Jeesus antoi vallan!!!!

... profeetta

Jeesus antoi vallan!!!!

Matt 10 :8
8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa spitaalisia ja ajakaa pois pahoja henkiä. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.

Kuinka moni käyttää tätä valtaa jonka Jeesus on antanut opetuslapsille. Ilman valtaa on mahdotonta taistella syntiä vastaan, ja siksi pysyy aina vain synnin riepoteltavana. Pahat henget pitää ajaa pois Jeesuksen nimessä.

Saatanan suurimpia valheita on tämän päivä uskoville ettemme voi muuttua, ja siksi vihollinen on tehnyt monista vain elämän mittaisen parannuksen tekijän. Uudelleen ja uudelleen samoista asioista anteeksi pyytäviä. Tämä ei ollut Jeesuksen tarkoitus, vaan tarkoitus oli että muuttuisimme pimeydestä valoa loistaviksi.

Mistä sitä valtaa sitten saa? Se tulee samalla tavalla kuin muutkin raamatun totuudet, uskon kautta. ”Usko tulee kuulosta ja kuulo tulee Jumalan sanasta.” Kun ruokimme korviamme Jumalan sanalla niin usko kasvaa.

Jokainen meistä uskoo syntien anteeksi saamiseen, koska on ruokkinut korviaan sillä sanalla. Kiitos tästä seurakunnille jotka julistavat tätä totuutta Jeesuksesta.

Jos haluat valtaa, niin ruoki korviasi myös Jumalan sanalla joka julistaa valtaa, niin uskosi kasvaa siihen aivan itsestään. Rukoile ja julista uudelleen ja uudelleen, Jeesus antoi minulle vallan …., niin huomaat että alat uskomaan myös siihen totuuteen Kristuksesta.

Joka uskoo sille kaikki on mahdollista.

Omalla voimalla emme voi taistella syntiä vastaan onnistuneesti, tai omalla voimalla emme voi parantaa sairaita, herättää kuolleita, ja ajaa pois pahoja henkiä. Mutta Jumalan voimalla ne kaikki onnistuu, heti kun uskomme.

”Jumala on sama Jumala eilen tänään ja iankaikkisesti.” Kaiken mitä näet raamatun sivuilta toimii myös tänään.

22

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankin

      samanmielinen uskova!



      - Kuinka tämä saataisiin seurakuntiin leviämään? Saarnannut olen joskus paljonkin tästä uskon alueesta, mutta valitettavasti menee varsin heikosti perille. Katsotaan vähän kieroon ja nimitetään joskus jopa menestysteologiksi, tms. Seurakunnat ovat maallistuneet ja usko kylmentynyt, niin se valitettavasti on. Kyllä Jumalan tahto on tuo, josta aloitit.

      Tv; Jumalanhullu

      • ... profeetta

        Kiitos oli todella hienoa nähdä itsekkin että löytyy niitä jotka todella uskovat Jumalan Sanaan niin kuin se on raamatussa kirjoitettu.

        >Kuinka tämä saataisiin seurakuntiin leviämään? Saarnannut olen joskus paljonkin tästä uskon alueesta, mutta valitettavasti menee varsin heikosti perille.<

        Ihan sama täällä ja olen todennut ihan saman vastustuksen. Olen jopa välillä menettänyt toivoni ja sanonut että antaa sitten olla jos ei kelpaa.

        "Toinen kylvää ja toinen kastelee, mutta Jumala antaa kasvun." Yleensä kylväjää ei edes muisteta, muuta kuin hankalana ihmisenä, ja kastelija saa kiitoksen.

        Siksi haluan kannustaa sinua jatkamaan kylvämistä, vaikka se menisikin heikosti perille. Sillä silloin kun sanomasi ymmärretään olet jo kastelijan paikalla.

        T: Olen myös Jumalan hullu.


      • p..feetta
        ... profeetta kirjoitti:

        Kiitos oli todella hienoa nähdä itsekkin että löytyy niitä jotka todella uskovat Jumalan Sanaan niin kuin se on raamatussa kirjoitettu.

        >Kuinka tämä saataisiin seurakuntiin leviämään? Saarnannut olen joskus paljonkin tästä uskon alueesta, mutta valitettavasti menee varsin heikosti perille.<

        Ihan sama täällä ja olen todennut ihan saman vastustuksen. Olen jopa välillä menettänyt toivoni ja sanonut että antaa sitten olla jos ei kelpaa.

        "Toinen kylvää ja toinen kastelee, mutta Jumala antaa kasvun." Yleensä kylväjää ei edes muisteta, muuta kuin hankalana ihmisenä, ja kastelija saa kiitoksen.

        Siksi haluan kannustaa sinua jatkamaan kylvämistä, vaikka se menisikin heikosti perille. Sillä silloin kun sanomasi ymmärretään olet jo kastelijan paikalla.

        T: Olen myös Jumalan hullu.

        Hyvä profeetta! Entinen Esa T?

        Voisitko kertoa meille, miten olet tätä valtaa käyttänyt? Siitähän on sinun mukaasi kysmys?

        Milloin kokonaan lopetit synninteon?
        Milloin alkoi näkyä parannustuloksia?
        Milloin elämäsi alkoi olla rakkautta tulvillaan?
        Milloin?


      • ... profeetta
        p..feetta kirjoitti:

        Hyvä profeetta! Entinen Esa T?

        Voisitko kertoa meille, miten olet tätä valtaa käyttänyt? Siitähän on sinun mukaasi kysmys?

        Milloin kokonaan lopetit synninteon?
        Milloin alkoi näkyä parannustuloksia?
        Milloin elämäsi alkoi olla rakkautta tulvillaan?
        Milloin?

        >Voisitko kertoa meille, miten olet tätä valtaa käyttänyt? Siitähän on sinun mukaasi kysmys?<

        Enkö ole kirjoittanut mielestäsi tänne monia käyttännön ohjeita, luuletko että kirjoitan niissä itsestä tulevasta voimasta tai vallasta.

        >Milloin kokonaan lopetit synninteon?
        Milloin alkoi näkyä parannustuloksia?
        Milloin elämäsi alkoi olla rakkautta tulvillaan?
        Milloin? <

        Siitä hetkestä kun tajusin että Jeesus kristus on Jumalan voima, ja Hän on kanssani elämäni jokaisena hetkenä.

        Tämä ei tarkoita että olisin synnitön, vaan minulle riittää että synnitön on minun voimani ja valtani.

        Minä vähenen ja Kristus kasvaa. Syntinen vähenee ja synnitön kasvaa, heikko vähenee ja väkevä kasvaa. Ilman valtaa oleva vähenee ja jolla on valtaa kasvaa. Epäuskoinen vähenee ja uskova kasvaa, rakkaudeton vähenee ja rakastava kasvaa. Yms. Yms.


      • kaksi..
        ... profeetta kirjoitti:

        Kiitos oli todella hienoa nähdä itsekkin että löytyy niitä jotka todella uskovat Jumalan Sanaan niin kuin se on raamatussa kirjoitettu.

        >Kuinka tämä saataisiin seurakuntiin leviämään? Saarnannut olen joskus paljonkin tästä uskon alueesta, mutta valitettavasti menee varsin heikosti perille.<

        Ihan sama täällä ja olen todennut ihan saman vastustuksen. Olen jopa välillä menettänyt toivoni ja sanonut että antaa sitten olla jos ei kelpaa.

        "Toinen kylvää ja toinen kastelee, mutta Jumala antaa kasvun." Yleensä kylväjää ei edes muisteta, muuta kuin hankalana ihmisenä, ja kastelija saa kiitoksen.

        Siksi haluan kannustaa sinua jatkamaan kylvämistä, vaikka se menisikin heikosti perille. Sillä silloin kun sanomasi ymmärretään olet jo kastelijan paikalla.

        T: Olen myös Jumalan hullu.

        vaimoni lisäksi, jotka ovat Jumalan hulluja ;)

        Onhan niitä Jumalan Sanan lupaamia merkkejä nähtävissä noin 25 uskonvuoden aikana. Sokea silmä avautui espanjassa Jeesuksen Kristuksen siunatussa nimessä. Lääkärit todistivat uuden näköhermon ilmestyneen tuhoutuneen tilalle. Parantumistapauksia on kohdalleni tullut kymmeniä, luustovikaisia, maksasairaus, erilaisista vammoista parantumisia, vatsasairauksia, kolmoishermosärky, kaksi kertaa on tullut tielleni pahojen henkien vaivaamat, joista ajettiin pimeyden henget ulos ja parantuivat. Toinen oli mielisairas espanjassa ja tuli vapaaksi siitä ja sai jättää kaikki psyykenlääkkeet pois ja pelastui uskon kautta Jeesukseen. Muutos oli todella ällistytävä. Toinen oli idän uskontojen siteissä ja taiteili kahden tien kanssa, halusi tulla kristityksi, mutta paha henki vaivasi häntä kovin. Se konkreettisesti repi hiuksista tuota miestä. Jeesuksen Kristuksen nimessä pahan valta katkaistiin ja mies teki parannuksen, repiminen lakkasi ja hän lahti Jeesuksen kanssa matkaa jatkamaan. Myös monia ihmeellisiä Jumalan apuja talousasioissa, ym, ym, ym.

        Jumala on Elävä Jumala ja Hänen Poikansa Jeesus Kristus ja Pyhä Henki samoin yhtä Jumalaa. On valtavaa tietää, kenen omia tässä kaikesa heikkoudessaankin ollaan. Ja mikä mahtava voima turvanamme, Jumalan Pyhän Hengen Majesteetillinen voima, hallelujaa!

        T; Jumalanhullu


      • ... profeetta
        kaksi.. kirjoitti:

        vaimoni lisäksi, jotka ovat Jumalan hulluja ;)

        Onhan niitä Jumalan Sanan lupaamia merkkejä nähtävissä noin 25 uskonvuoden aikana. Sokea silmä avautui espanjassa Jeesuksen Kristuksen siunatussa nimessä. Lääkärit todistivat uuden näköhermon ilmestyneen tuhoutuneen tilalle. Parantumistapauksia on kohdalleni tullut kymmeniä, luustovikaisia, maksasairaus, erilaisista vammoista parantumisia, vatsasairauksia, kolmoishermosärky, kaksi kertaa on tullut tielleni pahojen henkien vaivaamat, joista ajettiin pimeyden henget ulos ja parantuivat. Toinen oli mielisairas espanjassa ja tuli vapaaksi siitä ja sai jättää kaikki psyykenlääkkeet pois ja pelastui uskon kautta Jeesukseen. Muutos oli todella ällistytävä. Toinen oli idän uskontojen siteissä ja taiteili kahden tien kanssa, halusi tulla kristityksi, mutta paha henki vaivasi häntä kovin. Se konkreettisesti repi hiuksista tuota miestä. Jeesuksen Kristuksen nimessä pahan valta katkaistiin ja mies teki parannuksen, repiminen lakkasi ja hän lahti Jeesuksen kanssa matkaa jatkamaan. Myös monia ihmeellisiä Jumalan apuja talousasioissa, ym, ym, ym.

        Jumala on Elävä Jumala ja Hänen Poikansa Jeesus Kristus ja Pyhä Henki samoin yhtä Jumalaa. On valtavaa tietää, kenen omia tässä kaikesa heikkoudessaankin ollaan. Ja mikä mahtava voima turvanamme, Jumalan Pyhän Hengen Majesteetillinen voima, hallelujaa!

        T; Jumalanhullu

        Olen myös itse nähnyt paljon ihmetekoja, olen itse nähnyt kun kuuro saa näkönsä ja monia pienempiä ihmeitä rukouksen avulla.

        Kerran olin tilaisuudessa jossa sanan julistaja pyysi koko seurakunnan katsomaan viereen mitä Jeesus tekee. Minulla oli toinen jalka 3 senttiä lyhyempi ja se kasvoi sinä kaikkien nähtävänä saman mittaiseksi muutamassa sekunnissa.

        Meillä on ollut sairauksia paljon, ja lukemattomia kertoja kipu on lähtenyt pois rukouksella. Myös monista sairauksista on päästy kokonaan eroon, ja odotan että päästään kaikista lopullisesti.

        Myös monia ystäviä on parantunut kun ollaan yhdessä rukoiltu.

        Paraneminen rukouksen avulla tuntuu niin itsestään selvyydeltä, että on ihan sama vaikka puuttuisi jäseniä, niin Herra antaa niitä silmänräpäyksessä.

        Samoin voisin luetella talousihmeistä yms. joista on omakohtaisia kokemuksia vaikka kuinka paljon.

        Totisesti "Jumala on sama Jumala eilen tänään ja iankaikkisesti".


      • tollast kehumist
        ... profeetta kirjoitti:

        >Voisitko kertoa meille, miten olet tätä valtaa käyttänyt? Siitähän on sinun mukaasi kysmys?<

        Enkö ole kirjoittanut mielestäsi tänne monia käyttännön ohjeita, luuletko että kirjoitan niissä itsestä tulevasta voimasta tai vallasta.

        >Milloin kokonaan lopetit synninteon?
        Milloin alkoi näkyä parannustuloksia?
        Milloin elämäsi alkoi olla rakkautta tulvillaan?
        Milloin? <

        Siitä hetkestä kun tajusin että Jeesus kristus on Jumalan voima, ja Hän on kanssani elämäni jokaisena hetkenä.

        Tämä ei tarkoita että olisin synnitön, vaan minulle riittää että synnitön on minun voimani ja valtani.

        Minä vähenen ja Kristus kasvaa. Syntinen vähenee ja synnitön kasvaa, heikko vähenee ja väkevä kasvaa. Ilman valtaa oleva vähenee ja jolla on valtaa kasvaa. Epäuskoinen vähenee ja uskova kasvaa, rakkaudeton vähenee ja rakastava kasvaa. Yms. Yms.

        Miksi leuhkit itsestäsi, etkä armosta ja Kristuksesta? Tuot omaa itseäsi esiin joka hetki.


      • piikkikäsi
        ... profeetta kirjoitti:

        Olen myös itse nähnyt paljon ihmetekoja, olen itse nähnyt kun kuuro saa näkönsä ja monia pienempiä ihmeitä rukouksen avulla.

        Kerran olin tilaisuudessa jossa sanan julistaja pyysi koko seurakunnan katsomaan viereen mitä Jeesus tekee. Minulla oli toinen jalka 3 senttiä lyhyempi ja se kasvoi sinä kaikkien nähtävänä saman mittaiseksi muutamassa sekunnissa.

        Meillä on ollut sairauksia paljon, ja lukemattomia kertoja kipu on lähtenyt pois rukouksella. Myös monista sairauksista on päästy kokonaan eroon, ja odotan että päästään kaikista lopullisesti.

        Myös monia ystäviä on parantunut kun ollaan yhdessä rukoiltu.

        Paraneminen rukouksen avulla tuntuu niin itsestään selvyydeltä, että on ihan sama vaikka puuttuisi jäseniä, niin Herra antaa niitä silmänräpäyksessä.

        Samoin voisin luetella talousihmeistä yms. joista on omakohtaisia kokemuksia vaikka kuinka paljon.

        Totisesti "Jumala on sama Jumala eilen tänään ja iankaikkisesti".

        Erittäin erikoista, suorastaan ihmeellistä, että "kuuro saa näkönsä".
        Ei voi kuin ihmetellä. Kaikkea sitä täälläkin saa lukea!

        Oi jos Herra antaisi Sanansa herättämään synnintuntoa, että ansaitsematon armo löytäisi tiensä paisuneeseen ja tunnottomaan sydämeen. Kokonaan syntiselle on lahjaksi tarittu kokonainen armo, sitä ei voi edes osittain kukaan ihminen suorittaa.
        Usko ihmeisiin ei pelasta, vaan usko Herraan Jeesukseen, joka on sovittanut KOKO MAAILMAN SYNNIN. Ken sen uskolla itselleen omistaa, pelastuu. Se on oikea ihmeteko.


      • ... profeetta
        piikkikäsi kirjoitti:

        Erittäin erikoista, suorastaan ihmeellistä, että "kuuro saa näkönsä".
        Ei voi kuin ihmetellä. Kaikkea sitä täälläkin saa lukea!

        Oi jos Herra antaisi Sanansa herättämään synnintuntoa, että ansaitsematon armo löytäisi tiensä paisuneeseen ja tunnottomaan sydämeen. Kokonaan syntiselle on lahjaksi tarittu kokonainen armo, sitä ei voi edes osittain kukaan ihminen suorittaa.
        Usko ihmeisiin ei pelasta, vaan usko Herraan Jeesukseen, joka on sovittanut KOKO MAAILMAN SYNNIN. Ken sen uskolla itselleen omistaa, pelastuu. Se on oikea ihmeteko.

        >"kuuro saa näkönsä".<

        Anteeksi, piti sanoa kuuro sai kuulonsa, olen muuten nähnyt myös videolta kun monta sokeaa saa näkönsä ja satoja muita ihmetekoja. Ja olen kuullut tuhansista paranemisista eri sanan julistajien kertomina.

        >Usko ihmeisiin ei pelasta, vaan usko Herraan Jeesukseen, joka on sovittanut KOKO MAAILMAN SYNNIN. Ken sen uskolla itselleen omistaa, pelastuu. Se on oikea ihmeteko.<

        Kyllä tämäkin on ihmeteko, ja varmasti kaikkein tärkein niistä.


      • ... profeetta
        tollast kehumist kirjoitti:

        Miksi leuhkit itsestäsi, etkä armosta ja Kristuksesta? Tuot omaa itseäsi esiin joka hetki.

        >Miksi leuhkit itsestäsi, etkä armosta ja Kristuksesta? Tuot omaa itseäsi esiin joka hetki.<

        En tiennytkään että itseni väheneminen on leuhkimista, ja Kristuksen kasvaminen on oman itsensä esiin tuomista.

        Eiköhän nyt synti ole kääntänyt silmäsi väärinpäin. Näet oikean vääränä ja väärän oikeana.


      • Ajan vieri
        ... profeetta kirjoitti:

        >Miksi leuhkit itsestäsi, etkä armosta ja Kristuksesta? Tuot omaa itseäsi esiin joka hetki.<

        En tiennytkään että itseni väheneminen on leuhkimista, ja Kristuksen kasvaminen on oman itsensä esiin tuomista.

        Eiköhän nyt synti ole kääntänyt silmäsi väärinpäin. Näet oikean vääränä ja väärän oikeana.

        Itseään täynnä oleva paisunut ihminen on nimimerkin takana. Olet aivan poskettoman lakihenkinen ihminen.


      • Ajan vieri
        ... profeetta kirjoitti:

        >"kuuro saa näkönsä".<

        Anteeksi, piti sanoa kuuro sai kuulonsa, olen muuten nähnyt myös videolta kun monta sokeaa saa näkönsä ja satoja muita ihmetekoja. Ja olen kuullut tuhansista paranemisista eri sanan julistajien kertomina.

        >Usko ihmeisiin ei pelasta, vaan usko Herraan Jeesukseen, joka on sovittanut KOKO MAAILMAN SYNNIN. Ken sen uskolla itselleen omistaa, pelastuu. Se on oikea ihmeteko.<

        Kyllä tämäkin on ihmeteko, ja varmasti kaikkein tärkein niistä.

        VBideoita on hyvin helppo manipuloida ja eksyttää sinun kaltaisiasi hyväuskoisia.


      • todeta,,
        ... profeetta kirjoitti:

        Olen myös itse nähnyt paljon ihmetekoja, olen itse nähnyt kun kuuro saa näkönsä ja monia pienempiä ihmeitä rukouksen avulla.

        Kerran olin tilaisuudessa jossa sanan julistaja pyysi koko seurakunnan katsomaan viereen mitä Jeesus tekee. Minulla oli toinen jalka 3 senttiä lyhyempi ja se kasvoi sinä kaikkien nähtävänä saman mittaiseksi muutamassa sekunnissa.

        Meillä on ollut sairauksia paljon, ja lukemattomia kertoja kipu on lähtenyt pois rukouksella. Myös monista sairauksista on päästy kokonaan eroon, ja odotan että päästään kaikista lopullisesti.

        Myös monia ystäviä on parantunut kun ollaan yhdessä rukoiltu.

        Paraneminen rukouksen avulla tuntuu niin itsestään selvyydeltä, että on ihan sama vaikka puuttuisi jäseniä, niin Herra antaa niitä silmänräpäyksessä.

        Samoin voisin luetella talousihmeistä yms. joista on omakohtaisia kokemuksia vaikka kuinka paljon.

        Totisesti "Jumala on sama Jumala eilen tänään ja iankaikkisesti".

        että iloitsen kanssasi siitä, mitä olet saanut ja tulet saamaan Jeesukselta Kristukselta, kaiken hyvyyden ja yltäkylläisyyden lähteeltä: Aamen,kiitos Herralle!
        Julistetaan Kristusta, kuin Filippus Samariassa, rohkeasti, ketään ihmistä pelkäämättä ja antaudutaan Hänen palvelukseensa. Saamme nähdä Elävän Jumalan!!

        Tv; Jumalanhullu


      • tajusit?
        piikkikäsi kirjoitti:

        Erittäin erikoista, suorastaan ihmeellistä, että "kuuro saa näkönsä".
        Ei voi kuin ihmetellä. Kaikkea sitä täälläkin saa lukea!

        Oi jos Herra antaisi Sanansa herättämään synnintuntoa, että ansaitsematon armo löytäisi tiensä paisuneeseen ja tunnottomaan sydämeen. Kokonaan syntiselle on lahjaksi tarittu kokonainen armo, sitä ei voi edes osittain kukaan ihminen suorittaa.
        Usko ihmeisiin ei pelasta, vaan usko Herraan Jeesukseen, joka on sovittanut KOKO MAAILMAN SYNNIN. Ken sen uskolla itselleen omistaa, pelastuu. Se on oikea ihmeteko.

        että inhimillinen erehdyshän tuollainen sanojen sekaannus oli, turha piikitellä häntä!


      • mieltä.
        Ajan vieri kirjoitti:

        Itseään täynnä oleva paisunut ihminen on nimimerkin takana. Olet aivan poskettoman lakihenkinen ihminen.

        kanssasi, aloituksessa ei ole muuta, kuin hyvää Raamatullista tosiasiaa!


      • ... profeetta
        Ajan vieri kirjoitti:

        VBideoita on hyvin helppo manipuloida ja eksyttää sinun kaltaisiasi hyväuskoisia.

        >VBideoita on hyvin helppo manipuloida ja eksyttää sinun kaltaisiasi hyväuskoisia.<

        Varmasti onkin, mutta ensin kerroin pelkästään mitä olin nähnyt omin silmin ja kokenut omassa ruumiissani.


      • ... profeetta
        todeta,, kirjoitti:

        että iloitsen kanssasi siitä, mitä olet saanut ja tulet saamaan Jeesukselta Kristukselta, kaiken hyvyyden ja yltäkylläisyyden lähteeltä: Aamen,kiitos Herralle!
        Julistetaan Kristusta, kuin Filippus Samariassa, rohkeasti, ketään ihmistä pelkäämättä ja antaudutaan Hänen palvelukseensa. Saamme nähdä Elävän Jumalan!!

        Tv; Jumalanhullu

        >Julistetaan Kristusta, kuin Filippus Samariassa, rohkeasti, ketään ihmistä pelkäämättä ja antaudutaan Hänen palvelukseensa. Saamme nähdä Elävän Jumalan!!<

        Näin saamme todella nähdä Elävän Jumalan. "Julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit".

        Jumala kerran sanoi minulle, "tehkää niitä ihmeitä ja merkkejä", ja minä sanoin nyt en ymmärrä, miten minä voin niitä tehdä? Hän sanoi, "julista se on sinun osuutesi", ja minä teen kaiken muun.

        "Alussa oli Sana, Sana oli Herran tykönä, ja Sana oli Jumala."
        Harva uskova ymmärtää että Sana on meidän suussamme ja sydämessämme, etsimme Jumalaa jostain paljon kauempaa.

        "Niin kuin oli alussa, kaikki luotiin Sanan voimalla." Jaakob vertaa kieltä laivan peräsimeen jolla ohjataan suurta laivaa, ja hän sanoo vielä voimakkaammin," joka hallitsee kielensä on täydellinen."

        Jokainen sana joka tulee suustamme julistaa ja tämä luo meidän ympäristömme. Epäuskon sanoista niitämme epäuskon hedelmän, ja uskon sanoista niitämme uskon hedelmän.

        Kerran rukouskammiossani olin vihainen Jumalalle,kun rukousvastaus ei ollut tullut läpi. Sinä sanot sanassasi että "usko ilman töitä on kuollut", eikö tämä koske myös Jumalaa. Ja Jumala vastasi, "kuuntele sanoja joita sinä julistat". Samalla ymmärsin että olin kääntänyt katseeni itseeni ja julistanut sanoja jota minulta puuttuu. Näin Saatana oli tullut mukaan rukouskammioonikin.

        Meidän piti kääntää katseemme Kristukseen, eikä itseemme, ja jos näin teemme niin suumme julistaa automaattisesti Jumalan Sanoja. Täydellisyyttä, yltäkylläisyyttä, iloa ja rauhaa, uskoa, rakkautta, toivoa, yms.

        Itseensä katsova julistaa aina vajautta ja sitä mitä minulta puuttuu.

        Minusta tuntui että olin löytänyt elämänpuun, Kristus on minun suussani ja sydämesäni. Jeesus kulkee kirjaimelliseti mukanani.

        >iloitsen kanssasi siitä, mitä olet saanut ja tulet saamaan Jeesukselta Kristukselta, kaiken hyvyyden ja yltäkylläisyyden lähteeltä: Aamen,kiitos Herralle!<

        Minä iloitsen myös kanssasi, ja siunatkoon Herra sinua vielä runsaammin. On ihana nähdä toisia jotka ovat myös 100% antautuneet Jumalalle.


    • Tämä avaus käsittelee näitä pyhiä asioita mielestäni rienaavasti. Älkää jatkako tätä tyyliä.

      • teot

        ja kirjoitukset ole tienaavia, vaan ne kirkastaa Kristusta, koska ne ovat Pyhän Hengen aikaansaannoksia. Jeesus todella antoi vallan omilleen ja antaa yhä edelleen, ei mikään ole muuttunut, korkeintaan me ihmiset (seurakunnat) olemme uskossamme joutuneet kylmälle paikalle.
        Aloitus oli hyvä ja muutkin keskustelut muutamaa poikkeusta lukunottamatta rakentavia.

        Siunausta, Tv; Jumalanhullu


      • Siis sanoin epäselvästi. Avauksesta jatkunut keskustelu käy välillä hyvän maun rajoilla, varsinkin silloin, kun toisen uskoa arvioidaan. Olen huomauttanut tästä, enkä hyvällä silmällä seuraa sellaista päällekäymistä, olipa tarkoitus kuinka hyvä tahansa.


      • Rajansa kullakin
        vihne kirjoitti:

        Siis sanoin epäselvästi. Avauksesta jatkunut keskustelu käy välillä hyvän maun rajoilla, varsinkin silloin, kun toisen uskoa arvioidaan. Olen huomauttanut tästä, enkä hyvällä silmällä seuraa sellaista päällekäymistä, olipa tarkoitus kuinka hyvä tahansa.

        Ehdottaisin kertakaikkiaan kylmästi hyllylle jäähtymään, eiköhän hetkeksi opi.


    • ... profeetta

      Minulla on noin 10 vuoden kokemus ihmeistä ja merkeistä. Ensin kuulin niistä, ja näin vierestä kun toisia parani ja toisia kaatui Hengen kosketuksesta, mutta itse jäin aina vain vierestä katsojaksi.

      Pyysin ja hain paranemista ja kävin rukoiltavana vaikka kuinka monta kertaa. Olin jo useamman vuoden ollut siinä kunnossa että vietin sängyssä suurimman osan elämästäni, ja söin kipulääkkeitä muovikassikaupalla. Selkääni oltiin välillä luudutettu, mutta se ei auttanut montaakaan vuotta. En pystynyt seisomaan paikallani kuin enintään minuutin, enkä saanut selkääni suoraksi. Kävelemään pystyin hitaasti, ja joka välissä piti mennä huilaamaan ja oikaisemaan selkä.

      Lopulta en tietänyt enää mistään muusta kuin kivusta rukoilemisesta ja raamatun tutkimisesta. Siihen aikaan kokoonnuimme ystävien kanssa rukoilemaan joka viikko monta tuntia kerralla, ja kerran tällaisen kerran perään olimme niin täynnä Pyhäähenkeä että alkoi tapahtumaan ensimmäisiä ihmeitä.

      Minun jalkani oli ollut välilevytyrän jälkeen 2 vuotta tunnoton, laitoimme vaimoni kanssa kädet jalan päälle ja julistimme sille elämää Jeesuksen nimessä, ja ajoimme tunnottomuutta pois. Samalla hetkellä tunto alkoi palamaan jalkaan. Innostuimme tästä ihan valtavasti ja jatkoimme rukousta, 3 tuntia myöhemmin tunto oli täysin palannut.

      Sen jälkeen heti seuraavana päivänä jatkoimme selän puolesta rukoilemaan, ja heti ensimmäisenä päivänä pystyin kävelemään ja seisomaan paikallani joitakin minuutteja. Voima ja into rukolla kasvoi koko ajan, ja muutaman viikon kuluttua jo julistin että Herra on minut parantanut.

      Vaimoni jäi palkkatyöstä kokonaan pois ja jäi kokopäiväisesti rukoilemaan ihmisten puolesta, ja samaan aikaan näimme todella monia taloudellisia ihmeitä, miten meistä pidettiin huolta.

      Tähän tuli kuitenkin väsymyksiä ja pettymyksiä, koska ei osattu vielä taistella niitä vastaan. Vaimo palasi takaisin palkkatyöhön osaaikaisena , ja samalla loppui myös taloudelliset ihmeet.

      Oma selkäni koki myös takaiskuja, ja itse koin todella nöyryyttävänä turvautua uudelleen kipulääkkeisiin. Olin julistanut että Herra on minut parantanut. Epäusko löysi reijän takaisin kivulle ja sairaudelle, ja minä vajosin niin kuin Pietari veteen, vaikka Jeesus oli koko ajan kanssani.

      En silloin vielä ymmärtänyt että epäilys on todellakin synti, jota vastaan täytyy taistella niin kuin muitakin syntejä vastaan. Enkä ymmärtänyt että "usko tulee kuulemisesta ja kuulo tulee Jumalan Sanasta". Olin kuullut ja lukenut paikan monta kertaa, mutta en osannut laitta sitä käytäntöön, muuta kuin vahingossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2023
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1377
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      81
      1310
    4. 50
      1217
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1012
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1009
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      930
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      891
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      888
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      883
    Aihe