Kertokaa tarinoitanne miten ihastuitte The Arkiin!?

OLANAM!!

Mun oma tarina on tämä: Kattelin Euroviisuja kaikes rauhas ja viestittelin samal frendilleni kuinka tylsiä bändejä tämänvuotisessa Euroviisuissa on! No, sit tuli The Ark. Lähetin viestin kamulleni, et tää on ihan kohtalainen mut silti tylsä :/. Heti kun pääsin isäni luota Kuopiosta kotiin Outokumpuun, menin tietokoneelle ja siellä Youtubeen. En keksinyt mitään tekemistä siellä joten aloin kuunnella sitä samaista The Arkni euroviisu kappaletta, jota olin haukkunut tylsäksi. Kuuntelin sitä tarkasti ja tajusin ,että tämähän on ihan hyvä. Sit aloin kuunnella muita The Arkin biisejä ja nyt olen koukussa siihen ja minula on 2 The Arkin levyäkin.

Kaverini yökkäilee(leikisti) aina kun sanon bändin niken. Eikö ole typerää? Kaikilla on oma musiikkimakunsa. Itse tykkään myös punkrockista ja goottirockista, kuten The 69 Eyesistä.

11

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen minäkin

      Samanlainen tarina minullakin. En tiennyt bändistä ennen viisuja juuri mitään. Viisuissa kolahti, olisin toivonut Ruotsille voittoa!
      Nyt olen tutustunut bändin tuotantoon, neljä levyäkin on tullut ostettua...ja aina vaan kuullostaa paremmalta.
      Toivottavasti joskus pääsen katsomaan livenäkin.

    • Arkkion

      The Ark on nykyajan yhtyeistä loistava esimerkki siitä, että nykyään ei keksitä mitään omaa, vaan kopioidaan vanhaa. Ark on selvä kopio 70 luvun OIKEISTA glam-yhtyeistä.

      Silti pidän siitä vaikka se onkin kopio. Ja löysin pändin noin vuosi sitten kaverin suosittelemana...että silleen mennään kopio-linjalla.

    • ola<3<3ihanin<3

      no en itse asiassa katsonut euroviisuja, mutta pari luokkalaista sanoi, että ruotsi oli hyvä...no menin sitten kotona youtubeen kuuntelemaan ruotsin kappaleen, el: the worrying kind:) ja rakastuin siihen heti

    • ....................

      Olin töissä iltavuorossa euroviisujen aikaan. Etukäteisrummutus the Arkia kohtaan oli ollut suurta, mutta bändi oli esim mulle täysi arvoitus. Lopulta esitys alkoi ja työkaverin kommentti "täähän onkin joku hinttaribändi" sai aikaan valtaisan naurunremakan taukohuoneessa.

    • ola <3

      no mun tarina on et mun kaverini kerto mulle siit ja kuuntelin sitä pari kertaa ja nyt se on tosi hyvä ja ihana ja en voi kuunnella ku vaan sitä bändii!!

    • Yacri

      Katselin melodifestivaaleja ja sitten kun The Ark tuli haukuin bändin ihan maan tasalle. Mutta sitten tapahtui kummia kun menin euroviisujen ennakkonäytökseen. Siellä serkkuni sanoi, että olin katsonut Arkin esitystä ihan eri tavalla. Lauantaina sitten katsoin finaalin ja kommeintoin jokaiseen esitykseen, paitsi Arkin esityksen katsoin ihan hiljaa. Sitten en tiedä mikä minut pisti äänestämään tätä bändi, mutta myöhemmin kun ajattelen asiahan on ihan selvä: olin ihastunut olaan!
      Nykyään mulla on kaksi Arkin levyä ja käyn niiden nettisivuilla kun olen koneella. Siis ihan paras bändi!

    • se mulla

      kaveri oli joskus nähnyt ne jossain festareilla ja kuvaili tarkkaan olan lavaesiintymistä. totesin, että onpas lollero äijä ja menin nettiin kattelemaan videoita. sit tilasin niitten kaikki levyt ja rakastuin.

      • sapsu85

        ja siellä näin kyseisen bändin aivan loistavan keikan. En etukäteen tuntenut kuin ehkä kaksi biisiä, mutta huikea lavashow vei mukanaan :) Sen jälkeen aloin tutustua yhtyeen tuotantoon ja nyt olen koukussa... Viikko sitten näin Arkin toisen kerran livenä, jälleen Ruisrockissa, ja täytyy kyllä sanoa että harvalla bändillä on yhtä paljon lavakarismaa.


    • Miss Salo

      Luin Demistä The Arkin haastattelun. Siinä luki, että Arkm edustaa Ruotsia euroviisuissa. Odotin innolla heidän vuoroaan, koska he näyttivät niin mielenkiintoisilta. Tietenkin rakastuin heti ihanaan Olaan, ja hetken päästä ostin heidän levynsä. Edelleen oon rakastunut bändiin.

    • emppu`

      Joku kaunis kesäpäivä 2006 tsiikailin Voicea ja sieltä tuli It takes a fool to remain sane. Muistan vieläkin tarkkaan et jäinkin tuijottamaan videota, kun olin satunnaisesti kuullut arkeista jotain. Aattelin vaan videon aikana että tähän vois tykästyä. No kuitenkin unohdin laulun nimen ja muutenkin vähäks aikaa unohtui bändi, kunnes 2007 huhtikuussa(?) luin että arkit edustaa Ruotsia viisuissa. Vaikken paljon välittänytkään koko bändistä, se sai mut ryntäämään koneelle ja kuuntelemaan tuubista kappaleita. Sit piti viisutki valvoa loppuun asti jännittäen et miten pojat pärjää. -->

      • siniemilia82

        ..pyörähti ruutuun mtv:llä syksyllä 2000. Menin ihan sekaisin että kukas näin hyvän biisin on vääntäny ja koska..? Juoksin seuraavana aamuna kirjastoon ja sieltä kerrottiin että kyseessä on ruotsalais-bändi The Ark. Menin samantien levykauppaan ja ostin levyn. Täysin koukussa jo seitsemättä vuotta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe