

        1. Marcos
        2. Teté
        3. Curro
        4. Raquel
        5. Candela
        :DD


      • ihastunut...
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

        Mitäs siinä sitten lopulta käy? Kun Marcos ja Raquel opettaja ovat tykästyneet toisiinsa:D Varmaankin Candela joskus asian huomaa. Ja opettaja saa kenkää koulusta? Luulen itse, että näin tapahtuu?
        Onko jollain muulla varmaa tietoa tapahtumista? Kun Eva näki tämänpäivän jaksossa Marcosin ja Raquelin suutelevan kiihkeästi opettajanhuoneessa.

        Tietääkö kukaan kauan Raquel viipyy sarjassa?onko pysyvä hahmo vai poistuuko?


      • ihmeen ...
        nmdfer kirjoitti:

        Parhaat top 5:

        1. Marcos
        2. Teté
        3. Curro
        4. Raquel
        5. Candela
        :DD

        ... takia niin monet tykkää Tetéstä? Sehän on ilkeä nirppanokka eikä edes kovin nätti, toisin kuin siskonsa Eva. =(

        Mun top 5:

        1. Curro
        2. Raquel
        3. Marcos
        4. Eva
        5. Fiti

        =)


      • DogiSSS
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

        Mitäs siinä sitten lopulta käy? Kun Marcos ja Raquel opettaja ovat tykästyneet toisiinsa:D Varmaankin Candela joskus asian huomaa. Ja opettaja saa kenkää koulusta? Luulen itse, että näin tapahtuu?
        Onko jollain muulla varmaa tietoa tapahtumista? Kun Eva näki tämänpäivän jaksossa Marcosin ja Raquelin suutelevan kiihkeästi opettajanhuoneessa.

        1. Curro (Se on niin söpö)
        2. Tete (Kiva näkönen,hyvä tyyppi)
        3. Marcos (Kiva kun se soittaa)
        4. Eva (Nätti)
        5. Africa (Nätti myös)


      • NinzkuPinzku
        Touhuaja kirjoitti:

        Guille on mun mielestä paras sarjassa kun se aina järjestää
        kaikkia "katastrofeja", mutta on toisaalta taas oikeudenmukainen ja puolustaa heikompia
        Onko muita Guille-faneja?
        Marcos on taas mun mielestä aika ärsyttävä tyyppi.
        Tete on kanssa yksi suosikeistani, muitta Guille on ehdoton ykkönen. Lisäksi guille on charmikas!

        Cuille on aivan ihana, tosi sulonen kaiken lisäks. Vaikka aiheuttaaki usein "katastrofeja".. Mutta ajatella, Että (Cuille)on jo 1991 kamalan vanha.. ja minä ite oon vasta 11. Hitsi, voisimpa tavata sen joskus..


      • Jokuvaan!
        jaashu kirjoitti:

        1. Eva
        2. Marcos
        3. Teté
        4. Raúl
        5. Lucia

        Kertokaa omia listojanne serranon perheen näyttelijöistä kans!!:D Ohessa oli mun oma lista.

        1.Santiago
        2.Raúl
        3.Guille
        4.Teté
        5.Eva


      • Serrano fani
        Marcos Serrano kirjoitti:

        1.Marcos.

        2.Eva.

        3.Diego.

        4.Raul.

        5.Tete

        1. Raul:
        Tullut isäänsä. Viis veisaa opiskelusta
        sählää usein ilman ajattelua itsensä ja
        kaverinsa johonkin pinteeseen.

        2. Santiago:
        Pahansisuinen ja hyvin herkkä suuttumaan.

        3. Fructuoso "Fiti":
        Mies jolla on asiantuntemusta joka alalla,
        ainakin omasta mielestään.

        4. Diego:
        Ei ole mustasukkainen vaimostaan Lucíasta
        ennen kuin Santiago ja Fiti kertovat
        hänelle omat mielipiteensä joiden takia
        kaikki menee usein päin honkia.

        5. Francisco "Curro"
        Perheen pienin, mutta silti välkyin.


      • losserranofan
        NinzkuPinzku kirjoitti:

        Cuille on aivan ihana, tosi sulonen kaiken lisäks. Vaikka aiheuttaaki usein "katastrofeja".. Mutta ajatella, Että (Cuille)on jo 1991 kamalan vanha.. ja minä ite oon vasta 11. Hitsi, voisimpa tavata sen joskus..

        Tiedätkö mitään muuta Guillesta...??
        Mulla ainaskin on ihan hulluna tietoo no kaikista näyttelijöistä.

        Guille on niin ihana


      • los serrano my heaven
        nmdfer kirjoitti:

        Parhaat top 5:

        1. Marcos
        2. Teté
        3. Curro
        4. Raquel
        5. Candela
        :DD

        Nää o parhaat

        1.Eva
        2.Marcos
        3.Santiago
        4.Fiti
        5.Raul


      • guille
        äzzä kirjoitti:

        Oli kyllä hyvä jakso!
        Marcos alko vaikuttaa jopa naistenmieheltä :D
        Tietääkö kukaan saako tän sarjan tuotantokausia tilattua mistään? :)

        ...on samanlainen naissankari kun isänsäkin


    • fani-88

      Onko Serranoita DVD:nä kun en näe armeijan takia kaikkia jaksoja loppu-kesästä?

      • _Piksuli_

      • Didididi

      • Marcos aka. Don Juan
        Didididi kirjoitti:

        Ohh. Marcos

        Niin kävi joo... Mutta hyvää kannattaa odottaa:D Meinaan sitä, kun Marcos lopulta saa Evan. Onhan Marcos aika Don Juan. Ensiksi pientä säpinää Evan Barcelonan kaverin Mari Paun kanssa. Sitten tuli suhde Opettaja Raquelin kanssa:D Joka tosin on aika lyhytaikainen. Tänään Candela puhui Marcosin ja Raquelin kanssa. Ja kysyi heidän suhteestaan. Eli jos Raquel ei olisi suhdetta lopettanut. Niin Raquelille olisi tullut ilmeisesti potkut? Niin kuin ounastelin.


      • Marcos aka. Don Juan
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

        Niin kävi joo... Mutta hyvää kannattaa odottaa:D Meinaan sitä, kun Marcos lopulta saa Evan. Onhan Marcos aika Don Juan. Ensiksi pientä säpinää Evan Barcelonan kaverin Mari Paun kanssa. Sitten tuli suhde Opettaja Raquelin kanssa:D Joka tosin on aika lyhytaikainen. Tänään Candela puhui Marcosin ja Raquelin kanssa. Ja kysyi heidän suhteestaan. Eli jos Raquel ei olisi suhdetta lopettanut. Niin Raquelille olisi tullut ilmeisesti potkut? Niin kuin ounastelin.

        Hei! Onko El canto del loco-Contigo myöskin Fran Perean kappale? On aivan ihan biisi, ja iho menee aina kananlihalle kun kyseistä biisiä kuuntelen.


      • Marienhof
        Marcos aka. Don Juan kirjoitti:

        Hei! Onko El canto del loco-Contigo myöskin Fran Perean kappale? On aivan ihan biisi, ja iho menee aina kananlihalle kun kyseistä biisiä kuuntelen.

        vaan Contigo on El Canto del Locon laulu


      • losmajos

        Kyllä tämä on ilon päivä! Tätini kertoi että ensimmäisen tuotantokauden jaksot tulevat kauppoihin ennen joulua 2007!


    • Me&U

      kyllä ihan huippuhyvä :D - tosi hauska ja mukava katsoa. Lapsinäyttelijät ovat todella hyviä myös. Tällaista lisää :)

    • Serranoista

      Tässä on vastaus palautteeseen, joka lähetetty YLElle:

      --------------------------
      Kiitos mukavasta palautteestasi. Mahdollista on, että esitämme kaikki kaudet, mietimme asiaa
      loppukesästä, kun näemme, millaisen vastaanoton sarja on saanut.
      Nyt olemme hankkineet 65 jaksoa.

      Mukavaa kesää Serranon perheen parissa!

      Ystävällisin terveisin
      Helena Fager
      YLE Kv-ohjelmahankinta

      --------------------

      Eli jos olet jäänyt koukkuun Serranon perheeseen, laita ihmeessä YLElle palautetta, että näyttäisivät loputkin. Ja kannattaa varmaan lisätä, ettei ensi kesään kestä odottaa jatkoa, siihen on niin sairaan pitkä aika! Edes sitten kerran viikossa talven aikana, jos ei muuten...

      Palautetta, ihmiset! Tässä osoite: http://www.yle.fi/ulkomaiset/palautetta2.php

      PS. Lisää Serrano-keskusteluita tuolla tv-sarjat -palstalla! http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=644&subcat=818

      • Piip

        Hei kiitos kun laitoit tuon tänne. Mielenkiintoista nähdä mitä Ylen ohjelmahautomossa on milloinkin meneillään. Vai että 65 jaksoa... se on siis johonkin 3./4. kauden puoliväliin (oon nähnyt eri laskentatapoja noista tuotantokausista) - mutta siis joo, aika pitkälle mutta toisaalta kausi jää kesken. :\

        Jep jep, palautetta kirjoittamaan kaikki. :)


      • jep.

        Niinpä. Mut talvel sen pitäs tulla iltapäivisim joskus 3-4 aikaa? Koska ärsyttävää jos niit ei nää ku o koulua.


    • Orestes<3<3<3

      Vissii vähä viestei täs keskustelus x)

      • on0000

        on nyt meneillään?


      • Marienhof
        on0000 kirjoitti:

        on nyt meneillään?

        ja kohta alkaa kolmas


      • affa
        on0000 kirjoitti:

        on nyt meneillään?

        Niin minäkin tuossa ajattelin että koska tämä Raquel lähtee sarjasta vai onko se vielä kauan aikaa?


      • 9.15
        affa kirjoitti:

        Niin minäkin tuossa ajattelin että koska tämä Raquel lähtee sarjasta vai onko se vielä kauan aikaa?

        joo mulla on kans sama juttu, ite haluisin että Raquel on siinä sarjassa vaikka loppuun asti.


      • Piip
        9.15 kirjoitti:

        joo mulla on kans sama juttu, ite haluisin että Raquel on siinä sarjassa vaikka loppuun asti.

        Raquel-faneille pahoittelut, on mukana enää parin jakson ajan. Nyt kun Lucía tuli takaisin Amerikasta ja palaa töihin, Raquelin sijaisuus päättyy. Nauttikaa vielä viimeiset jaksot kun voitte. :)


    • Esu74

      Ylen palautteisiin kannattaa kirjoittaa jos haluaa, että sarja jatkuu 65 jakson jälkeen. Tai ainakin yrittää vaikuttaa näin sarjojen ostajiin....

      • kikalapokkala

        kertokaa mis on serronin perheen juonen paljastus sivu suomen kielinen


      • - Manna -
        kikalapokkala kirjoitti:

        kertokaa mis on serronin perheen juonen paljastus sivu suomen kielinen

        Noista linkeistä löytyy juonipaljastuksia ja ylemmästä ihan videopätkien kera =)
        (Tosin viedeopätkissä ei oo tekstitystä suomeksi. Mutta eikös kuvat kerro enemmän kun tuhat sanaa ;))

        http://www.freewebs.com/serranonperhe/index.htm

        http://serranos.activeboard.com/index.spark?forumID=112089&p=1


    • serra-fani paras

      Moi kuka tietää missä sivulla olisi suomen kielinen juonen paljastus sivu serranonin perheestä onko sellasi edes

      • Chicaé

        Eli en ollut kotona ja en päässyt katsomaan tuota lempisarjaani, joten voisiko joku ystävällinen kertoa mitä tapahtui Maanantaina 16.7 ja Tiistaina 17.7. Minua ottaa nuppiin kun en tiedä mitä on tapahtunut :/ Joku voisi kertoa minulle? :)


      • guille
        Chicaé kirjoitti:

        Eli en ollut kotona ja en päässyt katsomaan tuota lempisarjaani, joten voisiko joku ystävällinen kertoa mitä tapahtui Maanantaina 16.7 ja Tiistaina 17.7. Minua ottaa nuppiin kun en tiedä mitä on tapahtunut :/ Joku voisi kertoa minulle? :)

        ma 16.7 Raulista luullaan Marcosin jäynän avulla että hän on homo Guille haluaisi edustaa luokkaansa tietokilpailussa niinpä hän laittaa Yolin juomaveteen laksatiivia juomavesi oli alunperin tarkoitettu Bolichelle Santi pihtaa hammaslääkärikuluissa vaikka selviääkin että hänellä on rahaa yllin kyllin lopulta Santi suostuu hammaslääkäriin menoon kun hänestä tehdään mainos televisioon
        ti 17.7 Santi jää tiilikasan alle ja hän alkaa uskoa jumalaan hänen uskonsa menee kuitenkin liian pitkälle ja hän on aikeissa lähteä Burundiin Diego ja Fiti yrittävät estää häntä lähtemästä. Guille yrittää huijata rahaa isopäiselle lapselle mutta Lucia saa hänet kiinni ja hän joutuu rangaistukseksi irroittamaan jenginsä kanssa purukumeja koulun lattialta Guille kostaa tämän Curron avulla mutta kun Lucia saa selville Currolta tämän hän päättää järkyttää Guillea kunnolla Raul yrittää iskeä African jolla on peliä valmentajan kanssa mutta koutsi pettää Afria ja Afri suutelee Raulia kaikkien nenän edessä


    • Lopi

      Tottakai minä katson joka arkipäivä! Se on sitten tosi hyvä ohjelma!!

    • Chicaé

      Eli en ollut kotona ja en päässyt katsomaan tuota lempisarjaani, joten voisiko joku ystävällinen kertoa mitä tapahtui Maanantaina 16.7 ja Tiistaina 17.7. Minua ottaa nuppiin kun en tiedä mitä on tapahtunut :/ Joku voisi kertoa minulle? :)

    • Allekirjoita
      • Los Serrano 4ever!!

        Eli voisiko joku ihana ihminen kertoa minulle mitkä olivat ne biisit jotka tänään kuultiin sarjassa (jakso 34).

        1.biisi soi kun Eva istui portailla itkemässä
        2.biisi soi kun Eva ja Marcos juoksivat kotiinsa ja Marcos heitti kolikoita katulaulajalle.

        Iso kiitos. :)


      • los serrano
        Los Serrano 4ever!! kirjoitti:

        Eli voisiko joku ihana ihminen kertoa minulle mitkä olivat ne biisit jotka tänään kuultiin sarjassa (jakso 34).

        1.biisi soi kun Eva istui portailla itkemässä
        2.biisi soi kun Eva ja Marcos juoksivat kotiinsa ja Marcos heitti kolikoita katulaulajalle.

        Iso kiitos. :)

        Sitä ensimmäistä biisiä en tiedä, mutta se toinen ainakin oli Fran Perean kappale nimeltään

        dame una alegría

        ja se löytyy esikoisalbumilta La chica de la habitacion de al lado.


      • epsanja
        Los Serrano 4ever!! kirjoitti:

        Eli voisiko joku ihana ihminen kertoa minulle mitkä olivat ne biisit jotka tänään kuultiin sarjassa (jakso 34).

        1.biisi soi kun Eva istui portailla itkemässä
        2.biisi soi kun Eva ja Marcos juoksivat kotiinsa ja Marcos heitti kolikoita katulaulajalle.

        Iso kiitos. :)

        http://www.losserranoclub.es/


      • epsanja

    • katsoja

      iiiiiik!!
      Aivan ihana jakso tänään marcosin ja evan kannalta aivan paras ohjelma tää on voi hitsi kun ei jaksa oottaa huomiseen

      • iokkkkkkm

        Mitä eroa on näillä: Te amo ja te guiero? :)


      • Serrano Poika

        Eva ja arrica on ihania.. molemmil helvetin hyvä perse ja tissti ja kaikki.. ihanii..


    • senxula

      guille on söpöin tete kaunein oon seurannu sitä jo 4kk mut en kyllästy mun kaikki kamut katto ja habos on kaikki ihan sikana siihen mut musta raul näyttä hirveeltä ku sil on se näppylä leiuas africl on ihanat kiharat hiukset. :) Oisko kivaa olla siinä jos se ois todellista elämää.? HALUUN ASUU SAN JOSTASSA!!!! entä te?

      • pilkun n**s*a

        korjaan hiukan: Santa Justa, ei San Josta ;)


    • jenny- -

      serranon perhe on mahtava sarja toivottavasti saa jatkoa !!! ketkä toivovat että se jatkuu?

    • Guille

      Moi kaikki serranon perhe fanit. Katoitteko tämän päivän jakson? KIvat juhlat tavernassa, varsinkin tytöillä eiks vaan?

    • medico familia

      Voisko ajatella,että Serranon perhe siirtyisi Teemalle Perhelääkärin paikalle? Perhelääkäkäri oli ensimmäinen espanjalaissarja johon koukutuin. Nyt se on nähty myös uusintoina.(HYVÄ!) Serranon popppoo ansaitsee oman ohjelmapaikkansa.Harvoin on niin paljon naurattanut,kun tämänpäiväisessä jaksossa.Antakaa meille lisää kielikylpyä! Bale?

    • katsoja eläkkeellä

      Olenko ymmärtänyt oikein,että tämä sarja hauskuuttaa ja kiinnostaa kaikenikäisiä? Ite olen kuuskymppinen.

      • 23vfani

        Itse en ole koskaan ollut tv koukussa enkä omaa sellaista edes omista, mutta nyt kesäloman alussa vahingossa katsoin jaksot kahtena aamuna ja jäin pahasti koukkuun ja nyt viimeaikoina minusta on tullut fani ja RAKASTAN kaikkia hahmoja, mikä on kyllä hieman outoa koska en ikinä mielly tällatavalla sarjojen hahmoihin...nyt ymmärrän niitä ketkä hullaantuu. Onneksi kämppikseni tv:tä saa katsoa ja joka aamu on pakko herätä jo 9 katsomaan :D Elämän ei tarvitse olla tylsää ja tässä perheessä hauskuutta riittää. Musiikki on aivan ihanaa ja tänne päädyinkin artistin nimeä etsiessä, aion opetella muutamia kunhan mahdollista. Opiskelin joskus Espanjaa mutta se jäi, tämä sarja taas sai halun opiskeluun kasvamaan. Huoh :)


    • jatkuu syksyllä

      Sarja jatkuu syksyllä. Toivon ja pyydän,ettei sen lähetysaika kilpailisi Emmerdalen kanssa. toivoo eräs ohjelmien suurkuluttaja.

      • mucho mucho

        Joo niin näkyy jatkuvan.Erittäin hienoa.Todella uskomaton sarja,mielettömät näyttelijät.


      • Luin

        Syksyllä uusitaan kaikki samat jaksot mitä on jo nähty näin ylen sivuilta. ens kesänä sit tulee uusia jaksoja. Mut hyvä vaa mä aloin kattoo serranon perhettä vasta heinä-
        kuussa, näkeehä kaikki jaksot ainaki.


      • Fran perea < 333
        Luin kirjoitti:

        Syksyllä uusitaan kaikki samat jaksot mitä on jo nähty näin ylen sivuilta. ens kesänä sit tulee uusia jaksoja. Mut hyvä vaa mä aloin kattoo serranon perhettä vasta heinä-
        kuussa, näkeehä kaikki jaksot ainaki.

        Fran perea on maaaaaaaaaaaaaaailman söpöin näytteliä < 3333333333333333333 love uuh!!! mutt mun poikaystvä on maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaailman söpöinn < 33333


      • voihan räkä
        Luin kirjoitti:

        Syksyllä uusitaan kaikki samat jaksot mitä on jo nähty näin ylen sivuilta. ens kesänä sit tulee uusia jaksoja. Mut hyvä vaa mä aloin kattoo serranon perhettä vasta heinä-
        kuussa, näkeehä kaikki jaksot ainaki.

        Hyvä sarja,mutta surettaa tulevat tapahtumat. Ehkä se tekee komediasta trakedian..


      • ... muttei paras
        voihan räkä kirjoitti:

        Hyvä sarja,mutta surettaa tulevat tapahtumat. Ehkä se tekee komediasta trakedian..

        Ei vedä vertoja Täydellisiin Naisiin. Siihen on saatu Amerikkalainen huumori ja juonittelu kestämään koko tuotantokauden. Tosin sillä on väliä jos jättää yhden jakson katsomatta :(
        Saako Serranoiden tuotantokausia ostettuu mistään?


    • nick 123

      No es Marcos Serrano, pero un chico finlandes.

      • dsf

        Todella hyvä ohjelma!


    • kattila92

      mikä se niitten kappaleen nimi oli minkä ne esitti siis boltsi ja guille

      • Jonzku-pappa

        mikä sen kappaleen nimi ja "alkuperäinen esittäjä" on, joka esitettiin tämän päivän jaksossa kun guille & muut lauloivat koulun mikrofoniin?


      • emchica

        Niin sen kappaleen nimi on A toda mecha
        ainakin pitäisi olla. koska minulla kyseinen laulu on koneella tällä nimellä. ja se on se.


      • sas

        He esittivät kappaleen A Toda Mecha!


      • jimbo89
        Jonzku-pappa kirjoitti:

        mikä sen kappaleen nimi ja "alkuperäinen esittäjä" on, joka esitettiin tämän päivän jaksossa kun guille & muut lauloivat koulun mikrofoniin?

        Se kappale on A Toda Mecha. Esittäjä on Santa Justa Klan, eli Guille ja kumppanit.


      • sjk

        Tarkoititko:toda mecha?


    • joku

      Heippa! serranon perhe ohjelmassahan on raul ja alex(?) haluaisin tietää kuka heitä näyttelee?

    • Tube

      Paljon paremmat näyttelijät kun jossain SALATUISSA ELÄMISSÄ!

    • Dog.girl

      Moi!Olen kauhea Serrano-friikki!Jos jää yksiki välistä niin silloin menee suu mutkalla.No nyt maanantaina ei näekkään sitte iltaisin eikä aamuisin varsinkaan nää sitä mut viikonloppuisin kyllä aijon kattoa jos ei hommia siihen aikoihin mut harmi et uusinnat alkaa vasta 8.9.2007 se on liian pitkä aika siihen

      • joku

        Tietääkö kukaan vieläkö sarjaa kuvataan vai onko jo lopetettu?


      • serrano91
        joku kirjoitti:

        Tietääkö kukaan vieläkö sarjaa kuvataan vai onko jo lopetettu?

        mutta sitä on tehty jo 124 jaksoa


      • Serranon perhe
        joku kirjoitti:

        Tietääkö kukaan vieläkö sarjaa kuvataan vai onko jo lopetettu?

        Kyllä minusta sarjaa tehdään vielä, Espanjassa on näytetty 6 tuotantokautta Suomessa on meneillään 4. Ja kaiketi 7. tuotantokautta tehdään parhaillaan. Ainakin niin ymmärsin kun käänsin ton Telecincon Serranon perhe sivun babelfishilla.

        Käykää muute kattomassa tätä tosi hyvä ohjelmaa käsittelevälle nettisivulle

        www.serranoklubi.urli.net


      • SerranoFani
        Serranon perhe kirjoitti:

        Kyllä minusta sarjaa tehdään vielä, Espanjassa on näytetty 6 tuotantokautta Suomessa on meneillään 4. Ja kaiketi 7. tuotantokautta tehdään parhaillaan. Ainakin niin ymmärsin kun käänsin ton Telecincon Serranon perhe sivun babelfishilla.

        Käykää muute kattomassa tätä tosi hyvä ohjelmaa käsittelevälle nettisivulle

        www.serranoklubi.urli.net

        http://www.adressit.com/serranos-tuotantokaudet

        Adressiin vaan nimi! :)


    • empputti

      oon kattonu se iha sika hyvä

      • Lumoutunut

        Vihdoinkin tulee jotain katsottavaa, ohjelma jossa tapahtuu koko ajan jotain, virityksiä tulee kaiken aikaa. Pää vallan kirkastuu "Serranojen" touhuja seuratessa. Olen ihan täpinöissä. Voi kun jatkuisi ja alkaisi uudelleen alusta, monta osaa näkemättä, kun huuto oli niin kovaa. Nyt kaipaan ja oikein odotan sitä sydämmellistä melskettä.


      • urputtaja?
        Lumoutunut kirjoitti:

        Vihdoinkin tulee jotain katsottavaa, ohjelma jossa tapahtuu koko ajan jotain, virityksiä tulee kaiken aikaa. Pää vallan kirkastuu "Serranojen" touhuja seuratessa. Olen ihan täpinöissä. Voi kun jatkuisi ja alkaisi uudelleen alusta, monta osaa näkemättä, kun huuto oli niin kovaa. Nyt kaipaan ja oikein odotan sitä sydämmellistä melskettä.

        niin vitsi kun ne tulee tohon aikaan aamusta ei voi ikinä kattoo tylsää ja uusintaki tulee niin aikasin kesälomal tuli katottuu liikaaki tylsää kiu lucia serrano kuolee 6 tuatantokaudella ja jollai tuotanto kaudel eva ja marcos menee naimisii ei siinä oo enää mitää intoo oikee sen jälkeen ku tete ja guilleki on jo aika vanhoja sillo jo


      • hihhhihhiihi
        urputtaja? kirjoitti:

        niin vitsi kun ne tulee tohon aikaan aamusta ei voi ikinä kattoo tylsää ja uusintaki tulee niin aikasin kesälomal tuli katottuu liikaaki tylsää kiu lucia serrano kuolee 6 tuatantokaudella ja jollai tuotanto kaudel eva ja marcos menee naimisii ei siinä oo enää mitää intoo oikee sen jälkeen ku tete ja guilleki on jo aika vanhoja sillo jo

        serranon perhe on aivan mahti


      • Lucia@@@@
        urputtaja? kirjoitti:

        niin vitsi kun ne tulee tohon aikaan aamusta ei voi ikinä kattoo tylsää ja uusintaki tulee niin aikasin kesälomal tuli katottuu liikaaki tylsää kiu lucia serrano kuolee 6 tuatantokaudella ja jollai tuotanto kaudel eva ja marcos menee naimisii ei siinä oo enää mitää intoo oikee sen jälkeen ku tete ja guilleki on jo aika vanhoja sillo jo

        Terve!Lucia lähti koska siirty toiseen nyyhky leffaan eiks ookkii surkeeta!?


    • SANTAJUSTAKLAN&lt;3

      kyllä, serranot on kaikki ihania

    • diegotheman

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe