niin, lapsosellani on ollut kolmisenviikkoa Frisium lääkitys. Absenor oli jo ennestään. Nyt huomattiin herneenkokoinen pallero kaulassa. Tyttö ei ole ollut kipeänä, korvat terveet...
Täytyy seurata ettei se kasva?? Mitä jos kasvaa??
Patti kaulassa lapsella, vaikuttaako Frisium??
4
547
Vastaukset
- että se
on suurentunut imusolmuke. Nehän aina erikoistilanteissa suurenevat. ja menevät itsestään ohi. Mutta minä seuraisin ja ottasin sitten yhteyttä lääkäriin jos ei mene ohi.
Jospa kuitenkin menisi pois. - eräs gaijin
Lääkitys mulla eri (silloin Keppra) mutta pari kuukautta sitten kaulaan ilmestyi sellainen ihonalainen, rasvapatin kaltainen möykky, vähän hernettä suurempi ja aristi jonkin verran koskiessa. Kirosin mielessäni mutta päätin antaa olla ja seurailla, koska tuntui oudolta että se lääkkeistä johtuisi. Pieneni noin kuukaudessa, nyt ihan pieni jämä jäljellä, joten tulkitsin rasvapatiksi. En myöskään ole ollut kipeänä/flunssainen.
Jos se kasvaa, niin sitten kai on syytä ottaa johonkin yhteyttä.- you know
meidän tytölle tuli Kepprasta yskä!! Kyllä! Korvat lukossa jatkuvasti, väittivät allergiaksi. Tyttö ei ole ollut koskaan sitä ennen eikä sen jälkeen allerginen millekään. Kun Keppra purettin pois aukesivat korvat ja sitkeä yskä loppui. Lääkäri löysi sitten jostain kuvauksesta maininnan että Keppra voi aiheuttaa yskän pahenemista!
Tiiä näistä kaikista :)
- ???
Minulla aloitettiin runsas vuosi sitten Topimax-lääkitys. Pari kuukautta myöhemmin alkoi kurkussa tuntua patti, joka ei ottanut lähteäkseen, ja alkoi vaivata. Paljastui suurentuneeksi kilpirauhaseksi.
Kaikenlaisia nämä lääkkeet aiheuttavat, kuten täältä palstalta nyt olen saanut lukea, miksei sitten tätäkin? Voisiko olla mahdollista? En ole vielä jaksanut lääkäriltä kysyä - olen tästä vaivasta asioinut vasta terveyskeskuslääkärillä.
Mutta jos tätä samaa nyt lapsellasi epäilet, niin tämä vaivahan on ainakin aluksi vaaraton! Silti tarkistettava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159