Herpes-tukiryhmä

Hyvä aloite

Hei. Aloitan uuden keskustelun tästä aiheesta, koska tuo aloiteviesti alkaa painua jo aika kauas seuraavalle sivulle.

Tukiryhmä on mielestäni todella mainio idea! Joku jo ehdottikin keskustelun avaamista osoitteessa: http://www.proboards.com/index.html.

Tuli myös mieleen sellainen ajatus, että joku terveysalaa tai miksei vaikkapa it-alaa opiskeleva (tai yhdessä) voisi rakentaa sellaisen sivuston opinnäytetyönään. Sivustolla voisi olla ihan faktatietoa, opetus/valistusmateriaalia, linkkejä, keskustelua jne.

Olen löytänyt mm. tällaisen ulkomaisen sivuston: http://www.herpesdoctor.com/, mutta en ole rekisteröitynyt sinne. Käykää tutustumassa ja saamassa tietoa ja ideoita.

Toivottavasti tästä tulee jotain. En minäkään itse osaa... Jatketaan keskustelua, kunnes joku ratkaisu löytyy :-)

3

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaja

Moi,
      Hyvä että laitoit uuden keskustelun pystyyn, kun siitä mun ehdotuksesta oli niin pitkä aika. Ajatukseni oli lähinnä se että voitais ihan livenä tavata ja miksi ei tuollainen keskustelupalstakin olisi hyvä juttu. Jos saataisiin aluksi muutama ihminen tähän juttuun mukaan niin saatais ydinryhmä kokoon.

• Hopeless

Pitäis muuten varmaa laittaa uudestaan täst aiheesta juttuu ku alkaa olee niin kaukana noist ekan sivun jutuist et harva enää lukee tätä...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1649
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1551
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      28
      1179
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1121
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      951
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      921
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      913
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      788
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      761
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50