Voi kun sinä tietäisit, voi kun joskus voisin sinulle kertoa, jos voisin, niin kertoisin, miten minusta tuli minä.
Kertoisin ne onnellisimmat hetket pienenä keijuna, kuivan heinän tuoksusta ja kuovin kaipaavasta huudosta, miltä tuoksuu linnashamppoolla pesty tukka ja tuntuu flanellinen yöpaita. Illankostea ruoho varpaissa, oranssi aurinko taivaanrannassa, tuulessa havisevat koivut.
Kertoisin vuosista peikkona, mustaakin mustemmasta sydämmestä, kipeistä arvista ranteissa, tuskasta jolla on räkyttävä ääni,teini-ikäisen kasvot ja kovat nyrkit, joka huomaa sinut nurkankin takaa ja tekee sinusta vielä olemattomamman kuin olet.
Kertoisin katujen kuningattaresta, kuningas alkoholista ja kuolleesta rakkaudesta, miehestä joka salli vihata muttei rakastaa, kädestä joka ei koskaan silittänyt vaikka niin valassa lupasi.
Kertoisin siitä kun kaikki romahtaa, siitä kun vain sinun maailmasi pysähtyy, siitä kun kuolema houkuttaa enemmän kuin elämä. Siitä kun vaihtoehtoja on kahden sijasta yksi.
Kertoisin, miten pelastit minut. Pelastit minut olemalla sinä.
Kertoisin sinulle,kertoisin jos voisin. Mutta pelkään, että muistoni tappavat sinutkin, liittävät sinutkin muistojeni joukkoon, karkottavat sinut luotani sinne kauas, sinne missä vielä olin keiju.
Mutta sinä rakastat minua vain näin. Sinä rakastat minua ilman minun menneisyyttäni, rakastat sitä keijua jonka minä olin jo unohtanut. Eikä minun tarvitse sinulle koskaan kertoa.
En koskaan kerro minusta.
Sinulle, rakas
3
2131
Vastaukset
- toinen mies
Toissailtana olet tuon kirjoittanut. Hieno juttu, että olet saanut yhteyden kultaisen pilven reunaan.
Resuinenkin selviämistarina on aina selviämistarina. Ollaan siitä kohtalolle kiitollisia.
Itsekin olen kuollut henkisesti tuhat kertaa. Sitkeässä se on sissin henki.
Onnea Sinulle jatkossakin.- Musta Keiju
Kiitos toinen mies
Henkinen kuolema on pahempaa kuin fyysinen, sen aiheuttamaa tuskaa ei ikuinen uni vie, ja se jättää sieluun syvät ikuiset arvet.
Sitkeälle sissille nostaa musta keiju olkihattuaan.
- lilla tuutikki
ihana tarina,ihanasti kirjoitettu.jos tahdot voisit kirjoittaa lisää,lukisin mielelläni.kaikkea hyvää sinulle,minulla vähän samanlaisia ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019