miten molluskat pois?

apua

Lapsella (pian 7-vuotias) ollut molluskoja (näiksi lääkäri väitti)
kaulalla kohta kaksi vuotta,ja nyt alkaneet uhkaavasti levitä-hitaasti mutta varmasti näppyjä ilmestynyt lisää kaulanalueelle ja selänpuolelle,toiseen käsivarteenkin. Lääkäri kuittasi että hyvältähän näyttävät eikä hänen mielestään niitä ole edes paljon... Minua hirvittää tulehtumisvaara ja mahdollinen kasvoihin leviäminen!
Vaarattomia voivat olla mutta hyvin epämiellyttäviä
Miten siis saisin ne poistettua vai onko joku reseptilääke joka molluskaan tehoaa?
Kiitos jo etukäteen neuvoista!

17

8181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häviää

      ajan kanssa itsekseen.

    • on maininnut

      molkosanin.. ite en oo kokeillu

    • pitäisi

      saada ostettua jonkinlaiset "molluskapihdit", niillä kuulemma saa nypityä molluskat suht kivuttomasti. Mä itse nypin perinteisesti samaan tyyliin kuin jos finniä puristaisi oikein kunnolla (isot molluskat lähti tällä tavoin) ja pienempiin moluskoihin (=ontelosyylä) käytin Verruksia (syyliin tarkoitettu) hyvin varovasti sillä se kuivattaa tosi tehokkaasti.

      Nyt, kun molluskat ovat alkaneet levitä, niin kiireesti vaan hoidattamaan ne pois ennen kuin leviävät lisää!

      • ..........

        Molluskoihin kannattaa kokeilla osterivinokas-jauhetta tai kapseleita jota saa luontaistuote kaupoista. Tavalliset syylät ainakin lähti tehokkaasti sillä.


      • revi

        molluskoja auki! Tulehdusvaara kasvaa ja sen myötä ongelmat. Molluskat paranevat itsekseen, käy näyttämässä lääkärille jos on kysyttävää.


      • sefere

      • Anonyymi

        Meillä lähti Remasan-tuotteella (luontaistuotekaupasta lääkärin vihjeen perusteella hankittiin), j
        1.5 pakkausta tytär käytti niitä ja sen jälkeen (jo 10 v mennyt) ei yhtään minkäänlaista syylää tai muutakaan iho-ongelmaa ole ollut.


    • Jaana -65

      pojallani 3 v tuli molluskoja oikein ihotauti lääkärillä käytin pojan. sanoi juuri tyyliin häviävät itsestään. myös minä pelkäsin ihotulehdusta sillä poikani on atopikko. puhdistin iltaisin alueet joissa molluskoja neoamisept liuoksella ja voitelin pun. bepanthen voiteella 3 vkoa ja näpyt pois ja ei ole uuusia tullut.

    • Jättihelokki..

      kapseleita!!Niillä ne häipyy nätisti pois,eikä jätä mitään jälkiä.Meillä tehosi niin hyvin,että olin todella suuresti hämmästynyt!

      • lapsilla

        ne lähti osterivinokas-kapseleilla,olen kuullut muidenkin kehuneen niitä! Saa luontaistuote-kaupasta,eikä ole kallita.Molluskoita ei kannata todellakaan repiä tai puristella,tulehtuvat vain ja jää ikuiset arvet!


      • kolmen äiti
        lapsilla kirjoitti:

        ne lähti osterivinokas-kapseleilla,olen kuullut muidenkin kehuneen niitä! Saa luontaistuote-kaupasta,eikä ole kallita.Molluskoita ei kannata todellakaan repiä tai puristella,tulehtuvat vain ja jää ikuiset arvet!

        meillä myös lähti luontaistuotekaupasa ostamilla osterivinokas kapseleilla,, mutta piti myös vähän hermostua että toiset hoitopaikan lapset hoidettiin.. muuten niitä olisi taas pian tullut uudestaan..


      • äiti-73
        kolmen äiti kirjoitti:

        meillä myös lähti luontaistuotekaupasa ostamilla osterivinokas kapseleilla,, mutta piti myös vähän hermostua että toiset hoitopaikan lapset hoidettiin.. muuten niitä olisi taas pian tullut uudestaan..

        Tyttärellä molluskoja selässä,mutta ne on hävinneet. Ehdotan että annat olla, kyllä ne lähtee pois. Eikä niistä mitään haittaa ole


      • aksollum
        kolmen äiti kirjoitti:

        meillä myös lähti luontaistuotekaupasa ostamilla osterivinokas kapseleilla,, mutta piti myös vähän hermostua että toiset hoitopaikan lapset hoidettiin.. muuten niitä olisi taas pian tullut uudestaan..

        Molluskat, eli ontelosyylät ovat viruksen aiheuttamia näppylöitä. Viruksen nujerrettuaan elimistöön muodostuu sille vastustuskyky. Joten älä hermostu. Molluskat eivät tule takaisin, ellei tartunta jostain syystä ole kovin heikko ja sitä silloin vastustuskykykin niille on. Silloin ne yleensä "sairastetaan" uudelleen, paremmalla menestyksellä, myös kehittyvän vastustuskyvyn kannalta.


    • pois

      Me saatiin tytöltä molluskat pois teepuuöljyllä.
      Sitä saa luontaistuote kaupoista ja hyvin varustelluista tavarataloista.

    • Anonyymi

      Minen saanut niitä millän pois. Mutsi on sairaanhoitaja, eikä mikään auttanut.

      Lopulta ne lähti pois itsestään.

      - 1säpappa -

    • Anonyymi

      Jaa mollukat, soita Elisa-Saunalahteen

    • Anonyymi

      Osterivinokas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe