Toivon,että

Juhannuksena sataisi

koko ajan vettä. On niin ihanaa se perinteinen sateenvarjon kanssa kokolla kököttäminen. Ja sen jälkeen on mukava kömpiä aitan vintille sateen ropinaa kuuntelemaan sopivan kumppanin kera. ;)))

8

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäs olla toppatakki sadetakin alla eikä kokkoa tai oikeestaan nuotioo sais edes syttymään.

      Ja hyttysiä ihan sikana. Ja viälä oikeen tylsää seuraa jotka haluu vaan lukea Reginaa ja Nyyrikkiä ja valittaa koko ajan.

      Ja sit yks kundeista alkaa haastaa riitaa, yks oksentaa ja yks haluu mennä välttämättä saunasta suaraan uimaan vaikkei osaa uida edes selvinpäin.

      Ja lopulta puolen yän aikoihin jonkun vanhemmat tulee tarkistukselle ja alkaa huutaa et: Miks meidän poika/tyttö on juatettu tääl känniiin. Loppuelämä kotiarestia.

      Eikä edes mankkari toiminu.

      • olla elävästä elämästä...;)


      • a-v kirjoitti:

        olla elävästä elämästä...;)

        Mun elämäni on oikeesti viälä kauheempaa kuin toi.

        Teini-iässä - jota elän viäläki - ei noita kavereita ollu. Mää oikeesti muista mitään juhannuksia muita ku velipojan kans käytiin jossain tanssilavalla ja oli komee kuutamo. Siis en sen takia et oisin kännissä ollu vaan sen takia ettei tapahtunu mitään.

        Sittemmi oikeesti nuaruudessa viätin toinen toistaan kamalampia juhannuksia kapakassa.

        Oi nuaruus.....älä millonkaan tule takasin.


      • AnaLyyzi kirjoitti:

        Mun elämäni on oikeesti viälä kauheempaa kuin toi.

        Teini-iässä - jota elän viäläki - ei noita kavereita ollu. Mää oikeesti muista mitään juhannuksia muita ku velipojan kans käytiin jossain tanssilavalla ja oli komee kuutamo. Siis en sen takia et oisin kännissä ollu vaan sen takia ettei tapahtunu mitään.

        Sittemmi oikeesti nuaruudessa viätin toinen toistaan kamalampia juhannuksia kapakassa.

        Oi nuaruus.....älä millonkaan tule takasin.

        Muistan kans muutamankin juhannuksen ku oltiin telttojen kans rymyämässä paikallisen tanssilavan ympäristössä. Siellä oli aina jussina vähä isommat, useemman päivän kestävät bileet.

        Kyllä monta kertaa vieraana oli niin jano (viinaa kyllä oli), nälkä, kylmä ku vitutuskin... enää mua ei sais sinne kirveelläkään;)


      • YKS vaan.
        a-v kirjoitti:

        Muistan kans muutamankin juhannuksen ku oltiin telttojen kans rymyämässä paikallisen tanssilavan ympäristössä. Siellä oli aina jussina vähä isommat, useemman päivän kestävät bileet.

        Kyllä monta kertaa vieraana oli niin jano (viinaa kyllä oli), nälkä, kylmä ku vitutuskin... enää mua ei sais sinne kirveelläkään;)

        -kanssa nuoruudesta enemmän, kuin yhden Juhannuksen, jotka olivat kosteita,, kaikilla mahdollisilla tavoilla. ,-)) (hyi mua;)


      • a-v
        YKS vaan. kirjoitti:

        -kanssa nuoruudesta enemmän, kuin yhden Juhannuksen, jotka olivat kosteita,, kaikilla mahdollisilla tavoilla. ,-)) (hyi mua;)

        hyi sua!

        No, onhan niitä vanhana mukavaa (ankeeta) muistella;)


      • YKS vaan.
        a-v kirjoitti:

        hyi sua!

        No, onhan niitä vanhana mukavaa (ankeeta) muistella;)

        -kotona mää olin äiten helmoissa juhannukset..ehheh..


      • YKS vaan. kirjoitti:

        -kotona mää olin äiten helmoissa juhannukset..ehheh..

        mites muutenkaan;)

        Hyvää yötä sulle, m;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe