"Kellot soi"

- http://www.emi.fi/jukebox/play/587/kellotsoi




Kappale on ensimmäinen single Topin ja Agentsien 29.8. julkaistavalta "Renegades"-albumilta. Kappale on alkujaan Campanino Francescon ja Sciascia Armandon sävellys ja alkuperäiseltä nimeltään "Un giorno tu mi cercherai". Agents-levylle kappaleen on sovittanut Esa Pulliainen ja tekstin on suomentanut Jukka Itkonen.

"Singlekappaletta ei ollut vaikea valita. Melodia tekee oikeuttaa Topin kohtalokkaalle äänelle ja Pedro Hietasen tunteelliselle haitarille. Koko sävellyksen olemus sopii suomalaiseen kesään kuin puukko selkään" kommentoi kappaletta Esa Pulliainen.



Kuunnelkaa ja nauttikaa.....

26

5443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mintsu.AGENTS

      Kyl tosi hyvin sopi melodia Topille.
      Kyllä AGENTS yhtye osaa =)

    • Ajankulu

      Sitä ominta Topia,)))!, siis sitä millä HÄN on hurmannut suomen kansan , ja suursuosikki!


      • Ajankulu
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        älkää unohtako häntä - Agentsien sielua ja sydäntä, yhtyeen pomoa ja perustajaa:


        - http://personal.inet.fi/musiikki/agents2/Tuulos3.jpg

        sillä muutenhan koko Agents ois varmaan perustamatta, ja kaikki hyvä musiikillinen anti kuulematta!


    • sorsaposki on

      niin epäsiisti olemukseltaan,olihan irwinikin joskus kännissä mut esiinty aina puhtaissa ja siisteissä vaatteissa.

      • Hintriikka

        oma persoonansa luonnollisella tavalla.
        En ole kylläkään nähnyt hänen esiintyvän likaisissa vaatteissa.
        Topin tunnus on se musta nahkaliivi, farkut, tummat lasit ja stetson päässä :))

        Itse en koskaan tuijota pukeutumiseen, vaan kuuntelen laulajan ääntä :))


      • Jalkahiki-Viki

        tuleee sielusta ei smokista ei frakista


      • Hintriikka
        Jalkahiki-Viki kirjoitti:

        tuleee sielusta ei smokista ei frakista

        hyvin sanottu Viki.
        Se on siinä! :)))

        Sielusta laulajaa ei montaa tään päivän laulajissa olekaan. Kaikki valettu vähän samaan muottiin :((


      • J-H-VIKI
        Hintriikka kirjoitti:

        hyvin sanottu Viki.
        Se on siinä! :)))

        Sielusta laulajaa ei montaa tään päivän laulajissa olekaan. Kaikki valettu vähän samaan muottiin :((

        Ei yksin Topi vaan Topi&Agents..joku on sanonut taivaallista!!!


    • Hintriikka

      moneen kertaan ja aina kuulosti paremmalta.

      Topi on vielä voimissaan, ja hänen äänialansa on niin laaja, ettei siihen tämän päivän laulajista moni poika pystykään.

      Tuota albumia jään odottelemaan :)))

    • sola

      ..oli järkyttävä. Kuulin tuon siis eilen ja kummastelin, miksi olin Topia kaipaillut. Äijä raiskasi hyvän biisin :(

      Noh..tokakerta jo kuulosti pikkasen paremmalta, mutmutmut..jonkun toisen, ehkä..sanoisinko.. syvempiäänisen laulamana kuuntelisin Kellojen soittoa mieluummin...

      • Sovittaja on muuten Esa - hän ei raiskaa mitään ("Haluan puhua musiikilla"), mutta makuasiahan musiikki kaiken kaikkiaan on....


      • sola
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        Sovittaja on muuten Esa - hän ei raiskaa mitään ("Haluan puhua musiikilla"), mutta makuasiahan musiikki kaiken kaikkiaan on....

        ..tosiaan, hieno kappale eikä sovituksessa mitään moitittavaa. Mie vaan oon kuullut tuon aiemminkin, niin siks tuota Topia korvani oudoksui..


        http://www.youtube.com/watch?v=8OwVoJq89xI


    • Jalkahiki-Viki

      Kyynel silmin kuuntelin se oli 1966 kun Renegades oli Ähtärin MUstikkavuorella.

      • niin kävi täälläkin - viimeistään, kun Esa Suuren soolo alkoi....


    • hurja-hilda

      tuo kolahti ihan täysin. Pakko ostaa kunhan ilmestyy.
      Sorsakoski on ollut vähän sellainen laulaja josta en ole päässyt käsitykseen, tykätä vai ei.
      Tuo kappale, tulkinta, selvitti.
      Koko paketti täydellinen, Siis Agents ja Topi.

      Kiitos aamunavauksesta, kaunista.

    • tullut Agentsiin "takaisin" - hänellä on oma Kulkukoirat-yhtyeensä. Tämä on sellainen yhteinen yhden levyn ja pienen kiertueen projekti, joka oli nyt mahdollista toteuttaa, kun Agents on tauolla periaatteella "toistaiseksi".


      Keikat:


      ke 12.9. Jyväskylän maalaiskunta, Palokan viihdekeskus
      to 13.9. Tampere, Pakkahuone
      pe 14.9. Turku, Caribia
      la 15.9. Lahti, Finlandia-klubi
      ti 18.9. Lappeenranta, hotelli Lappee
      ke 19.9. Mikkeli, Naisvuoritalo
      pe 21.9. Helsinki, Tavastia
      la 22.9. Pori, Karhuhalli
      ke 26.9. Kuopio, Puijonsarvi
      to 27.9. Oulu, Foxia
      pe 28.9. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
      la 29.9. Jämsä, Himos-areena


      Lippujen ennakkomyynti on paikkakuntakohtaista. Ennakkomyynti alkaa lähiaikoina.

    • aamukahvilla
    • Kuuntelin ja nautin...mukavaa,että olet tehnyt avauksen*virn*

      • niin tein minäkin, siis kuuntelin ja nautin....



        Tuon kuultuani teki mieli tehdä aloitus *älkää kukaan kysykö, miksi*


      • Man-of-Mystery kirjoitti:

        niin tein minäkin, siis kuuntelin ja nautin....



        Tuon kuultuani teki mieli tehdä aloitus *älkää kukaan kysykö, miksi*

        en ainakaan kysy..eihän sellainen sovi*nauraa*


    • blackwomans

      Topin ja Agentsien vanhemmat levyt(Mulla on vielä vinyyleinä)
      On paljon parempia kun tää uusi,tuntuu kun tää ois väkisin tehtyä.

      sori vaan....

      • Yksinäinen merimies

        On tää valitettavasti vähän pliisun oloista iskelmää. Onneksi Topi laulaa kuten vanhoilla levyillä, mutta valitettavasti Esan kitara soi nykyisissä singleissä niin vähän. Se on kuitenkin Agentsien sydän. Ei sitä saa pitää vakan alla!


      • sata kertaa

        Ja joka kerta tulee kyyneleet silmiini. aivan mahtava kappale,jo nuoruusvuosillani olen kuunnellut,toki,kyseistä kappaletta.Kyllä Topin ääni tähän sopii ja ihan kuin olisi ääni parempi ,kuin vuosiin.Oiskohan uuden rakkauden ansiota..jokainen saa itse päätellä,miksi..senhän Topi jo lehdessäkin tunnusti..
        En vain saa päähäni,onko tästä Renegades-kappaleesta tehty aiemmin suomalaista versiota,ja jos,niin kuka on tehnyt.sanat vain tuntuvat niin tutulta,mutta aikoinaan ollessani nuori;) ei kotimainen musiikki ollut niin suosiossani..
        Kiitos Topi ja Esa ja koko jengi,teitä on kaivattu ja mun mielestäni Topi on nyt tullut kotiin..siis Agentseihin ja toivottavasti pysyy siellä myös.
        Hyvää kesän jatkoa kaikille,olit sitten samaa tai eri mieltä kanssani em.asiassa...Ja hyviä keikkoja Topille ja sielukkaille Agentseille!


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe