Ajattelin tässä vaan pienen gallupin järkätä näin MM-kisojen alla... Siis vaikka Suomen leijonat eivät ulkonäöllään pelaa niin kuka näistä leijonista on se seksikkäin?
Omasta mielestäni seksikkäin on ehdottomasti Juha Ylönen...hänessä on sitä jotain..=)
Kuka on seksikkäin lätkäpelaaja...?
22
1138
Vastaukset
- Kyllikki
..On tietysti Marko Kiprosoff
- Pelinainen
Joo,sinulla on silmää komeille miehille,mutta täytyy tuottaa ISO pettymys,Juha on kyllä mun oma!
Joten et saa kuin katsoa,et koskea... ;-D - Koikka #6
Jos joitakin pitäisi valita niin TIMONEN!!! Siin on tosi hyvän näkönen pelaaja ja myös hyvä puolustaja...
Ja kyl Nummelin ja Niinimaa on kans ihan jees! ;)- Sandra
Seksikkäimmät ovat tietenkin Timonen ja Nummelin!
Mutta Kaikkein Paras on Niko Kapanen joka ei
valitettavasti päässyt MM-kisoihin!! - lätkäfani...(tyttö)
No toi oli helppo kysymys.
Ehdottomasti Kimmo Timonen!:) - Kärppägirl
lätkäfani...(tyttö) kirjoitti:
Ehdottomasti Kimmo Timonen!:)Kaaaaaaaari Lehtonen!!!!!!!!!!!!!!
Se on niin sulosen ihana! Se hymyilee niin ihanasti ja on niin iiiiiihana....! Se puhuukin niin ihanalla tavalla...onkohan se OIKEESTI varattu? - matti
Kärppägirl kirjoitti:
Kaaaaaaaari Lehtonen!!!!!!!!!!!!!!
Se on niin sulosen ihana! Se hymyilee niin ihanasti ja on niin iiiiiihana....! Se puhuukin niin ihanalla tavalla...onkohan se OIKEESTI varattu?Lehtonen?? Puhuu ihanalla tavalla? Mä en tykkää.
Miks kukaa ei tykkää Pirneksest? Must Nummelin, Peltonen, Pirnes on parhaat. - miNttu
matti kirjoitti:
Lehtonen?? Puhuu ihanalla tavalla? Mä en tykkää.
Miks kukaa ei tykkää Pirneksest? Must Nummelin, Peltonen, Pirnes on parhaat...se on ehdottomasti toi tommi santala!!! ja nummelin tulee heti perässä parin pisteen erolla...:D antti miettisen tapapuoli on kans ihan katsomisen arvonen..;) ja samoin kärppien lasse kukkosen takamus mutta eipä sotketa sitä tähän kun ei pelaa leijonissa..... eli siinäpä muutama sexy-jellona..:D ai nii, onks peltonen muka OIKEESTI jonkun mielestä hyvännäkönen?!?! sehän on iha hirveen näkönen!! ainaki must....
- jellonatyttö
miNttu kirjoitti:
..se on ehdottomasti toi tommi santala!!! ja nummelin tulee heti perässä parin pisteen erolla...:D antti miettisen tapapuoli on kans ihan katsomisen arvonen..;) ja samoin kärppien lasse kukkosen takamus mutta eipä sotketa sitä tähän kun ei pelaa leijonissa..... eli siinäpä muutama sexy-jellona..:D ai nii, onks peltonen muka OIKEESTI jonkun mielestä hyvännäkönen?!?! sehän on iha hirveen näkönen!! ainaki must....
Seksikkäin on ehdottomasti Juha Lind! Ja on tosi paha moka et se ei päässy joukkueeseen... mut myös Nummelin ja Timonen on ihana jees....
- salli
jellonatyttö kirjoitti:
Seksikkäin on ehdottomasti Juha Lind! Ja on tosi paha moka et se ei päässy joukkueeseen... mut myös Nummelin ja Timonen on ihana jees....
Juha Lind on aivan ihastuttavan lutunen. Olen aivan katkera, kun sitä ei otettu mukaan.
On Peltonenkin komistus ja Koivussa on myös sitä jotain.
Mutta kukaan ei vedä vertoja Arvin pojalle :) - juuu-u
Ehdottomasti Kimmo Timonen!:)Niin ja siksi mielestäsi myös paras pelaaja. Kuule jääkiekko ja kauneuskisat ovat kaksi eri asiaa. Taitaa sinulla olla oikein pakkomielle tuohon Timoseen kun niin olet sitä täällä ylistänyt. Sori vaan mut alkaa menemään jo pikkasen sairaaks tuo touhu.
- lätkäfani...(tyttö)
juuu-u kirjoitti:
Niin ja siksi mielestäsi myös paras pelaaja. Kuule jääkiekko ja kauneuskisat ovat kaksi eri asiaa. Taitaa sinulla olla oikein pakkomielle tuohon Timoseen kun niin olet sitä täällä ylistänyt. Sori vaan mut alkaa menemään jo pikkasen sairaaks tuo touhu.
Kuules juuu-u. Enköhän mä oo parissa
viime viestissä ihan tarpeeks selvästi
sanonut että Timonen EI ole sen ulkönäön
takia paras pelaaja, vaan Kimmo on hyvä
puolustaja ja hyökkääkin hyvin. Pitääkö
vielä sanoa sama asia pariin kertaan että
varmasti menee sinne sun pieneen päähän?
No toivottavasti meni tää asia selväks...
Vaikka eihän se sulle varmaan koskaan mene
selväks. - niin
Kuules juuu-u. Enköhän mä oo parissa
viime viestissä ihan tarpeeks selvästi
sanonut että Timonen EI ole sen ulkönäön
takia paras pelaaja, vaan Kimmo on hyvä
puolustaja ja hyökkääkin hyvin. Pitääkö
vielä sanoa sama asia pariin kertaan että
varmasti menee sinne sun pieneen päähän?
No toivottavasti meni tää asia selväks...
Vaikka eihän se sulle varmaan koskaan mene
selväks.Joo muttei tosiaankaan paras. Hyvä pakki, ihan ok hyökkääjä, mutta ei paras pelaaja missään nimessä!!!
- Ihastunut
Minun on todettava tavattuani USA:n joukkueen pelaajat, että niissä pojissa on sitä jotain.
Olin heti täysin _myyty_ :)
Heillä upea hymy ei hyytynyt hetkeksikään.
Olisi syytä lähettää suomalaiset urheilijatkin USA:aan _hymykouluun_ ;) - molla
Minun mielestäni ehkä seksikkäinen lätkäpelaaja on Koivu.....se ei ole ainoastaan seksikäs vaan sillä on myös peli tajua ja se osaa pelata tosi hyvin....vai onko jollain valittamista......
- molla
Minun mielestäni ehkä seksikkäinen lätkäpelaaja on Koivu.....se ei ole ainoastaan seksikäs vaan sillä on myös peli tajua ja se osaa pelata tosi hyvin....vai onko jollain valittamista......
- Teemu
hän on oikein nappi silma.
tv: Håkan - idänsputnikki
Henkisesti Nurminen on kaiken seksikkäin mutta se nyt ei oo mahdottoman hyvännäköinen. Timonen on oikeesti melkein seksikkäin, se on niin tyylikäs ja komea. Niko Kapanen ja Juha Lind olisivat kaikista suomalaisista pelaajista parhaan näköisiä, mutta he eivät valitettavasti ole joukkueessa.
- sonja
ninnuli.....olen samaa mieltä...Juha Ylönen on sexyin...
- TaoTao
Saku Koivu, Petteri Nummelin, Juha Ylönen, Antti Miettinen, Niklas Hagman ja Juha Lind...Heissä on sitä jotain...
- Tupuna
TaoTao kirjoitti:
Saku Koivu, Petteri Nummelin, Juha Ylönen, Antti Miettinen, Niklas Hagman ja Juha Lind...Heissä on sitä jotain...
...ja minun mielestä Pasi Nurminen =)
Siinä miehessä on jotain...
- sexy
janne lahti , ilari fvilppula ja valtteri filppula. siinä teille vähän silmän iloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977