Haluaisitko Järvenpäähän iltatorin kesäilloiksi? Sellaisen, jossa illan päätteeksi olisi toritanssit jonkun tunnetun esiintyjän tahdittamana? Vaikkapa vain kerran viikossa?
Haluaisitko Järvenpäähän...?
7
1150
Vastaukset
- vittubää
Mä haluun sellasen torin jossa myydään pimeetä viinaa.
- T. Issi
Mä haluan maidon viinakauppoihin.
- mia....
olisi liian hyvää todeksi! Kyllä luulen,että
porukkaa olisi,niin kuuntelemaan kuin pistämään
jalalla koreasti,ei jytää,vaan tavallista hyvää
tanssillista.Jos ei rahat riitä nimiihmisten palkkoihin,niin mies ja haitari passaa hyvin!! - ihmettelijä123
meinaakos et onnistuu Järvenpäässä,pitäis olla sukulainen päättäjiin ja viranomaisiin päin,et lupia heltis tommosiin juttuihin,mutta hyvä idea kummiskin ja toivottavasti joskus toteutuiskin. iloa meille kaikille!
- voiherkkupulla
Tästähän voisivat eri järjestöt tai yhdistykset ottaa itselleen homman. Saisivat seuralleen ns. hyvän maineen, jota niin monet metsästävät. Tori sinänsä on tänä merkettien ja tavaratlojen luvattuna aikana menettänyt merkitystänsä, niin kyllä tämä iltatorihanke voisi piristää. Kaupungin johdon ihailemaa Sibeliustahan sinne ei saada soittelemaan, vaan jospa jonkun sisin lämpenisi vaikkapa kauppalan "omalle" pojalle, Matti Eskolle. Ja onhan täällä muitakin muusikoita. Iltatorin humppatanssit voisi olla vastapainoa Puistobluesin jytälle.
- kallista kotirauhaa
Minä en haluaisi missään nimessä. Asun torin vieressä ja se musiikki, jota siellä soitetaan, ei todellakaan kuulosta musiikilta. Vaan talojen seinissä pauhaavalta jytinältä. Pakko poistua taas "bluusien" ajaksi.
- bilettäjä
Mie haluun jägee dokaa ja polttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185