Pallit pois

WiluWille

Mua kiihottaa suunnattomasti ajatus, että joku uhkea nainen uhkaa leikata multa pallit saksilla. Onko kellään muulla muita vastaavia outoja fantasioita?

10

2468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalut pois

      myös minulla on tämä fetissi. Stondis on sitä kovempi pitä enemmän puristaa.

      Sen lisäksi ajatus siitä että vaimoni syöttäisi minulle hormooneja salaa vitamiineina saa kaluni innostumaan

    • ajatus salvamisesta

      eli kuvittelen silloin, kun nainen himokkaasti ja ihanasti pehmeillä sormillaa tunnustelee kiveksiäni (mikä usein todella tuntuu taivaalliselta), että hän samalla ajattelee niiden poisleikkaamista. Erään naisen kanssa olen sellaisesta fantasiasta puhunut. Tuo nainen kuiski minulle hyväilyn aikana, että "ihanan kiihottavat nämä sinun munat, aijai kun ne ovatkin painavat ja lämpimät täynnä siementä... oikeastaa ne pitäisi leikata sinulta pois... seuraavalla kerralla se tehdäänkin, minä otan sinulta pois nämä ihanat killuttimet, että et pääse muita naisia panemaan" Kun nainen minulle tuollaisia juttelee, tunkeudin häneen, kullini on mielttömän kova ja nain häntä kiimaisesti. Pyydän naistani pitämään edelleen munistani eli palleista edelleen ihanasti kiinni, kun naiminen kiihtyy kohti orgasmia. On ääretön nautinto purkautua naiseen, kun tämä samalla pitelee kiveksistä eli munista ja toistelee fantasiaa "leikata pois minulta nuo kiihottavat kivekset".

      • kiihottaa jollakin

        tavalla fantasia munien poisleikkaamisesta. Se oli tietenkin äärettömän julmaa, mutta pelkkänä fantasiana se on aika himokas.


      • kiihottavaa

        sama homma. Mulla on kans ollu kauvan yhen muijan kaa yhteinen juttu se että se puhuu mulle tuhmia. Just tyyllin leikkaan sun pallit ja sit mulla alkaa kauhee sondis ja pokko päästä nussimaan heti tätä muijaa.


      • fantasioista käsitellään

        www.eunuch.org sivustolla. Kaikki jutut tosin englanniksi ja saksaksi.


    • ruuna

      Minulla on ollut jo vuosia unelma eetä minun pallit on poistettu. Kolmisen vuotta sitten minulle selvisi että se voisi olla mahdollista. Vuoden ajan selvitin kuinka sen voisi käytännössä toteuttaa ja pari vuotta sitten päätin että pallit saavat lähteä. Nyt olen ollut vuoden eunukki ja olen hyvin tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Missä toimenpide tehtiin ja kuka teki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä toimenpide tehtiin ja kuka teki?

        Muistakaa kommentoijat että silpominen, myös itsensä tarkoituksellinen silpominen, on rikos.

        Se joka neuvoo tai muutoin auttaa rikoksen tekemisessä syyllistyy avunantoon ja on siis itsekin rikollinen.

        Älkää siis vastatko näille sekopäille jotka haluavat silpoa itsensä, sillä syyllistytte siinä rikokseen.

        Jos haluat itseltäsi pallit pois, käy lääkärissä kysymässä tekevätkö he sen. Sieltä saat kyllä apua.


    • Anonyymi

      Tuollainen toimenpide pitäisi suorittaa tietylle porukalle !!!

    • Noh... eipä mitään outoa ole ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe