Juhannus kokkoja

missä olisi??

Onko keravalla tai lähistöllä missään juhannuskokkoa? Ja monenkohan aikaan niitä sytytellään.

17

5853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokottaja

      Meri-Keravalla on (ehkä)suurin kokko mitä koko etelä-suomessa. Kannattaa tulla katsomaan.

      • Nimetön

        Meri-Keravan alue?


    • Oli viime kesänä ainakin

      Uskoisin, että on myös tänä kesänä, joku voisi kyllä varmistaa:
      Krapin rannassa on lasten kokko illalla ja aikuisten sitten myöhemmin (oli muuten ISO viime kesänä). Sisäänpääsymaksu oli kyllä, joku 7 euroa aikuiset ja lapsilta kai vähemmän (4?). Siellä sitten oli myös tanssia ja baari.

      • kokkopakokko

        Krapilla on tänä vuonna kokko;
        lasten oma klo 20.30 ja (aikuisten) kokko on klo 22.00.

        Mainostavat myös tanssia 20-24, grilli 20-01. Liput aikuiset 7 euroa ja lapset 2 euroa.

        www.krapi.fi


    • katsoja Keravalta

      Meri-Keravan kokko on kaikille ilmainen ohjelmaa on luvassa perheen pienimmillekkin. Aikuisille pienimuotoinen virkistysjuomateltta ja elävää musiikkia. Hyvä meiniki oli ainakin viime vuonna eikä mitään humalaisia örveltäjiä.

      • Nimetön

        missä on Meri-Kerava????? Ei keravalla oo mitään opastetta sellaiseen joten missä tämä kokko on?


      • kuuluttuja
        Nimetön kirjoitti:

        missä on Meri-Kerava????? Ei keravalla oo mitään opastetta sellaiseen joten missä tämä kokko on?

        soitappa vaikka kaupungin talon infoon ja kysele sieltä ohjelma ja ajoohjeet. Itsekkin olin siellä viime vuonna, tänä vuonna en valitettavasti ehdi. Kannattaa kyllä mennä, viime vuonna alkoi ohjelma klo 18:00.


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        missä on Meri-Kerava????? Ei keravalla oo mitään opastetta sellaiseen joten missä tämä kokko on?

        Laimean huumorin ystävien mielikuvituksessa.

        Ja heille vinkki; Vitsi menettää hohtonsa kun sitä hokee liikaa.


      • mielestä
        ... kirjoitti:

        Laimean huumorin ystävien mielikuvituksessa.

        Ja heille vinkki; Vitsi menettää hohtonsa kun sitä hokee liikaa.

        juhannuksen vietto kokkoineen jo joku vitsi...


      • Nimetön
        mielestä kirjoitti:

        juhannuksen vietto kokkoineen jo joku vitsi...

        en oo keravalainen vaikka siellä käynytkin. Ihme jos ei voi kertoo missä kyseinen paikka on? Noh,mennään sitten Vantaalla kokko kemuihin kun ei tietoo tuu!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        en oo keravalainen vaikka siellä käynytkin. Ihme jos ei voi kertoo missä kyseinen paikka on? Noh,mennään sitten Vantaalla kokko kemuihin kun ei tietoo tuu!

        Kokottajan purtsilla tietysti!!! Tarkemman osoitteen saa Suomi24:n ylläpidolta!


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Kokottajan purtsilla tietysti!!! Tarkemman osoitteen saa Suomi24:n ylläpidolta!

        hah hah haa,ottaako päähän vitun taukuit! Mä nyt tiedänkin kyseisen paikan. Tossahan se on radan varressa Savion puolella. Eihän siellä ole vettäkään niin mihin hittoon te sen kokon laitatte??? Pyh, teidä kemuille. Minä pysy Korsossa :o)


      • Vaari Vantaalta
        Nimetön kirjoitti:

        hah hah haa,ottaako päähän vitun taukuit! Mä nyt tiedänkin kyseisen paikan. Tossahan se on radan varressa Savion puolella. Eihän siellä ole vettäkään niin mihin hittoon te sen kokon laitatte??? Pyh, teidä kemuille. Minä pysy Korsossa :o)

        Kokko oli upea kuten aina.


    • nmt999

      Ennen oli Vanhankylänniemessä kokko, ei taida olla nykyisin.

      • pipo

        täällä toinen kokkojen etsijä kertoo -kokkoja löytyy;espoon oittaa,espoon laaksolahti,tuusulan rusutjärvi,grapi.löydät googlettamalla esim.tusulan juhannus jne.Hei!Ihanaa juhannusmieltä kaikille!!!!


      • pipo
        pipo kirjoitti:

        täällä toinen kokkojen etsijä kertoo -kokkoja löytyy;espoon oittaa,espoon laaksolahti,tuusulan rusutjärvi,grapi.löydät googlettamalla esim.tusulan juhannus jne.Hei!Ihanaa juhannusmieltä kaikille!!!!

        auta,en mä oo yhtään huppelissa,vaikka tuli perkuleesti kirjotusvirheitä äsköseen...hoh hoijaa =o)


    • Rockol

      Gustavelund. Kokko sytytetään 22.00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe