ensimmäinen täällä,siis aamuvirkku NO 1
huomenta sitte ku heräätte!
olimpa taas kerran
83
1641
Vastaukset
- aikaan
kunnon kansalainen harkitsee vetäytymistä levolle!
- mikhaildenisov
kunnon aamuvirkku nousee ylös,hetkeks ja tekee
aamu-paukut!
- tiitukkka
nii että huamenta =)!
- mikhaildenisov
ja aamua,vai miks sitä sanottais!
tässä ollaan jo tunti sit herätty.... ja kahviaki monta kuppii juotu....=:0)))))
- mikhaildenisov
olin jo tässä tunnin istunu,tää on taas semmonen
testi,moni jo hilpeenä kaljaa.... - mintsu.AGENTS
Oikein hyvää aurinkoista päivää sinulle halaus sinulle.
mikhaildenisov kirjoitti:
olin jo tässä tunnin istunu,tää on taas semmonen
testi,moni jo hilpeenä kaljaa....ja aamu alko ilman krapulaa joten kaljaakaan en juonnu...=;0)))
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Oikein hyvää aurinkoista päivää sinulle halaus sinulle.
mintsuliiiiniii....*kukan saat..* ai ja haliruts...=:0))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
ja aamu alko ilman krapulaa joten kaljaakaan en juonnu...=;0)))
ajankuluks tein pikkupaukut..mutta vain yhet..
ajankuluks tein pikkupaukut..mutta vain yhet..
olet sää jo paukulla aamun aloittannu...=:0)))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
olet sää jo paukulla aamun aloittannu...=:0)))
niin täällä ku täälläki joten jotain piti keksiä
ja kyllähän se hyvää oli!!Kohta kahvia... mikhaildenisov kirjoitti:
niin täällä ku täälläki joten jotain piti keksiä
ja kyllähän se hyvää oli!!Kohta kahvia...samalla mullekkii kahvii lisäää...=:0))))
ei hitsi...*pinkoo keittiöön kahvia keittääs lisää...*- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
samalla mullekkii kahvii lisäää...=:0))))
ei hitsi...*pinkoo keittiöön kahvia keittääs lisää...*pannullisen että riittää kaikille..
ja voileipä kans,juustolla? mikhaildenisov kirjoitti:
pannullisen että riittää kaikille..
ja voileipä kans,juustolla?ja jos löytyis kurkkua kans päälle...=:0))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
ja jos löytyis kurkkua kans päälle...=:0))))
Bostonin,kumpaa sais olla??
Bostonin,kumpaa sais olla??
pari palaa juustooo ja kurkku kuorittuna kiitos...=:0))))ai ja kahviin liraus maitoo...ei muuta...=:0)))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
pari palaa juustooo ja kurkku kuorittuna kiitos...=:0))))ai ja kahviin liraus maitoo...ei muuta...=:0)))
mulla on 2 hyvin varustettua jääkaappia....!
mulla on 2 hyvin varustettua jääkaappia....!
olispa kotonaki yhtä hyvä palvelu ku tääl huulla....=;0)))
oukei nyt häipsään pukees ja aamupesulle....mör mur...- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
olispa kotonaki yhtä hyvä palvelu ku tääl huulla....=;0)))
oukei nyt häipsään pukees ja aamupesulle....mör mur...aamiaista nauttiin,vasta tuli "tarjoilija"
kahvin ja voileipien kanss!!
- mintsu.AGENTS
ootpas sinä ollut aikanen tänä aamuna,heräsin tasan 8,olikin tossa alempana mukava huomen toivotus minulle, niin ja nyt vielä halaus sinulle =).
- mikhaildenisov
näin se pitäis joka aamu alkaa!!
- mintsu.AGENTS
näin se pitäis joka aamu alkaa!!
niin pitäis joo tuntuu mukavalta aloitukselta heti aamusta.
Aurinkoinen päivä tulossa tänne,elikä hyvä ulkouluilma sit ainakin. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
niin pitäis joo tuntuu mukavalta aloitukselta heti aamusta.
Aurinkoinen päivä tulossa tänne,elikä hyvä ulkouluilma sit ainakin.on täälläki joten hieno päivä tulee......
pitää vaan keksii jotain mukavaa jatkooki... - mintsu.AGENTS
on täälläki joten hieno päivä tulee......
pitää vaan keksii jotain mukavaa jatkooki...myös täällä,itse oon lähdössä poikani ja äitini kans autoreissuun maaseudulle päin,jahka toi pieni vesseli tuolta heräilee.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
myös täällä,itse oon lähdössä poikani ja äitini kans autoreissuun maaseudulle päin,jahka toi pieni vesseli tuolta heräilee.
ite herätä,muuten on "räsynen" koko päivän!!
- mintsu.AGENTS
ite herätä,muuten on "räsynen" koko päivän!!
sekin,vaik se yleensä on ollut aina 7 aikaan hereillä ,joten hiljasuus loppui täältä ainakin Heheh.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
sekin,vaik se yleensä on ollut aina 7 aikaan hereillä ,joten hiljasuus loppui täältä ainakin Heheh.
jo 9,uneliaammatki alkaa koomasta virota!
- mintsu.AGENTS
jo 9,uneliaammatki alkaa koomasta virota!
juuh kello täällä 9,entäs sielläpäin,missäs kaukomailla muuten asustelet.
Mie alan tässä pikku hiljaa katsomaan pojan varareissu vaatteita reppuun ja lähtemään just kohta autollani.
Mut toivotan sinulle hyvää päivän alkua ja nähdään sit tänään palattuani myöhemmin=)
Halaus vielä sinulle ja pusu kans=) - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
juuh kello täällä 9,entäs sielläpäin,missäs kaukomailla muuten asustelet.
Mie alan tässä pikku hiljaa katsomaan pojan varareissu vaatteita reppuun ja lähtemään just kohta autollani.
Mut toivotan sinulle hyvää päivän alkua ja nähdään sit tänään palattuani myöhemmin=)
Halaus vielä sinulle ja pusu kans=)ja hyvää reissua.mihin suuntaan lähdet?
- zirus
Hoi! =D
- mikhaildenisov
ja tänne uskallat,no eihän täällä ketään
puremetta syödä!! - zirus
ja tänne uskallat,no eihän täällä ketään
puremetta syödä!!kohta jo 20. okei, nuorehko. =)
- mikhaildenisov
zirus kirjoitti:
kohta jo 20. okei, nuorehko. =)
olin ku lähdin Suomesta ja siitä on joku vuosi
kulahtanu! - zirus
olin ku lähdin Suomesta ja siitä on joku vuosi
kulahtanu!voisinpa minäki jättää tämän suomen maan hetkeksi. en tosin muuttaa täältä haluaisi ikinä..
- Raaps
zirus kirjoitti:
kohta jo 20. okei, nuorehko. =)
Pyllystä..Huomenta mikhail..Sorry Zirus..mulla on semmonen sotavamma..muistelee kaukaisia taisteluvuosia..että pakko purra edelläkulkevaa tyttöä Pyllystä..Kela korvaa osittain..Naps..naps ..
- mikhaildenisov
zirus kirjoitti:
voisinpa minäki jättää tämän suomen maan hetkeksi. en tosin muuttaa täältä haluaisi ikinä..
nähny mitä minäki niin muutat varmaan mieltäs..
Mä oon nähny "kaikki" Californiasta Vietnamiin
mutta on vielä näkemistä! - zirus
Raaps kirjoitti:
Pyllystä..Huomenta mikhail..Sorry Zirus..mulla on semmonen sotavamma..muistelee kaukaisia taisteluvuosia..että pakko purra edelläkulkevaa tyttöä Pyllystä..Kela korvaa osittain..Naps..naps ..
tommostako sitä sodassa oppiikin, tai tolla lailla "vammautuu" =)?
- Raaps
zirus kirjoitti:
tommostako sitä sodassa oppiikin, tai tolla lailla "vammautuu" =)?
Sotastressi..taistelu väsymystä ..pahinta laatua,
Katkerien ja koettujen julmuuksien kiältämistä..mäkin oon tavallaan sotaveteraani..
älä ota henkilökohtaisesti..aattele vaikka että se oli uhraus isänmaan hyväksi..keitähän muita neitoja täällä on? ..naps..naps..
- Mona-Liiza
Mää nukuinki pitkään tänä aamuna, mää otan aina univelat takas viikonloppusin kun tulee arkisin nukuttua niin vähän..
- mikhaildenisov
oot kemuista selvinny,ja ilman kankkusen seuraa??
- Mona-Liiza
oot kemuista selvinny,ja ilman kankkusen seuraa??
koskaan kankkusta kun en juo koskaan niin paljoo että tulis semmonen..
Mutta on mulla joskus nuorena ollu eikä se ollu mitään mukavaa..:( - mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
koskaan kankkusta kun en juo koskaan niin paljoo että tulis semmonen..
Mutta on mulla joskus nuorena ollu eikä se ollu mitään mukavaa..:(ja kokemattomana ollu kankkunen mutta nyhän me osataan(oomme ammatti juoppoja) haha!
- Mona-Liiza
ja kokemattomana ollu kankkunen mutta nyhän me osataan(oomme ammatti juoppoja) haha!
tietämään rajansa että kuin paljon voi juuva ilman että tulee kankkunen..mää en koskaan ylitä sitä rajaa, en etes juhannusaattona..:)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
tietämään rajansa että kuin paljon voi juuva ilman että tulee kankkunen..mää en koskaan ylitä sitä rajaa, en etes juhannusaattona..:)
asia,miten nauttii..
ei me enää kaadeta naamaan ku limonaatia!! - eilen kaksi
Mona-Liiza kirjoitti:
lasillista valkoviiniä illan aikana.Toiset olivat tosi humalassa ja ovat nyt sairaita.
- mikhaildenisov
eilen kaksi kirjoitti:
lasillista valkoviiniä illan aikana.Toiset olivat tosi humalassa ja ovat nyt sairaita.
ku on liian ahne!!
- Mona-Liiza
eilen kaksi kirjoitti:
sitä pitää juuva kohtuullisesti niin ei tuu rapulaa..
- Mona-Liiza
asia,miten nauttii..
ei me enää kaadeta naamaan ku limonaatia!!hiljaa hyvä tulee..niin juomisessakin..:)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
sitä pitää juuva kohtuullisesti niin ei tuu rapulaa..
eilen oli,kissanristiäiset vai???
- Mona-Liiza
eilen oli,kissanristiäiset vai???
sen kummempia kemuja ollu..piti vähän juhlia sitä kun viikon päästä on juhannus..:)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
hiljaa hyvä tulee..niin juomisessakin..:)
olla sivuseikka,pääasia että seurustelee
eikä vain tunnelia hae!! - mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
sen kummempia kemuja ollu..piti vähän juhlia sitä kun viikon päästä on juhannus..:)
me täällä sanotaan,sittenhän se menee hienosti
ens viikolla!! - Mona-Liiza
me täällä sanotaan,sittenhän se menee hienosti
ens viikolla!!tullu harjoteltua koko vuosi niin eiköhän se hyvin mene..:)
Aiotko mennä tanssimaan juhannussalon ympärille små grodorna..:)? - mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
tullu harjoteltua koko vuosi niin eiköhän se hyvin mene..:)
Aiotko mennä tanssimaan juhannussalon ympärille små grodorna..:)?riittää salon ympäri!?
Ei ainakaan sammakko-hyppyä! - Mona-Liiza
riittää salon ympäri!?
Ei ainakaan sammakko-hyppyä!vielä kunto riittää sammakkohyppelyyn..vaikka ripaskaa tanssisin niin ei tuota mitään vaikeuksia..:)))
- mikhaildenisov
Mona-Liiza kirjoitti:
vielä kunto riittää sammakkohyppelyyn..vaikka ripaskaa tanssisin niin ei tuota mitään vaikeuksia..:)))
hyvä kunto.......mä en uskaltaiss ripaskaa kokeillakkaan ainakaan nykykunnossa!!
- ollaan oltu
jo kuuden aikaan.Ei vaan ensimmäisenä tullut mieleen huuhaa. Ulkona istunut auringossa kahvia juoden ja lintuja seuraillen.
- mikhaildenisov
ku harakat roskapusseja inventoi!!
- kiva kun
ku harakat roskapusseja inventoi!!
oma oma talo luonnon helmassa.Suosittelen.Menen jatkamaan puutarhatöitä.
- huono suomenkieleni
kiva kun kirjoitti:
Menen.
- mikhaildenisov
kiva kun kirjoitti:
salli sen?Tääll on ainaki hieno aamu!
- mikhaildenisov
huono suomenkieleni kirjoitti:
Menen.
muuta kieltä käyttää sopii mulle.....
..olenpa huono.. vieläki liru otin mutta alko närästää..
- mikhaildenisov
paljon eilen join ku on useita sortteja
mutta en sammunu...yks vanha kamu puhelimessa
koko illan ja sitt tää..........
- mikhaildenisov
tee niin ku minäki,aamupan***le.........
- mikhaildenisov
rahtikarju kirjoitti:
aamupannukakulle.
voi ilmaista,saa sitte ite kukin arvata,millaista...
- Sinisiivetär
itseasiassa heräsin ennen sua ja hyppäsin ruohonleikkurin päälle ja ajoin nurmikot, jossa sain kuluun taas kotvan aikaa..hieman oli viileä aamu, mutta nyt jo aurinko lämmittää suloisesti..))
- mikhaildenisov
18 on jo täälläki,lähetään kohta mansikoita noukkiin,20 kr kilo,ei oo paha hinta!!
- Sinisiivetär
18 on jo täälläki,lähetään kohta mansikoita noukkiin,20 kr kilo,ei oo paha hinta!!
hemmetissä, mis teillä mansikat on kypsiä...kasvihuoneestako poimitte..siis ihan oikeestikko vai torilta haette..))..mun mansikat vasta kukkivat, saattaa olla raakileitakin jokunen, mut kyllä kuule toi hinta on aika korkee..))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
hemmetissä, mis teillä mansikat on kypsiä...kasvihuoneestako poimitte..siis ihan oikeestikko vai torilta haette..))..mun mansikat vasta kukkivat, saattaa olla raakileitakin jokunen, mut kyllä kuule toi hinta on aika korkee..))
niitä on jo kauan ollu,akka vaan ei oo kylttejä nähny,muuten olis siellä ollu jo pari viikkoo sitte...
- Sinisiivetär
niitä on jo kauan ollu,akka vaan ei oo kylttejä nähny,muuten olis siellä ollu jo pari viikkoo sitte...
ootkohan sekottanut naapurin punaiset golf pallot mansikoiksi..))""
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
ootkohan sekottanut naapurin punaiset golf pallot mansikoiksi..))""
ja tää viikon kestäny helle on ne jo
ylikypsyttäny......... - Sinisiivetär
ja tää viikon kestäny helle on ne jo
ylikypsyttäny.........asua Skånessa, jos mansikat on kypsiä..muuten itseasiassa söin viime viikolla kotimaisia mansikoita, mut ne oli just kasvihuoneessa kasvatettuja, eivätkä maistuneet yhtikäs miltään..mut kun omat mansikat alkaa tulla, niiden makua ei voita mikään, nyt vaan ehkä huonompi satokausi kuin viime kesänä, johtuen viime kesän kuivuudesta, vaik meillä oli kastelujärjestelmä silloinkin..mitäs sä aioit tänään puuhailla..))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
asua Skånessa, jos mansikat on kypsiä..muuten itseasiassa söin viime viikolla kotimaisia mansikoita, mut ne oli just kasvihuoneessa kasvatettuja, eivätkä maistuneet yhtikäs miltään..mut kun omat mansikat alkaa tulla, niiden makua ei voita mikään, nyt vaan ehkä huonompi satokausi kuin viime kesänä, johtuen viime kesän kuivuudesta, vaik meillä oli kastelujärjestelmä silloinkin..mitäs sä aioit tänään puuhailla..))
kauan mansikkamaalla menee.Olishan muutaki
ajan vietettä mutta mitä sit valitaan..... - Sinisiivetär
kauan mansikkamaalla menee.Olishan muutaki
ajan vietettä mutta mitä sit valitaan.....paarma ystäviä..niitten kanssa saa mukavsti ajan kulumaan mansikkamaalla..))...minähän käytän suojahaalaria noissa puuhissa, mut onneks minä saan vielä lomailla(=mitähän tuokin sana tarkoittaa)ennekuin iskee täys rumpa päälle..sen jälkeen alkaa matkustelukausi..kaikki mansikkatulot sileeks maailmalle..))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
paarma ystäviä..niitten kanssa saa mukavsti ajan kulumaan mansikkamaalla..))...minähän käytän suojahaalaria noissa puuhissa, mut onneks minä saan vielä lomailla(=mitähän tuokin sana tarkoittaa)ennekuin iskee täys rumpa päälle..sen jälkeen alkaa matkustelukausi..kaikki mansikkatulot sileeks maailmalle..))
tuolille,pitää ottaa puolituntinen!
palaillaan! - Sinisiivetär
tuolille,pitää ottaa puolituntinen!
palaillaan!kerran nukahdin ja näppäimistö läjässä..hyvää mansikanpoiminta päivää sulle..äläkä syö liikaa, ettet saa mansikkakuumetta!!))
- mikhaildenisov
Sinisiivetär kirjoitti:
kerran nukahdin ja näppäimistö läjässä..hyvää mansikanpoiminta päivää sulle..äläkä syö liikaa, ettet saa mansikkakuumetta!!))
ja hyviä!Syönti alkaa!
- mintsu.AGENTS
ja hyviä!Syönti alkaa!
saanko miekin mansikan.
- niin,
vanhuus ei tuu yksin
- mikhaildenisov
on kaverina vanhuuden lisäks??
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840