Nainen ei anna nuolla

Himonuolija

Mistä johtuu että toiset naiset ei anna nuolla itseään?
Olen intohimoinen nuolija ja joskus on aika tuskaa kun en saa tehdä sitä.
Käytän siihen aikaa enkä hosu, tiedän osaavani.

26

13714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klmopkl

...joskus tullut ikävää kommenttia pimpan ulkonäöstä tai muusta kropasta? 1 ikävän kommentin kumoamiseksi tarvitaan aika liuta positiivista palautetta ja ihailua. Ja Suomihan on kuitenkin aika puritaaninen maa kaikin puolin...

• "kohtalotoveri"

Tiedän miltä tuntuu, jos ei saa nuolla. Itsekin pitdän touhusta niin paljon, että päässä melkein sumenee..:D
      Monen vuoden suhteen aikana en saanut nuolla laisinkaan, mutta nykyisin olen jo siitä päässyt onneksi ohi ja uudessa suhteessa saan nuolla aina kun haluan..;)
      Kaikki jotka ovat kieleni kokeneet, haluavat aina uudelleen ja kukaan muu nainen, joita tunnen, ei voi ymmärtää, miten joku ei voi haluta nuolentaa. Heillä on enneminkin ongelma, että kaikki miehet eivät halua nuolla?! :/

• Imuttelija

Nuorempana en tykännyt yhtään nuolemisesta. Taustalla nuoruudessa saatu trauma, josta aloin päästä yli vasta päälle 30- vuotiaana!

Suuseksi mieheltä minulle on vieläkin sellainen juttu, jota en halua heti, vaan vasta kun tunnen miehen paremmin. Siis mieheltä voin kyllä ottaa suihin vaikka mieluusti ja vaikka heti, mutta mun alapäähän pääsee vasta kun tiedän luottavani mieheen.

Suurin syy, miksen ole halunnut suuseksiä on tuo trauma, mutta myös koska nuorempana en voinut uskoa, että joku oikeasti haluaisi nuolla moista värkkiä. Ensimmäiset poikaystävät nuolivat vain koska se "kuului asiaan" eli ilman tunnetta ja suurta intoa asiaan. Naisen paikathan eivät myöskään ole yhtään niin kauniit kuin miehen kulli ;-) Joten ajattelin nuolemiseni olevan jotenkin vastenmielistä. Pelkäsin myös, että lisäksi vielä haisen ja maistun pahalta; tämän luulen olevan naisilla yleinenkin pelko.

Mulla mielenkiinto suuseksin saamiseen syntyi erään tietyn miehen myötä, johon rakastuin palavasti. Muistan, miten suudellessamme huomasin kostuvani ja ajattelevani miltä hänen huulensa ja kielensä tuntuisikaan alhaalla.. ja kostuin aina vaan lisää :-) Eli kohdallani syyt miksi aloin nauttia suuseksin saamisesta olivat varmaan:
      1. ikä (päälle 30v ja muuten seksuaalisesti sinut itseni kanssa)
      2. oikea kumppani, jota rakastin ja himoitsin
      3. luottamus kumppanin kanssa - hän kunnioitti mielipidettäni ja kuunteli mitä sanoin.

• amppari79

Sama juttu täällä...
        siis ei ehkä niinkään mulla mitään traumaa, mut ajatus siitä että kuka vois tykätä nuolla moista värkkiä.. mut siis nyt kun ikää tullu lisää nii en vois enempää tykätä ja nauttia... siis varmaan just se että on tullut sinuiks oman seksuaalisuuden kanssa.. ja mulla taas ei ole ollu koskaan mikään ongelma ottaa mieheltä/miehiltä suihin... siitä olen saanu nautinnon aina.. ja eipä kukaan toistaiseksi ole valittanutkaan.. päin vastoin ;-)

• shandygirl

tosi kivan asiallisia kommentteja, joista varmaan on apua monelle!!

• pohdintaa

Hmhh...

Syitä on varmasti monia.

Itse olen hyvin aktiivinen sängyssä, kun makaan passiivisena miehen nuollessa, tunnen itseni toisinaan typeräksi. Ja kärsimätttömäksi, haluan tuottaaa nautintoa kumppanilleni, enkä malttaisi millään odottaa että mun vuoro tulee, siis hyväillä ja antaa suuseksiä miehelle. Samalla kyllä ymmärrän, koska itse kiihotun suunnattomasti suuseksin antamisesta ja toisen kiihottamisesta oikein ajan kanssa, miksi joku mies sitä minullekin haluaa tehdä.

Olen pienikokoinen, joten usein asentona vaikkapa 69 on hankala, varsinkin jos mies (kuten yleensä) on minua huomattavasti pidempi jne. Muuten kyllä tällainen molemmat antaa ja saa asetelma on mainio.

En halua saada suuseksiä ellen ole suihkunraikas, olen bi ja jotenkin itselle siitä nuolemisesta jääny vähä sellanen juttu et se ei aina oo niin ihanaa jos nainen on käyny suihkussa edellispäivänä viimeksi. Välillä suihkuun meneminen keskeyttää pahasti intohimoisen hetken. Tunnen oloni melkoisen vaivaantuneeksi, ellen ole raikas ja puhdas. Ykskään mies(tai nainen) ei oo ikinä pyytänyt mua käymään suihkussa ennen tätä, tää juttu taitaa olla enemmän mun oma fiksaatio kuin yleinen mielipide nuolijoiden joukossa. Mutta, mulle on tärkeää tuntea itseni raikkaaksi, että pystyn nauttimaan saamisesta.

Monikaan nainen ei taida tietää miltä se oma ( tai ylipäätään) pimpsa näyttää, miehillä on aika vakaa käsitys oman elimensä näöstä ja jotenki tottuneempia siihen. Naisilla ei välttämättä oo sellasta itsevarmuutta ja tottumusta tähän kun miehillä. Eikä miehen taida olla kovin helppo samaistua naisen näkökulmaan tässä.

Suurin osa miehistä (jonkun tutkimuksen mukaan) fantasioi suuseksin saamisesta, toisin kuin naiset. Yks juttu on se, että miehet kiihottuvat katselemisesta, naiset vähemmän. Minä kyllä kiihotun katselemisestakin, mutta enhän minä mitään oikeastaan näe, kun miehen pää on mun jalkojen välissä, joten tämä oleellinen efekti jää pois naisen saadessa suuseksiä.

Kaikki naiset eivät ole tottuneet olemaaan huomion kohteena, jota suuseksin saaminen on oikein esimerkkimuodossaan. He tuntevat olonsa vaivaantuneiksi eivätkä pysty nauttimaan.

Toisilla on seksin ja oman ruumiin suhteen yllättävän paljon estoja ja monenlaisia sellaisia. Niihin ei välttämättä ole mitään "järjellistä syytä", tai on traumoja, huonoja kokemuksia, epävarmuutta, kuten mainittu sen ulkonäön, hajun, maun jne. suhteen.

Usein nuoruudenkokemuksissa nuoret miehet suhtautuvat kielteisesti suuseksin antamiseen ( toisin kuin saamiseen). Kun ei osata ja ajatellaan vielä enemmän omaa nautintoa ( eli suuseksin saamista jne.) siitä kieltäydytään, sitä vähätellään, ja kerrotaan kuinka inhottavaa sitä on edes ajatella. Tässä vaiheessa kyllä rakentuvat naistenkin asenteet seksiä kohtaan, jää mielikuva että se on jotenkin vastenmielistä ja vastoin kumppanin haluja. Naiset ovat helpommin alistuvia ja mukautuvampia, suuseksin saamisesta jäädään paitsi alusta asti ja mitä vanhemmaksi tulee, sen suuremmaaksi estot sen suhteen kasvavat. Sääli kyllä, sitten ei osata ja uskalleta pyytää, vaikka mieli tekisi, edes kokeilla. Ainakin omien ystävien ja itseni suhteen itsetunto ja omien mieltymysten tuntemus on kasvaneet, miehetkin on paljon aikuisempia nykyään ja moni uskaltaa jo kertoa mitä haluaa. Tajuaa jo mistä on jäänyt paitsi, ehkä sitten molemmin puolin.

Kyllä mulle, kuten aiemmallekin vastaajalle on se, etten kyllä ensimmäisenä anna nuolla, tunnen oloni paljon rennommaksi ja vapautuneemmaksi tämänkin suhteen, kun oon tutustunu mieheen vähän paremmin. Jos mies todella rakastaa nuolemista niin saapahan jotain odotettavaa ;)

Yks mun fantasia on kyllä pahasti toteuttamatta, johon liittyy kyllä suuseksin saaminen. Kumppanit ovat ollet joko niin estoisia itse tai jotenkin vaan tää on jäänyt, mutta en voi kuvitella mitään kiihottavampaa kuin sen, että miesystäväni joku kerta sitoisi käteni ( ehkä myös jalkani) ja tekisi minulle mitä huvittaa. Lähinä tähän nyt liittyy tuo suuseksin saaminen, jos mies olisi tuollainen himonuolija, minun kärsimätttömyydelläni ei olisi sidottuna mitään käyttöä, en voisi kun alistua siihen, että mies nuolee niin pitkään kuin haluaa... oih! - hyvänen aika, nuorempana olisin saanut kohtauksen, jos joku olisi edes ehdottanut mitään tällaista, nyt ei tarvitsisi edes lupaa kysyä kun mua sais viedä, niin sitä vaan on saanu itseluottamusta- ja itsetuntemusta suuseksin saamisenkin suhteen.

• Himonuolija

Hyviä vastauksia tosiaan.
        Itse olin 1.5v suhteessa jossa en kertaakaan saanut näyttää "kielitaitoani".
        Nyt olen ollut monta kuukautta "haku päällä" ja toivon että seuraava nainen antaa ottaa takaisin kaiken menetetyn ;)
        Ei taida kuitenkaan olla sopivaa kysyä ensimmäiseksi... annatko mun nuolla sua.

• Pohdintaa
        Himonuolija kirjoitti:

Nyt olen ollut monta kuukautta "haku päällä" ja toivon että seuraava nainen antaa ottaa takaisin kaiken menetetyn ;)

Ei ehkä ihan ensimmäisenä kannata kysyä tota :) Siis, mua on tultu pokaan baarissa et mä haluisin nuolla sua. Jäi kyllä mies ettiin seuraa mun jälkeenkin. Jotenkin se tuntuu niin intiimiltä, ettei se oikein sovi tollaseen pummaatko röökin- mikä sun nimi on- onks suunnitelmia loppuillaks- reploihin. Ja miehen kohtuullinen humalakin taisi vaikuttaa :D

Kyllä mä vähän epäilen että suurin osa naisista kuitenkin pitää suuseksin saamisesta, mitä asiasta on kaveripiirissä juteltu niin ykskään ei sitä täysin tuomitse ( tai ei haluu sitä tunnustaa). Ystäväni mielestä homma loppuu tasan siihen, ellei mies halua nuolla, osa tuntu olevan sitä mieltä, että jos mies on taitava eikä kiirehdi se on ihanaa, osalle se kuuluu mieluusti osana aktia, mutta ei koko settinä. Kai niitä makuja on monia, totaalikieltäytyjiä, kuten harmittavasti sun kohdalle on sattunu, ei liene kovin suurta prosenttia.

Itsellä on parikinin hieman noloa kokemusta, mies on kehuskellut omilla taidoillaan ja pyytänyt että saa näyttää ja se ei ole tuntunut yhtään miltään. Todella noloa, kun uutta kumpppania ei haluu aivan vähästä nolata, on noussu kynnys edes antaa nuolla (ainakaan kehuskelijoille) kun takana on noloja ja puudutavan tylsiä sessioita. Tietysti pitäis olla avoin ja pystyä puhuun, mutta kaikkien kans se ei oo helpoo. Eikä itteensä kehuvalle oo helppo antaaa neuvoja, mikä minusta tuntuu hyvältä- kerran yritetty ja lopputuloksena verisesti loukkaantunut kumppani.

Siis, ei ehkä ihan sopiva iskurepliikki, ja ole vaatimaton, mikään ei oo niin ihanaa kun itsevarma ja taitavaksi osoittautuva mies, itsensäkehujia sensijaan on maailma täynnä- joka saralla. Kannattaa varmaan kertoa, että pidät nuolemisesta todella paljon. Niin itsesi kuin naisesikin puolesta ,niin ainakin tuo "pakko" että saa ittekkin- yleisluulo vähän hälvenee. Mutta älä painosta, lempeä vakuuttelu voi toimia paremmin, ja tuskinpa sun innon ja taidot huomattuaan, nainen enää epäröi ;)

Ja jos epäilet kumppanisi olevan tällainen raikkauspakkomielteinen kuten minä, aluksi vois olla hyvä veto pyytää et mennään yhdessä suihkuun ja siirtyä sitä kautta itse asiaan. Ei mee tunnelmat pilalle kun toinen menee peseen pimpsaansa ja toinen jää sänkyyn :D

• Nanna..
        Himonuolija kirjoitti:

Jos minä olisin se seuraava naisesi, niin multa sais kyllä heti kysyä, että saako mua nuolla ;D Mä rakastan sitä ja en muulla hommalla orgasmia saakkaan :( Ikävää sinänsä, mutta eipä tartte valittaa koosta tai muustakaan, yleensäkään mistään. Välttis ei aina kaikki miehet osaa nuolla. Mutta Nuole vaan, jos nainen nauttii.. ihana tollainen mies :)

• .....

että eikös sukupuolitaudit voi tarttua silleen..? ainakin mulla se perusteena. siis yhen illan jutuissa, muuten en tiijä jos seurustelis ni miks ei

• Taudit VOIVAT tarttua suuse...

Yhden illan jutuissa on viisasta käyttää suojaa, esim. herpes on ikävä ja kivulias tauti, joka voi "hypätä" huulesta alemmas... Se ei parane koskaan ja on alapäässä äärettömän kivulias!!!. Herpes tarttuu huulesta alapäähän myös ei-aktiivivaiheessa, toisin kuin jotkut luulevat!

Ei paljon naura, jos kauheat kivut iskevät ja istuminen on mahdotonta, kuin nokkosia alapäässä. Lääkket ovat hyvin kalliita, eivätkä ne tee muuta kuin lievennä kipua (tartuntariski on AINA). Myös muut sukupuolitaudit voivat tarttua suuseksissä, mutta herpes pirulainen on todella helposti tarttuva (ja sen kantajia on hyvin paljon!).

Suuseksissä puolitutun / tuntemattoman kanssa on viisainta se, että miehelle laitetaan kondomi ja naiselle suuseksiä annettaessa käytetän esim. halkaistua kondomia tai elmukelmua.

• Suuseksifani n40

Voi, kun joskus kohdalle sattuisikin sellainen uros, joka osaa ja jaksaa nuolla naisen taivaisiin.
      Itsellä on sellainen fysiikka, että en tähän päivään asti ole saanut normaaliyhdynnässä kuin pari kertaa orgasmin, senkin pitkällisen aktin jälkeen. Eli tarvitsen todella voimakkaan kosketuksen klittikseen, jotta tulen...
      Tuohon on tietty omana apuna milloin vain kunnon dildo, mutta aito seksi on kuitenkin aitoa seksiä, ei siitä mihinkään pääse.
      Olen melko himokas, eli välillä tarvitsen seksiä monta kertaa päivässä, välillä parin päivän välein. Olisi vallan ihanaa, kun olisi sellainen kumppani, jolla olisi oikeasti aikaa/halua tyydyttää meikäläinen. Näin sinkkuna kun ei oikein ole muuta vaihtoehtoa, kun dildoilla...

• haluan,.,.-

tavata sellaisen miehen kuin himonuolija!

Miehillä kauhea kiire, pari hätäistä lipaisua ja tietenkin se oma nautinto on pääasia.

Itse laukean helposti ja haluaisin edes joskus vaan nauttia asiantuntevasta nuolemisesta pitkään.

• Himonuolija
        haluan,.,.- kirjoitti:

Miehillä kauhea kiire, pari hätäistä lipaisua ja tietenkin se oma nautinto on pääasia.

Itse laukean helposti ja haluaisin edes joskus vaan nauttia asiantuntevasta nuolemisesta pitkään.

Mulla oli joskus kaksi vuotta suhde naiseen joka antoi mun nuolla niin paljon kuin halusin.
        Tein usein myös niin että kiireen takia keskityin naiseen enkä ehtinyt varsinaiseen kunnon aktiin, mitä nyt tyyliin pisto-nosto-ravistus.

Joskus oltiin autossa ja tein sen käsin... sain kuulla että TAAS SÄ TEIT SEN, mulle oli suuri nautinto nähdä kun sain naisen tuntemaan hyvää.
        Sain silti tämän suhteen aikana aivan varmasti tarpeeksi seksiä myös itse.
        Oli Todella antoisa suhde, siinä oli tunteet mukana ja teimme sitä missä milloinkin... ehkä joskus vielä löydän sellaisen naisen.

Ikävä kyllä meistä riippumattomista syistä se loppui.

• Miten olis...

Tahtoisin löytää sellaisen naisen jonka kanssa voisi keskittyä melkeinpä pelkästään suuseksiin.

Olen aina ollut aivan hulluna siihen, siis molempiin suuntiin ihan tasapuolisesti, ja tiedän myös osaavani homman ;)

Olen monta kertaa miettinyt kuinka ihanaa olisi jos jostain löytäisi naisen joka todella rakastaa sitä yhtä paljon kuin minä.
        Mikä olisi mukavampaa kuin viettää vaikka koko sunnuntaipäivä toisiaan suulla hyväillen!

Ja niin, olen reilu kolmekymppinen, aikuisten oikeesti kivannäköinen ja mukava mies, viennistä ei koskaan ole ollut pulaa mutta tästä asiasta kyllä, valitettavasti!

M74

• veli

Mistä Sinut saa kiinni ? Lähetä osoite tai puhelinnumero.

• teetaivas
        haluan,.,.- kirjoitti:

Minä olen etsimäsi mies !.
        Ota heti yhteyttä - soitellaan ja huomenna.

• haluan,.,.- kirjoitti:

Itse en suinkaan tyydy pariin lipaisuun vaan nautin itsekkin kun saan tarjota naiselle nautintoa suullani. Ahkeroin mielelläni kieleni kanssa pitkiäkin tuokioita eikä kukaan ole vielä sanonut että olisin kesken lopettanut. Lisää on kyllä välillä pyydetty ja silloin on jatkettu. Toivottavasti joskus kohtaamme niin saisit vain olla ja nauttia nuolemisesta.

• jestassentään....

Voi mailata osoitteeseen; [email protected]
        Ymmärrettävistä syistä en jakele osoitetta saati puh,n:roa.
        Enkä todellakaan kaipaa pelkkää seksisuhdetta, vaan jotain enemmän....

• *nainen*

kyllä nuolla. Jotenkin tuntuu likaselta ja ällöttävältä .Pystyn kyllä mieheltä ottamaan suihin,ei tuota ongelmaa..

• käsittää...

ettei naisesi anna nuolla, onko hän ujo, häveliäs, yritä puhua hänen kanssaan tuosta. Itselläni oli ongelma, ettei mies tehnyt minulle noin koskaan ja yritin puhua ja vaikka mitä. Sitten kerran sain/melkein pakotin erittäin kiihkeässä tilanteessa miehen nuolemaan ja kehuin sen jälkeen hänen tekonsa maasta taivaisiin.... Se auttoi, nykyisin hän on erittäin hyvä ja tuntuu että räjähdän hänen käsittelyynsä. Ja mies vaikuttaa tyytyväiseltä.. puhumattakaan minusta. Itse otan aina suihin, joten nautitaan puolin ja toisin. Luulen itse, että oma mieheni vierasti touhua, ei ollut aikaisemmin harrastanut sitä pahemmin ja luuli etten kaipaakaan. Muutenkin seksielämämme on villiä, hän on monta kertaa sanonut, että saa parasta seksiä mitä ikinä kanssani.

• Misa

Kerran kohtasin himonuolijan. Meillä oli lyhyt nutta kiihkeä suhde. Hän oli unelmien mies seksisaralla mutta muut elämän alueet eivät oikein kohdanneet oten sudetta ei voinut jatkaa.

Joskus ihan harmittaa kun ei ollutkaan "tähtiin kirjoitettu" juttu meillä.
      Seksi on erittäin tärkeä osa rakkautta Olen sensuelli ihminen ja erotiikka on olennainen osa minua mutta yksin sen pohjalle ei voi suhdetta rakentaa.

Jospa joku kaunis päivä tulee vastaan se oikea kielimies.. ;)

• mulla, en tiedä

Sanoo olevansa, mutta haluaa vain itseään nuoltavan. En kehtaa pyytää, kun tuntuu ettei se haluu kuitenkaan,vaan pakottaisin ja sitä en rakkaalleni tee. Masennun kyllä joskus, haluaisin että hän leikki-väkisin tekisi sen, enkä vain minä aina hänelle.

• vainko?
        mulla, en tiedä kirjoitti:

Sanoo olevansa, mutta haluaa vain itseään nuoltavan. En kehtaa pyytää, kun tuntuu ettei se haluu kuitenkaan,vaan pakottaisin ja sitä en rakkaalleni tee. Masennun kyllä joskus, haluaisin että hän leikki-väkisin tekisi sen, enkä vain minä aina hänelle.

Vaikea käsittää, että miehesi on mielestään nuolijamies, muttei kuitenkaan teoissaan osoita sitä. Haluaa itseään nuoltavan ja imutettavan, muttei tee sitä naiselleen. Miksi suostut yksipuoliseen suuseksiin, vaikka rakastatkin miestäsi. Ei meidän naisten tarvitse sellaiseen yksipuolisuuteen suostua - älä suostu sinäkään.
        Kyllä se alkaa ajanmittaan rassaamaan, että toinen ottaa, muttei halua itse antaa....

• Minussa?

Minulla ei ole mitään ongelmaa oman alapääni suhteen, mutta en silti hirveästi pidä suuseksistä. Pidän kyllä valtavasti antajana, mutta en ottajana.
      Syy siihen on yksinkertainen: en oikein saa siitä mitään. Onko vika siis minussa vai antajassa?
      Olenkin vasta 19, eli kokemusta monesta miehestä ei ole. Mutta harmittaa niin maan perkeleesti, kun ystävät kertovat sen oleva "parasta koskaan" ja minusta se on "ihan ok". En kuitenkaan siitä tule.

T. Haluan hyvää suuseksiä.

• Himonuolija

Sä olet sen verran nuori että älä vaivu masennukseen vielä, kaikki ei välttämättä pidä nuolemisesta mutta kyllä miehen pitää osata "kuunnella" mistä nainen pitää.
        Pelkkä kielen lurpsuttaminen ei riitä, on osattava välillä muuttaa tekniikkaa, joskus hellä, välillä kovemmin, eri kohdista, sormi apuna, välillä kaksi tai kolme, naisen sisältä löytyy mielenkiintoisia kohtia nautintoon... ei voi sanoa mitään orjallisesti miten tehdä.
        Jokainen nainen on oma "yksilönsä" jos näin voi sanoa.
        Mun mielestä suuseksi ei tarkoita vaan pelkkää suun käyttöä, apuna voi käyttää mitä vaan, esim: sauva.
        Miehellä on suuri vastuu siitä nauttiiko nainen miehen antamasta suuseksistä.
        Tämä on vain mun mielipide jonka olen todennut toimivaksi, joku on varmasti eri mieltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7284
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3450
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      2496
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2392
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      130
      2303
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2199
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1913
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1898
    Aihe