mutta onhan Juhannusviikko.Kuinka moni kähtee lomalle??Huomenta pilvisestä Tukholmasta!!
maanantai aamu
94
1546
Vastaukset
- Ajankulu
menipäs tää aamu ihan hukkaan, nukutti vaan niin kivasti, mut maanantaita, ja kivaa sellaista,,))!
- mikhaildenisov
nukuit?Ja nyt juosten töihin??
- Ajankulu
mikhaildenisov kirjoitti:
nukuit?Ja nyt juosten töihin??
nukkuu, niin luulisin et ei tarvii enää mennä juostenkaan! Mut jos ponniin nukkuu, niin sillon viel jotain toivoa,,)))!!!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
nukkuu, niin luulisin et ei tarvii enää mennä juostenkaan! Mut jos ponniin nukkuu, niin sillon viel jotain toivoa,,)))!!!
paljon kattonu uutisia Gazasta ja Afganista
että pommi on mielessä! - Ajankulu
paljon kattonu uutisia Gazasta ja Afganista
että pommi on mielessä!mut onneks voi ja saa asua täällä, missä se uhka ei o niin suuri,,)!, ainakaan pommeille,))!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
mut onneks voi ja saa asua täällä, missä se uhka ei o niin suuri,,)!, ainakaan pommeille,))!
on keskustelu siitä joka voi myös pommeihin johtaa!!?
- Ajankulu
on keskustelu siitä joka voi myös pommeihin johtaa!!?
o käyny edes tuolla sivulla, mut voihan tuon kurkata!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
o käyny edes tuolla sivulla, mut voihan tuon kurkata!
kans juttelen....se on piristävää!
- Ajankulu
kans juttelen....se on piristävää!
aika riitä kaikkeen surffailuun,(, tää live on niin hektistä välillä,)), mut jos lomalla ollessa,,))?
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
aika riitä kaikkeen surffailuun,(, tää live on niin hektistä välillä,)), mut jos lomalla ollessa,,))?
zappaan täällä eri ryhmien välillä jos menee
mielestäni liian hitaasti! - Ajankulu
zappaan täällä eri ryhmien välillä jos menee
mielestäni liian hitaasti!haluaa ja on aikaa, niin mikä ettei,,))!, ei muuta kun surffailee,))!!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
haluaa ja on aikaa, niin mikä ettei,,))!, ei muuta kun surffailee,))!!
aamun lehdet kanss.......en siedä paperilehtiä!
- Ajankulu
aamun lehdet kanss.......en siedä paperilehtiä!
Paperillekko allerginen vai muuten et siedä? Mä en oikein diggaa näistä digilehdistä,,,paperilla parempi,,)!, jostain kummasta syystä!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
Paperillekko allerginen vai muuten et siedä? Mä en oikein diggaa näistä digilehdistä,,,paperilla parempi,,)!, jostain kummasta syystä!
painomusteelle.Pitää lehdet ensin kuivua
puoli päivää ja sillon on moni uutinen jo
vanha!! - Ajankulu
painomusteelle.Pitää lehdet ensin kuivua
puoli päivää ja sillon on moni uutinen jo
vanha!!mulla,,,(((,painomuste tekee todella "häijyä",,((,se saa voimaan pahoin, siis oireina ja ei kivaa kun aiheuttaa kaikkeen ongelmaa,)!!.
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
mulla,,,(((,painomuste tekee todella "häijyä",,((,se saa voimaan pahoin, siis oireina ja ei kivaa kun aiheuttaa kaikkeen ongelmaa,)!!.
kiva tietää mitä se musta soppa sisältää
olis pitäny kysyä kun tein lehdille töitä! - Ajankulu
kiva tietää mitä se musta soppa sisältää
olis pitäny kysyä kun tein lehdille töitä!varmaan sit duunissa jo saanu sen allergian,,)!!. Mut aikasemmin kun se ammulehden "tuoksu" oli ihan hyvä, mut ny sekin on muuttunu!, ei o enää sitä vanhan ajan lehdykäisen tuoksua,,,minne sekin kadonnu???
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
varmaan sit duunissa jo saanu sen allergian,,)!!. Mut aikasemmin kun se ammulehden "tuoksu" oli ihan hyvä, mut ny sekin on muuttunu!, ei o enää sitä vanhan ajan lehdykäisen tuoksua,,,minne sekin kadonnu???
siitä on 20 v. ja vasta viime vuosina oon tullu allergiseks.Mä luulen että ne on kokoomusta
muuttanu ku on painitavatki muuttunu!
maanantai...ja sit loma ei kuulu sanavarastooni mun...=://
mut hyvää huomenta...=:0)))- mikhaildenisov
vaikka myytäväks,paljoko haluat??
vaikka myytäväks,paljoko haluat??
kokonainen kuukaus nyt aluks ainaki....=:0)))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
kokonainen kuukaus nyt aluks ainaki....=:0)))
niin mullaki on...tajuat,elokuun viimeseen!!!
niin mullaki on...tajuat,elokuun viimeseen!!!
muut ne vaan lomailee...mut mie töitä vaan...=://////
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
muut ne vaan lomailee...mut mie töitä vaan...=://////
`ei Villekään välittäny `
ja hällä oli välitysliike!
No,tulee sulleki päivä
jolloin saat laulaa,jo joutui armas aika!!! mikhaildenisov kirjoitti:
`ei Villekään välittäny `
ja hällä oli välitysliike!
No,tulee sulleki päivä
jolloin saat laulaa,jo joutui armas aika!!!"jaaa suviiiiiiii suloinen......"
jep......=:0)- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
"jaaa suviiiiiiii suloinen......"
jep......=:0)armas aika 1 helmikuuta,nyt vain nautin elämästä
armas aika 1 helmikuuta,nyt vain nautin elämästä
mut taidan hetkeks aapelin lumoihin mennä...ennenku työt alkaa........
muih....=;0)))- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
mut taidan hetkeks aapelin lumoihin mennä...ennenku työt alkaa........
muih....=;0)))päivää sulle ja palaillaan taas,mui mui!!
- J-H-VIKI
armas aika 1 helmikuuta,nyt vain nautin elämästä
on syntymäpäiväni elokuun viimeistä en tiedä.
- mikhaildenisov
J-H-VIKI kirjoitti:
on syntymäpäiväni elokuun viimeistä en tiedä.
ku ei sitä viimestä tiedä.
Talven poikia ollaan,7/1 oon syntyny.
- Raaps
Vettä tihuuttaa..Helsingissä 15 c.. eiköhän toi jussiksi taivas aukene..
::))- mikhaildenisov
paranevaa säätä ja täältähän se Suomeenki tulee!!
- Raaps
paranevaa säätä ja täältähän se Suomeenki tulee!!
Oon pannu kanssa merkille.. että olipa sääilmiö mikä tahansa niin se tulee sieltä tänne ..ja vielä aina pikkuisen laimeempana..kyllä täällä kuitenkin tuulet puhaltelee edelleen joka suunnasta..aika merkillistä.
- Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Oon pannu kanssa merkille.. että olipa sääilmiö mikä tahansa niin se tulee sieltä tänne ..ja vielä aina pikkuisen laimeempana..kyllä täällä kuitenkin tuulet puhaltelee edelleen joka suunnasta..aika merkillistä.
hesassako tuulee joka suunnasta? Missäpäin noin tuulee, kun täällä aika kesy tuuli,,))!,ihan likellä jossain, mut missä nyt tuulee noin ristiin?
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
hesassako tuulee joka suunnasta? Missäpäin noin tuulee, kun täällä aika kesy tuuli,,))!,ihan likellä jossain, mut missä nyt tuulee noin ristiin?
sattuu ku matalapaineen keskus on paikalla!
- mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Lasipalatsin ikkunasta ulos,tihkusadetta näkyy olevan!!
- Raaps
Ajankulu kirjoitti:
Huvitutti (koodinimi: lupa flirtata)!
Höh..ei ny tiätysti yhtäaikaa joka suunnasta..
Mutta kyllä noi Atlantin matalat(?)kyllä nykyään tuntuu määräävän tään Suomenkin säästä..
Mutta aurinko nousee kyllä edelleen idästä..toiset sanoo ettei siältä muuta hyvää sitten tuukkaan.. - Raaps
Lasipalatsin ikkunasta ulos,tihkusadetta näkyy olevan!!
On kamera.. sama näky munkin ikkunasta..
- mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Mutta kyllä noi Atlantin matalat(?)kyllä nykyään tuntuu määräävän tään Suomenkin säästä..
Mutta aurinko nousee kyllä edelleen idästä..toiset sanoo ettei siältä muuta hyvää sitten tuukkaan..kerran asuttiin synty sanantavat;tuulee4 ylhäältä
tai alhaalta.
Jos talvelle tuulee alhaalta se nostaa hameita ja lyö lunta pepulle!! - Dj Pervo
Raaps kirjoitti:
Muistilista...
http://www.team-cyclone.net/~tassu/muistilista.jpg - Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Mutta aurinko nousee kyllä edelleen idästä..toiset sanoo ettei siältä muuta hyvää sitten tuukkaan..(koodinimi: lupa flirtata) kuitenkin jostainpäin rauhallisempaa,,)), tuulen suhteen??,. Juu niin näkyy nousevan,,))idästä, ja koreesti,,,)) ainakin tänään,,)!!.
- mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
kato,niillähän on siellä kamerat mitkä näyttää
katukuvaa siitä risteyksestä! - mikhaildenisov
Dj Pervo kirjoitti:
Muistilista...
http://www.team-cyclone.net/~tassu/muistilista.jpgeikä alkoholia pidä unohtaa!!
- Ajankulu
katukuvaa siitä risteyksestä!riseyksessä,), mut ei se paljon kyllä valase tilannetta koko hesan alueella,,))!!, ranta ja sisähesa,,ihan kaks eri asiaa,,)!.
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
riseyksessä,), mut ei se paljon kyllä valase tilannetta koko hesan alueella,,))!!, ranta ja sisähesa,,ihan kaks eri asiaa,,)!.
sataa,ja jos huomennaki niin sa on kaks sataa!;))
- Raaps
Ajankulu kirjoitti:
(koodinimi: lupa flirtata) kuitenkin jostainpäin rauhallisempaa,,)), tuulen suhteen??,. Juu niin näkyy nousevan,,))idästä, ja koreesti,,,)) ainakin tänään,,)!!.
kun ei oo tullu käytyä ulkona..Sitäpaitti ainahan
täällä aurinko paistaa..joskus on vaan pilvet edes..
:) - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
:)huomannu,pari minuuttia koneessa ja aurinko paistaa!!
- Raaps
katukuvaa siitä risteyksestä!Niin onkin..ja Pasilan tv-tornissa kanssa..kerrankin mulla on telkkari kiinni..
- Ajankulu
Raaps kirjoitti:
:)ny kipittäsit ulos,,ensin raput alas,,)), ja sit ovi auki,,hetkonen ulkoilmaa,,ja sit takas ylös ja tieto tänne,,)), menikö oikein))???
- mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Niin onkin..ja Pasilan tv-tornissa kanssa..kerrankin mulla on telkkari kiinni..
käyny opinto-matkalla,mä opin,mutta ne toiset
nehän oli ruottalaisia!! - mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
ny kipittäsit ulos,,ensin raput alas,,)), ja sit ovi auki,,hetkonen ulkoilmaa,,ja sit takas ylös ja tieto tänne,,)), menikö oikein))???
partsilta vetää ilmaa mutta käyn kyllä ulkonaki
lehtiä pitää hakee kuivumaan,niissä on
sanaristikoita!! - Raaps
Ajankulu kirjoitti:
ny kipittäsit ulos,,ensin raput alas,,)), ja sit ovi auki,,hetkonen ulkoilmaa,,ja sit takas ylös ja tieto tänne,,)), menikö oikein))???
kuvitella itteeni'kipittämässä'..ainakaan alle litran aamukahviannoksella.. Täytyy vähän naapureitakin ajatella..saisivat sydärin ja mut pidätettaisiin pelkän ulkonäön perusteella..
litra kahvia..aamupalaa..suihku..karvat järjestykseen..päälle vähiten likaiset vaatteet..
ulos maireasti hymyillen..sivistyneesti Valmetin hissillä..noin se menee.. - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
kuvitella itteeni'kipittämässä'..ainakaan alle litran aamukahviannoksella.. Täytyy vähän naapureitakin ajatella..saisivat sydärin ja mut pidätettaisiin pelkän ulkonäön perusteella..
litra kahvia..aamupalaa..suihku..karvat järjestykseen..päälle vähiten likaiset vaatteet..
ulos maireasti hymyillen..sivistyneesti Valmetin hissillä..noin se menee..rakentanu? En oo muuta ku Kone-hissejä
nähny maailmalla.Jopa vaimoni siskon hotellissa
(Bangkokissa) on KONE-hissi! - Ajankulu
Raaps kirjoitti:
ulos maireasti hymyillen..sivistyneesti Valmetin hissillä..noin se menee..on homma hanskassa,,)), et haluu säikyttää naapureita,,vaan korrektisti ajattelet yhteisöä missä joudut olemaan,)))!!, varmaan kiittelisivät jos tietäsivät kuinka fiksu olet!
- Ajankulu
rakentanu? En oo muuta ku Kone-hissejä
(Bangkokissa) on KONE-hissi!niitä! Varmaan vanhempi hissien rakentaja kun Kone! Nyt en tiedä vieläkö rakentaa, mut valmistanu Konetta ennemmin jo!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
niitä! Varmaan vanhempi hissien rakentaja kun Kone! Nyt en tiedä vieläkö rakentaa, mut valmistanu Konetta ennemmin jo!
hissihommia mutta en Valmet ía oon nähny..
ja Kone-hisseillä ajelin jo 50-luvulla! - Raaps
rakentanu? En oo muuta ku Kone-hissejä
(Bangkokissa) on KONE-hissi!Vuonna-71 asennettu (hissin tarkistuskyltin mukaan).
Tuskin tekee nykyään..en ainakaan oo kuullu..onko sitä Valmet-nimellä enää olemassakaan?..traktoritkin Myytiin muistaakseni jenkeille.. - Raaps
Ajankulu kirjoitti:
on homma hanskassa,,)), et haluu säikyttää naapureita,,vaan korrektisti ajattelet yhteisöä missä joudut olemaan,)))!!, varmaan kiittelisivät jos tietäsivät kuinka fiksu olet!
Siksi niitä ei saa pelotella..viimeinen korsi sen kamelin selänkin katkasee..kjäh..kjäh..
- Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Vuonna-71 asennettu (hissin tarkistuskyltin mukaan).
Tuskin tekee nykyään..en ainakaan oo kuullu..onko sitä Valmet-nimellä enää olemassakaan?..traktoritkin Myytiin muistaakseni jenkeille..Muistin kuitenkin oikein et on Valmet tehny hissejä,))!
- Raaps
Raaps kirjoitti:
Vuonna-71 asennettu (hissin tarkistuskyltin mukaan).
Tuskin tekee nykyään..en ainakaan oo kuullu..onko sitä Valmet-nimellä enää olemassakaan?..traktoritkin Myytiin muistaakseni jenkeille..Tässä hississä ei oo minkäänlaista muistitoimintoa..
hauska joskus katsoa kun nykyhisseihin tottuneet vierailijat painelevat liikuvan hissin nappuloita..ja ovat sitten ihmeissään, kun se ei jatkakaan stopin jälkeen seuraavaan kohteeseen..kjäh - Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Tässä hississä ei oo minkäänlaista muistitoimintoa..
hauska joskus katsoa kun nykyhisseihin tottuneet vierailijat painelevat liikuvan hissin nappuloita..ja ovat sitten ihmeissään, kun se ei jatkakaan stopin jälkeen seuraavaan kohteeseen..kjähkerroksesta varattu hissi, niin se toppaa automaattisesti siihen kerrokseen minne varaus on tehty! Ovet aukee, ja aavematkustaja kait sit kulkee ovista,,))!, ja hissi jatka varatun taulukon mukaan kerrosvarauksia,,!!
- Raaps
Ajankulu kirjoitti:
Muistin kuitenkin oikein et on Valmet tehny hissejä,))!
Vieläkin käytössä vanhemmissa taloissa.. ainkin helsingissä..
- Raaps
Ajankulu kirjoitti:
kerroksesta varattu hissi, niin se toppaa automaattisesti siihen kerrokseen minne varaus on tehty! Ovet aukee, ja aavematkustaja kait sit kulkee ovista,,))!, ja hissi jatka varatun taulukon mukaan kerrosvarauksia,,!!
Ja pikkuvintiöille ylittämätön kiusaus painella joka
kerrosta..siis vintiöille..on se ilmoja pidelly..:) - mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
kerroksesta varattu hissi, niin se toppaa automaattisesti siihen kerrokseen minne varaus on tehty! Ovet aukee, ja aavematkustaja kait sit kulkee ovista,,))!, ja hissi jatka varatun taulukon mukaan kerrosvarauksia,,!!
hississä oli aivan typerä ohjaus,ajo "taxia"
niin ylös ku alas ja vielä ulkonappien mukaan! - Raaps
hississä oli aivan typerä ohjaus,ajo "taxia"
niin ylös ku alas ja vielä ulkonappien mukaan!Oikeen Italilaiselta..mamma mia.
jaahas.. litra juatu ..eikun seuraavaan vaiheeseen.
Päivänjatkoa Mikhail ja huvitutille pusipusi :) - mikhaildenisov
Raaps kirjoitti:
Oikeen Italilaiselta..mamma mia.
jaahas.. litra juatu ..eikun seuraavaan vaiheeseen.
Päivänjatkoa Mikhail ja huvitutille pusipusi :)ja palaillaan!
- Ajankulu
Raaps kirjoitti:
Ja pikkuvintiöille ylittämätön kiusaus painella joka
kerrosta..siis vintiöille..on se ilmoja pidelly..:)piteleehän se,,)), kelejäkin;)!,saatikka ilmoja,)))!,Hyviä,!, tai ainakin jonkinmoisia!!!
- mintsu.AGENTS
niin täälläkkin pilvistä.
Just heräsin mut sinä oot kyl ollut aamuvirkku tänään.- mikhaildenisov
heräsin mutta voinhan taas torkkua ku
alkaa ramaseen.Aamuhali!!! - mintsu.AGENTS
heräsin mutta voinhan taas torkkua ku
alkaa ramaseen.Aamuhali!!!Aamuhali sinullekkin ja pusu kans.
Just alan kohta juomaan kahvia,tuonko sinulekkin kahvin :). - Ajankulu
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Aamuhali sinullekkin ja pusu kans.
Just alan kohta juomaan kahvia,tuonko sinulekkin kahvin :).Jos sitä kahvia on enemmänkin,,niin yks pieni,,)), ilman mausteita,, siis melkeen kaljupää kahvi,,!!!
- mintsu.AGENTS
Ajankulu kirjoitti:
Jos sitä kahvia on enemmänkin,,niin yks pieni,,)), ilman mausteita,, siis melkeen kaljupää kahvi,,!!!
juuh onhan sitä saat,ai että kaljupää kahvi noin oleppas hyvä :)
- Ajankulu
mintsu.AGENTS kirjoitti:
juuh onhan sitä saat,ai että kaljupää kahvi noin oleppas hyvä :)
ja hyvää on!,,kun kahvi on aina paikallaan,,! ja vain pelkästään kahvi,,))!!!
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
Aamuhali sinullekkin ja pusu kans.
Just alan kohta juomaan kahvia,tuonko sinulekkin kahvin :).mä joinki teetä tänä aamuna ja vielä panin
hunajaa sekaan,ei kait hyvä mulle ,mutta...... - mintsu.AGENTS
Ajankulu kirjoitti:
ja hyvää on!,,kun kahvi on aina paikallaan,,! ja vain pelkästään kahvi,,))!!!
itse aina juon aamusella 2 isoa mukillista kahvia,kyläänkin kun mennään niin eipä tarvi niiden paljoo kysyä otatteko kahvia kun tietävät heti vastauksen,että aina juon tilaisuuden koittaessa.
- mintsu.AGENTS
mä joinki teetä tänä aamuna ja vielä panin
hunajaa sekaan,ei kait hyvä mulle ,mutta......kylhän teekin on välillä kans hyvää juotavaa,itse oon sellanen et jos en kahvia saa heti aamusella niin jossain vaiheessa on pää sitten kipee päivällä.
Teetä on joskus iltasella sit ottanut ja siittäkkin joku hedelmä tai yrttiteen makuista. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
kylhän teekin on välillä kans hyvää juotavaa,itse oon sellanen et jos en kahvia saa heti aamusella niin jossain vaiheessa on pää sitten kipee päivällä.
Teetä on joskus iltasella sit ottanut ja siittäkkin joku hedelmä tai yrttiteen makuista.hedelmän makusiin oo kiintyny,mutta tavallista
Earl Grey ja siihen hunajaa,slurp!! - mintsu.AGENTS
hedelmän makusiin oo kiintyny,mutta tavallista
Earl Grey ja siihen hunajaa,slurp!!monenlaisia, hunaja sopii kul teehen kuin nenäpäähän.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
monenlaisia, hunaja sopii kul teehen kuin nenäpäähän.
monella tavalla,vilustumiseen ja kurkkukipuun
yhtä hyvä ku jäätelö!! - mintsu.AGENTS
monella tavalla,vilustumiseen ja kurkkukipuun
yhtä hyvä ku jäätelö!!jäätelö vasta hyvää onkin slurpppps!
Mut jäätelöihin välillä kyllästyy,niin kannattaa välillä vaihtaa toiseenkin makuun välillä.
Mut nyt joudun peijakas menemään ulos,velvollisuuteni kutsuu tai siis "äidillinen velvollisuuteni"poikani meni tossa ulos just ja meen kans pihaan,onpa siellä samaten naapurit ulkona samaan aikaan nyt.
Mut nähdään pikapuoli ;)
halaus ja suukko vielä sinulle. - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
jäätelö vasta hyvää onkin slurpppps!
Mut jäätelöihin välillä kyllästyy,niin kannattaa välillä vaihtaa toiseenkin makuun välillä.
Mut nyt joudun peijakas menemään ulos,velvollisuuteni kutsuu tai siis "äidillinen velvollisuuteni"poikani meni tossa ulos just ja meen kans pihaan,onpa siellä samaten naapurit ulkona samaan aikaan nyt.
Mut nähdään pikapuoli ;)
halaus ja suukko vielä sinulle.jäätelöllä herkutteleen ja sehän on hyvää
pusun kanss!O))) - mintsu.AGENTS
jäätelöllä herkutteleen ja sehän on hyvää
pusun kanss!O)))kahvi ja jäätelö slurppps!
Oikein herkuttelet :) . - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
kahvi ja jäätelö slurppps!
Oikein herkuttelet :) .ku on ikävä,harmaa päivä ja HYVÄÄ oli!
- mintsu.AGENTS
ku on ikävä,harmaa päivä ja HYVÄÄ oli!
ainakin vähän,harmaaseen päivään,mut ei tietenkään paljoo auta.
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
ainakin vähän,harmaaseen päivään,mut ei tietenkään paljoo auta.
pari piristävää keskutelua,käyn siellä välillä
mutta kahvi ja pusutki piristää!! - mintsu.AGENTS
pari piristävää keskutelua,käyn siellä välillä
mutta kahvi ja pusutki piristää!!juuh molemmat piristää vielä pusu sinulle :) .
- mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
juuh molemmat piristää vielä pusu sinulle :) .
koneen jähtyä ja pepun kans......
tässä istuessa kuumuu molemmat
mutta palaillaan! - mintsu.AGENTS
koneen jähtyä ja pepun kans......
tässä istuessa kuumuu molemmat
mutta palaillaan!juuh myöhemmin taas ;)
- Ajankulu
Ei ne allergiat yleensäkkään ilmene kun vuosien päästä altistumisesta! Et näin on totuus,,),kannattaa tarkistuttaa kuin on,))!!, jos ny ei joku oikein allergisoiva aine o kyseessä!
- mikhaildenisov
aineelle allerginen,pitäss olla aivan puhdas ilma
niin ei yskittäis.....Vanhat akat ja parfyymi,
pelkkää ajatuski... - Ajankulu
aineelle allerginen,pitäss olla aivan puhdas ilma
niin ei yskittäis.....Vanhat akat ja parfyymi,
pelkkää ajatuski...noin herkkä tapaus,,))??. Ketkäs on niitä vanhoja akkoja,,))??, parfyymit mä kyl ymmärrän,,mut noi vanhat,,)), niitä ole olemassakaan,))!!!!,tai sit on köpövaaritkin olemassa,,))?,mihis kastiin kuulut,,)))?
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
noin herkkä tapaus,,))??. Ketkäs on niitä vanhoja akkoja,,))??, parfyymit mä kyl ymmärrän,,mut noi vanhat,,)), niitä ole olemassakaan,))!!!!,tai sit on köpövaaritkin olemassa,,))?,mihis kastiin kuulut,,)))?
akkoja lentelee noissa tilauskoneissa........
itse kuuluun pojanviikareihin jotka
käyttää noita sanoja(tulipahan noiduttua) - Ajankulu
akkoja lentelee noissa tilauskoneissa........
itse kuuluun pojanviikareihin jotka
käyttää noita sanoja(tulipahan noiduttua)ja pese suus ja kätes samoin tein saippualla,,))!!, viikari,!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
ja pese suus ja kätes samoin tein saippualla,,))!!, viikari,!
varttuneita naisiaki on olemassa.Tapasin monta
semmosta Siciliassa,ranskattaria...oikein mukavia!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047