ihan naurettavaa

vaatteet

Miksi noilla naisilla on aina iltapuvut päällä keskellä päivää? olkoot talvi tai kesä? :-D
Taylorillakin joskus niin mauttomat paidat /topit/vaatteet yllä, ei sille sovi ne ollenkaan sen tissien kanssa jotka roikkuu melkein ihan naisen mahan päällä!liian matalalla.
Eikö taylor itse näe peilistä ja varsinkin sivusta katsottu minkälaisen näköinen se on joissakin topeissa? ihmettelen vain.

7

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisällä myös!

      Kuinkahan monella naisella on oikeasti tavallisessa elämässä, kotioloissa, korkeakorkoiset kengät sisällä? Korkeintaan silloin, kun on vieraita tai tulossa. Jos minun ovikelloni soi, katson kyllä ensin peilistä, onko tukka ihan kauhea. Sarjassa heillä on tukka mitä hienoimmin, huulipuna huulissa jne. En usko, että Amerikassakaan normaali kotiäiti on noin hienosti puettu!

      • nousee

        kuoltuaan haudasta? ja vielä useampaan kertaan!
        Että se siitä muustakin normaliudesta.

        Luulenpa ettei muualla kuin Suomessa ole ihmisillä tapana riisua kenkiä jaloistaan heti eteiseen saavuttuaan, ja hipsutella sukkasillaan sisällä.


      • mitä noissa saippuoissa
        nousee kirjoitti:

        kuoltuaan haudasta? ja vielä useampaan kertaan!
        Että se siitä muustakin normaliudesta.

        Luulenpa ettei muualla kuin Suomessa ole ihmisillä tapana riisua kenkiä jaloistaan heti eteiseen saavuttuaan, ja hipsutella sukkasillaan sisällä.

        on, ett vieraat jätetään kotia, kun itse lähdetään pois. Kuinkahan moni Suomessa jättää vieraat yksin, kun tulee asioille lähtö ;)


      • tai joku soittaaa
        mitä noissa saippuoissa kirjoitti:

        on, ett vieraat jätetään kotia, kun itse lähdetään pois. Kuinkahan moni Suomessa jättää vieraat yksin, kun tulee asioille lähtö ;)

        eikä puhelin keskustelun jälkeen ne sano ikinä 'heido tai bye!
        vaan,paiskaavat luurin kiinni vain ;D


      • tai joku soittaaa kirjoitti:

        eikä puhelin keskustelun jälkeen ne sano ikinä 'heido tai bye!
        vaan,paiskaavat luurin kiinni vain ;D

        Eikä heillä myöskään ole olohuoneissaan edes televisiota. Mitä nyt joskus on saattanut Thomasin huoneessa jonkun minitelkkarin nähdä. Ja tietysti se, että naisilla on meikit naamassa jopa nukkuessaan. Käytännön syistähän se tietysti on kätevää sarjaa tehtäessä, mutta olisi jännää nähdä muutamat naisnäyttelijät ilman meikkiä esim. vasta heränneenä.


    • nuijaa touhua

      Joo tai stiiten ne aina seisoo jos keskustelevat eivätkä ikinä istu rennosti,vaan kävelevät kamaria ympäri.tai koko porukka seisoo sen edessä joka puhuu mutta,seisovat rivissä =D
      Tai jos joku puhuu niin se toinen kävelee ikkunan luokse sisoo ikkunan edessä ja törröttää ulos???

      Ja ei ne ikinä syö,jos ravintolassa ustuvat,heiluttavat haarukkaa vain..

      ihan nuijaaa!'=D

    • DiGG

      Miks noilla amerikkalaisilla on ihan kumma tervehtimistapa, kun esim. jos vaikka Ridge tapais Brooken jossain, niin Ridge sanoo että "Brooke". Tai sitten jos Ridge näkee Brooken jossain, ja Brooken seurassa on koku toinen henkilö, vaikka Nick, niin Ridge "tervehtii" Nickiä sanomalla "Nick..." Eikä mitään muuta. Miks ne ei voi vaan tervehtiä sanomalla "Hei!" ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe