Masturboin kurkulla.

nam namia

Hätä ei lukenu lakia kun miestä ei ollut lähellä. Laitoin kortsun kurkun päälle ja tällä vekottimella sain elmäni orkut. Kannattaa kokella.

17

27852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

vielä parempaa.. ;)

• villeriina-9

sellainen jonka ympäri ei sormet yllä lähellekään, on myös tosi hyvä, paksu.

• höylääjä

eikö pesäpallomaila olisi parempi

• siskot

Muistakaahan kanssasiskoni, että alapäämme eivät ole komposteja...hätä ei lue lakia, mutta joku roti. Mie pidän omastani huolta sormin ja muin vehkein. Kasvikset menee yläpään kautta sisään.

• piukka pillu

sulla on jos kurkku mahtuu pimppiisi.

Mulle riittää pienempikin !

• jos pimppistä

mahtuu vauvan pää!

• vitun pennut
        jos pimppistä kirjoitti:

mahtuu vauvan pää!

taiat olla joku pikku pentu. LOL. Oot iha helvetn sairas!Mee hoitoo ja kurkku tyttöä haukkuva myös!Ette oo näköjää ite saaneet ikinä kyrpää ja sehä vasta kurkun kokoa vastaa, mut on niit pieniiki kurkkui,jos ymmärrät mitä tarkoitan.Kyl se teiäki vitust se vauva joskus tupsahtaa jos lapsenne epäonneks sellase saatte.

• tiesit sie
        jos pimppistä kirjoitti:

mahtuu vauvan pää!

et siu äitiski on sit horo ton perusteel ääliö.ja mummos! vittu et oot tyhmä!

• piukka pillu
        vitun pennut kirjoitti:

taiat olla joku pikku pentu. LOL. Oot iha helvetn sairas!Mee hoitoo ja kurkku tyttöä haukkuva myös!Ette oo näköjää ite saaneet ikinä kyrpää ja sehä vasta kurkun kokoa vastaa, mut on niit pieniiki kurkkui,jos ymmärrät mitä tarkoitan.Kyl se teiäki vitust se vauva joskus tupsahtaa jos lapsenne epäonneks sellase saatte.

eri juttu kun sieltä tulee vauva..

Kysyin tätä muuten kerran lääkärillä (gynellä) ollessani 17vuotiaana, että mun pimpistä ei vauva mahdu..niin se vastas silloin, että on eriasia jos pimpistä tulee vauva ulos, silloin paikat ovat joustavat ja tilanne hieman eri muutekin..ja emätin palautuu jokseenkin samaan tilaan kuin ennen synnytystä, ei se niin horoksi jää. (Mitähän miehet oikeen sanoisivat jos emätin jäisi niin isoksi..hhehe)

Oikeassa olitte siinä, että kurkkuja on erikokosia, avomaankurkkukin=suolakurkku on yleensä, huom yleensä pienempi kuin tavallinen makeampi kurkku =)

Senkus tyydyttelette millä tykkäätte, kukin tavallaan, tärkeintähän siinä on se, että nauttii.

Piukalla pillullakin voi harrastaa seksiä ja tyydytystä, mieheni tykkää ja minä myös =D

Hyvää kesää teille!
        t.n35

• nam namia
        tiesit sie kirjoitti:

Olen kyllä kaksi lasta synnyttänyt mutta ei se tee värkistäni mitään "suurta". Ihan normaalit paikat. Halut ne on äideilläkin ja se on ihan normaalia.

• missä missä
        tiesit sie kirjoitti:

Minne olet jättänyt sarkasmihavainnoitsijasi? :o Kuinka joku voi olla tajuamatta, että tuo kommentti oli puhdasta sarkasmia?!

• oikeassa olet
        piukka pillu kirjoitti:

eri juttu kun sieltä tulee vauva..

Kysyin tätä muuten kerran lääkärillä (gynellä) ollessani 17vuotiaana, että mun pimpistä ei vauva mahdu..niin se vastas silloin, että on eriasia jos pimpistä tulee vauva ulos, silloin paikat ovat joustavat ja tilanne hieman eri muutekin..ja emätin palautuu jokseenkin samaan tilaan kuin ennen synnytystä, ei se niin horoksi jää. (Mitähän miehet oikeen sanoisivat jos emätin jäisi niin isoksi..hhehe)

Oikeassa olitte siinä, että kurkkuja on erikokosia, avomaankurkkukin=suolakurkku on yleensä, huom yleensä pienempi kuin tavallinen makeampi kurkku =)

Senkus tyydyttelette millä tykkäätte, kukin tavallaan, tärkeintähän siinä on se, että nauttii.

Piukalla pillullakin voi harrastaa seksiä ja tyydytystä, mieheni tykkää ja minä myös =D

Hyvää kesää teille!
        t.n35

Totta on, että synnytys on aivan eri asia kuin että jos nyt alettais vauvan päätä tunkemaan pimppiin. Sekin on kuitenkin totta, että pimppi palautuu, laittoi sinne mitä tahansa, mikä ei revi sitä.

Hyvin hyvin harvassa ovat naiset, joiden pimpsukka ei vastaanota suunilleen kurkun paksuista esinettä (enkä tarkoita nyt mitään suunnattoman suuria kurkkuja). Monen miehenkin vehkeen halkaisija on sellaiset viitisen senttiä, joten ei ole mitenkään epänormaalia, että normaalikokoinen kurkkukin pimpsukkaan menee - vähintäänkin venyttelemällä ja ähkimällä.

Ps. Tietenkään kukaan ei tunge kurkkua juurta myöten sisäänsä - sen nyt luulisi tyhmemmänkin tajuavan.

• Mies 38v,
        nam namia kirjoitti:

Olen kyllä kaksi lasta synnyttänyt mutta ei se tee värkistäni mitään "suurta". Ihan normaalit paikat. Halut ne on äideilläkin ja se on ihan normaalia.

exäni ja minä teimme rakkaudella 4 lasta. Raskauden aikana naisen kudosrakenne löystyy kohdusta alaspäin ( ei varpaisiin asti) samalla kun lantio aukeaa. Itse olen ollut niin onnekas, että olen saanut jakaa syntymän ihanuuden kaikkien lasteni kohdalla. Joo, kyllä naisen sukupuoli elin joustaa ja venyy, mutta kivuliaasti! Paikat palautuvat parissa viikossa-1/2 vuodessa. Lantionpohjan lihaksiston treenaus auttaa asiaa. Mikäli emätin on löysä, kävele pakaroiden varassa pitkin kotia, osta geishakuulat ja lähde kävelylenkille ym. Näillä neuvoilla jokainen saa tavaransa timmiksi ;o)

Toinen ääripää on nämä fistauksesta tykkäävät. Eroni jälkeen tapasin yhden naisen, joka ei emätin nainnista välittänyt, anaaliin halusi. Tämän jälkeen n. 1-2 kestävä rauhallinen (paljon rasvaa!) sormin hyväily, joka päätyi lopulta koko käden, rannetta myöden nussimiseen.. Kiioittava ja erilainen kokemus! Hän ei ollut koskaan synnyttänyt.. Paikat siis joustaa kunhan ei kiirehditä!

• kurkunkin

kanssa raskaaks vai tarttuuko sukupuolitaudit ? Jos se kurkku siittää sut niin tuleeks lapsesta kurkku vai humanoidi ?

• pampyöli

saatte elämänne orgut!

• Veerdi

Onpa ollut hyvä keksintö,olet kekseliäs.

• Anonyymi

Kortsun kanssa voi pimpsan työnnellä ihan rauhasassa melkeen mitä vaan,tuskin kukaan sinne veistä tai uraanisauvaa työntääkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1698
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1442
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1266
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      148
      1191
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1165
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1091
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe