liian iso kulli, sattuuko muilla!!!???

TYKS

Miehelläni on todella jämäkkä ja suuri kalu, niin paksuudesta kuin pituudestakin löytyy...

joten kertokaahan nyt toiset, varsinkin naiset jotka ovat kokenee samanmoista kalua... kun mies oikeen syvälle peniksen täräyttää niin sattuuko teillä johonkin mahan pohjalle tai ehkä enempikin peräsuolen suuntaan, tulee niin kuin salamana ja menee kyllä heti myös ohi....???

tää juttu vaivaa mua kun toisinaan kovan "pamputuksen" jälkeen vuodan vähäisen määrän verta....

vastatkaa ja kertokaa kokemuksianne!!! Kiitän ja kumarran!!!

68

42900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvaa

      mulla on 23cm ja paksuutta löytyy myös

      • heguli 49

        älä kuseta


      • saa isoa munaa
        heguli 49 kirjoitti:

        älä kuseta

        Ei muuta kun sanot sille miehelles että opettelee käyttämään sitä oikein. Ei sitä tartte sillain survoa, että toinen menee verille asti...lienee sinunkin kuuluisi aktista nauttia. Tiedän tunteen että isolla saa kyllä satutettua, myöskin vahingossa, mutta kannattaa sille ukolles sanoa millo sattuu ja millo ei, luulis sen ymmärtävän olevan varovaisempi...


      • citysinikka

        Miten se kullisi nyt tähän liittyy,vai sattuuko sinuakin??,taidat olla vain TYHMÄ?


      • Anonyymi

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .


      • Anonyymi

        Kyllä anus venyy ota vaikka yhteyttä


      • Anonyymi

        Kyllä anus venyy ota vaikka yhteyttä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        Kyllä anus venyy ota vaikka yhteyttä 😅😅


      • Anonyymi

        Haisteleppas sitä mittanauhas päätä, haiseeko paska. Ei kullin pituutta mitata persereiästä alkaen..!!! Vinkiks vaan näille yli 20cm:lle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        Jos haluat kunnolla anusta viesti 044 2407212


      • Anonyymi

        Jos anaaliseksi kiinnostaa 0442407212 nro viestiä


      • Viesti 0442407212


      • Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        Jos haluut anusta viesti 0442407212


      • Tuo ois kiva nähd


      • Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        Se ois kiva nähdä ja tuntea


      • Jaa ois kiva nähdä 0442407212


      • Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        Joo ois kiva nähdä 0442407212


      • Anonyymi
        saa isoa munaa kirjoitti:

        Ei muuta kun sanot sille miehelles että opettelee käyttämään sitä oikein. Ei sitä tartte sillain survoa, että toinen menee verille asti...lienee sinunkin kuuluisi aktista nauttia. Tiedän tunteen että isolla saa kyllä satutettua, myöskin vahingossa, mutta kannattaa sille ukolles sanoa millo sattuu ja millo ei, luulis sen ymmärtävän olevan varovaisempi...

        taika-sauvalla pitäs tuottaa nautintoa ei kipua kuin vähän sisään mentäessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika onneton sulla itellä 28cm ja paksu .

        oispa mahtava kokeilla ssako peppuun pohjiin asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisteleppas sitä mittanauhas päätä, haiseeko paska. Ei kullin pituutta mitata persereiästä alkaen..!!! Vinkiks vaan näille yli 20cm:lle....

        jotkut mittaa pallien takaa vaikka harvalle ne pallit mahtuu mukaan nää on niinkuin kalajuttui että näin suuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos anaaliseksi kiinnostaa 0442407212 nro viestiä

        Jalasjärvellä kans sais peppua


    • missää nimes

      anna takaa päi pamputtaa. Ainaki kannattaa varovast jos on sit takaapäi.ja sen verra vaa mikä sust tuntuu hyvält.

      • Kunhan pallit paukkuu lätisee pakaroihin😀


    • tuttu juttu tuo

      Mulla käynyt myös, että olen vuotanut verta, yhdynnän aikanakin. Johtuu lääkärin mukaan kuulemma siitä, että penis osuu kohdun suulle. Ei ole vaarallista, vaikka tuota pelästyykin. Kannattaa valmistautua huolellisesti aktiin ja välttää rajua menoa varsinkin takaa?

      • Anonyymi

        Takaa ei kannata isokokoisen kanssa. Menee liikaa myös ilmaa. Yksinkertaisesti iso ei mene sisään ja valtavat alavatsakivut. Kerran tuli pieni repeämäkin. Sivusta paras. Kohtuullinen määrä liukuvoidetta käyttöön.

        Ison kanssa saan orgasmin melkein heti kun sisällä vaan ja miehen pitää ottaa hetkeks kokonaan ulos. Ja joudutaan hetki odottamaan (paikkoja supistaa mulla sen verran, seinämät kiristyy todella kireällä), että mieskin pääsee asiaan mukaan ja minä kärsin ottaa vastaan hänen laukeamisensa myös. Oman orkun jälkeen on pimppi niin tiukalla, että vaikka mies vähän puskisikin niin sisään ei kyllä mene mitään. Se taitaa lisätä yleensä miehen himoja sitten niin että joutuu kyllä kiireesti sivelemään munaansa liukkaria jos yritellään tyydyttää hänetkin. Iso penis on tavallaan sellainen, että mulla se riittää kun se painetaan sisään niin se on siinä. Olis kiva kestää miehen takia pidempään, mut ei mahda mitään. Siks seksi on sitten monivaiheista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaa ei kannata isokokoisen kanssa. Menee liikaa myös ilmaa. Yksinkertaisesti iso ei mene sisään ja valtavat alavatsakivut. Kerran tuli pieni repeämäkin. Sivusta paras. Kohtuullinen määrä liukuvoidetta käyttöön.

        Ison kanssa saan orgasmin melkein heti kun sisällä vaan ja miehen pitää ottaa hetkeks kokonaan ulos. Ja joudutaan hetki odottamaan (paikkoja supistaa mulla sen verran, seinämät kiristyy todella kireällä), että mieskin pääsee asiaan mukaan ja minä kärsin ottaa vastaan hänen laukeamisensa myös. Oman orkun jälkeen on pimppi niin tiukalla, että vaikka mies vähän puskisikin niin sisään ei kyllä mene mitään. Se taitaa lisätä yleensä miehen himoja sitten niin että joutuu kyllä kiireesti sivelemään munaansa liukkaria jos yritellään tyydyttää hänetkin. Iso penis on tavallaan sellainen, että mulla se riittää kun se painetaan sisään niin se on siinä. Olis kiva kestää miehen takia pidempään, mut ei mahda mitään. Siks seksi on sitten monivaiheista.

        Miehen ehdotuksesta hän hommasi aidon näköisen
        suhteellisen kookkaan dildon, että tottuisin hieman. Se on suunniilleen miehen omaa kokoa. Sen kanssa on täysin sama juttu, että hän kun laittaa sen oikeasta kulmasta sisään ja siihenkin tarviin liukkaria hurjan määrän, niin tulen heti. Yritetään sillä nyt, että oppisin kestämään pidempään niin miehelle olis parempi.


    • no voivoi

      Naiset aina valittavat, että miehillä on liian pieni kulli. Eipä nyt sitten tunnu tuo isokaan hyvältä. Koittakaa nyt päättää, mikä on hyvä.

      • näin on

        Paljon on kiinni käyttäjästä, mutta sinun peniksesi on ehdottomasti liian pieni.


      • tjamp

        tätähän se on. aina hehkutetaan miten pitäisi
        miehellä olla isompi. ja tottahan se on, että iso
        tuntuu paremmalta.

        vaan ikävää on sekin, jos on liian paksu (auts) tai
        jos pituutta löytyy niin että hakkaa pohjaan asti
        koko ajan.

        silti harvemmin näkee kenenkään valittavan
        julkisesti, että pitäisi pienempi olla. että
        sellaista tämä tänään.


      • Anonyymi
        näin on kirjoitti:

        Paljon on kiinni käyttäjästä, mutta sinun peniksesi on ehdottomasti liian pieni.

        Ja sinun pillusi on liian väljä.


      • Kyllähän se jossain kohtaa kirpaisee mutta kun kestää alkaa tuntua hyvältä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun pillusi on liian väljä.

        Voihan sitä kahdella kiristää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun pillusi on liian väljä.

        Kaikki pillut ovat hyviä, jos et satu sitä tietämään!!


    • pipeli

      Mulla on alle 20cm mulkku täydessä taistelukunnossa. entinen nainen suuttu ku sattui ku oikeen "naulasin takaapäin". Nykyinen, ihana raskaana oleva naiseni antaa ottaa kiinni ja laskea sydämen kyllyydestä. mä en ainakaan tykkää jos mul ois niin iso et pitää varoo. Nyt kyl ku on raskaana ni ei oo viititty takaapäin naida ku mä aina innostun rynkyttämään tosi kovaa silleen et lantiosta kiinni ja niin syvälle et joku tuntuu koskevan terskaan.... taidampa innostua liikaa. Ps. naiseni on kyl saanu joskus semmosta melaa et sano huutaneensa.(kerran humalassa tunnusti)

      • Anonyymi

        Siihen ei paljon tarvitse että naisen saa huutaan. Riittää kun väärällä hetkellä sanoo huomenta


      • Anonyymi

        Onnea! Jos lapsi syntyi terveenä eikä vesipäisenä reikä otsassa!
        Hän on jos selvisi n 5-vuotias?
        🙌🙌


    • hujahurja

      Kunnon pelin pitää olla käsivartta pitkä ja ranteen vahvuinen.

      • Nebbu

        Taas nämä "fiksut miehet" tulee jauhaa sontaa, ku joku oikeasti kertoo, että sattuu iso kalu.

        Jokainen nainen ja mies on erikokoinen ja kyllä, mikäli miehen kalu on iso se ihan oikeasti sattuu jos on pienet/erikokoiset paikat! Se ei ole keksitty juttu, mutta se että "pitää olla iso" on ihan miesten maailman juttuja ja se ei nyt liity tähän topikkiin yhtään.

        Mun exällä oli iso mun kokooni nähden ja mikäli emme "lämmitelly" tarpeeks ni sain kerrankin mm. haavaumia yhdynnässä niin, etten pystynyt edes pariin päivään kusella käymään etten huutanut saati olisin pystynyt harrastamaan seksiä vähään aikaan. Tätä ei exä ymmärtänyt ollenkaan, vaan heitti tuon kerrankin jälkeen; helvetti, vihdoin kun pitkästä aikaa nähdään (oltiin oltu eri lomareissuilla) ni sulle tulee jotain tollasta! Kyllä täytyy sanoa, että siinä vaiheessa tuntui tosi kurjalta- ihan kuin itse olisin valinnut sen, että haluan kipeitä haavoja.

        Eri asia olisi ollut musta se, ettei mua olis seksi huvittanut ja olisin vaikka "esittänyt pääkipuista". Asia vaan oli täysin toisin päin.

        Että joskus voisivat myös miehet miettiä, mikä on oikeasti totta, kuunnella naista (hän ei aina oikeasti narise turhasta niinkuin te epäilette!).


    • tämä ongelma

      Mistäköhän miehellä johtuisi, jos kalusta alkaa vuotaa verta, tulee pienille haavoille yhdynnässä. Näin tapahtuu aina joskus, itseltäni ei naisena ole tullut verta, joskin on sattunut kyllä pohjaan asti painettaessa. Miesystävä epäili jotakin tautia itsellään, kun tuli pari päivää tuota verta. Oltiin kumpikin aika järkyttyneitä.

    • ...ja ...

      ....kovasti sattuukin. Minulle riittää 10-15 senttinen, muuten vuodan verta päiväkausia ja rakastelut jää yhteen kertaan viikossa. Pieni kaluisen kanssa voin rakastella päivittäin ja pieni tuntuu paremmalta pyllyssäkin =).

    • ....

      kyllähän se sattuu.. varsinkin jos yhdyntä kestää vähänkin kauemman aikaa. Poikaystävälläni on aika iso ja välillä mietinkin voiko seksi tuntua minustakin joskus hyvältä vai tuleeko se aina saattuun.. joskus vähemmän ja joskus enemmän

    • k.u.lli

      Emättimen syvyys ei ole paljoa, hyvin yleistä että osuu jorman kärki kohdunsuulle. Joskus oli emäntä jonka kanssa meni kortonki rikki jatkuvasti kun syvälle työnteli.

    • piip

      mulla on semmonen et yleensä voin satuttamatta painella täysiä:)

    • Anonyymi

      Minulla on kaksi kullia joista toinen 20cm ja toinen vain 18cm, onko normaalia?

    • Anonyymi

      Mulle on 19/5

    • Anonyymi

      U­­u­­si s­ek­­­si­­­teatteri ava­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­kk­­­i­­. Il­mo­­­it­­tautumine­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tääll­ä - http://5555523.com/H/bN5N 👈

    • Anonyymi

      Naiseni on pieni 156 pitkä ja itse olen 180 cm.
      Kaluni on 19 cm ja kyllä pitää varoa ettei satuta tyttistä esim jos koettaa jalkoja olkapäille tai kontallaan. Saan kyllä myös ilman jumalatonta runttaamistakin niin ei haittaa. Toisaalta on kyllä ihan söpöä kun hän varovasti sovittelee kankeni sisäänsä.

    • Anonyymi

      Multa putosi maahan sekä kulli että pallit, kun sain mustalta mieheltä tartunnan.

    • Anonyymi

      moikka! olen mies sanotaan se alkuun, minulla on kohtalainen kalu 23cm, mutta naisellani on todella tiukka joten tavallaan liian suuri hänelle, joudumme etsimään asennon josta saan menemään sisään mahd pienellä kivulla, esileikki on oltava perusteellinen ja liukuvoidetta silti, kaikkia asentoja ei voi käyttää, naiseni on todella siro ja kapea vyötäröinen, kun saan sisään häneltä tulee yleensä todella nopeasti, otamme uusiksi tai hän runkkaa kaksin käsin minut! paras asento on lusikassa niin että jalat koukussa , työnnän ensin vähän ja hyväilen aktiivisesti klitorista kunnes voin tai pystyn työntämään kokonaan, jatkan usein hyväilyä koko yhdynnän ajan, hän käy usein huohottamaan ja laukeaa äkkiä, se saa nauramaan meidät aina, kaikki kun on selvää ja puhutaan, voidaan nauttia rennosti, ratsastus ei onnistu kuin kyykyssä, hän haluaa usein takaapäin mutta se ei aina onnistu, ollaan onneksi opittu konstit, nautin todella hänen kireydestä, edellyttää töitä itseltäni että kostuu kunnolla, seurustelun alkuun meni kauan että onnistuimme rakastelemaan, en saanut sisään millään, mutta nyt seksi on ihanaa, tiedostan että hän kokee ajoittain kipua, siksi tuydydän hänet välillä käsin ja suulla, , olen kuullut aikoinaan myös toiselta naiselta kivusta, hän ei ollut tiukka, eikä siro vaan pitkä nainen todella isolla pyllyllä varustettu, mutta pohjaan työntö sattui häntäkin aina, kaikki tämä on saanut varomaan ja ymmärtämään naista paremmin, huolehdin nykyään naiseni tarpeista paremmin, iso kalu ei tuo onnea vaan halu tuottaa hyvää oloa toiselle vaikka ilman että se vaatii yhdyntää

    • Anonyymi

      U­­u­s­­i s­­­ek­sitea­­­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­­i. Il­mo­­­it­­­tau­tumine­­n ryhmä­ämm­­­e tääl­­l­­­ä - http://3733444.com/H/xY7I 👈

    • Anonyymi

      mitä tehdä jos kulli on yli metrin mittainen, eipä tajjia miehes kullia painia meikä pojan kansa samasa sarjassa

    • Anonyymi

      minulla kokemusta sellaisesta kahtuullisen kokoisesta ja täytyy sanoa että josta syystä olen saanut parhaat ja halusin usein, nyt seurustelen miehen kanssa jolla reilun kokoinen ja ikäväkseni totean että surkeinta seksiä mitä olen elämässäni kokenut, sattuu ja vain odotan että koska loppuu, johtuen myöskin kosketuksen vähyydestä , eli ei riitä jos puristaa perseestä pari kertaa ja pukkaa sisään paukuttamaan

      • Anonyymi

        Eikö ole aika laittaa ukko kiertoon jos niin huonosti on


      • Anonyymi

        Ei se varmaan riitä se ei. Mutta muista se että seksi on molemminpuolista nautintoa MOLEMMAT TEKEVÄT TÖITÄ. Nainen ei voi jäädä vain antavaksi osapuoleksi. Pitää osata vaatia ja vaania kuin tiikeri GRAAAAUUUU!.....


    • Anonyymi

      no,saahan pikku pipleitä kehua,mikä lie totuus .

    • Anonyymi

      Mullapas onkin kaunis kulli ja ihan sopivan kokoinenkin vielä . Häh, häh, hää, eipäs vaan ookkaan muilla. Enpäs vaan kerrokaan, että naamani on rumempi.

    • Anonyymi

      Kaikki on kehunu jotka on tajuihinsa jääny.

    • Anonyymi

      eiköhä naiset niiaa

    • Anonyymi

      olen mies ja kyllä suuri sattuu mutta istun vain päälle kun pohjassa puristelen lihaksillani kaiken sperman ulos ei tarvi rynkytystä

    • Anonyymi

      Minulla on pieni,12 senttiä. Valituksia ei ole kuulunut.

    • Anonyymi

      Kyllä koskee jos ei ole oikeaa asentoa ja sitä joutuu usein etsimään ison kanssa. Lusikka-asento paras mielestäni. Liukkarin kanssa sivusta. Mies nostaa naisen jalkaa. Mut sitä ennen kunnon hellyyttä ja muuten hyvänäpitoa, että haluaa ja rentoutuu. Ja sitten hitaasti etenemään. Kyllä mies sitten huomaa, missä kohtaa alkaa ns.kulkemaan ja paikat sopeutuu isoon. Takaapäin ei kyllä onnistu pystyasennossa, sillon on paineen tuntua liikaa ja on tullu myös vertakin pienissä määrin. Mut lusikassa, siinä voi mieskin renroutua eikä tarvii sit niin paljon varoa koko toimitusta ja menee sisään kokonaan.

    • Anonyymi

      Paras asento on että kotiin tullessani menen polvilleni vaimoni eteen ja puristan hellästi itseäni vasten niin että pillun suu on omaa suutani vasten niin että ei pisaraakaan mene ohi tai muuten pääse valumaan eteisen matolle. Tästä on tullut meille aivan normaali käytäntö vaikka minä mutta myös vaimoni piti ihan sairaana!! Nykyisin hän nauttii siitä ehkä jopa minua enemmän? Kerran hän sanoi että tätä emme saa lopettaa milloinkaan koska hän ei kestäisi sitä!! Ja omien sanojen mukaan voisi tehdä kiukuissaan jotain pahaa ja kostaa sen minulle??

    • Anonyymi

      Vaimoni mielestä olen ihan seksisairas kun olen tällaisen keksinytkin! Ehkä olen sairas ja myönsin sen hänelle. Yleensä aina kun tulen kotiin niin pyydän saada suudella häntä heti ovella. Menen polvilleni hänen eteensä ja puristan hellästi niin että pillun suu minun suuni kanssa ovat hyvin ja vaimo pissaa. Yritän olla niin että ei mene pisaraakaan eteisen matolle! Sen jälkeen kaikki on kotona kuten kenellä tahansa. Vaimoni on alkanut joskus myös pitää siitä vaikka ei sitä oikeastaan hyväksy.

    • Anonyymi

      Mulla on 19cm melko paksu kalu ja käytän metallista penisrengasta. Kulli kovettuu kivikovaksi ja mun nainen sanoo että pitää ajaa alkuun varovasti ku välillä meinaa sattua.
      Emäntä on aika pieni niin tulee sit kai runnottua kiimoissaan liian kovaa. Ite tykkään kyllä naida takaapäin ku pääsen tosi syvälle ja siinä saa antaa eukolle kyytiä.
      Muija tykkää enempi ratsastaa päällä ja eipä tuo hullummalle tunnu sekään.
      Lähetyssaarnaaja on kanssa hyvä , rouva asettuu sohvalle puoli-istuvaan asentoon ja minä sitten panen ja samalla kourin eukkoa perseestä. Kyllä tykkää!

    • Anonyymi

      Minun kulli on veltto kuin vellipussi. Siksi minä ole alkanut nuolemaan naisia. Minulla on pitkä kieli ja olen oppinut taktiikan, enisin nuolen pillua pehmeällä kielellä ja välillä kovalla oikein syvältä ja teen kaikki kirjaimet kielellä sitte siirryn persesilmän käsittelyyn kielellä ja sormillä
      Naiset ulvoo aivan kuin sika kiljuu kun sillä on nälkä.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aikille, jotk­­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://99366.com/H/Rn5H 👈

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta iso kullisen rakastajani kanssa ,pillu oli ihan turta.
      Ei ollut liukkaria matkassa vaan meni ihan pillun omilla liukasteilla .
      Oli paikat arkana aamulla ja täynnä spermaa.
      Nyt käy oviksen aikana yön astumassa,ei enään satu silleen kun malttaa sovitella ja leikkiä..
      Enkä luopuisi ihan helposti ,onneksi mieheni ymmärtää ja antaa nuoren miehen tyydyttää itsensä minuu .
      Alusta asti on saanut laskea sisään paljaalla ,mikä helpottaa yhdyntää seuraavalla kierroksella.
      Pillupieruja tulee aikas paljon

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinu­­t kä­­­ym­­ään u­ude­­ss­­­a chatis­sa! Meitä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://99366.com/H/R5r7K 👈

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe