Moi. Olen vielä nuori ja tietämätön ja kysyisin, että mitähän Ismo mahtaa tarkoittaa "Kun rakkaus on rikki" -kappaleessa kohdassa, jossa lauletaan "olen ollut liian töykeä kullankaivajia kohtaan" ??
Olen ollut liian töykeä kullankaivajia kohtaan...
laboratorion lapsi
8
1459
Vastaukset
- tarkoittaa että
"olen ollut liian töykeä kullankaivajia kohtaan"!!
- Jumalan Poika
Ismollahan nyt ei kaikki lauseet samassa biisissä saata olla ihan yks yhteen. Enemmänkin tämmöisiä kuvauksia sisäisistä maisemakuvista kuin tarinankerrontaa.
- Hooonoi
Kullankaivaja on nainen joka yrittää edetä reittä pitkin
- muistelisin
Ismon veljellä Ilkalla soolobiisi Kullankaivaja.
- Anonyymi
Ilkan yksi biisi Kullanhuuhtoja.
- Anonyymi
Hieno biisi, soi sitten aikanaan Ilkan hautajaisissa..
- Anonyymi
Pettäbyt koko aikans
- Anonyymi
Miehet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947