olin mä ja ihan lyhkäsesti kerron muutamasta paikasta missä kävin, nooo...
ekana lährin pääsiäissaarelle, mää olen aina tahtonut sinne, siellä kun on pääsiäinen aina ja mää ko tykkään munista ihan mielettömästi, mutta...
vhittu, siellä mitään munia ollut, kattosin mä sinne tänne niin... aina mua toljotti joku patsas, mua on petetty, pääsiäissaari pah! :(
No sitten suuntasin Dallasiin ja painuin yhteen Ewingin öljytukipisteeseen, mä halusin tavata JR:n Bobbyn ja Pamelankin, ko se on niiiin kaunis nainen, mutta... perskale, tierättekö mitä, ne sanos ettei semmosii henkilöi ookkaan olemassa että että... ne on vaan näyttelijöitä, pah... taas mua on petetty! :(
No niin... sitten mä meninkin neitsytsaarille, hitto... mää halusin nährä miltä ne neitsyet oikein näyttää, noo... mää kysyin aina vastaan tulijalta että... ooks sää neitsyt, ei ei ei...
Aina ne vaan puisteli päätään, mutta sitten, uhhhh... mielettömän komee mies nyökkäs mulle ja hymyili valkoisilla hampaillaan..., no nyt tärppäs, mä vähän tutustuin lähemmin häneen ja täytyy sanoa että... nyt kirjoitetaan historian kirjat uusiks, sillä ei oo neitsytsaarella enään yhtikäs neitsyttä, ko silipatuuli vei sen viimosenkin neitsytmiehen neitsyyden, näi on! :)
Vähän pettynyt mä olin reissuuni ja niin mä sit tulin Suomeen ja menin korvatunturille ja tiiättekös, joulupukki on oikeesti olemassa ja sillä on ihana muori, toi Lumikki.. on se sit kaunis nainen ja ne hänen ystävänsä, Jörö, Ujo Nuhanenä jne... Ne on sit kivoi, niiden....
Kanssa mä paketoin lahjoja, mitkä mä sitten jouluna saan, oli ihana huomata että... Vain Suomessa on kaiks totta, mää lähre ikuna enää ulkomaille, näi on!
Hyvää Juhannusta teille kaikille!
Maailmanympärysmatkalla
30
1293
Vastaukset
- sola
..niillä on tähän aikaan vuodesta kovasti menekkiä..mieki tilasin omani jo vuos sitte, ku tykkäsin siitä nii...eikä ny jokavuos viihti uuteen vaihtaa ja opettaa sitä tavoille.. ;)
Vai sellanen reissu se. Mäki sinne Pääsiäissaarille meinaan jossain vaiheessa rantautua. On toi maailmanympäri-purjehdus vissii ens talvena jo ohjelmassa :)Kun lähdet...
maailmanympäripurjehdukselle, niin neuvon, ota isoin mela mukaan, sen verran myrskyää... merellä! :)
Juhannusta...- sola
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kun lähdet...
maailmanympäripurjehdukselle, niin neuvon, ota isoin mela mukaan, sen verran myrskyää... merellä! :)
Juhannusta.....toi oliki hyvä neuvo...ei siellä pitkällä reissulla tee varmaa mittää jollain nysällä... ;)
Aijjoo..toi Puawo kyseli sua tuolla viis sivuu sitte..oli kovin huolissaan, kun olit kadoksissa. sola kirjoitti:
..toi oliki hyvä neuvo...ei siellä pitkällä reissulla tee varmaa mittää jollain nysällä... ;)
Aijjoo..toi Puawo kyseli sua tuolla viis sivuu sitte..oli kovin huolissaan, kun olit kadoksissa.pitänee sitten antaa... hmmm...
Viittikkään julkisesti kertoo mitä, vai kerronko, utelias kumminkin sola olet joten...
Puawo... Sinulle suudelma ja hyvää Juhannusta! :)
- mikhaildenisov
mielikuvitus taas lentää!!
Sinäkö et usko minun matkailuani... maailmalla, minä minä...
en viittinyt kertoa ihan kaikkea, kun pelkäsin että TE ette kumminkaan usko, nämä paikat mistä kirjoitin niin...
kerroin niistä vain siksi, kun ne oli sitä arkipäivää minun matkatessani maailmalla, mutta....
Voi tietäisitpä mikhi... en tohdi edes kertoa! :)
Juhannusta...- mikhaildenisov
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sinäkö et usko minun matkailuani... maailmalla, minä minä...
en viittinyt kertoa ihan kaikkea, kun pelkäsin että TE ette kumminkaan usko, nämä paikat mistä kirjoitin niin...
kerroin niistä vain siksi, kun ne oli sitä arkipäivää minun matkatessani maailmalla, mutta....
Voi tietäisitpä mikhi... en tohdi edes kertoa! :)
Juhannusta...missä kaikkialla mä oon käyny
nukahtaisin ennenku pääsisin loppuun!
- mintsu.AGENTS
Juhannusta myös sinullekkin :) .
Voiih kun pääsiskin joskus Maailmanympäri matkalle.ja samaa sinulle, elikkäs... hyvää juhannusta!
Pst. Älä tee samaa viehettä kuin mä, kun lähdin reissuun Peter Panin kanssa, sillä...
Kapteeni Koukku on... vhittumainen miäs, en muuta sano! :)- mikhaildenisov
mä pääsen milloin vain kuhan vaan viittis lähtiä!
- mintsu.AGENTS
Silipa-Tuuli kirjoitti:
ja samaa sinulle, elikkäs... hyvää juhannusta!
Pst. Älä tee samaa viehettä kuin mä, kun lähdin reissuun Peter Panin kanssa, sillä...
Kapteeni Koukku on... vhittumainen miäs, en muuta sano! :)mennä Peter Panin kans ;)
Mut siittä Kapteeni koukusta en kyl todellakaan tykkäisi,mut pitäähän Peter Panin pelastaa nainen pulasta jos joutuis sellaseen pulaan. - mintsu.AGENTS
mikhaildenisov kirjoitti:
mä pääsen milloin vain kuhan vaan viittis lähtiä!
paljon nähnyt maailmaa.
Itse oon vaan reissannut Suomessa ja 4 kertaa käynyt Ruotsissa oikein maissa siis :),siinä on miun reissaillut,kun ei viitti yksin mennä eikä oikein niin varaakaan:/ - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
paljon nähnyt maailmaa.
Itse oon vaan reissannut Suomessa ja 4 kertaa käynyt Ruotsissa oikein maissa siis :),siinä on miun reissaillut,kun ei viitti yksin mennä eikä oikein niin varaakaan:/mutta paljon on vielä näkemättä.......mutta on kait aikaa vieläki(viikatemies saa oottaa)
- mintsu.AGENTS
mutta paljon on vielä näkemättä.......mutta on kait aikaa vieläki(viikatemies saa oottaa)
ei kannata vielä ollenkaan puhua viikatemiehistä.
Eihän sitä tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;) - mikhaildenisov
mintsu.AGENTS kirjoitti:
ei kannata vielä ollenkaan puhua viikatemiehistä.
Eihän sitä tiiä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ;)uhkailekkaan.pitää vaan muista lääkkeet ottaa mukaan!
- mintsu.AGENTS
uhkailekkaan.pitää vaan muista lääkkeet ottaa mukaan!
tottakai ottaa mukaan jos on lääkkeitä otettava.
mopon laukussa leipää ja piimää vaan.
Jos mua hiukkasen onnistaa niin uuden ystävän saan.
Kun sanon Huhaa, hän vasta Huuhaa.
Kun sanon Haahuu hän vastaa Huuhaa.
Mukavaa Juhannusta Silipalle. Älä putoa puusta.myöhäistä tuo että, älä putoa puusta, sillä...
putosin jo keväällä, pahimman myrskyn ravistellessa.... :)
Hyvää Juhannusta Sinullekkin!
- hurja-hilda
niiku mäkin, kuules, mullon ehrotus, kiinnostaako???????
Katton kartaa huvikseni, osu silmiin hupijuttu, jossanpäin, oliko se etelä- pohjammaata, on sellanen kun Mulkkujärvi??????
Läheks messiin, mää voi ajaa, lue sää karttaa?????Istun jo autossa, läppäri sylkyssä, anna nyt hapiaan osoittees...
Eniro karttahakupalvelussa... löytäneet hurja-hildaa! :(
- se seikkailu...
...itsekin olen miettinyt mahdollisena matkakohteena mm. noita Neitsytsaaria, mutta nyt ei enää tarvitse siellä käydä, kun Sinä annoit siitä riittävästi tietoa:)
Täällä on NIIN onnellinen yksilö, kun olet taas palannut tänne; olin jo vähän huolissani Sinusta, kun en tiennyt...:(
Oikein hyvää Juhannusta Sinullekin, Silipa; t. HÄN/Ystäväsietten palnnut takaisin Suomeen, kas kun mä eksyin tonne Kaukasukseen, minä kun olin päättännyt että minusta tulee amatsoonien valtiatar, yks juttu esti sen, sillä he...
vaativat että mun pitäis leikata toinen tissi pois, no en suostunut, siks tulin kotiin ja...
hyvä ko tulin, jos sullakin on ikävä minua ollut, edes pikkasen! :)
Hyvää Juhannusta sinulle ystäväni HÄN!!- ...on ollut!!!
Silipa-Tuuli kirjoitti:
etten palnnut takaisin Suomeen, kas kun mä eksyin tonne Kaukasukseen, minä kun olin päättännyt että minusta tulee amatsoonien valtiatar, yks juttu esti sen, sillä he...
vaativat että mun pitäis leikata toinen tissi pois, no en suostunut, siks tulin kotiin ja...
hyvä ko tulin, jos sullakin on ikävä minua ollut, edes pikkasen! :)
Hyvää Juhannusta sinulle ystäväni HÄN!!Ja joka päivä...Aina koneelle tullessani tarkistin, olisiko Sinulta jotakin...Moneen päivään ei ollut, mutta nyt olet lämpimästi tervetullut takaisin... ja uuden suloisen kuvankin olet laittanut galleriaan:)
T:HÄN
P.s Olisit voinut matkallasi tulla vierailemaan mökilleni... ...on ollut!!! kirjoitti:
Ja joka päivä...Aina koneelle tullessani tarkistin, olisiko Sinulta jotakin...Moneen päivään ei ollut, mutta nyt olet lämpimästi tervetullut takaisin... ja uuden suloisen kuvankin olet laittanut galleriaan:)
T:HÄN
P.s Olisit voinut matkallasi tulla vierailemaan mökilleni...voinut huuhaalle kirjoittaa, kun...
Oli vähän muuta! :)
Olisinhan toki voinut poiketakkin mökillesi mutta... tiiäthän sä mikä sen esti, etkös tiedäkkin! :)- tiedänhän minä:(
Silipa-Tuuli kirjoitti:
voinut huuhaalle kirjoittaa, kun...
Oli vähän muuta! :)
Olisinhan toki voinut poiketakkin mökillesi mutta... tiiäthän sä mikä sen esti, etkös tiedäkkin! :)Muuten...Eräänä iltana, kun ajattelin Sinua erityisen kaipaavasti, laitoin mielestäni upean kappaleen sanat tänne...
Se kappale on "Yö saaristossa...", löytyy muutama sivu taaksepäin, jos kiinnostaa...
Kertoi senhetkisistä tunteistani hyvin osuvasti....
Mutta: tosi kiva, kun olet taas messissä, rakas Silipa:)
T.Ystäväsi/HÄN tiedänhän minä:( kirjoitti:
Muuten...Eräänä iltana, kun ajattelin Sinua erityisen kaipaavasti, laitoin mielestäni upean kappaleen sanat tänne...
Se kappale on "Yö saaristossa...", löytyy muutama sivu taaksepäin, jos kiinnostaa...
Kertoi senhetkisistä tunteistani hyvin osuvasti....
Mutta: tosi kiva, kun olet taas messissä, rakas Silipa:)
T.Ystäväsi/HÄNjos niin... halutessaan tahtoo ja tahdoinhan minä, kovin kaunis kappale, mutta...
Tuota kohtaa en ymmärtänyt elikkäs... tuuli ei lohduta odottajaa, sillä...
sinulle tuuli hiljaa väreillen kuiskaa aina, "minä palajan... :)- ystäväni...
Silipa-Tuuli kirjoitti:
jos niin... halutessaan tahtoo ja tahdoinhan minä, kovin kaunis kappale, mutta...
Tuota kohtaa en ymmärtänyt elikkäs... tuuli ei lohduta odottajaa, sillä...
sinulle tuuli hiljaa väreillen kuiskaa aina, "minä palajan... :)...etsivä löytää...toisen etsivän...tai on jo löytänyt:) Lähden nyt iltalenkille, mutta palaan myöhemmin vielä hetkeksi tänne tarkistamaan, josko Sinäkin olisit vielä, että voisin toivottaa hyvät yöt...
ystäväni... kirjoitti:
...etsivä löytää...toisen etsivän...tai on jo löytänyt:) Lähden nyt iltalenkille, mutta palaan myöhemmin vielä hetkeksi tänne tarkistamaan, josko Sinäkin olisit vielä, että voisin toivottaa hyvät yöt...
toivotan jo hyvät yöt sinulle, sillä...
pahoin pelkään että simahdan kohtsilleen, mutta...
Jos en niin... löydäthän sinä minut! :)- tainnut jo
Silipa-Tuuli kirjoitti:
toivotan jo hyvät yöt sinulle, sillä...
pahoin pelkään että simahdan kohtsilleen, mutta...
Jos en niin... löydäthän sinä minut! :)simahtaa, mutta kerron vaan sen, kuinka iloinen olen, kun palasit...:)
Välillä tämä huuhaa kieltämättä vähän...No, väsyttää, mutta Sinä et koskaan! Päinvastoin piristät:)
Hyvää yötä ja nuku hyvin, Silipa; kaikki on taas hyvin, kiitos siitä!!!
T: Ystäväsi/HÄN
- mikhaildenisov
aurinko jo laskussa!Pusu ja hali sullekin!!
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429515T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332161Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361643
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 81889
- 49875