Kuka on seksikkäin lätkäpelaaja...?

Ninnuli

Ajattelin tässä vaan pienen gallupin järkätä näin MM-kisojen alla... Siis vaikka Suomen leijonat eivät ulkonäöllään pelaa niin kuka näistä leijonista on se seksikkäin?
Omasta mielestäni seksikkäin on ehdottomasti Juha Ylönen...hänessä on sitä jotain..=)

22

1132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllikki

      ..On tietysti Marko Kiprosoff

    • Pelinainen

      Joo,sinulla on silmää komeille miehille,mutta täytyy tuottaa ISO pettymys,Juha on kyllä mun oma!
      Joten et saa kuin katsoa,et koskea... ;-D

    • Koikka #6

      Jos joitakin pitäisi valita niin TIMONEN!!! Siin on tosi hyvän näkönen pelaaja ja myös hyvä puolustaja...
      Ja kyl Nummelin ja Niinimaa on kans ihan jees! ;)

      • Sandra

        Seksikkäimmät ovat tietenkin Timonen ja Nummelin!
        Mutta Kaikkein Paras on Niko Kapanen joka ei
        valitettavasti päässyt MM-kisoihin!!


      • lätkäfani...(tyttö)

        No toi oli helppo kysymys.
        Ehdottomasti Kimmo Timonen!:)


      • Kärppägirl
        lätkäfani...(tyttö) kirjoitti:

        No toi oli helppo kysymys.
        Ehdottomasti Kimmo Timonen!:)

        Kaaaaaaaari Lehtonen!!!!!!!!!!!!!!
        Se on niin sulosen ihana! Se hymyilee niin ihanasti ja on niin iiiiiihana....! Se puhuukin niin ihanalla tavalla...onkohan se OIKEESTI varattu?


      • matti
        Kärppägirl kirjoitti:

        Kaaaaaaaari Lehtonen!!!!!!!!!!!!!!
        Se on niin sulosen ihana! Se hymyilee niin ihanasti ja on niin iiiiiihana....! Se puhuukin niin ihanalla tavalla...onkohan se OIKEESTI varattu?

        Lehtonen?? Puhuu ihanalla tavalla? Mä en tykkää.
        Miks kukaa ei tykkää Pirneksest? Must Nummelin, Peltonen, Pirnes on parhaat.


      • miNttu
        matti kirjoitti:

        Lehtonen?? Puhuu ihanalla tavalla? Mä en tykkää.
        Miks kukaa ei tykkää Pirneksest? Must Nummelin, Peltonen, Pirnes on parhaat.

        ..se on ehdottomasti toi tommi santala!!! ja nummelin tulee heti perässä parin pisteen erolla...:D antti miettisen tapapuoli on kans ihan katsomisen arvonen..;) ja samoin kärppien lasse kukkosen takamus mutta eipä sotketa sitä tähän kun ei pelaa leijonissa..... eli siinäpä muutama sexy-jellona..:D ai nii, onks peltonen muka OIKEESTI jonkun mielestä hyvännäkönen?!?! sehän on iha hirveen näkönen!! ainaki must....


      • jellonatyttö
        miNttu kirjoitti:

        ..se on ehdottomasti toi tommi santala!!! ja nummelin tulee heti perässä parin pisteen erolla...:D antti miettisen tapapuoli on kans ihan katsomisen arvonen..;) ja samoin kärppien lasse kukkosen takamus mutta eipä sotketa sitä tähän kun ei pelaa leijonissa..... eli siinäpä muutama sexy-jellona..:D ai nii, onks peltonen muka OIKEESTI jonkun mielestä hyvännäkönen?!?! sehän on iha hirveen näkönen!! ainaki must....

        Seksikkäin on ehdottomasti Juha Lind! Ja on tosi paha moka et se ei päässy joukkueeseen... mut myös Nummelin ja Timonen on ihana jees....


      • salli
        jellonatyttö kirjoitti:

        Seksikkäin on ehdottomasti Juha Lind! Ja on tosi paha moka et se ei päässy joukkueeseen... mut myös Nummelin ja Timonen on ihana jees....

        Juha Lind on aivan ihastuttavan lutunen. Olen aivan katkera, kun sitä ei otettu mukaan.
        On Peltonenkin komistus ja Koivussa on myös sitä jotain.
        Mutta kukaan ei vedä vertoja Arvin pojalle :)


      • juuu-u
        lätkäfani...(tyttö) kirjoitti:

        No toi oli helppo kysymys.
        Ehdottomasti Kimmo Timonen!:)

        Niin ja siksi mielestäsi myös paras pelaaja. Kuule jääkiekko ja kauneuskisat ovat kaksi eri asiaa. Taitaa sinulla olla oikein pakkomielle tuohon Timoseen kun niin olet sitä täällä ylistänyt. Sori vaan mut alkaa menemään jo pikkasen sairaaks tuo touhu.


      • lätkäfani...(tyttö)
        juuu-u kirjoitti:

        Niin ja siksi mielestäsi myös paras pelaaja. Kuule jääkiekko ja kauneuskisat ovat kaksi eri asiaa. Taitaa sinulla olla oikein pakkomielle tuohon Timoseen kun niin olet sitä täällä ylistänyt. Sori vaan mut alkaa menemään jo pikkasen sairaaks tuo touhu.

        Kuules juuu-u. Enköhän mä oo parissa
        viime viestissä ihan tarpeeks selvästi
        sanonut että Timonen EI ole sen ulkönäön
        takia paras pelaaja, vaan Kimmo on hyvä
        puolustaja ja hyökkääkin hyvin. Pitääkö
        vielä sanoa sama asia pariin kertaan että
        varmasti menee sinne sun pieneen päähän?
        No toivottavasti meni tää asia selväks...
        Vaikka eihän se sulle varmaan koskaan mene
        selväks.


      • niin
        lätkäfani...(tyttö) kirjoitti:

        Kuules juuu-u. Enköhän mä oo parissa
        viime viestissä ihan tarpeeks selvästi
        sanonut että Timonen EI ole sen ulkönäön
        takia paras pelaaja, vaan Kimmo on hyvä
        puolustaja ja hyökkääkin hyvin. Pitääkö
        vielä sanoa sama asia pariin kertaan että
        varmasti menee sinne sun pieneen päähän?
        No toivottavasti meni tää asia selväks...
        Vaikka eihän se sulle varmaan koskaan mene
        selväks.

        Joo muttei tosiaankaan paras. Hyvä pakki, ihan ok hyökkääjä, mutta ei paras pelaaja missään nimessä!!!


    • Ihastunut

      Minun on todettava tavattuani USA:n joukkueen pelaajat, että niissä pojissa on sitä jotain.

      Olin heti täysin _myyty_ :)

      Heillä upea hymy ei hyytynyt hetkeksikään.

      Olisi syytä lähettää suomalaiset urheilijatkin USA:aan _hymykouluun_ ;)

    • molla

      Minun mielestäni ehkä seksikkäinen lätkäpelaaja on Koivu.....se ei ole ainoastaan seksikäs vaan sillä on myös peli tajua ja se osaa pelata tosi hyvin....vai onko jollain valittamista......

    • molla

      Minun mielestäni ehkä seksikkäinen lätkäpelaaja on Koivu.....se ei ole ainoastaan seksikäs vaan sillä on myös peli tajua ja se osaa pelata tosi hyvin....vai onko jollain valittamista......

    • Teemu

      hän on oikein nappi silma.

      tv: Håkan

    • idänsputnikki

      Henkisesti Nurminen on kaiken seksikkäin mutta se nyt ei oo mahdottoman hyvännäköinen. Timonen on oikeesti melkein seksikkäin, se on niin tyylikäs ja komea. Niko Kapanen ja Juha Lind olisivat kaikista suomalaisista pelaajista parhaan näköisiä, mutta he eivät valitettavasti ole joukkueessa.

    • sonja

      ninnuli.....olen samaa mieltä...Juha Ylönen on sexyin...

      • TaoTao

        Saku Koivu, Petteri Nummelin, Juha Ylönen, Antti Miettinen, Niklas Hagman ja Juha Lind...Heissä on sitä jotain...


      • Tupuna
        TaoTao kirjoitti:

        Saku Koivu, Petteri Nummelin, Juha Ylönen, Antti Miettinen, Niklas Hagman ja Juha Lind...Heissä on sitä jotain...

        ...ja minun mielestä Pasi Nurminen =)
        Siinä miehessä on jotain...


    • sexy

      janne lahti , ilari fvilppula ja valtteri filppula. siinä teille vähän silmän iloa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe