Kun avaa nordea verkkopankin sivun, siis on kirjautunut sisään ja näkyy oma tili ja saldo, niin näkyy päivämääränä mikä? Mulla näkyy tänään päivämääränä 30.5. onko se normaalia??? Tilille tulee maanantaina rahaa ja laitoin laskuja maksuun maanantaina menemään. Nyt tuli mieleen, että ei kai siinä oo joku vika???? Edellinen tapahtuma on 30.5. että johtuuko se siitä? Nyt tilillä 0e. Mun varsinainen palkkatili tapiolassa, ja sen verkkopankissa näkyy aina nykyinen päivämäärä....vastaisko joku....
Kysymys nordean verkkopankista kiire
2
818
Vastaukset
Muistaakseni tililuettelossa näkyy kunkin tilin kohdalla se päivämäärä, jolloin tilin saldo on viimeksi muuttunut. Siitä näkee siis helposti, millä tileillä on hiljattain ollut tapahtumia ilman että tarvitsee avata erikseen kunkin tilin tietoja ja katsoa, onko siellä tuoreita tapahtumia vai ei. Kätevä toiminto siis.
- lienee
Kyllä niiden maanantain maksujen (eräpäivä?) pitäisi olla siinä listassa paikallaan. Siinä tilinkäyttölistassa näkyy todella ylimpänä viimeinen tilitapahtuma päivättynä.
Oletko varmasti vahvistanut maksusi maanantaina sillä KIRJAIN-tunnuksella. Klikkaa VAHVISTAMATTOMAT MAKSUT otsikkoa, niin näet oletko vahvistanut nuo maanantain maksut.
Jos tilisi saldo on 0 €, niin nuo maksut eivät ilmeisesti välity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021