voi vietävä mun piti tänään olla yhen kaveri kaa mutta se nukkuu VIELÄKIN!!!! (klo 14.17)
monelta te heräsitte?? Kannattaa oikeesti herätä lomalla jo viimeistään klo 11, muuten päivä tuntuu lyhyeltä tai tylsältä, kun kukaan ei voi tulla uimaan enää kun nukku liian myöhään. Päivä menee piloille.
Monelta heräsit?
9
297
Vastaukset
- mikhaildenisov
tarkkoja ja miks ei oltass!?
muistaakseni. Suolisto - tuo Anan ainoa ja oikea herätyskello - oli silloin sitä mieltä että puuceehen pittää mennä kattomaan aamuisia lintuja.
Suurin osa niistä oli jo madon löytäneet mutta mitäpäs siitä. Minun päälleni eivät kakkineet.- 6.00
tänä amuna
AnaLyyzi kirjoitti:
on hyvä aika herätä.
Suorastaan loistava.Tapahtui Vanhoina Hyvinä Aikoina että isäntä meni renkiä herättämään huutaen: nouse nyt jo ylös kello on kuus!!!!!
Renki käänsi kylkeään ja sanoi: älä siinä hosu, kyl me se siält huamenki alas saaraan.
- sarppa84
mä heräsin klo. 07.40
Joten aamu alkoi aikaisin. :)
T. Aamuihminen - tavalliseen
tapaani n. klo 07.15 ja tosi on, että lomallakin kannattaa herätä varhain; sanotaanhan niinkin, että varhainen lintu madon löytää...Se koskee myös ihmisiä:)
- aika on
06.15.
- Lomilla
klo 8:00
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429485T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332151Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271840- 1361633
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 79868
- 49865