Toivon,että

Juhannuksena sataisi

koko ajan vettä. On niin ihanaa se perinteinen sateenvarjon kanssa kokolla kököttäminen. Ja sen jälkeen on mukava kömpiä aitan vintille sateen ropinaa kuuntelemaan sopivan kumppanin kera. ;)))

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäs olla toppatakki sadetakin alla eikä kokkoa tai oikeestaan nuotioo sais edes syttymään.

Ja hyttysiä ihan sikana. Ja viälä oikeen tylsää seuraa jotka haluu vaan lukea Reginaa ja Nyyrikkiä ja valittaa koko ajan.

Ja sit yks kundeista alkaa haastaa riitaa, yks oksentaa ja yks haluu mennä välttämättä saunasta suaraan uimaan vaikkei osaa uida edes selvinpäin.

Ja lopulta puolen yän aikoihin jonkun vanhemmat tulee tarkistukselle ja alkaa huutaa et: Miks meidän poika/tyttö on juatettu tääl känniiin. Loppuelämä kotiarestia.

Eikä edes mankkari toiminu.

• olla elävästä elämästä...;)

• a-v kirjoitti:

olla elävästä elämästä...;)

Mun elämäni on oikeesti viälä kauheempaa kuin toi.

Teini-iässä - jota elän viäläki - ei noita kavereita ollu. Mää oikeesti muista mitään juhannuksia muita ku velipojan kans käytiin jossain tanssilavalla ja oli komee kuutamo. Siis en sen takia et oisin kännissä ollu vaan sen takia ettei tapahtunu mitään.

Sittemmi oikeesti nuaruudessa viätin toinen toistaan kamalampia juhannuksia kapakassa.

Oi nuaruus.....älä millonkaan tule takasin.

• AnaLyyzi kirjoitti:

Mun elämäni on oikeesti viälä kauheempaa kuin toi.

Teini-iässä - jota elän viäläki - ei noita kavereita ollu. Mää oikeesti muista mitään juhannuksia muita ku velipojan kans käytiin jossain tanssilavalla ja oli komee kuutamo. Siis en sen takia et oisin kännissä ollu vaan sen takia ettei tapahtunu mitään.

Sittemmi oikeesti nuaruudessa viätin toinen toistaan kamalampia juhannuksia kapakassa.

Oi nuaruus.....älä millonkaan tule takasin.

Muistan kans muutamankin juhannuksen ku oltiin telttojen kans rymyämässä paikallisen tanssilavan ympäristössä. Siellä oli aina jussina vähä isommat, useemman päivän kestävät bileet.

Kyllä monta kertaa vieraana oli niin jano (viinaa kyllä oli), nälkä, kylmä ku vitutuskin... enää mua ei sais sinne kirveelläkään;)

• YKS vaan.
        a-v kirjoitti:

Muistan kans muutamankin juhannuksen ku oltiin telttojen kans rymyämässä paikallisen tanssilavan ympäristössä. Siellä oli aina jussina vähä isommat, useemman päivän kestävät bileet.

Kyllä monta kertaa vieraana oli niin jano (viinaa kyllä oli), nälkä, kylmä ku vitutuskin... enää mua ei sais sinne kirveelläkään;)

-kanssa nuoruudesta enemmän, kuin yhden Juhannuksen, jotka olivat kosteita,, kaikilla mahdollisilla tavoilla. ,-)) (hyi mua;)

• YKS vaan. kirjoitti:

-kanssa nuoruudesta enemmän, kuin yhden Juhannuksen, jotka olivat kosteita,, kaikilla mahdollisilla tavoilla. ,-)) (hyi mua;)

hyi sua!

No, onhan niitä vanhana mukavaa (ankeeta) muistella;)

• YKS vaan.
        a-v kirjoitti:

hyi sua!

No, onhan niitä vanhana mukavaa (ankeeta) muistella;)

-kotona mää olin äiten helmoissa juhannukset..ehheh..

• YKS vaan. kirjoitti:

-kotona mää olin äiten helmoissa juhannukset..ehheh..

mites muutenkaan;)

Hyvää yötä sulle, m;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      43
      10153
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2511
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      29
      1928
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1703
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      197
      1229
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      12
      1205
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1137
    8. 92
      982
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      50
      931
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta