Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mukaan...

lukepöpi

ainakin yksi-15 vuotias tyttö ja kaksi-16 vuotiasta poikaa itse olen olen neljätoista.

42

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toteuttaa sitten ne kuvaukset. Itse olen Jyväskylästä, joten voi olla niin, ettei tule mitään. Katsotaan.

    • KyleKatarn1987

      Eli tarkoitatko että mukana ON jo yksi 15-vuotias tyttö ja kaksi 16-v. poikaa, vai ovatko nämä vielä valitsemattomien näyttelijöiden ikäkriteerejä?

      En nyt aivan ymmärtänyt. Jonkinlainen oikosulku taas aivoissa =]

    • lukepöpi

      .....Ikäkriteereitä tarvitsis ainakin jacenin jainan ja anakinin (solo).Ja on mielessä käynyt kyle katarn myös.

      • KyleKatarn1987

        mahdollisesti tässä filmissä? Kyle on kyllä jo aika iäkäs siihen aikaan kun Leian ja Hanin lapset ovat murrosikäisiä, joten enpä osaisi välttämättä itseäni hänen roolissaan ajatella. Nykyisellään sopisin paremmin nuoreksi Kyle Katarniksi, mutta pienellä maskeerauksella voisi kenties saada ihmeitä aikaan...


      • KyleKatarn1987
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        mahdollisesti tässä filmissä? Kyle on kyllä jo aika iäkäs siihen aikaan kun Leian ja Hanin lapset ovat murrosikäisiä, joten enpä osaisi välttämättä itseäni hänen roolissaan ajatella. Nykyisellään sopisin paremmin nuoreksi Kyle Katarniksi, mutta pienellä maskeerauksella voisi kenties saada ihmeitä aikaan...

        aika läheisesti Katarnia, silloin kun olen täydessä parrassa ja viiksivarustuksessa ;P


    • lukepöpi

      kyle on njo:ssa 47 mutta hyvä tulee katoin sun profiilia ja näytät aika pajon kyleltä.

      • KyleKatarn1987

        Kyle Katarn tosiaan osallistuu Yuuzhan Vong rotua vastaan käytyyn sotaan ja kouluttaa samaan aikaan padawaneja Yavin IV:n Jedi akatemiassa.

        Minua vaan häiritsee se yksityiskohta, että ensimmäisessä Jedi Knight-pelissä Kylen esittäjällä on siniset silmät ja myöhemmissä osissa Kylen silmät taas ovat ruskeat. Minun silmäni eivät ole ruskeat, kuten näkyy, vaan sinivihreät. Sillä ei olisi niin paljon merkitystä, jos Kyle Katarnin silmät olisivat virallisesti vaikka harmaan siniset, mutta ruskean ja vihreän välillä on lievästi sanottuna aikamoisen suuri sävyero.


      • lukefani
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Kyle Katarn tosiaan osallistuu Yuuzhan Vong rotua vastaan käytyyn sotaan ja kouluttaa samaan aikaan padawaneja Yavin IV:n Jedi akatemiassa.

        Minua vaan häiritsee se yksityiskohta, että ensimmäisessä Jedi Knight-pelissä Kylen esittäjällä on siniset silmät ja myöhemmissä osissa Kylen silmät taas ovat ruskeat. Minun silmäni eivät ole ruskeat, kuten näkyy, vaan sinivihreät. Sillä ei olisi niin paljon merkitystä, jos Kyle Katarnin silmät olisivat virallisesti vaikka harmaan siniset, mutta ruskean ja vihreän välillä on lievästi sanottuna aikamoisen suuri sävyero.

        .....kylellä on muuten sinisen harmaat silmät hänethän erotettiin jedeistä ja se tarinahan kerrotaan jedi knight jedi outcast pelissä ja hän vannoi että ei enää ikinä koskisi miekkaan tai mystiseen energia kenttään mutta kohtalopa puuttui peliin.....


      • KyleKatarn1987
        lukefani kirjoitti:

        .....kylellä on muuten sinisen harmaat silmät hänethän erotettiin jedeistä ja se tarinahan kerrotaan jedi knight jedi outcast pelissä ja hän vannoi että ei enää ikinä koskisi miekkaan tai mystiseen energia kenttään mutta kohtalopa puuttui peliin.....

        hän erosi omasta tahdostaan sen jälkeen, kun oli miltei langennut pysyvästi pimeälle puolelle Dromund Kaas planeetalla. Ironista kyllä, entinen pimeä jedi Mara Jade kuitenkin auttoi Kylen takaisin valoon...


      • KyleKatarn1987
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        hän erosi omasta tahdostaan sen jälkeen, kun oli miltei langennut pysyvästi pimeälle puolelle Dromund Kaas planeetalla. Ironista kyllä, entinen pimeä jedi Mara Jade kuitenkin auttoi Kylen takaisin valoon...

        useampaan kertaan läpi pelannut ja ulkoa opetellut.

        Kylellä on kylläkin ruskeat silmät sekä Outcastissa että Academyssa ja Wookiepediankin tietojen mukaan hänen silmänsä ovat ruskeat, vaikka näin ei olekaan aina ollut. Ristiriitaistako? No älä muuta viserrä. ;P

        Että enpä tiedä mitä tuosta sitten ajattelisin...


    • lukefani

      .........tulee mieleen myös corran horn olet muuten enemmän Corranin kuin kylen näköinen.PS.ei pahalla :)

      • KyleKatarn1987

        Et ole vielä nähnyt minua parrakkaana ja viiksien kera. Minulla on täällä useampikin nimimerkki ja yksi niistä on DarthTyranus, johon en ole vielä liittänyt valokuvaa. Lisään piakkoin kyseiseen profiiliin sellaisen tyylikkään valokuvan, jossa näytän enemmän Kyleltä. Ainakin omasta mielestäni ;P

        Mutta ei tuo Corran Horn kyllä yhtään hullumpi vaihtoehto minun kaksoisolennokseni ole. Kaikki tuntomerkit tuntuvat pitkälti täsmäävän oman ulkonäköni kanssa, tosin Corran on minua jonkin verran lyhyempi. Mutta toisaalta hänkin on mieltynyt vihreisiin vaatteisiin juuri kuten minäkin.

        Täytyy myöntää että aika osuva valinta ;)


    • lukefani

      on kiva kun on juttukaveri joka on myös innostunut wanhasta kunnon warssista =) teen muuten just nyt esittelyvideota NEW JWDI ORDER mini sarjaani. Olkoon voima kanssasi ja johdattakoon voima meidät pian taas tänne puhumaan.

      • MasterGormo

        Voima tulee olemaan videossasi/videoissasi vahvana...


      • Paljon panostanut? Onhan se hyvä, jos tekee jostain kirja sarjasta, mutta kai olet keksinyt "extraa" omaa juttuasi siihen? Täällä on ollut sen verran puhetta eri taistelu tyyleistä, että kuuloistaisi menevän valomiekka tyylitelyksi.

        No onnea kuitenkin projektiisi. Ainakin inspiroi, että voisi ruveta pikku hiljaa suunnittelemaan.


      • KyleKatarn1987
        m.i.c01 kirjoitti:

        Paljon panostanut? Onhan se hyvä, jos tekee jostain kirja sarjasta, mutta kai olet keksinyt "extraa" omaa juttuasi siihen? Täällä on ollut sen verran puhetta eri taistelu tyyleistä, että kuuloistaisi menevän valomiekka tyylitelyksi.

        No onnea kuitenkin projektiisi. Ainakin inspiroi, että voisi ruveta pikku hiljaa suunnittelemaan.

        Olet muuten harvinaisen oikeassa lukefani! Minähän näytän itse asiassa aivan täysin Corran Hornilta. Selailin juuri joitakin vanhempia jedeily-kuviani, joissa minulla on partaa sekä viiksiä ihan kunnolla kasvoissa ja huomasin että olemme ulkonäöiltämme kuin yksi ja sama henkilö. Ihmeellistä! = )

        No mutta ei kai tuo kuitenkaan estäisi minua esittämästä Kyle Katarnia, eihän? :]


      • lukefani
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Olet muuten harvinaisen oikeassa lukefani! Minähän näytän itse asiassa aivan täysin Corran Hornilta. Selailin juuri joitakin vanhempia jedeily-kuviani, joissa minulla on partaa sekä viiksiä ihan kunnolla kasvoissa ja huomasin että olemme ulkonäöiltämme kuin yksi ja sama henkilö. Ihmeellistä! = )

        No mutta ei kai tuo kuitenkaan estäisi minua esittämästä Kyle Katarnia, eihän? :]

        Ei estä :) mutta corran on njo:ssa* enemmän esillä.




        *new jedi order


      • MasterGormo
        lukefani kirjoitti:

        Ei estä :) mutta corran on njo:ssa* enemmän esillä.




        *new jedi order

        tapahtuu?


      • lukefani
        MasterGormo kirjoitti:

        tapahtuu?

        siinä seurataan luke hanin leian ja heidän lastensa anakinin benin jacenin ja jainan sotaa pahoja YUUZHAN VONGEJA vastaan näyttelijät vielä uupuu mutta hyvä siitä tulee.....


      • MasterGormo
        lukefani kirjoitti:

        siinä seurataan luke hanin leian ja heidän lastensa anakinin benin jacenin ja jainan sotaa pahoja YUUZHAN VONGEJA vastaan näyttelijät vielä uupuu mutta hyvä siitä tulee.....

        siis tulee näkymään Yuuzhan Vong:ja? Miten saat ne tehtyä, ne kun näyttävät aika epä-inhimillisiltä.


      • MasterGormo kirjoitti:

        siis tulee näkymään Yuuzhan Vong:ja? Miten saat ne tehtyä, ne kun näyttävät aika epä-inhimillisiltä.

        Vai onko sinulla sellainen tarvittava ohjelma, jossa pystyy tekemään efectejä?


      • lukefani
        m.i.c01 kirjoitti:

        Vai onko sinulla sellainen tarvittava ohjelma, jossa pystyy tekemään efectejä?

        ....sitä paitsi vongien kasvot näyttävät aika paljon pääkallolta eli ei pitäisi olla onkelmaa! :)


      • KyleKatarn1987
        lukefani kirjoitti:

        Ei estä :) mutta corran on njo:ssa* enemmän esillä.




        *new jedi order

        Voinhan minä Corraniakin esittää. Vaikka ulkonäköni puolesta häntä enemmän muistutankin niin on pakko mainita, että olen kuitenkin aina tuntenut itseni enemmän Kylen kaltaiseksi...


      • Sellainen ohjelma.
        lukefani kirjoitti:

        ....sitä paitsi vongien kasvot näyttävät aika paljon pääkallolta eli ei pitäisi olla onkelmaa! :)

        FXhome effectsLab Pro:n?


      • lukefani
        Sellainen ohjelma. kirjoitti:

        FXhome effectsLab Pro:n?

        ... kyseisen ohjelman.


      • lukefani
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        Voinhan minä Corraniakin esittää. Vaikka ulkonäköni puolesta häntä enemmän muistutankin niin on pakko mainita, että olen kuitenkin aina tuntenut itseni enemmän Kylen kaltaiseksi...

        ...kumpaakin tervetuloa messiin.


      • Corran_Horn
        lukefani kirjoitti:

        ...kumpaakin tervetuloa messiin.

        Tämä on minulle suuri kunnia ;)


      • lukefani
        Corran_Horn kirjoitti:

        Tämä on minulle suuri kunnia ;)

        Mutta saat osan kumpaankin : )


      • Jedimestari
        lukefani kirjoitti:

        Mutta saat osan kumpaankin : )

        Niin että missäpäin kuvataan ja milloin?


      • lukefani
        Jedimestari kirjoitti:

        Niin että missäpäin kuvataan ja milloin?

        Se ei ole "sarja" ja se kuvataan helsingissä vantaalla sun muualla.-


      • Ehkä kiinnostunut.
        lukefani kirjoitti:

        Se ei ole "sarja" ja se kuvataan helsingissä vantaalla sun muualla.-

        Juuh!


      • lukefani
        Ehkä kiinnostunut. kirjoitti:

        Juuh!

        niin


      • lukefani kirjoitti:

        niin

        Teretuloa Jyväskylään, jos ymmärsin ihan oikein. Kai sitten pienen roolin voisi tehdä.


      • lukefani
        m.i.c01 kirjoitti:

        Teretuloa Jyväskylään, jos ymmärsin ihan oikein. Kai sitten pienen roolin voisi tehdä.

        Shimrra jamaneen paikka kaipaisi täyttöä samoin jacenin ja anakinin paikat


      • T-REX
        MasterGormo kirjoitti:

        Voima tulee olemaan videossasi/videoissasi vahvana...

        näin on


    • salla julia

      minä haluan mukaan

      • lukefani

        ...jaina solon rooli vaatii tietyn ulkonäön


      • haluaa mukaan
        lukefani kirjoitti:

        ...jaina solon rooli vaatii tietyn ulkonäön

        oon 15v brunette 169cm 55Kg käyn lenkillä ja harrastan ratsastusta


      • lukefani
        haluaa mukaan kirjoitti:

        oon 15v brunette 169cm 55Kg käyn lenkillä ja harrastan ratsastusta

        ....youre In welcome


      • KyleKatarn1987
        lukefani kirjoitti:

        ....youre In welcome

        että 9.7.2007 eteenpäin vaatimattomat näyttelijäntaitoni ovat käytettävissä ainoastaan viikonloppuisin varusmiespalveluksesta johtuen. Että sangen hankalaksi saattaa minun osaltani mennä =P


      • lukefani
        KyleKatarn1987 kirjoitti:

        että 9.7.2007 eteenpäin vaatimattomat näyttelijäntaitoni ovat käytettävissä ainoastaan viikonloppuisin varusmiespalveluksesta johtuen. Että sangen hankalaksi saattaa minun osaltani mennä =P

        ....tarvitsee uusia sotilaita : )


    • jediboy

      Meinaatteks niinku kaikkialla vähä kuvata, siis jotenkin ympäri suomee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe