stargate sg-1?

seth

eli olenko käsittänyt oikein että stargate sg-1 sarjan tekeminen lopetettiin kauteen 10?

sitten sisarsarjasta atlantis kyselyä,eli kuinka monta kautta sitä tehtiin tai on tehty tähän mennessä ja jatkuuko kyseisen sarjan tekeminen vielä?

luin tuolta myös että tekeillä olisi kolmaskin stargate sarja?

13

1938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä näyttää

      Kun 10 kauden jälkeen ei ole uusia jaksoja näkynyt.Harmi sillä sarja on viihdyttävä kunhan sitä hetken seuraa niin pääsee kiinni "vitseihin" joita sarjassa riittää.
      Atlantiksessa taitaa olla kolmas kausi menossa?

    • klorel

      kaikki kymmenen tuotantokautta suomeksi tekstitettynä joko dvd muodossa taikka avina niin että yksi kausi olis 7.5 gigaa ja 350 Mt per jakso

      • BiiSt

        Jep Stargate SG-1 loppui kauteen 10 mutta siitä on parhaillaan tekeillä 2elokuvaa! :) Stargate Atlantista on tehty 3kautta ja 4kausi alkaa syksyllä. Jokin uusi spin-offikin on ilmeisesti tulossa.. -MAHTAVAA-


      • kuhanen

        Mulla olisi SG1 kaudet 1-9 ja atlantiksesta pari ekaa kautta. Niissä on suomitekstit, mikä on plussaa englannista ostetuissa levyissä.

        En vaan kehtaa laittaa levitykseen netin kautta, kun siitä ei itse saa kuin vaivaa. Löytyyhän ne sieltä muitten jakamina.

        Ihmetyttää tuo Robin Hood -tyyli, tehdään piraattirikoksia ilman että itse hyötyy. Ei minusta semmoiseen ole.


      • rikollista
        kuhanen kirjoitti:

        Mulla olisi SG1 kaudet 1-9 ja atlantiksesta pari ekaa kautta. Niissä on suomitekstit, mikä on plussaa englannista ostetuissa levyissä.

        En vaan kehtaa laittaa levitykseen netin kautta, kun siitä ei itse saa kuin vaivaa. Löytyyhän ne sieltä muitten jakamina.

        Ihmetyttää tuo Robin Hood -tyyli, tehdään piraattirikoksia ilman että itse hyötyy. Ei minusta semmoiseen ole.

        Jos kaikki vain kopio sarjoja, niitä ei kohta enää tehdä ollenkaan. Saahan niitä nytkin edullisesti tilaamalla Ezystä.


      • ilmaiseki

        joka ainut jakso löytyy netistä ilmaiseksi ja textit kanssa.


      • pas**Äa
        ilmaiseki kirjoitti:

        joka ainut jakso löytyy netistä ilmaiseksi ja textit kanssa.

        Löytykööt vaikka mitä mutta sontatasoisia piraatteja en ainakaan minä harrasta. Scifiä ei maailmassa niin paljon tehdä, etteikä sitä kannattaisi tukea ostamalla ihan aitoja levyjä, tosin EUvostoliittolaisille myyjille ei kannata niistä maksaa. Tärkeintä on, että sarjojen levyjä myydään.

        Juuri tuli mailia, että 10 season on lähtenyt Ausseista matkaan :-) ja toimii area 2 soittimissa. Joka toisessa seasonissa on ollut jopa Suomitekstit.


      • raha ratkaisee
        pas**Äa kirjoitti:

        Löytykööt vaikka mitä mutta sontatasoisia piraatteja en ainakaan minä harrasta. Scifiä ei maailmassa niin paljon tehdä, etteikä sitä kannattaisi tukea ostamalla ihan aitoja levyjä, tosin EUvostoliittolaisille myyjille ei kannata niistä maksaa. Tärkeintä on, että sarjojen levyjä myydään.

        Juuri tuli mailia, että 10 season on lähtenyt Ausseista matkaan :-) ja toimii area 2 soittimissa. Joka toisessa seasonissa on ollut jopa Suomitekstit.

        ei kaikil oo varaa ostaa ja kun ilmatteeksikin saa ni mä ainakin otan eikä se sarja nyt niin hyvä oo ,niilthän on loppunut ideat kesken jo vuosia sitten,hyvä et loppu


      • juuri
        pas**Äa kirjoitti:

        Löytykööt vaikka mitä mutta sontatasoisia piraatteja en ainakaan minä harrasta. Scifiä ei maailmassa niin paljon tehdä, etteikä sitä kannattaisi tukea ostamalla ihan aitoja levyjä, tosin EUvostoliittolaisille myyjille ei kannata niistä maksaa. Tärkeintä on, että sarjojen levyjä myydään.

        Juuri tuli mailia, että 10 season on lähtenyt Ausseista matkaan :-) ja toimii area 2 soittimissa. Joka toisessa seasonissa on ollut jopa Suomitekstit.

        tulee ilmi, waretuksen helppous.

        [quote]ja toimii area 2 soittimissa. Joka toisessa seasonissa on ollut jopa Suomitekstit.[/quote]

        Warettajien ei tarvitse moisista aluekoodeista välittää. Sitten ihmetellään että miksi ei DVD:t myy...

        Ja sontatasoisista piraateista, kyllä hyviäkin versioita löytyy jos jaksaa etsiä.


    • Scifisti77

      Stargate SG-1 sarjaa on tehty 10 tuotantokautta ja sarja loppui siihen. MUTTA tulossa on kaksi elokuvaa : The Ark Of Truth ja Continuum. On myös valmistajien taholta vihjailtu, että mikäli elokuvat menestyvät hyvin, niin joka vuosi olisi tulossa kaksi elokuvaa. Eli siis julkaisu tahti olisi 2 elokuvaa/vuosi tulevaisuudessa. Joten SG-1 ei ole täysin kuollut ja kuopattu vielä. :)

      Stargate Atlantista on tehty 3 kautta ja amerikoissa alkaa 4 kausi tässä kuussa ilmeisesti. Itse omistan kaudet 6-9 SG-1:stä (myin 1-5 kaudet pois) ja Atlantista kaksi kautta.

      -SPOILER-

      Atlantiksessa on mielenkiintoinen muutos tapahtunut 4.kauteen mentäessä. Nimittäin Atlantiksen kaupungin johtajaksi tulee 4.kaudesta alkaen Samantha Carter SG-1:stä! Eli Tohtori Weir lähtee jonnekkin. Kuten sanottu olen katsonut vain 2 kautta, joten en tiedä mitä 3.kaudessa tapahtuu. Mutta mielenkiinnolla odotan dvd-bokseja!:)

      -SPOILER LOPPUU-

      Sellaista!

      Scifisti77

      • kakarot2

        Toi on hyvä kuulla että siellä johtaja vaihtuu. se akka rupes käymään hermoille.


      • sarafina

        Weir joutuu onnettomuuteen ja ainoa mahdollisuus pelastaa hänen henkensä on aktivoida hänen kehossaan olevat naniitit. Pian Weir joutuu replikaattorien vangiksi. Enempää en tiedä, mutta epäilen että weir tulee seikkailemaan sarjassa pahiksena?


    • Anonyymi

      Pari dvd puuttuu kokoelmasta. Mahtava sarja. Atlantis oli aivan loistava. Samaistuin Mckayhin. Universe oli vähän perceestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe