Mietiskelin tässä kun ollaan sinkkusiskokset lähdössä inkoon bäsundiin juhannukseksi,että onkohan siellä mitenkään mahdollisesti liikkeellä sellaista juhannus heila porukkaa noin sinkkumiehiä nimittäin?????
Vastailkaa kertoilkaa minne tai missä sielläpäin kannataisi heilua näissä merkeissä :)
Inkoon suunnalla juhannus juhlioita???
2
629
Vastaukset
- inkoolainen
Ei millään pahalla, mutta älkää odotelko liikoja.. Pieni kunta ja sen mukaiset on kuviotkin.. Itse aikoinani siellä elellessäni lähdin jussina yleensä pois.
Jollei vesiltä löydy seuraa, niin sataman terassilla voisi ehkä pyörähtää katsastamassa uroksia, mutta muuten kyllä melkonen aamor saa olla että tärppää.. :) Mutta kai siellä nykyisin jossain kokkoja poltellaan, eli suunnatkaan sinne mistä savu nousee.
..ja onnea rannikko suomi-ruotsin ymmärrykselle :) - Qmo_
Kyllähän tiedossa olisi oikein komeita juhannusuroita ja vieläpä sinkkuja, purjeveneellä liikkeellä mutta tarkasta sijainnista ei ole vielä tietoa... Inkoon satama on kyllä hyvä paikka lähteä liikkeelle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221